سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید لایسنس اورجینال ویندوز با ارزان ترین قیمت

خرید لایسنس اورجینال ویندوز با ارزان ترین قیمت

نصب نسخه اورجینال سیستم عامل ویندوز روی کامپیوتر و لپ تاپ ها می‌تواند مزیت های عمده و ارزشمندی را برایتان به همراه داشته باشید. پشتیبانی دائمی مایکروسافت، بهره‌مندی از جدیدترین آپدیت های امنیتی و کاربردی ویندوز، امکان استفاده نامحدود از این سیستم عامل و غیره برخی از ویژگی های اصلی و مثبتی هستند که با خرید لایسنس ویندوز اورجینال به آن ها دست پیدا خواهید کرد. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر در رابطه با خرید لایسنس اورجینال ویندوز با ارزان ترین قیمت ممکن و مزیت های انجام این کار صحبت کنیم. بنابراین با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

برای خرید لایسنس ویندوز 10 پرو اینجا کلیک کنید

برای خرید لایسنس ویندوز 8.1 اینجا کلیک کنید

برای خرید لایسنس ویندوز 7 اینجا کلیک کنید

لایسنس ویندوز چیست؟

قبل از اینکه در رابطه با نحوه خرید ارزان قیمت لایسنس ویندوز های اورجینال صحبت کنیم بهتر است در قدم نخست مفهوم لایسنس را برایتان آشکارتر و روشن سازیم. لایسنس در واقع یک کد دیجیتال مشابه با سی دی کی (CD Key) است که با استفاده از آن می‌توان نرم افزار یا بازی های مختلف را به طور قانونی فعال کرد. طبیعتا لایسنس ویندوز کدی است که منجر به فعالسازی قانونی این سیستم عامل روی کامپیوتر و لپ تاپ ها می‌شود. با خرید لایسنس اورجینال ویندوز می‌توانید از مزیت های متعددی بهره‌مند شوید و دیگر نیاز به استفاده از ویندوزهای کرکی و دردسرهای آن نداشته باشید. همچنین با خرید این لایسنس ها از نظر شرعی و قانونی هم یک اقدام اخلاقی و صحیح را انجام داده‌اید و به نوعی با پرداخت حق و حقوق شرکت سازنده از محصول آن استفاده خواهید کرد. پس لایسنس ویندوز در واقع کدی است که با آن سیستم عامل ویندوز به طور کاملا قانونی و در کامپیوتر یا لپ تاپ شما فعال می‌شود.

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز

اما شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که اصلا خرید لایسنس اورجینال سیستم عامل ویندوز که شامل ویندوز 10 هوم (Windows 10 Home)، ویندوز 10 پرو (Windows 10 Pro)، ویندوز 8.1، ویندوز 7 و غیره می‌شود چه مزیت هایی را به همراه خواهد داشت؟ زمانی که شما از نسخه های کرک شده ویندوز در کامپیوترتان استفاده می‌کنید اجازه دریافت و نصب آپدیت های این سیستم عامل را نخواهید داشت و این موضوع سبب می‌شود سیستم شما به شدت در معرض خطراتی همچون ویروسی شدن، هک شدن، به سرقت رفتن اطلاعات و غیره قرار گیرد. ضمن اینکه مایکروسافت هیچ پشتیبانی برای ویندوزهای کرک شده ارائه نمی‌کند، چون عملا استفاده از ویندوز های کرک شده نقض قوانین رسمی این شرکت محسوب می‌شود. علاوه بر این مسائل وقتی نسخه کرک شده ویندوز روی کامپیوتر شما نصب باشد نمی‌توانید جدیدترین آپدیت های این سیستم عامل را دانلود و نصب کنید چون انجام این کار منجر به ابطال کرک سیستم می‌شود. بنابراین علاوه بر افزایش ریسک ویروسی شدن و به سرقت رفتن اطلاعات، شما قادر به استفاده از جدیدترین ویژگی های ویندوز هم نخواهید بود. عموما ویندوز های کرکی بسیار کند هستند و بعد از چند ماه شدت لگ و تاخیر در آن ها بسیار افزایش پیدا می‌کند و منجر به آزاد و اذیت کاربر خواهد شد.

