سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

نکات مهم در حین خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی)

نکات مهم در حین خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی)

اگر قصد خرید سی دی کی اورجینال بازی Playerunknown’s Battleground را دارید، توصیه می‌کنیم این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به نکات مهمی اشاره کنیم که باید در حین خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی) به آن ها توجه نمایید. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

منظور از CD Key یا سی دی کی چیست؟

پیش از هر چیز باید مشخص کنیم که منظور از CD Key یا سی دی کی چیست! سی دی کی (CD Key) یک کد دیجیتالی مثل XHAS-JHXY-1SUK-5DSX است که با وارد کردن آن در اکانت استیم (یا پلتفرم های دیگر) خود به شما دسترسی دانلود دیتای اورجینال بازی مورد نظر و امکان انجام آن داده می‌شود. به بیان دیگر وقتی سی دی کی (CD Key) یک بازی را در اکانت خود فعال کنید، در واقع آن بازی را به طور رسمی و اورجینال از شرکت سازنده خریداری کرده‌اید. بدین ترتیب می‌توانید دیتای آن را مستقیما از طریق اکانت خود دانلود کرده و از انجام بازی اورجینال لذت ببرید.

بازی PUBG (پابجی) در چه پلتفرمی اجرا می‌شود؟

بازی PUBG (پابجی) در استیم اجرا می‌شود. لازم به اشاره است که نام اصلی و درست بازی مورد نظر Playerunknown’s Battleground بوده که به اختصار پابجی یا PUBG نامیده می‌شود. برای انجام این بازی باید یک اکانت استیم داشته باشید که به صورت رایگان قابل ساختن است. بعد از ساخت اکانت استیم، CD Key بازی PUBG (پابجی) را از فروشگاه خریداری کنید. سپس با نرم افزار استیم وارد اکانت خود شده و سی دی کی بازی PUBG را فعال نمایید. بدین ترتیب بازی فعال شده و دسترسی دانلود دیتای اورجینال آن به شما داده می‌شود. بنابراین دیتا را دانلود و از انجام بازی لذت ببرید.

نکات مهم در حین خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی)

چرا برای خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی) با قیمت های عجیب و متفاوت رو به رو می‌شویم؟

ممکن است با یک جستجوی ساده برای خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی) با قیمت های مختلفی مواجه شوید که برای این بازی پرطرفدار در نظر گرفته شده است. همیشه دقت کنید که قیمت های خیلی ارزان مشکوک هستند و ممکن است اصلا در قالب سی دی کی اورجینال برای مشتری ارسال نشوند و یک اکانت باشند که قبلا استفاده شده است! همچنین این احتمال وجود دارد که ریجن بازی خریداری شده شما که قیمت کمی دارد جهانی یا فری نباشد. یعنی شاید فروشنده CD Keys بازی PUBG (پابجی) با ریجن محدود (مثلا روسیه) را به جای ریجن جهانی به شما بفروشد. بنابراین حتما قبل از خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی) مطمئن شوید که فروشنده از ترفندهای این چنینی استفاده نکند و نسخه جهانی یا ریجن فری بازی پابجی (PUBG) را در اختیارتان قرار دهد.

تفاوت سی دی کی اورجینال بازی PUBG یا گیفت اورجینال (خرید از استیم) در فروشگاه سی دی کی سل چیست؟

اگر به صفحه خرید CD Keys بازی PUBG در فروشگاه سی دی کی سل مراجعه کنید می‎‌بینید که سی دی کی بازی به دو حالت قابل خرید است. در بخش زیر توضیحات مربوط به هر گزینه ارائه شده است:

  • سی دی کی اورجینال: با انتخاب این گزینه، سی دی کی اورجینال و ریجن فری یا جهانی بازی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.
  • گیفت اورجینال (خرید از استیم): با انتخاب این گزینه هم بازی اورجینال و ریجن جهانی یا فری PUBG در اکانت استیم شما فعال می‌شود، تنها با این تفاوت که در این حالت باید مشخصات اکانت استیم خود را بعد از خرید برای پشتیبانی فروشگاه ارسال کنید تا CD Keys بازی PUBG توسط پشتیبانی در اکانت شما فعال شود.

بنابراین دو گزینه‌ای که در صفحه خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی) مشاهده می‌کنید از نظر گیم پلی و محتوا هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو ریجن جهانی یا فری بوده و گیم پلی یکسانی را ارائه می‌کنند، فقط برای فعال سازی در حالت گیفت اورجینال (خرید از استیم) باید بعد از تکمیل خرید مشخصات اکانت استیم خود را از طریق پشتیبانی برای ما ارسال کنید.

