سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال چیست؟

سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال چیست؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که منظور از سی دی اورجینال (CD Key) چیست! در این مقاله قصد داریم هر آنچه لازم باشد در مورد سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال بدانید را برایتان شرح دهیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

 

مقدمه‌ای در رابطه با سی دی کی اورجینال (CD Key)

سی دی کی در واقع یک کد دیجیتال است که به گیمرها اجازه می‌دهد از طریق پلتفرم های خاصی مثل اوریجین (Origin)، استیم (Steam)، یوپلی (uPlay) و غیره بازی های مختلف را انجام دهند. گیمرها با استفاده از سی دی کی (CD Key) بازی های مورد پسندشان را در اکانت خود فعال می‌کنند و بدین ترتیب از انجام بازی لذت می‌برند. اما سی دی کی بازی ها این روزها شامل دو نوع مختلف شده است که با آن ها را با عناوین سی دی کی اورجینال و سی دی کی اشتراکی می‌شناسیم.

سی دی کی اشتراکی یا CD Key اشتراکی در واقع یک اکانت است که به چند نفر فروخته می‌شود و محدودیت های خاصی دارد. برای مثال گیمر با سی دی اشتراک نمی‌تواند بازی را به صورت آنلاین انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع سی دی کی ها توصیه می‌کنیم حتما مقاله “سی دی کی اشتراکی چیست؟ مفهوم CD Key اشتراکی” را مطالعه کنید. اما منظور از نوع دوم یعنی سی دی کی اورجینال یا همان CD Key اورجینال چیست؟

سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال چیست؟

سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال چیست؟

سی دی کی اورجینال کد دیجیتالی است که شما استفاده از آن می‌توانید یک بازی را بدون هیچ محدودیتی انجام دهید. به بیان دیگر سی دی کی اورجینال یک بازی در واقع نسخه اورجینال آن بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد که هیچ محدودیتی را به همراه نخواهد داشت. برای مثال تمام آپدیت های بازی به صورت دائم برای خریداران سی دی کی اورجینال یک بازی قابل دریافت می‌شوند و دارندگان CD Key اورجینال بازی ها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از تمام ویژگی های بازی از جمله بازی کردن به صورت آنلاین استفاده کنند. بنابراین سی دی کی اورجینال به معنای خرید نسخه اورجینال و اصلی بازی مورد نظرتان است. در ادامه با ذکر یک مثال این مسئله را برایتان واضح‌تر می‌کنیم.

 

مقایسه سی دی کی اورجینال، سی دی کی اشتراکی و نسخه کرکی بازی فیفا 18

تصور کنید که بازی فیفا 18 به صورت رسمی منتشر شده است. شرایط نسخه کرکی بازی که کاملا مشخص است. نسخه کرکی بازی ها عموما چندین ماه پس از عرضه نسخ رسمی بازی منتشر می‌شوند و محدودیت های زیادی دارند. برای مثال گیمر با نسخه کرکی بازی نمی‌تواند از انجام حالت آنلاین بازی لذت ببرد یا آپدیت های آن را دریافت کند و اگر باگی در بازی ایجاد شود قابل رفع نخواهد بود.

سی دی کی اشتراکی بازی منجر می‌شود تا گیمرها دیگر ملزم به صبر کردن برای عرضه نسخه کرکی فبفا 18 نباشند. با این حال افرادی که CD Key اشتراکی بازی را خریداری کنند نمی‌توانند آن را به صورت آنلاین بازی کنند و از قابلیت های اصلی بازی بهره‌مند شوند. همچنین عموما در این شرایط گیمر مجبور می‌شود دیتای بازی را شخصا دانلود کند.

سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال چیست؟

اما زمانی که سی دی کی اورجینال بازی مورد نظر (در این مثال فیفا 18) خریداری شود دیگر هیچ محدودیتی پیش روی گیمر قرار نخواهد داشت. وی می‌توانید پس از خرید سی دی کی اورجینال بازی آن را فعال نماید و بدون هیچ محدودیتی از انجام بازی لذت ببرد. تمام آپدیت های بازی در این شرایط برای او قابل دانلود هستند و بازی مورد نظر همیشه در اکانت اوریجین وی فعال باقی می‌ماند. یعنی خریدار همیشه و در هر کامپیوتری به بازی خریداری شده خود دسترسی خواهد داشت.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با ماهیت سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال آشنا سازیم. فروشگاه سی دی کی سل مفتخر است تا سی دی کی اورجینال بازی های گوناگون را با کمترین قیمت ممکن در اختیار علاقمندان قرار دهد. جهت کسب هرگونه راهنمایی یا طرح سوال و درخواست CD Key بازی می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین 24 ساعته فروشگاه با ما در ارتباط باشید.

