سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان

خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان

یکی از آیتم هایی که علاقمندان به بازی World of Warcraft همیشه باید تهیه کنند تا بتوانند از تمام مزیت های این گیم بهره‌مند شوند، گیم کارت یا تایم کارت (Time Card) است که گاها به آن گیم تایم (Game Time) هم گفته می‌شود. با سرویس فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان، مطمئن و سریعی داشته باشید. در ادامه بیشتر در مورد جزئیات این محصول و نحوه خرید آن با شما عزیزان صحبت می‌کنیم.

گیم کارت (Game Card)، تایم کارت (Time Card) یا گیم تایم (Game Time) چیست؟

بی‌شک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های سبک نفیس آفرینی (RPG) و آنلاین فعلی بازی World of Warcraft (ورد او وارکرفت) است که اصطلاحا به آن بازی WoW یا واو هم گفته می‌شود. این گیم که تحت پلتفرم بلیزارد اجرا می‌شود، یکی از قدیمی ترین بازی های ارائه شده سبک مذکور هم به شمار می‌رود. در این بازی هر گیمر یک قهرمان اختصاصی می‌سازد و باید سعی در ارتقاء قابلیت های آن و پیشرفت در بازی و انجام ماموریت های مختلف داشته باشد.

یکی از نکات بسیار مهمی که برای این بازی وجود دارد مربوط به آیتم خاصی تحت عنوان گیم کارت می‌شود! اما منظور از این آیتم چیست؟ گیم کارت (Game Card)، تاریم کارت (Time Card) یا گیم تایم (Game Time) در واقع آیتمی است که برای انجام بازی WOW ملزم به خرید آن خواهید بود. این آیتم مثل یک اشتراک عمل می‌کند و به گیمرها اجازه می‌دهد که برای مدت زمان مشخصی (مثلا 30 روز یا 60 روز) قابلیت اتصال به سرورهای بازی و انجام آن را داشته باشند. بنابراین خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان موضوع مهمی برای علاقمندان به این بازی خواهد بود.

شرکت بلیزارد در دوره‌های مختلف پچ های جدیدی را برای بازی منتشر می‌سازد. گیمرهای علاقمند باید برای استفاده از پچ های جدید بازی، هزینه کرده و آن را خریداری کنند. در این شرایط سایر پچ های قدیمی تر گیم به همراه اشتراک آن با خرید گیم تایم آزاد شده و در دسترس گیمر قرار می‌گیرد. به عنوان مثال جدیدترین پچ بازی WOW در حال حاضر پچ شادولندز (Shadowlands) است. علاقمندان به انجام این بازی می‌توانند با خرید یک گیم کارت 30 یا 60 روزه برای مدت زمان 30 الی 60 روز به تمام پچ های پیشین بازی دسترسی داشته باشند و با خرید پچ شادولندز هم به جدیدترین پچ آن دسترسی یابند.

خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان | فروشگاه سی دی کی سل

اما چطور می‌توانیم گیم تایم بازی واو را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنیم؟ فروشگاه سی دی کی سل یکی از اولین فروشگاه هایی است که این امکان را برای کاربران ایرانی مقدور ساخته و خوشبختانه با پشتیبانی عالی، امکان فعال سازی این محصول را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد. شما عزیزان و علاقمندان به خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان می‌توانید به صفحه محصول گیم تایم وارکرفت مراجعه کنید و هر نسخه‌ای از این محصول که مد نظرتان است را خریداری نمایید تا روی اکانتتان فعال شود.

خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان

در نظر داشته باشید که در صفحه محصول امکان انتخاب نسخه های 30 و 60 روزه گیم کارت وجود دارد و مشتریان محترم بنا به سلیقه و نیاز خود می‌توانند هر یک از این نسخه ها را در صفحه محصول انتخاب و تهیه کنند. همچنین موضوع مهم بعدی مربوط به انتخاب ریجن مناسب اکانتتان می‌شود. اگر کشور اکانت بلیزارد شما روی ناحیه اروپا قرار داشته باشد، می‌بایست تایم کارت ریجن اروپا (EU) تهیه کنید و اگر کشور اکانتتان روی روسیه است می‌توانید نسخه ریجن روسیه (RU) را تهیه نمایید. برای کشورهای آمریکایی هم طبیعتا باید تایم کارت ریجن آمریکا (US) تهیه شود. مشتریان عزیز در حین خرید این محصول باید حتما به انتخاب ریجن مناسب و درست اکانتشان توجه کنند.