اما با خرید لایسنس اورجینال ویندوز تمام مشکلاتی که به آن ها اشاره داشتیم برطرف می‌شوند. وقتی لایسنس قانونی ویندوز را در کامپیوترتان فعال می‌کنید در واقع محصول رسمی شرکت مایکروسافت را با پرداخت هزینه آن به طور قانونی تهیه کرده‌اید. طبیعتا در اینگونه مواقع از مزیت های کامل و سرویس مایکروسافت بهره‌مند می‌شوید. پشتیبانی دائمی و 24 ساعته مایکروسافت یکی از اصلی ترین مزیت هایی است که با خرید لایسنس ویندوز به آن دست پیدا خواهید کرد. یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی مایکروسافت به طور آنی و سریع مشکلتان را برطرف می‌کند. از سمت دیگر با فعالسازی لایسنس ویندوز تمام آپدیت های آن را دریافت می‌کنید و بدون محدودیت می‌توانید از ویژگی های جدید ویندوز استفاده به عمل آورید. مزیت بعدی خرید لایسنس رسمی ویندوز مربوط به کاهش چشمگیر امکان هک و دزدی اطلاعات شما می‌شود. مایکروسافت تقریبا هر چند روز یک بار آپدیت های امنیتی جدیدی را منتشر می‌کند که برای جلوگیری از نفوذ هکرها و ویروس ها به داخل سیستم ارائه می‌شوند.

از سمت دیگر زمانی که ویندوز به صورت اورجینال روی سیستم شما فعال باشد سرعت عمل و کیفیت آن به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد و شما هم دیگر نیازی به درگیر شدن با مراحل کرک ویندوز و غیره نخواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید بدون محدودیت از قابلیت های ویندوز در کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان استفاده کنید و خیالتان از بابت امنیت اطلاعات و ویروسی نشدن سیستم راحت باشد، بهتر است لایسنس اورجینال خریداری کنید. اما چطور می‌توان با ارزان ترین قیمت لایسنس ویندوز 10، 8 و 7 را خریداری کرد؟ آیا امکان دارد که لایسنس های تقلبی و جعلی توسط شرکت ها و فروشگاه های مختلف در اختیارتان قرار داده شود؟ استفاده از لایسنس اورجینال ویندوز چه محدودیت هایی دارد؟ در ادامه بیشتر در رابطه با این مسائل صحبت می‌کنیم.

خرید لایسنس اورجینال ویندوز با ارزان ترین قیمت

تفاوت لایسنس ویندوز OEM و Retail در چیست؟

اگر برای خرید لایسنس ویندوز اقدام کنید با دو نوع مختلف لایسنس مواجه خواهید شد که به ترتیب OEM و Retail نامیده می‌شود. برخی افراد مدعی هستند که یکی از این دو نوع لایسنس نسبت به دیگری کامل تر و بهتر است، انواع آیا واقعا اینطور خواهد بود؟ تفاوت مابین این دو نوع کد فعالسازی ویندوز در چیست؟ لایسنس OEM در واقع نوعی از کد فعالسازی ویندوز است که شرکت مایکروسافت در اختیار کمپانی های سازنده کامپیوتر و لپ تاپ قرار می‌دهد. این کمپانی ها از لایسنس OEM برای فعال کردن ویندوز پیش فرض کامپیوتر و لپ تاپ هایی استفاده می‌کنند که توسط خودشان تولید و روانه بازار می‌شود. از آنجایی که این شرکت ها به طور مستقیم با مایکروسافت در ارتباط تجاری هستند و لایسنس های ویندوز را به تعداد بالا از مایکروسافت تهیه می‌کنند، قیمت فروش لایسنس ویندوز به آن ها به مراتب پایین تر از حالت عادی و مشتریان معمولی خواهد بود. حال یک سری از این لایسنس ها با عنوان لایسنس OEM ویندوز در بازار آزاد عرضه شده‌اند و کاربران عادی هم از آن ها استفاده به عمل می‌آورند. این لایسنس ها قیمت کمتری نسبت به لایسنس Retail دارند. اما آیا استفاده از آن مجاز و قانونی است؟