 

جدیدترین سی دی کی ها

8% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی SOUTH PARK: SNOW DAY! کامپیوتر (PC)

1,357,000 تومان
19% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Outpost: Infinity Siege کامپیوتر (PC)

1,357,000 تومان
11% تخفیف

بازی های اورجینال پلی استیشن (PlayStation)

سی دی کی بازی Horizon Forbidden West پلی استیشن (PS4/PS5)

3,606,000 تومان 3,258,000 تومان
36% تخفیف
6,506,000 تومان 4,186,000 تومان
30% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Grey Hack کامپیوتر (PC)

1,183,000 تومان
12% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی Alone in the Dark 2024 ایکس باکس (Xbox)

4,766,000 تومان 4,186,000 تومان

63 دیدگاه برای “سی دی کی اورجینال یا CD Key اورجینال چیست؟

  1. علیرضا گفته:

    سلام.ببخشیدپس ازتاییدسی دی کی دراکانت ودانلوددیتا،همیشه واسه اجرای بازی باید به اینترنت وصل باشیم و اینکه آیااستیم فیلتر شده؟

  2. mohamad گفته:

    سلام. یعنی من اول باید نسخه ی اصلی بازی رو دانلود کنم بعد سی دی کی یا همون کد خریداری کنم که بتونم وارد بازی بشم؟

    • امین رضائیان گفته:

      بلبا سلام
      ابتدا سی دی کی داخل اکانت فعال میکنید و دسترسی دانلود خواهید داشت.
      بعد از دانلود هم گیم قابل اجراست.
      پیروز باشید

  3. عللللللی گفته:

    سلام یه ریجین جهانی کی روسیه یکی کانادا یکی امریکا وووو چیه و چه طور متوجه بشیم که سیدی‌کی جهانی هست اش برای لانچر های مخطلف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. Alisa گفته:

    ببخشید خرید مستقیم از استور چیه و چرا اینهمه ارزومه و فرقش با سیدی کی چیه لطفا توضیح بدید

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      سی دی کی به صورت کد ارسال یا فعالسازی میشه اما خرید مستقیم از استور یا گیفت اورجینال به این صورت هست که مشخصات اکانتتون رو میفرستید و بازی مستقیما از استور اکانت شما خریداری و فعال میشه
      پیروز باشید

        • امین رضائیان گفته:

          برای تیم پشتیبانی آنلاین (پایین و سمت راست سایت) یا تلگرام ارسال میکنید.
          پیروز باشید

  5. علی گفته:

    سلام
    من میخوام سی دی کی بتلفیلد 1 رو بگیرم این بعد از اتمام خرید چی میشه کامل توضیح بدید بعد چجور من بازی رو دریافت میکنم بخش آنلاینش رو در دو مورد توضیح کامل بدهید که من رفع مشکل کنم
    ممنون

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      بعد از خرید و فعالسازی سی دی کی، دیتای بازی رو دانلود میکنید و گیم اجرا میشه.
      پیروز باشید

  6. حسین گفته:

    سلام خسته نباشین
    من میخوام پابجی رو تو کامپیوترم بازی کنم
    میشه راهنماییم کنین که باید چه کارایی انجام بدم؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      یک اکانت استیم میسازید.
      سی دی کی میخرید براتون فعال میکنیم.
      دیتای بازی رو از استیم دانلود میکنید.
      پیروز باشید

  7. حدیث گفته:

    سلام. خدا قوت
    آقا وقتی گیفت هست آن هم نصف قیمت سیدی کی که سایت خود شما هم ارائه میده (همون خرید از استور) خب مشکل بن شدن اکانت به وجود نمیاد؟. چون ما باید ریجن رو عوض کنیم تا بتونیم‌نصب کنیم هرچند ریجن صرفا برای اون واحد پوله میدونم اینو اما این یه جور دور زدن هست دیگه…. برای خرید از استور با قیمت کمتر این کارو میکنن وگرنه خداییش خود شما شک نمیکنی بازی ۴۰۰ تومنی دقیقا بشه با ۱۸۰ نصبش کرد؟ اونم اورجینال؟ خب بن نشه یه وقت اکانت بریم رو هوا…. من اهل چیت زدن نیستم تو بازی اما‌تجربه بن شدن داشتم و با بدبختی بازش کردم. سایت هم بعدش رد داد به من که چیت زدی و … حالا نمیدونم خرید از استور شما چطوریه گیفت شما زمان دار نباشه. بعد چند ماه برای تغییر ریجن لو نریم ….چطوریه. آقا مرگ‌ من این‌پیامو بذارید فیلتر نکنید شک‌ نداشته باشید ترس خیلی از گیمرها همینه شاید جواب ۴ تا دیگه مثل من بود. من توان‌پرداخت ۴۰۰ تومن برای یه بازی ندارم‌اما‌میترسم بعد خرید استور همون ۱۸۰ تومن صرفا برای چند ماه بازی باشه و هیچ سایتی نمیاد بگه بعد ۵ ماه من درستش میکنم . اینو مشخص کنید این اروزنی چیه داستانش…..

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      خیر مشکل بن و غیره در حالت عادی برای کاربر ایجاد نخواهد شد. با این حال وظیفه نگهداری از اکانت و استفاده از اکانت و سایر موارد مرتبط با اکانت بر عهده کاربر هست و طبیعتا بعد از تکمیل سفارش هیچ مسئولیتی در قبال اکانت شما و بازی های داخل اون بر عهده فروشگاه یا فرد خاصی نیست.
      شما اگر خیلی براتون حائز اهمیت هست که استیم رو دور نزنید میتونید چند برابر هزینه کنید و در لوکیشن مورد نظر خودتون به طور ثابت تمام گیم ها رو تهیه کنید. در نظر داشته باشید شما عملا از ایران اجازه دسترسی به خیلی از بازی ها رو هم ندارید و وقتی یک ایرانی هستید و وارد گیمی میشید، به همین صورت قوانین گیم رو دارید دور میزنید! ضمن اینکه خرید از استیم هم در حالت عادی برای ایرانی ها امکانپذیر نیست و شما با خرید از استیم به عنوان یک ایرانی هم قوانینش رو دور میزنید!
      پیروز باشید

  8. مریم گفته:

    ببخشید یک سوال دیگه ای هم داشتم که میگن یه سری بازی ها برای یوبی سافت و باید یوپلی باز باشه در این صورت یوپلی فقط کافیه یا استیم هم باید نصب باشه مثل همین رینبو سیکس….

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      برای برخی بازی ها باید اکانت یوپلی به استیم لینک بشه
      انجام این کارها به سادگی صورت میگیره
      پیروز باشید

  9. Abolfazl گفته:

    سلام
    میشه یکم در مورد ریجن سیدی کی و اینا بگی؟ باید حتما ریجنمون ثابت باشه؟ اگه ریجنم امریکاست نمیتونم سیدی کی که ریجنش جای دیگست اکتیو کنم؟ اگه ریجن رو روی امریکا یا هرجای دیگه بزارم واسه انلاین بازی کردن و حتی تو استیم لاگین شدن باید با وی پی ان و ادرس ایپی امریکا برم؟ ریجن گلوبال چیه؟ شنیدم که اگه ریجنت یه کشور خاص باشه فقط با پلیر های اون کشور بازی میدی ولی گلوبال باشه با همه میتونی بازی کنی؟ ادد فرند استیم با سیدی کی انلاک میشه یا نه؟
    ممنون 🙂

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      ریجن سی دی کی در بازی های مختلف میتونه معنا و مفهوم متفاوتی داشته باشه و جزئیاتش به سیاست های شرکت سازنده بازی بستگی داره
      اون چیزی که در مورد استیم میفرمایید لوکیشن استور هست نه ریجن بازی و تاثیری در ریجن بازی نداره
      اد فرند با سی دی کی فعال نخواهد شد
      پیروز باشید

  10. Mohamad Mehdi گفته:

    ببخشید یک سوال داشتم بعد از این که ما کد سی دی کی رو دریافت کردیم و بازی رو به بازی های خود اضافه کردیم دیتا بازی رو باید بعد از فعال سازی دانلود کنیم ؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      بله دیتای اورجینال بازی از طریق اکانت شما قابل دانلود میشه
      پیروز باشید