اما تکلیف اکانت هایی که کشور آن ها روی ایران (IR) تنظیم شده چه خواهد بود؟ این اکانت ها برای خرید گیم تایم WOW باید نسخه ریجن اروپا را تهیه کنند. در نظر داشته باشید که فروشگاه سی دی کی سل اکیدا توصیه دارد که از تنظیم کردن کشور اکانت بلیزارد بر روی ایران خودداری کنید، چون احتمال بروز مشکل در آینده برای اکانت های ایرانی وجود دارد. فروشگاه سی دی کی سل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال فعال سازی بازی و تایم کارت روی اکانت های با لوکیشن ایران بر عهده نخواهد داشت و صرفا انجام این کار را با مسئولیت شخصی خود مشتریان انجام می‌دهد.

تکمیل سفارش ثبت شده چقدر زمان می‌برد؟

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که با خرید هر محصول از فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید از آن بهره‌مند شوید مربوط به پیگیری و تکمیل سریع سفارشات می‌شود. تیم پشتیبانی این فروشگاه متشکل از اعضای متعددی است که تقریبا در طول کل روز فعال هستند. تایم کاری این تیم از ساعت 9 صبح الی 22 شب بوده و گاها تا 1 شب هم ادامه پیدا می‌کند. برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی فروشگاه هم از طریق تلگرام و هم از طریق گفتگوی آنلاین داخل فروشگاه (پایین و سمت راست صفحه) امکانپذیر خواهد بود. عموما تکمیل سفارش خرید گیم کارت WOW 30/60 روزه ارزان در فروشگاه CDKeySell ظرف مدت زمان 15 الی 30 دقیقه انجام خواهد شد.

در برخی از مواقع و به خصوص زمانی که کشور اکانت بلیزارد کاربر روی روسیه (Russian Federation) تنظیم باشد می‌بایست فعال سازی Game Time توسط تیم پشتیبانی فروشگاه صورت پذیرد. بنابراین ارسال مشخصات اکانت بلیزارد و انجام هماهنگی های لازم برای تکمیل سفارش در این شرایط الزامی خواهد بود. به همین جهت همیشه توصیه داریم جهت جلوگیری از بروز هرگونه تاخیر در تکمیل سفارشانت و انجام هرچه سریعتر آن ها، بعد از ثبت سفارش به تیم پشتیبانی پیام دهید و وضعیت سفارشتان را پیگیری کنید. تیم پشتیبانی فروشگاه CDKeySell تقریبا 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

آیا خرید گیم کارت WOW الزامی است؟

همانطور که گفتیم تنها با خرید گیم کارت یا همان تایم کارت وارکرفت قادر خواهید بود که به محتوای پایه گیم و اشتراک دوره‌ای آن دسترسی پیدا کنید. بنابراین صرف هزینه برای خرید آن در ابتدای کار الزامی و اجتناب ناپذیر خواهد بود. اما زمانی که وارد بازی شدید و با بخش های مختلف آن آشنایی پیدا کردید، می‌توانید با صرف گلد داخل بازی، اشتراک تایم کارت را مستقیما از درون گیم هم خریداری نمایید! ینی می‌توانید از آیتم داخل بازی برای خرید تایم کارت استفاده کنید. طبیعتا اگر به مقدار کافی گلد نداشته باشید، باز هم ملزم به صرف هزینه و خرید گیم تایم WOW خواهید شد. بنابراین امکان خرید اشتراک یا همان تایم کارت از طریق داخل گیم و با صرف گلد هم وجود دارد، اما همیشه برای اولین بار و شروع بازی باید تایم کارت خریداری شود.

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید Game Time وارکرفت با شما عزیزان صحبت کردیم و گفتیم که فروشگاه سی دیکی سل امکان تهیه این محصول را با کمترین قیمت و بهترین پشتیبانی برای هموطنان عزیز میسر ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

 

محصولات پرفروش فروشگاه:

16% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Reign of Guilds کامپیوتر (PC)

1,060,000 تومان
34% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی PERISH کامپیوتر (PC)

1,060,000 تومان
23% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی PERISH ایکس باکس (Xbox)

1,004,000 تومان
4% تخفیف

بازی های اورجینال پلی استیشن (PlayStation)

سی دی کی بازی Rise of the Ronin پلی استیشن 5 (PS5)

تومان
27% تخفیف
7% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی ELDEN RING Shadow of the Erdtree ایکس باکس (Xbox)

1,981,000 تومان

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی SOUTH PARK: SNOW DAY ایکس باکس (Xbox)

2,042,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.