سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید گیفت کارت نتفلیکس | فروشگاه سی دی کی سل

خرید گیفت کارت نتفلیکس | فروشگاه سی دی کی سل

اگر می‌خواهید با اشتراک پلتفرم نتفلیکس (Netflix) را به طور فعال در اختیار داشته باشید و به لیست هزاران فیلم و سریال روز دنیا دسترسی یابید، این مطلب اختصاصی را از دست ندهید. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید با کمترین هزینه اشتراک پلتفرم مذکور را با خرید گیفت کارت نتفلیکس فعال کنید. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

نتفلیکس (Netflix) چیست؟

پیش از اینکه در مورد خرید اشتراک های Netflix صحبت کنیم بهتر است شما را با ماهیت این پلتفرم آشنا سازیم، اگرچه مطمئن هستیم کسانی که به دنبال فعال سازی اشتراک قانونی این پلتفرم هستند بدون تردید تا حد زیادی با ماهیت آن آشنایی دارند. اگر بخواهیم خیلی خلاصه و ساده ماهیت این پلتفرم را شرح دهیم باید اینطور بگوییم که نتفلیکس یک مرجع کامل برای مشاهده آنلاین فیلم و سریال های روز دنیاست! در این پلتفرم که تقریبا اپلیکیشن آن به طور پیش فرض روی هر تلویزیون هوشمندی نصب شده یا امکان نصب آن وجود دارد، تمام فیلم ها و سریال های روز دنیا لیست شده و قابل اجرا هستند.

کاربران می‌توانند از سراسر دنیا با خرید اشتراک این پلتفرم بدون محدودیت از تماشای فیلم و سریال هایش لذت ببرند. فیلم و سریال هایی که در Netflix ارائه شده‌اند محدود به منطقه جغرافیایی یا کشور خاصی نمی‌شوند و تقریبا تمام کشورهای دنیا محصولات خود را در آن منتشر می‌کنند. برای مثال علاقمندان به سریال های کره‌ای می‌توانند این سریال ها را از طریق پلتفرم نتفلیکس تماشا کنند، البته نباید فراموش کرد که برخی از سریال ها و فیلم ها ممکن است بنا به شرایط خاص با Netflix همکاری نداشته باشند و از طریق این پلتفرم نتوان به تماشای آن ها پرداخت اما به جرئت می‌گوییم که بالغ بر 90 درصد تمام فیلم و سریال های جذاب دنیا از طریق آن قابل تماشا کردن هستند.

همانطور که گفتیم برای استفاده از سرویس Netflix باید نسبت به خرید اشتراک آن اقدام کرد. از آنجایی که ما ایرانی ها برای پرداخت های بین‌المللی را محدودیت رو به رو هستیم و از سمت Netflix هم تحریم شده‌ایم، تنها یک راه برای دور زدن این مشکل باقی می‌ماند و آن هم مربوط به خرید گیفت کارت نتفلیکس و فعالسازی این سرویس از طریق این کارت ها می‌شود. شما عزیزان می‌توانید از دکمه هایی که در مابین پاراگراف های این مقاله ارائه شده‌اند برای خرید گیفت Metflix استفاده کنید. اما بیایید قبل از آن کمی در رابطه با نحوه فعالسازی اشتراک اکانت ها و همچنین نکاتی که باید در این راستا به آن ها توجه شود با شما عزیزان صحبت هایی داشته باشیم.

خرید گیفت کارت Netflix ارزان

ساخت اکانت نتفلیکس

برای اینکه بتوانید از سرویس Netflix استفاده کنید لازم است که ابتدا در آن ثبت نام به عمل آورید و اصطلاحا یک اکانت یا حساب کاربری بسازید. برای انجام این کار نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای وجود و صرفا به یک آدرس ایمیل نیاز است که به اینباکس (Inbox) آن دسترسی داشته باشید. برای ثبت نام در این پلتفرم و ساخت اکانت ابتدا روی این قسمت کلیک نمایید. مراحل ساده و ابتدایی ثبت نام شامل انتخاب پلن مورد نظر و غیره را طی کنید تا به مرحله وارد کردن ایمیل و رمز عبور برسید.