  11. Bahram گفته:

    سلام من میخواستم رینبو سیکس رو انلاین بازی کنم و میدونم باید یه مبلغی پرداخت کنم اما نمیدونم دقیقا برای انلاین بازی‌ کردنش چیکار کنم حتی نمیدونم چطور باید بخرم راهنمایی کنید لطفا ممنون

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      یک اکانت یوپلی بسازید
      بازی رو از ما خریداری کنید: https://bit.ly/36BvQdy
      به تیم پشتیبانی پیام بدید بازی رو داخل اکانتتون فعال میکنند
      لاگین شید داخل اکانت و دیتا رو دانلود کنید
      بازی و اجرا و ازش لذت ببرید
      پیروز باشید

      • Bahram گفته:

        خب میگن استیم ارزون تره
        و همچنین که یو پلی فیلتر شکن میخواد!!!

        • امین رضائیان گفته:

          قیمت ها مشخص هست
          هیچکدوم فعلا برای بازی کردن نیاز به ابزار تغییر IP ندارند
          پیروز باشید

  12. amin گفته:

    سلام وقتی شما سی دی کی رو فعال میکنید نمیشه از سایت ها ایرانی دانلود کنیم فشرده را بعد اکسترت کنیم بعد به صورت بک اپ بهش بدیم.این جوری نصب میشه؟؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      امکان انجام این کار با ترفند های خاصی وجود داره اما روش صحیح و بی‌دردسر این هست که دیتای بازی رو مستقیما روی سیستم دانلود کنید.
      میتونید هر روشی که تمایل دارید رو تست بفرمایید، چون عملا مشکلی برای بازی فعال شده شما به وجود نمیاره.
      پیروز باشید

  13. nobody گفته:

    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم اگه سی دی کی رو از استیم تهیه ( بخرم ) کنم می تونم بعد از مدتی به خود استیم بفروشم

  14. محمد گفته:

    سلام ببخشید یه سوال داشتم
    من اگه سی دی کی اصلی رو بخرم میتونم بازی رو روی چند تا سیستم داشته باشم؟
    یعنی میشه با سیستم های دیگه هم وارد اکانت بشم و بازی رو دانلود کنم؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      بله از هر تعداد سیستم که تمایل داشته باشید میتونید وارد اکانتتون بشید، دیتای بازی رو دانلود و اجرا کنید.
      فقط در آن واحد در یک سیستم قابلیت آنلاین بودن خواهید داشت.
      پیروز باشید

  15. hossein.malekzadeh75960 گفته:

    سلام. خسته نباشید… بعد از خرید سی دی کی بازی pes2020 چطوری اکانت بسازیم ؟؟؟ من میخوام تازه وارد عرصه بازی الاینی بشم … و هیچ گونه اطلاعاتی ندارم . میخوام توضیح خیلی زیاد وخوب بهم بدید تا متوجه بشم …خیلی ممنون میشم اگه راهنمایم کنید .با تشکر …

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      اول یک اکانت استیم میسازید (رایگان هست)
      بازی رو از ما خریداری میکنید و ما بازی رو داخل اکانت شما فعال میکنیم.
      وارد اکانت میشید و دیتای بازی رو دانلود میکنید.
      بازی اجرا میشه
      پیروز باشید

  16. hossein گفته:

    با سلام برای مثال اگر من سی دی کی اوریجینال یک بازی های استیم رو تهیه کردم باید در استیم اون کد رو بزنم بعد اون بازی فعال میشه ومن فقط باید دیتای اون بازی رو دانلود کنم و به صورت انلاین بازی کنم؟

  17. bamdad گفته:

    سلام وقتتون بخير
    من يه سوال داشتم
    اينكه من ميخوام cdkey بازي pes20 رو بخرم
    ميخواتم بدونم با خريد اين cdkey ميتونم براي بازي هاي ديگه مثلا pes19 , يا در اينده pes21 يا هر بازي ديگه هم ازش استفاده كنم يا اينكه نه cdkey هر بازي فقط مختص همون بازي هستش و جاي ديگه نميشه ازش استفاده كرد

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      طبیعتا سی دی کی هر نسخه بازی مختص همون نسخه هست و برای نسخه های آینده یا قبلی باید سی دی کی مجزا تهیه کنید.
      پیروز باشید

