سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بازی های رایانه‌ای هم اکنون به یکی از اصلی ترین سرگرمی های کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی خیلی از بزرگسالان تبدیل شده‌اند. اگر از گیمرهای علاقمند به بازی های کامپیوتری هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب اختصاصی را از دست ندهید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 10 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 بپردازیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

مقدمه

این روزها بازی های کامپیوتری به یکی از اصلی ترین سرگرمی های خیلی از افراد تبدیل شده‌اند. بازی های رایانه‌ای حتی در سطوح بالاتر می‌توانند به عنوان راهی برای کسب درآمد هم به شمار آیند. البته برای کسب درآمد در حیطه گیمینگ باید گیمر حرفه‌ای باشید و در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت مداوم داشته باشید. اما به نظر شما بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 یا بهتر بگوییم بهترین بازی هایی که هم اکنون موجود هستند کدامند؟ ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم 10 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 را برایتان عنوان کنیم. تمام بازی هایی که نام برده می‌شوند در فروشگاه سی دی کی سل موجود بوده و قابل خرید هستند. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید نسبت به سفارش آن ها اقدام کنید. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی فیفا 19 یا FIFA 19

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بدون تردید بازی FIFA 19 یکی از بهترین بازی های سال 2018 و 2019 است. این بازی در مقایسه با نسخه های پیشین خود از نظر گیم پلی، گرافیک و المان های طراحی به شدت تقویت شده و به جزئت می‌توان مدعی شد که بهترین نسخه از سری بازی های FIFA شرکت EA Games محسوب می‌شود. برای اینکه بتوانید بازی را بدون محدودیت و به صورت آنلاین هم در کامپیوتر تجربه کنید باید سی دی کی اورجینال فیفا 19 را تهیه کنید که با کلیک بر روی لینک ضمیمه شده قادر به خرید آن از فروشگاه سی دی کی سل خواهید بود. این بازی در حالت حاضر از بهترین و پرفروش ترین بازی های سال 2018 است و به احتمال زیاد در سال 2019 هم با همین روند پیشرفت می‌کند.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Battlefield V

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بازی بتلفیلد وی یا Battlefield V به واقع غوغایی بر پا کرد و توانست گیمرهای علاقمند به بازی های سبک اکشن و شوتر را تعجب زده کند. این بازی گرافیک فوق‌العاده عالی دارد و برای اجرای آن به یک سیستم کاملا حرفه‌ای و به روز نیاز خواهید داشت. بتلفیلد وی هم مثل بازی فیفا 19 تحت اوریجین اجرا می‌شود و برای اینکه بتوانید تمام مدهای آن از قبیل مد آنلاین را تجربه کنید باید حتما سی دی کی اورجینال Battlefield V را خریداری نمایید. با کلیک بر روی لینک ضمیمه شده به صفحه فروش سی دی کی بتلفیلد وی در فروشگاه سی دی کی سل هدایت خواهید شد. فراموش نکنید که سی دیکی اورجینال این بازی در فروشگاه با ضمانت کارکرد و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته عرضه می‌شود.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Grand Theft Auto V

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بازی GTA V یا همان Grand Theft Auto V شاید محصول سال 2015 باشد اما همچنان در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 ما جای دارد و شک نداشته باشید کمتر بازی توان رقابت با آن را خواهد داشت. بازی زیبای GTA V یک بازی در سبک های جهان آزاد؛ اکشن و ماجراجویی است که خوشبختانه برای اجرای آن به سیستم خیلی قدرتمندی نیاز نخواهید داشت. برای اینکه بتوانید بازی را بدون محدودیت انجام دهید و از مدهای آنلاین آن هم استفاده کنید باید سی دی کی اورجینال GTA V را تهیه نمایید که در فروشگاه سی دی کی سل موجود است.پس یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 بازی زیبای GTA V خواهد بود.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی PES 2019

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

اگر به بازی های سبک ورزشی و فوتبال علاقه داشته باشید حتما با سری بازی های PES یا Pro Evolution Soccer شرکت کونامی آشنایی دارید این سری از بازی های فوتبال دائما با سری بازی های FIFA در حال رقابت هستند. در PES 2019 شرکت کونامی به جزئیات گرافیکی اهمیت ویژه‌ای داده و بدین سبب بازی را با گرافیکی عالی روانه بازار کرده است. بازی شامل سه نسخه مختلف می‌شود که هر یک آیتم ها و مشخصات خاصی را برای گیمر به همراه خواهند داشت. برای اینکه بتوانید از انجام آنلاین بازی هم لذت ببرید، کافیست سی دی کی اورجینال PES 2019 را از فروشگاه سی دی کی سل خریداری و در کانت استیم خود فعال نمایید. شک نداشته باشید PES 2019 هم یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 خواهد بود.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Call of Duty Black Ops 4