خوشبختانه هیچ قانونی بر علیه استفاده از لایسنس های OEM ویندوز از سمت شرکت مایکروسافت وصف نشده و این شرکت خرید لایسنس های OEM را کاملا قانونی می‌داند اما با این تفاوت که اگر قطعه سخت افزاری در کامپیوتر کاربر تعویض شود، لایسنس ابطال پیدا می‌کند چون از دید مایکروسافت فعال کننده لایسنس OEM شرکت سازنده کامپیوتر یا لپ تاپ است و آن شرکت فقط می‌تواند لایسنس مذکور را روی یک سیستم فعال نماید. بنابراین لایسنس های OEM بر روی تغییرات قطعات سخت افزاری حساس هستند و اگر قطعه سخت افزاری مهمی در کامپیوتری که لایسنس OEM در آن فعال شده تعویض گردد، لایسنس هم باطل می‌شود، اما در سایر زمینه ها نظیر قانونی بودن لایسنس اورجینال ویندوز OEM یا ویژگی ها و کارایی و غیره هیچ تفاوتی مابین این لایسنس و لایسنس نور Retail وجود ندارد. اما منظور از لایسنس Retail چیست؟

لایسنس ریتیل (Retail) در واقع نوعی از لایسنس ویندوز است که مستقیما توسط شرکت مایکروسافت برای فروش به مشتریان شخص ثالث روانه بازار می‌شود. قیمت این لایسنس ها عموما به مراتب نسبت به قیمت لایسنس OEM بالاتر است، اما با این حال از نظر کارایی، قابلیت ها، قانونی بودن و غیره هیچ تفاوتی با لایسنس OEM ندارد. تنها تفاوت مابین لایسنس Retail و OEM مربوط به این می‌شود که لایسنس ریتیل هیچ حساسیتی در قبال تغییرات سخت افزاری ندارد و حتی می‌توان این لایسنس را روی چند کامپیوتر مختلف (نه به طور همزمان) فعال کرد. یعنی اگر شما یک لایسنس Retail ویندوز 10 پرو بخرید و آن را روی لپ تاپ خود فعال کنید و بعد از 2 سال لپ تاپ خود را به فرد دیگری بفروشید و یک لپ تاپ جدید بخرید، می‌توانید همان لایسنس رو روی لپ تاپ جدید فعال نمایید. این تنها مزیت لایسنس Retail نسبت به OEM است. از دیگر زمینه ها هیچ تفاوتی مابین لایسنس اورجینال ویندوز OEM و Retail وجود ندارد.

خرید لایسنس اورجینال ویندوز با ارزان ترین قیمت

خرید لایسنس اورجینال ویندوز OEM از فروشگاه سی دی کی سل

همانطور که قبل از این هم اشاره کردیم لایسنس های OEM و Retail از نظر قانونی هیچ تفاوتی با هم ندارند بنابراین واقعا دلیلی ندارد که هزینه چند برابر صرف خرید لایسنس های Retail شود. حتی اگر بخواهید کامپیوتر خودتان را بعد از چند سال تعویض کنید یا حتی قطعات سخت افزاری اصلی آن را تعویض نمایید هم، خرید یک لایسنس OEM جدید مقرون به صرفه‌تر از این خواهد بود که از ابتدا یک لایسنس Retail بخرید. بنابراین به عقیده ما اگر به دنبال خرید لایسنس اورجینال ویندوز هستید، نسخه OEM آن را تهیه کنید. فروشگاه سی دی کی سل با سال ها تجربه در زمینه عرضه لایسنس اورجینال انواع بازی های کامپیوتر، ویندوز و آنتی ویروس یکی از بهترین و قابل اعتمادترین مراجعی است که می‌توانید لایسنس OEM نسخه های مختلف ویندوز را از آن تهیه کنید. برای خرید هر یک از لایسنس های مورد نیازتان کافیست بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

برای مشاهده لیست لایسنس های اورجینال ویندوز کلیک کنید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در مورد مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز پرداختیم و تفاوت مابین لایسنس های OEM و Retail را برایتان شرح دادیم. با سرویس فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید لایسنس سیستم عامل ویندوز را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید. امیدواریم از این مقاله اختصاصی و توضیحاتی که در آن ارائه کردیم استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.