  18. فرهاد گفته:

    سلام . سی دی کی فقط برای کامپیوتر هستش؟؟ مثلا برای خرید بازی های ps4 به سی دی کی احتیاجی نیست؟؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      برای کنسول های PS4 و XBox هم سی دی کی قابل خرید هست اما ما فعلا فقط برای کامپیوتر عرضه میکنیم
      با احترام

  19. امیر گفته:

    با سلام من یک اکانت یوپلی دارم ک می خواهم سیدی کی ان را ب اون یکی اکانتم انتقال بدم . چیکار باید کنم

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      سی دی کی پس از استفاده قابلیت انتقال را ندارد
      پیروز باشید

  20. احمد گفته:

    سلام
    با خرید سی دی کی اصلی حتما باید دیتای بازی از خود استیم یا یو پلی دانلود بشه از دیتای آماده نمیشه استفاده کرد مثلا دیتای بازی رو از مغازه های ویدءو گیم تهیه کنم

  21. Mahan گفته:

    حتی برای xbox دگر لازم نیست بیشتر هزینه کنم ? راستی سایت بسیار خوبی دارید با سرعت پاسخ گویی بالا

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      در مورد ایکس باکس اطلاعات دقیقی ندارم و عمده محصولات ما برای پی سی هستند.
      پیروز باشید

  22. ماهان گفته:

    من مثلا اگه سی دی کی بازی پابجی رو بگیرم می توانم برای همیشه آنلاین بازی کنم یا بعدش برای آنلاین بازی کردن دوباره باید پی اس پلاس بخرم ???

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      بازی های کامپیوتر نیازی به اکانت پلاس و صرف هزینه بیشتر ندارند
      با خرید سی دی کی اورجینال و یک بار هزینه کردن میتونید بدون محدودیت آنلاین بازی کنید.
      موفق باشید

  23. Ali گفته:

    اگر سی دی کی ارجینال در استیم واسه رینبو فعال باشه و به اکانت یو پلی وصل بشه چطور میشه یوزر دوم ساخت و با همون سی دی کی باز بشه آیا سی دی کی یکبار مصرفه و برای یک اکانت خاصه؟ و اگر اشتباهی رخ بده تکلیف پول چی میشه مثلا ایمل وصل نشه به اکانت و بپره دیگه نمیشه به یوزر برگشت و میگه سی دی کی مصرف شده و عملا پول ما حدر میره؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      برای جلوگیری از بروز مشکل نسخه یوپلی بازی رو تهیه کنید.
      موفق باشید

  24. saleh گفته:

    سلام من توانایی دانلود بازی هارو ندارم بدلیل سرعت پایین نت ایا محصولی است دیتا بازی رو داشته باشد

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      ممکن هست در برخبی سایت ها بتونید دیتای بازی ها رو خریداری کنید.
      به طور کلی برای انجام بازی های اورجینال به یک اتصال اینترنت مناسب نیاز دارید.
      برای دانلود دیتا میتونید از بسته های شبانه و نامحدود ایرانسل، همراه اول، رایتل و غیره استفاده کنید.
      پیروز باشید

  25. ممد گفته:

    سلام .. آقا یه سوال دارم خیلی جوابش برام مهمه .. میگم نسخه full unlocked بازی ها همون نسخه اصلی هست که توسط سایت دانلدی خریده شده و قرار داده شده ؟ و چطوری میشه یه بازیو انلاین بازی کنی cd key برای انلاین بازی کردن چی میکنه …. بعد میشه به جای اینکه برم مثلا از origin nfs payback رو بگیرم به قیمت ۵۹ دلار بدون دادن ۵۹ دلار نسخه اصلی رو که پولی هست رو دانلود کنم و آیا نسخه full unlocked که میگن همون نسخه پولی هست که برای دانلود عرضه شده؟ .. و بعد اینکه بازیو از مثلا origin خریدم و دان شد برای انلاین بازی کردن فقط باید cd key بگیری و تو بازی واردش کنی تا بازی اجرا شه و بتونی انلاین بزنی….. خدا خیرت بده لطفا جوابمو بده خیلی درگیرم بلد نیستم (noobam) و اگه این کار هارو انجام بدم و بازی اومدم تونستم انلاین بازی کنم برا آپدیت باید از طریق سایت مثلا origin nfs payback رو اگه براش آپدیت اومد آپدیت کنم

