سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آفیس در ویندوز اورجینال : هر آنچه باید بدانید!

آفیس در ویندوز اورجینال : هر آنچه باید بدانید!

خیلی از کسانی که به دنبال فعال سازی قانونی نسخه اورجینال ویندوز هستند یا بنا به هر دلیل هم اکنون از ورژن قانونی آن استفاده می‌کنند، سوالاتی در مورد آفیس دارند! برای مثال آیا آفیس به طور پیش فرض در ویندوز اصل ارائه شده یا باید برای فعال سازی آن هزینه مجزا صرف کرد؟ آیا می‌توان از ورژن های کرک شده آفیس روی ویندوز قانونی استفاده کرد یا حتما باید Office هم به دلیل اورجینال بودن Windows به صورت قانونی و اورجینال نصب شود؟ در این مقاله به طور جامع در رابطه با آفیس در ویندوز اورجینال با شما عزیزان صحبت می‌کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

آفیس در ویندوز اورجینال نصب نیست!

در اولین قدم و قبل از هر چیز بهتر است این موضوع را برایتان روشن کنیم که برخلاف تصور اغلب کاربران، ویندوز قانونی، اصل و اورجینال به صورت پیش فرض برنامه آفیس را به همراه ندارد! یعنی از این نظر هیچ تفاوتی مابین نسخه کرکی Windows و نسخه اصلی آن وجود ندارد و هیچکدام از آن ها به طور پیش فرض شامل مجموعه Microsoft Office نمی‌شوند. پس این تصور که آفیس در ویندوز اورجینال به صورت پیش فرض ارائه شده یک تصور کاملا غلط است.

مجموعه آفیس یک محصول کاملا مجزا و متفاوت نسبت به ویندوز مایکروسافت است، بنابراین اگر با دقت به این مسئله نگاه کنید خودتان هم متوجه خواهید شد که هیچ دلیل منطقی برای ارائه رایگان Office در سیستم عامل Windows وجود ندارد. کسانی که نسخه قانونی ویندوز را روی سیستم خود نصب و فعال می‌کنند، در صورتی که تمایل به بکارگیری مجموعه نرم افزاری آفیس داشته باشند، می‌بایست آن را روی سیستم نصب کنند. اما آیا می‌توان از ورژن های کرکی آفیس در ویندوز اورجینال استفاده کرد؟

امکان نصب آفیس کرک و اورجینال روی ویندوز قانونی وجود دارد!

خیلی از کاربران بر این باور هستند که اگر سیسم عامل ویندوز کامپیوتر یا لپ تاپ خودشان را با استفاده از لایسنس، قانونی و اورجینال کنند، دیگر نمی‌توانند برنامه های کرکی را روی آن سیستم نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند! این بارو کاملا غلط است! قانونی بودن سیستم عامل Window مایکروسافت هیچ ارتباطی به سایر برنامه هایی که بر روی سیستم نصب می‌کنید ندارد و شما به راحتی می‌توانید برنامه های کرک شده را روی ویندوز اصل و اورجینال نصب نمایید.

همین شرایط برای مایکروسافت آفیس هم صدق می‌کند! بنابراین اینطور نیست که چون ویندوز کامپیوتر شما قانونی فعال شده، حتما باید آفیس را هم با خرید لایسنس به صورت قانونی فعال کنید، بلکه می‌توانید ورژن های کرک شده این برنامه را هم بدون مشکل بر روی ویندوز اورجینالتان نصب نمایید، اما طبیعتا توصیه می‌شود بنا به دلایل مختلف و به ویژه دلایل امنیتی، تا حد امکان از نسخه های کرکی برنامه های گوناگون استفاده به عمل آورده نشود چون می‌توانند مشکلات امنیتی زیادی را در پی داشته باشند

آفیس در ویندوز اورجینال : هر آنچه باید بدانید!

بکارگیری آفیس کرک شده در خارج از کشور غیرقانونی و جرم است!

