سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

بدون شکل بازی جی تی ای وی (GTA V) یا همان Grand Theft Auto: V یکی از جذاب ترین گیم هایی است که تاکنون برای کامپیوتر و دیگر پلتفرم ها منتشر شده و انجام آن واقعا می‌تواند ساعت ها هر فردی را درگیر و پای کامپیوتر میخکوب کند. اگر تمایل به نصب و اجرای این بازی دارید، اما با نحوه دقیق انجام این کار آشنا نیستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم به آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی بپردازیم. با فروشگاه سی دیکی سل همراه شوید.

برای خرید GTA V اورجینال با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید

معرفی بازی GTA V و اشنایی با گیم پلی آن

شرکت راک استار (Rockstar) به عنوان طراح و عرضه کننده سری بازی های Grand Theft Auto واقعا توانست انقلابی در صنعت گیم و بازی های کامپیوتری به وجود آورد. جی تی ای وی پنجمین نسخه از این سری گیم های فوق‌العاده بود که در سال 2013 رونمایی شد و هنوز هم از محبوب ترین بازی های PC و کنسول به شمار می‌رود. این بازی در سال 2013 با گرافیک فوق‌العاده و تلفیقی از سبک های خاصی که ارائه کرده بود توانست به یکی از پرطرفدارترین گیم های سال تبدیل شود. جالب اینجاست که آپدیت های این گیم و امکانات جدیدی مثل قابلیت اجرای بازی در حالت رول پلی (Role Play) منجر شدند که این گیم حتی پس از گذشت چیزی در حدود 8 سال همچنان از پرفروش‌ترین و پرمخاطب ترین بازی های دنیا باشد.

اگر علاقمند رول پلی هستید یا می‌خواهید بیشتر با جزئیات آن اشنایی پیدا کنید، توصیه داریم مقاله “صفر تا صد رول پلی جی تی ای وی (GTA V)” را مطالعه کنید. پیش از این که در رابطه با نصب و اجرای بازی جی تی ای وی صحبت کنیم بهتر است کمی با محتوای بازی و گیم پلی آن آشنایتان سازیم. این گیم جداب ذر سبک جهان آزاد، اکشن و شوتر، اتومبیلرانی و سوم شخص طراحی شده است. بازی در حالت ها تک نفره داستانی و همچنین مولتی پلیر آنلاین قابل انجام بوده و اگر وارد جزئیات آن شویم باید بگوییم که GTA V تقریبا از هر سبک گیم هایی که تصورش را کنید یک المان خاص را در خود جای داده است و بدین ترتیب برای هر گیمر با هر سلیقه‌ای جذابیت دارد.

آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

در این گیم شما نقش فرید را ایفا خواهید کرد که وارد دنیای گنگسترها شده و درون ایالت خاصی زندگی می‌کند و به تدریج با انجام ماموریت های مختلف و اقدامات متنوع مشهور و مشهورتر شده و طبیعتا درآمد های بیشتری هم به دست می‌آورد. بازی جهان آزاد است یعنی هیچ لزومی ندارد که گیمر خط داستانی بازی را طی کند و هر زمان که بازیکن تمایل داشته باشد می‌تواند به انجام ماموریت های داستانی بازی بپردازد. گیمر همچنین امکان انتخاب مابین گنگسترهای مختلف و انجام ماموریت های به شیوه مد نظرش را خواهد داشت که این موضوع مستقیما روی روند بازی تاثیر می‌گذارد. امکان به سرقت بردن اتومبیل ها در داخل شهر و پرسه زدن در خیابان و غیره هم همگی از جذابیت های بازی هستند. اگر می‌خواهید یک گیم فوق‌العاده جذاب را تجربه کنید، مطمئن باشید که GTA یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود و می‌تواند ساعت ها شما را درگیر خودش کند.

مراحل نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

بهترین روش نصب و اجرای بازی GTA V مربوط به اجرا از طریق پلتفرم استیم (Steam) می‌شود. در این روش شما باید هزینه مشخصی را برای خرید نسخه قانونی این گیم پرداخت کنید اما در عوض بازی برای همیشه در اکانت استیم شما موجود بوده و آرشیو می‌شود. بدین ترتیب هر زمان و از هر کامپیوتری که تمایل داشته باشید می‌توانید وارد اکانت استیم خود شده و پس از دانلود دیتای گیم، نسخه اورجینال و اصلی آن را اجرا کنید. اگر به دنبال تجربه رول پلی هستید، خرید نسخه اورجینال بازی و اجرای آن از طریق استیم الزامی می‌شود. برای خرید نسخه اورجینال گیم و فعالسازی آن در اکانت استیم می‌توانید از سرویس فروشگاه سی دی کی سل استفاده کنید.