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      انجام بازی به صورت آنلاین بدون خرید سی دی کی اورجینال امکانپذیر نیست. چیزهایی که شما دانلود میکنید فقط دیتای بازی هستند.
      روند کار به این صورت هست:
      1. در پلتفرمی که بازی اجرا میشه اکانت میسازید که رایگان قابل انجام هست (مثل اکانت استیم، اکانت اوریجین و غیر).
      2. سی دی کی اورجینال بازی خریداری و داخل اکانتتون فعال میکنید.
      3. با فعالسازی سی دی کی اورجینال، دسترسی دانلود دیتای اصلی بازی از اکانت بهتون داده میشه، بنابراین دیتا رو دانلود می‌کنید.
      بعد از این مراحل بازی بدون محدودیت در اکانت شخصی شما قابل اجرا خواهد بود و میتونید آنلاین بازی کنید.
      در تمام پلتفرم ها (استیم، اوریجین، یوپلی و غیره) و برای تمام بازی ها همین روند مشابه و ساده وجود داره.
      پیروز باشید

  26. افشین گفته:

    عذرخواهی میکنم یک سوال دیگه برام پیش اومد .
    ایا بدون خرید CD key اورجینال بازی pes 2019 میشه بازی کرد چون تاریخ انتشارش 8 شهریور ماه بوده؟

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      فعلا خیر
      برای تجربه این بازی در حالت های مختلف باید سی دی کی اورجینال بازی خریداری کنید.

  27. افشین گفته:

    1. سلام خسته باشین . اگر من قصد خرید cd key اورجینال بازی pes 2019 داشته باشم باید اکانت استیم و… را داشته باشم؟
    2. قیمت حدودی CD key اورجینال بازی pes 2019 چه قدر است؟

  28. farid گفته:

    با سلام بعد از فعال سازی سی دی کی اورجینال مثلا fifa 18 دانلود دیتا چقدر طول میکشد ایا باید کل دیتا دانلود شود؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      دیتای هر بازی منحصر به فرد خودش هست و خجم آن با دیتای بازی دیگر متفاوت خواهد بود. برای بازی فیفا 18 حجم دیتا به چیزی در حدود 40 گیگابایت می‌رسد.
      برای دانلود دیتا می‌توانید از بسته های اینترنت شبانه و نامحدود ایرانسل، همراه اول و رایتل استفاده کنید و ظرف یک شب دیتای کامل بازی را دانلود نمایید.
      با احترام

  29. علی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید من اگه سی دی کی اورجینال بگیرم که میشه همون کد دیجیتالی میتونم با همین نسخه کرکی که تو کامپیوترم دارم آنلاین بازی کنم و از ابدیت ها استفاده کنم یا نه

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      بعد از فعال سازی سی دی کی اورجینال در اکانت (استیم، اوریجین و …) به شما دسترسی دانلود دیتای نسخه اورجینال بازی داده خواهد شد.
      بنابراین ابتدا نسخه کرکی بازی را حذف می‌کنید و سپس دیتای نسخه اورجینال بازی را از طریق اکانت خود دانلود خواهید کرد.
      سپس بازی بدون مشکل اجرا خواهد شد.
      با احترام

      • مریم گفته:

        سلام.
        ببخشید همه جا نوشتید بعد از مراحل خرید سیدی کی و دانلود دیتا، بازی کنید و تمام. خب سوال اینجاست که بعدش بازی از استیم اجرا میشه یا نه آیکن بازی روی دسکتاپ میاد از آنجا ران میشه؟ اگر قرار از استیم اجرا بشه پس همیشه باید با فیلتر شکن باشیم؟ یعنی اول استیم باز کنیم بعد بازی رو از اکانت بالا بیاریم چطوریه؟ بازی رینبو سیکس هم گویا باید علاوه بر استیم یوپلی هم باز باشه خیلی پیچیده شد میشه این مطلب رو برام باز کنید… من بلد نیستم گیج شدم

        • امین رضائیان گفته:

          با سلام
          آیکون بازی هم روی دسکتاپ نمایان میشه و هم از طریق استیم قابل مشاهده و اجراست.
          بازی از طریق استیم یا یوپلی اجرا میشه و نیازی به ابزار تغییر IP نیست.
          پروسه بسیار ساده هست.
          پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.