یکی از نکات خیلی مهمی که توصیه داریم به آن توجه داشته باشید مربوط به قوانین سفت و سخت خیلی از کشورها در قبال بکارگیری نسخه های غیرقانونی یا کرکی برنامه ها و ابزارهای مختلف می‌شود! در بسیاری از کشورهای دنیا اگر مشخص شود که شما از مواردی مثل ویندوز کرک شده یا حتی آفیس کرکی استفاده می‌کنید، اقدامتان غیرقانونی و نقض قانونی کپی رایت به شمار خواهد رفت و بدین ترتیب امکان بازداشت شما و حتی محاکمه وجود دارد! بنابراین بکارگیری نسخه اورجینال آفیس در ویندوز اورجینال تحت این شرایط الزامی می‌شود!

بنابراین اگر بنا به هر دلیل قصد دارید که از برنامه آفیس و سیستم عامل ویندوز در خارج از کشور استفاده به عمل آورید، می‌بایست آن ها را به صورت قانونی فعال کنید. برای فعال سازی قانونی برنامه آفیس کافیست که لایسنس معتبر آن را تهیه کنید. به عنوان مثال با خرید لایسنس آفیس 2019 از فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید Office Pro Plus 2019 را بدون محدودیت بر روی کامپیوتر خویش فعال کرده و بدون منع قانونی از آن استفاده نمایید.

اما متاسفانه یا خوشبختانه در کشور ما قانون کپی رایت خیلی معنا و مفهومی ندارد! به همین سبب خرید و فروش برنامه های کرکی هم اصلا مشکلی ایجاد نمی‌کند! در کشور ما برعکس سایر کشورهای دنیا پیدا کردن مرجعی قابل اعتماد و معتبر که ورژن اورجینال و قانونی نرم افزارهای گوناگون را به فروش برساند کار دشواری است و اغلب فروشندگان محصولات نرم افزاری صرفا ورژن های کرکی این محصولات را به فروش می‌رسانند. پس فراموش نکنید که بکارگیری آفیس و ویندوز کرکی در اغلب کشورهای خارجی یک جرم محسوب می‌شود.

مراحل نصب نسخه قانونی آفیس در ویندوز اورجینال

خوشبختانه امکان نصب نسخه قانونی و اورجینال آفیس به راحتی میسر شده است. شما با دانلود ورژن قانونی این محصول از سرورهای رسمی شرکت مایکروسافت و نصب آن و در نهایت بکارگیری یک لایسنس قادر خواهید بود که به صورت قانونی از Microsoft Office استفاده به عمل آورید. اگر بنا را بر این قرار دهیم که می‌خواهید آفیس 2019 پرو پلاس را روی کامپیوتر خود نصب نمایید، مراحلی که بدین منظور باید طی شوند به شرح زیر هستند:

آفیس در ویندوز اورجینال : هر آنچه باید بدانید!

  • با کلیک روی این قسمت ورژن اصلی Office Pro Plus 2019 را از سرور رسمی مایکروسافت دانلود کنید.
  • آفیس را روی کامپیوتر خود نصب نمایید.
  • یک فایل ورد (Word) ایجاد و اجرا کنید.
  • در پنجره فعال سازی که نمایان می‌شود، لایسنس خود را وارد کنید تا فعالسازی قانونی انجام گیرد.

به همین راحتی نسخه قانونی و اصلی آفیس در ویندوز اورجینال فعال می‌شود. برای تهیه کردن لایسنس آفیس هم می‌توانید از سرویس فروشگاه سی دی کی سل استفاده کنید. با کلیک روی دکمه های زیر به ترتیب به صفحه عرضه آفیس 2019 اورجینال OEM و Retail هدایت خواهید شد. مراحل فعال سازی هر دو ورژن Office 2019 یکسان و مشابه خواهد بود.

خرید لایسنس Office Pro Plus 2019 مایکروسافت OEM

خرید لایسنس Office Pro Plus 2019 مایکروسافت Retail

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با نصب آفیس در ویندوز اورجینال صحبت کردیم و سعی داشتیم که اطلاعات جامعی را خدمتتان ارائه کنیم. همانطور که گفته شد ویندوز قانونی به طور پیش فرض آفیس را ارائه نمی‌کند و باید آفیس روی آن نصب گردد. کاربران ویندوز اورجینال این امکان را دارند که از آفیس کرکی یا قانونی استفاده کنند و اجباری مبنی بر بکارگیری آفیس قانونی در ویندوز اورجینال وجود ندارد، اما توصیه ما این است که همیشه از نسخه قانونی، اصل و اورجینال آفیس در کنار ویندوز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.