همانطور که گفتیم برای نصب و اجرای بازی جی تی ای وی نیازمند یک اکانت استیم خواهید بود که به طور رایگان قابل ساختن است. اگر اکانت استیم ندارید با طی کردن مراحل زیر یک اکانت بسازید.

آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

  • به لینک ضمیمه شده بروید و نرم افزار استیم را دانلود و روی کامپیوتر نصب کنید.
  • اگر ابزار تغییر IP روی سیستم فعال است، آن را غیر فعال کنید.
  • نرم افزار را اجرا کرده و روی گزینه CREATE A NEW ACCOUNT کلیک کنید.
  • مشخصات مورد نظرتان برای ساخت اکانت را وارد کنید و روی Create My Account کلیک نمایید. برای انجام این کار باید یک یوزرنیم، پسورد و آدرس ایمیل مناسب داشته باشید.
  • به بخش Inbox ایمیل بروید و روی لینکی که از سمت استیم برایتان ارسال شده کلیک کنید تا تایید ایمیل انجام شود.

بعد از اینکه اکانت استیمتان را ساختید باید نسبت به خرید نسخه قانونی این گیم اقدام کنید تا بازی به اکانت استیم شما اضافه شود. برای انجام این کار می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل راهنمایی بخواهید. ارتباط با پشتیبانی فروشگاه هم از طریق گفتگوی آنلاین پایین و سمت راست صفحه و هم از طریق تلگرام میسر شده است. عموما تکمیل سفارش خرید GTA V و فعالسازی قانونی آن در اکانت استیم کاربر توسط تیم پشتیبانی فروشگاه ظرف 30 دقیقه انجام می‌شود.

برای خرید GTA V اورجینال با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید

بعد از اینکه فعالسازی قانونی نسخه استیم بازی با موفقیت در اکانتتان انجام شد، باید از طریق نرم افزار استیم وارد اکانت خود شده و دیتای اورجینال بازی را از سرور رسمی آن دانلود کنید. با توجه به اینکه دیتای بازی حجم بالایی دارد و همچنین مطابق با سرعت اینترنتی که از آن استفاده می‌کنید، ممکن است انجام این کاری کمی زمان نیاز داشته باشد. خوشبختانه بخش خوب ماجرا اینجاست که می‌توانید دیتای بازی را در زمانی های مختلف و کم کم هم دانلود نمایید و توقف دانلود هیچ تاثیر منفی روی پروسه نصب و اجرای بازی ایجاد نمی‌کند. به منظور دانلود دیتای گیم از طریق اکانت استیم خود به شرح زیر عمل کنید:

آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

  • نرم افزار استیم را اجرا کرده و وارد اکانت استیمتان شوید.
  • از منوی فوقانی به قسمت Library بروید.
  • از لیست بازی های اکانت بازی GTA V را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Install کلیک نمایید تا دانلود دیتای گیم شروع شود.

پس از اینکه دانلود دیتای بازی با موفقیت تمام شد، تقریبا مراحل نصب و اجرای بازی جی تی ای وی هم به پایین رسیده است! نصب بازی به طور خودکار توسط استیم بر روی سیستم شما انجام می‌شود و هیچ نیازی نیست که شما بعد از دانلود دیتای گیم، هیچ اقدام دیگری را برای اجرای بازی انجام دهید. گزینه Install که قبلا برای دانلود دیتای بازی گیم از آن استفاده کرده بودید، هم اکنون به گزینه Play تبدیل می‌شود. بدین ترتیب با کلیک روی این گزینه قادر به اجرای بازی GTA V خواهید بود و می‌توانید از نسخه اورجینال و قانونی این گیم استفاده نمایید و از آن لذت ببرید.

فرق نسخه سوشال کلاب و استیم

سوشال کلاب پلتفرم رسمی شرکت راک استار (عرضه کننده بازی GTA V) است و امکان اجرای بازی از طریق کلاینت یا برنامه مخصوص سوشال کلاب هم وجود دارد، اما چون استیم پلتفرم شناخته شده تری است و بیشتر کاربران دوست دارند که بازی هایشان را در این پلتفرم نصب و اجرا کنند، ما هم خرید نسخه استیم گیم را به شما پیشنهاد می‌دهیم اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید با طی کردن مراحل کاملا مشابه و ساخت اکانت سوشال کلاب به جای استیم و خرید نسخه سوشال کلاب بازی، آن را مستقیما از برنامه سوشال کلاب اجرا کنید.