فرق سی دی کی اورجینال بازی سی دی کی اشتراکی در چیست؟

همانطور که قبلا گفتیم سی دی کی اورجینال (CD Key) یک کد دیجیتالی مثل XHAS-JHXY-1SUK-5DSX است، اما سی دی کی اشتراکی اینطور نیست و واژه‌ای است که فقط برخی افرا سودجو از خود در آورنده‌اند تا مشتریان را گول بزنند. در حقیقت چیزی به نام سی دی کی اشتراکی وجود ندارد و آن ها اکانت های دست دومی هستند که توسط فروشندگان به افراد فروخته می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله به مطالعه مقاله “سی دی کی اشتراکی چیست؟ مفهوم CD Key اشتراکی” بپردازید.

جدیدترین سی دی کی ها:

23% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی PERISH ایکس باکس (Xbox)

1,004,000 تومان
4% تخفیف

بازی های اورجینال پلی استیشن (PlayStation)

سی دی کی بازی Rise of the Ronin پلی استیشن 5 (PS5)

تومان
27% تخفیف
7% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی ELDEN RING Shadow of the Erdtree ایکس باکس (Xbox)

1,981,000 تومان

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی SOUTH PARK: SNOW DAY ایکس باکس (Xbox)

2,042,000 تومان
42% تخفیف

17 دیدگاه برای “نکات مهم در حین خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی)

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      در این فروشگاه فقط سی دی کی اورجینال عرضه میشه
      پیروز باشید

  1. مهرداد گفته:

    سلام من کارتم رمز دوم نداره براتون ممکنه شماره کارت بدین کارت به کارت کنم براتون؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      خیر خرید می‌بایتس حتما از طریق سایت صورت بگیره
      پیروز باشید

  2. امیر گفته:

    سلام خسته نباشید جناب ما 4 نفر باشیم بخوایم بازی کینیم هر کدوم از ما باید نسخه اورجینال و بخره؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      بله هر فرد نیاز به خرید سی دی کی مجزا و فعالسازی داخل اکانت شخصی خودش داره.
      پیروز باشید

  3. ابی گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    شما در بالا گفتین که اکانت استیم بسازیم و سی دی کی بازی پاپجی را از سایت شما خریداری کنیم.آیا استیم خود را شارژ کنیم یا نه برای ادفرند و…
    مرسی از پاسخگویی شما

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      برای فعالسازی اد فرند نیازی به هزینه اضافه و شارژ اکانت استیم نیست. برای فعال کردن این قابلیت کافی هست بای پابجی رو به صورت “گیفت اورجینال (خرید از استیم)” از فروشگاه ما تهیه کنید تا هم خود بازی و هم قابلیت اد فرند رو براتون فعال کنیم.
      پیروز باشید

  4. علی گفته:

    سلام . میخواستم بدونم قیمت بازیش به پول ایران چقدر است و روی همه دستگاه ها اجرا میشود ممنون.

  5. علی گفته:

    سلام.ببخشید صریح و بیمقدمه میرم سر اصل مطلب من هیچی از این بازی اورجینال و سی دی کی و اینا سردر نمیارم اما یه بازی هست میخوام بریزم رو لبتابم کجا رو معرفی میکنید که لبتاب رو ببرم و از صفر تا صد و احرای بازی اورجینال رو برام انجام بدن؟ بازی بتل گراند رو منطورمه. یکی رو میخوام که هزینشو بهش پرداخت کنم و صفر تا صد کار رو برام انجام بده. ممنون میشم اگه جواب بدین واقعا. از جهت مالی هم مشکلی نیست

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      برای اجرای بازی پابجی به صورت اورجینال نیاز به یک اکانت استیم دارید که به صورت رایگان قابل ساخت هست.
      سپس سی دی کی اورجینال بازی پابجی رو از ما خریداری کنید و بعد از خرید از طریق پشتیبانی به همکاران بنده پیام بدید.
      سی دی کی با ضمانت کارکرد برای شما در اکانتون فعالسازی میشه.
      شما در این مرحله وارد اکانتتون میشید و دیتای بازی رو از اکانتتون دانلود میکنید (بعد از فعال کردن سی دی کی دسترسی دانلود دیتای اورجینال بهتون داده میشه).
      در نهایت بازی اجرا خواهد شد و میتونید آنلاین بازی کنید.
      باز هم اگر سوالی داشتید از طریق پشتیبانی (تلگرام یا چت) با همکاران بنده ارتباط برقرار کنید.
      با احترام و تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.