خرید گیفت کارت نتفلیکس | فروشگاه سی دی کی سل

پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور اکانت و انجام ثبت نام، یک ایمیل برایتان ارسال خواهد شد که حاوی یک لینک تایید است. روی آن لینک کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود. در این مرحله عملا ساخت اکانت نتفلیکس با موفقیت انجام شده است. در این راستا به نکات زیر دقت داشته باشید تا با هیچگونه مشکل احتمالی مواجه نشوید:

  • سرویس Netflix با IP ایران قابل استفاده نیست بنابراین حتما مطمئن شوید که یک ابزار تغییر IP مناسب روی سیستم شما فعال باشد.
  • در حین ثبت نام بهتر است IP خود را روی یکی از کشور ترکیه (TR) قرار دهید و اکانتتان را روی این ریجن بسازید، چون در زمان خرید گیفت کارت نتفلیکس متوجه خواهید شد که گیفت های این ریجن نسبت به سایر ریجن ها قیمت مناسب تری دارد.

بنابراین شما به همین سادگی قادر خواهید بود که یک اکانت Netflix بسازید اما در نظر داشته باشید که اکانت شما هنوز فعال نیست و نمی‌توانید از طریق آن به تماشای فیلم و سریال های مد نظرتان بپردازید، چون هنوز اشتراک این سرویس در اکانت شما فعال نشده است!

خرید گیفت کارت Netflix ارزان

خرید گیفت کارت نتفلیکس و فعالسازی اشتراک آن

حالا که اکانت خود را ساختید نوبت به فعال سازی اشتراک Netflix می‌رسد. در حالت عادی و کاربرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند اشتراک این پلتفرم را به طور مستقیم و با روش های پرداختی که توسط این سایت پشتیبانی می‌شوند تهیه کنند اما ما ایرانی ها به دلیل تحریم ها و محدودیت های موجود قادر به استفاده از این روش نیستیم. اما نگران نباشید چون راه حلی برای دور زدن این مشکل وجود دارد و این راه حل مربوط به خرید گیفت کارت نتفلیکس و فعالسازی اشتراک پلتفرم مذکور از طریق آن می‌شود. بدین منظور ابتدا مشخص کنید که قصد دارید کدام پلن نتفلیکس را مورد استفاده قرار دهید. هر پلن قیمت مشخصی دارد و بدین ترتیب شما متوجه خواهید شد که برای فعالسازی آن پلن باید چه مقدار گیفت کارت تهیه کنید. برای مثال تصور کند که شما می‌خواهید پلنی را فعال نمایید که نیازمند 100 لیر ترکیه است. کافیست برای انجام این کار یک گیفت کارت 100 لیری تهیه کنید و سپس مراحل زیر را طی نمایید:

خرید گیفت کارت Netflix ارزان

  • مطمئن شوید که IP شما روی ترکیه یا کشوری که می‌خواهید اکانت نتفلیکس شما روی آن فعال شود قرار دارد.
  • به لینک ضمیمه شده بروید که مربوط به صفحه فعالسازی Netflix Gift Card می‌شود.
  • کد گیفت کارتی که تهیه کرده‌اید را وارد کنید و روی گزینه Redeem کلیک نمایید تا فعال شود.

پس از اینکه کد گیفت 100 لیری در اکانتتان فعال شد می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه فعالسازی اشتراک نتفلیکس استفاده کنید و اکانتتان را به وضعیت فعال منتقل کنید. دقت داشته باشید که هرچقدر بالانس به صورت گیفت بخرید و ا آن استفاده نکنید هم به صورت پول قابل خرج کردن در اکانت شما باقی می‌ماند و دفعات بعدی قادر به استفاده از آن خواهید بود. به عنوان مثال اگر گیفت 200 لیری تهیه کند و در اکانتتان فعال نمایید و اشتراکی با ارزش 150 لیر را در Netflix بخرید، مقدار 50 در اکانت شما باقی می‌ماند و بعدا قادر به استفاده از آن خواهید بود. در خرید و فعالسازی گیفت Netflix به نکات زیر توجه کنید:

  • واحد پولی که برای خرید گیفت کارت نتفلیکس انتخاب می‌کنید باید با ریجن اکانت شما IP که در حین فعالسازی از آن استفاده می‌نمایید یکسان باشد، در غیر این صورت با پیغام خطا رو به رو می‌شوید.
  • قبل از وارد کردن کد فعالسازی گیفت حتما مطمئن شوید که در اکانت خودتان لاگین هستید.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید با خرید Netflix Gift Card بدون محدودیت اشتراک این پلتفرم را فعال کرده و از آن استفاده نمایید. برای استفاده از اکانت کافیست در اپلیکیشن نتفلیکس یا سایت آن لاگین شوید. در نظر داشته باشید که امکان لاگین شدن در این پلتفرم بعد از فعالسازی گیفت و پلن مورد نظر با هر IP امکانپذیر خواهد بود و استفاده از IP های مختلف برای لاگین و مشاهده محتوای آن هیچ مشکلی را برایتان به همراه نخواهد داشت. بنابراین پس از فعالسازی اشتراک Netflix دیگر محدودیتی از نظر لاگین و تماشای محتوای با IP های مختلف نخواهید داشت البته نباید فراموش کنید که برخی از فیلم و سریال ها بنا به دلایل مختلف ممکن است در بعضی کشورها قابل رویت و تماشا نباشند که در این حالت آن فیلم یا سریال از لیست موارد قابل رویت حذف می‌گردد. با این حال شما با تغییر IP خود قادر به تماشای آن موارد خواهید بود.

خرید گیفت کارت نتفلیکس | فروشگاه سی دی کی سل

خرید ارزان گیفت کارت Netflix| فروشگاه سی دی کی سل

اما چطور می‌توانید گیفت کارت هایی که در مورد آن ها صحبت کردیم را با کمترین هزینه و اطمینان از فعال شدنشان تهیه کنید؟ این سوالی است که خیلی از کاربران ایرانی با آن رو به رو می‌شوند چون در کشورمان هیچ مرجع رسمی برای خرید گیفت کارت نتفلیکس وجود ندارد! بدین منظور می‌توانید از سرویس فروشگاه سی دی کی سل استفاده کنید که تمام گیفت کارت های Netflix را با قیمتی مناسب و تضمین کارکرد در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید با خرید این محصول از فروشگاه ما مطمئن باشید که یک خرید مطمئن را خواهید داشت و کدی که در اختیارتان قرار داده می‌شود هم کاملا قانونی و معتبر است.

دقت داشته باشید که در برخی مراجع کد های گیفت Netflix خیلی ارزان به فروش می‌رسند که از طریق روش های مختلف هک و سرقت اطلاعات تهیه شده‌اند. در صورتی که این نوع کد ها را در اکانتتان فعال کنید، قوانین و مقررات نتفلیکس را نقض کرده‌اید و ممکن است اکانت شما بن شود. در خیلی از مواقع هم اکانت کاربر بن نمی‌شد اما بعد از مدت کوتاهی اشتراکی که در آن فعال بوده به طور ناگهانی غیر فعال خواهد شد! بنابراین به هیچ عنوان برای خرید گیفت Netflix از سرویس فروشگاه هایی که قابل اعتماد نیستند و تضمینی ارائه نمی‌کنند استفاده نکنید. فروشگاه سی دی کی سل با بالغ بر 5 سال سابقه فعالیت در زمینه عرضه گیفت کارت و کد های دیجیتال بازی ها و پلتفرم های مختلف بهترین انتخاب برای شماست.

خرید گیفت کارت Netflix ارزان

تکمیل سفارش چقدر زمان می‌برد؟

یکی از اصلی ترین اهدافی که در فروشگاه سی دی کی سل سعی شده به آن دست پیدا کنیم مربوط به تکمیل سریع سفارش مشتریان می‌شود. شما عزیزان با استفاده از سرویس این فروشگاه می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تکمیل سفارشتان خویش باشید. عموما تکمیل سفارش خرید گیفت Netflix ظرف 15 الی 30 دقیقه انجام خواهد شد و کد فعالسازی یا همان کد گیفت محصول به آدرس ایمیلی ارسال می‌شود که مشتریان در حین ثبت سفارش آن را وارد می‌کنند. همچنین جزئیات سفارش و کد محصول در قسمت حساب کاربری > سفارش ها هم قابل رویت است. فقط و فقط در برخی شرایط خاص احتمال دارد که تکمیل سفارش ها تا 3 ساعت طول بکشد. ساعت کاری تیم پشتیبانی فروشگاه هم هر زو از ساعت 9 الی 22 شب خواهد بود و سفارشاتی که در خارج از این بازه به ثبت برسند هم صبح روز بعد و طبق اولویت سفارش های دریافتی تکمیل می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید قبل یا حتی بعد از ثبت سفارش از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین پایین و سمت راست صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.