نکته مهم این است حتی کسانی که نسخه استیم بازی GTA V را خریداری  کرده باشند هم پس از اجرای گیم نیازمند ساختن یک اکانت سوشال کلاب و لینک کردن آن به استیم خواهند بود تا به نوعی یک پلتفرم یکپارچه برای اجرای این بازی به وجود آید و کسانی که نسخه استیم این گیم را خریداری کرده‌اند بتوانند مستقیما با کسانی که نسخه سوشال کلاب آن را خریداری می‌کنند در تعامل قرار گیرند. پس هیچ فرقی نمی‌کند که نسخه استیم یا سوشال کلاب یا حتی اپیک گیمز بازی GTA V را به طور قانونی خریداری کرده باشید چون تحت هر شرایط به سرورهای اصلی و رسمی سوشال کلاب متصل می‌شوید و می‌توانید با دوستانتان که گیم را در دیگر پلتفرم ها تهیه کرده‌اند بازی کنید.

یکی دیگر از سوالات مهمی که خیلی از کاربران مطرح می‌سازند مربوط به این می‌شود که آیا امکان بازی کردن آنلاین افرادی که بازی GTA V را روی کامپیوتر دارند با کسانی که این بازی را روی کنسول هایی مثل PS4 انجام می‌دهند وجود دارد یا خیر؟ متاسفانه خیر! بازی GTA V یک بازی کراس پلتفرم (Cross Platform) نیست و سرورهای اجرایی آن در کنسول های مختلف و کامپیوتر متفاوت هستند. بنابراین کسانی که این بازی را روی کنسول دارند نمی‌توانند به طور مستقیم و آنلاین با کسانی بازی کنند که گیم را روی کامپیوتر تهیه کرده‌اند و هر پلتفرم گیمرهای اختصاصی خودش را خواهد داشت.

نصب و اجرای بازی جی تی ای وی روی ویندوز کرک

یکی دیگر از سوالاتی که خیلی از کاربران مطرح می‌کنند این است که آیا برای اجرای نسخه قانونی، اصلی و اورجینال بازی هایی مثل GTA V از طریق استیم یا سوشال کلاب باید حتما ویندوز کامپیوترشان هم اورجینال باشد؟ خوشبختانه اینطور نیست و برای نصب و اجرای بازی جی تی ای وی (حتی نسخه قانونی و رسمی پلتفرم استیم) هیچ لزومی مبنی بر اورجینال بودن سیستم عامل کامپیوتر وجود ندارد و می‌توان آن را روی ورژن های کرک شده ویندوز هم نصب و راه اندازی کرد.  اما پیشنهاد ما برای گیمرهای حرفه‌ای و کسانی که قصد دارند بهترین بازده را در حین انجام بازی از سیستم دریافت کنند این است که حتما از سیستم عامل اورجینال استفاده به عمل آورند!

به عنوان مثال شما عزیزان می‌توانید با صرف هزینه‌ای واقعا ناچیز، لایسنس ویندوز 10 پرو را از فروشگاه CDKeySell تهیه کنید و این سیستم عامل را به طور قانونی بر روی کامپیوتر خود فعال نمایید. بدین ترتیب تمام آپدیت هایش را از سرور رسمی مایکروسافت دریافت می‌کنید و این امر سبب می‌شود که اجرای بازی ها بر روی سیستم بازده بهتری داشته باشد و به شکل روان تری انجام گردد، چون به هر حال ویندوز اورجینال در مقایسه با نسخه کرک ثبات و کیفیت عملکرد بالایی دارد و آپدیت هایی که برای استیم و بازی های آن منتشر می‌شوند هم اغلب منطبق با جدیدترین ورژن ویندوز هستند که فقط با فعال بودن نسخه اورجینال سیستم عامل می‌توان به آن دست پیدا کرد. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین و کامل ترین تجربه گیمینگ را داشته باشید، از نسخه اورجینال ویندوز استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در رابطه با نحوه نصب و اجرای بازی GTA V از طریق استیم صحبت کردیم و گفتیم که با سرویس فروشگاه CDKeySell امکان خرید ورژن اورجینال این گیم و فعالسازی قانونی آن روی اکانت استیم با ارزان ترین قیمت میسر شده است. اگر تمایل به استفاده از نسخه قانونی این بازی و خرید جی تی ای وی اورجینال دارید کافیست که از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین پایین و سمت راست صفحه با تیم پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

2 دیدگاه برای “آموزش نصب و اجرای بازی جی تی ای وی

  1. Arman گفته:

    سلام خسته نباشید بنده جی تی ای وی رو نصب کردم در استیم و من وقتی پلی رو میزنی کارایی در مورد راکستار انجام میشه و راکستار می اید بالا و بعدش که برای ان هم اکانت ساختم دوباره پلی را میزنم راکستار می اید بالا و بعدش زده پلی ان استیم میزنم و بعد یهو کنسل میشه و اتفاقی نمی افتد آیا میدانید مشکل این چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.