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بازی بلک اوپس 4 که از سری بازی های کال اف دیوتی است (Call of Duty Black Ops 4) به تازگی منتشر شده و شک نداشته باشید که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری فعلی موجود به شمار می‌رود. این بازی اوج جذابیت و هیجان را برای علاقمندان به بازی های سبک اکشن و شوتر ارائه می‌کند. بنابراین اگر به این سبک از بازی های کامپیوتری علاقمند هستید، شک نکنید بازی بلک اوپس 4 شما را میخکوب می‌کند و به نوعی به این بازی و گیم پلی آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. با خرید سی دی کی اورجینال Black Ops 4 از فروشگاه سی دی سل می‌توانید بازی مذکور را بدون محدودیت به صورت آنلاین انجام دهید و از آن لذت ببرید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی پابجی (PUBG)

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

تقریبا همه افرادی که به بازی های سبک اکشن و تیراندازی علاقمند هستند بازی زیبای پابجی را می‌شناسند. نام اصلی این بازی Playerunknowns Battlegrounds است که به اختصار با عنوان PUBG نوشته می‌شود و توسط ایرانی ها هم پابجی لقب گرفته است. در این بازی شما به عنوان کنترل کننده یک کاراکتر در محوطه‌ای شبیه به یک جزیره فرود می‌آیید و باید تلاش کنید با سلاح های مختلف و روش های گوناگون دیگر دشمنان و گیمرها را از بین ببرید و آخرید نفری باشید که در جزیره زنده می‌ماند. بازی حالتی هیجان انگیز دارد و در برخی مراحل آن جدالی نفس‌گیر را تجربه خواهید کرد. برای انجام این بازی حتما باید سی دی کی اورجینال پابجی (PUBG) را از فروشگاه سی دی کی سل تهیه کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Red Dead Redemption 2

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

متاسفانه بازی Red Dead Redemption 2 هنوز برای کامپیوتر منتشر نشده اما گفته هایی مبنی بر احتمال انتشار آن به میان آمده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که بازی مذکور در سال 2019 برای کامپیوتر یا PC هم عرضه شود و به همین جهت ما نام این بازی را در لیست بهترین بازی های کامپیوتری سال 2018 و 2019 خود جای داده‌ایم. برای خرید سی دی کی اورجینال Red Dead Redemption 2 و مطالعه توضیحات کامل آن می‌توانید بر روی لینکی که ضمیمه شده کلیک کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Need For Speed Payback

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

بازی Need for Speed Payback شاید خیلی بازی جدیدی نباشد اما به دلیل گیم پلی بسیار جذابی که دارد می‌تواند در سبک اتومبیلرانی از بهترین های موجود به شمار آید. گرافیک این بازی فوق‌العاده طراحی شده و در سال 2018 یکی از بهترین و پرفروش ترین بازی های سال بوده است. اگر به بازی های سبک اتومبیلرانی علاقمند باشید، امکان ندارد که عاشق بازی Need for Speed Payback نشوید. برای اینکه بتوانید بازی را بدون محدودیت و به صورت آنلاین انجام دهید باید CD Key اورجینال Need for Speed Payback را تهیه نمایید که در لینک ضمیمه شده موجود است.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Battlefield 1 Revolution

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

با رونمایی از بازی بتلفیلد وی یا 5 تمرکز گیمرها تا حدی از روی بازی Battlefield 1 برداشته شد، اما این موضوع بدان معنا نیست که بازی مذکور نمی‌تواند در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 ما جای بگیرد. بتلفیلد 1 همچنان یکی از بهترین بازی های سبک اکشن و شوتر موجود است و به ویژه تجربه نسخه رزولوشن آن که شامل تمام دی ال سی های بازی می‌شود می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. برای اینکه بتوانید بازی مذکور را  به همراه تمام دی ال سی هایش و بدون محدودیت و به صورت آنلاین تجربه کنید باید سی دی کی اورجینال Battlefield 1 Revolution را خریداری کنید. این بازی به دلیل انتشار بتلفیلد وی با افت قیمت مواجه شده و این فرصت مناسبی است که بازی را تهیه نمایید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 : بازی Forza Horizon 4

بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019

به بازی های سبک اتومبیلرانی علاقه دارید و به دنبال بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 هستید؟ شک نداشته باشید بازی Forza Horizon 4 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. این بازی شاهکاری در سری بازی های سبک اتومبیلرانی و مسابقه‌ای محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. این بازی واقعا ارزشی پرداخت هزینه خرید نسخه اورجینالش را دارد. برای انجام بازی به صورت آنلاین و بدون محدودی می‌توانید سی دی کی اورجینال فورزا هوریزون 4 را از فروشگاه سی ی کی سل تهیه کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی 10 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019 پرداختیم. مطمئن باشید از خرید و تجربه بازی هایی که در این لیست معرفی شدند پشیمان نخواهید شد. ضمنا این بازی ها به گونه‌ای هستند که بعد از مدتی می‌توانید اکانت آن ها را با قیمتی مناسب بفروشید. امیدوار هستیم از این مقاله اختصاصی لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.