سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

بتل پس بازی فورتنایت چیست؟ (Fortnite Battle Pass)

بتل پس بازی فورتنایت چیست؟ (Fortnite Battle Pass)

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باید که بتل پس فورتنایت یا همان Fortnite Battle Pass Season چیست و چه کارایی دارد؟ اگر این بازی رایگان است، پس چرا باید برای بتل پس آن هزینه صرف کرد؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم ماهیت بتل پس بازی فورتنایت را برایتان شرح دهیم. بنابراین با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

معرفی مختصر بازی Fortnite

بازی فورتنایت چند وقتی است که با انتشار خود توانسته غوغایی بر پا کند و به یکی از محبوب ترین بازی های سبک اکشن، فانتزی و بتل رویال در کامپیوتر و کنسول هایی همچون پلی استیشن 4 و ایکس باکس تبدیل گردد. این بازی با سبکی متفاوت نبردی اکشن و فانتزی را مابین چندین گیمر از سراسر دنیا امکانپذیر می‌کند. بازی های بتل رویال در واقع بازی هایی هستند که در آن ها گیمر ها به صورت آنلاین در مقایسه یکدیگر قرار می‌گیرند و تعداد آن ها بالاست و باید سعی کنند بیشتر از سایر گیمرها در بازی دوام داشته و زنده بمانند. در این سبک بازی ها عموما هدف نمردن و کشتن حداکثر تعداد ممکن دشمنان خواهد بود. بنابراین گیم پلی بازی Fortnite در اصل خیلی شبیه به بازی هایی همچون پابجی (PUBG) خواهد بود که در مقاله “نکات مهم در حین خرید CD Keys بازی PUBG (پابجی)” در مورد آن صحبت کرده بودیم.

اما بازی فورتنایت با بازی های قبلی مثل پابجی تفاوت های اساسی دارد. برای مثال در این بازی سعی شده تا از المان ها، سلاح ها و قابلیت های فانتزی استفاده شود و این ویژگی های جایگزین ویژگی های واقع‌گرایانه شوند. همچنین گرافیک بازی هم علیرغم اینکه حالتی سه بعدی دارد کارتونی و انیمیشنی خواهد بود. شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که بازی فورتنایت بعد از انتشار بتواند تا این اندازه در بین گیمرها محبوب شود. جالب است بدانید که این بازی هم اکنون از محبوب ترین بازی های جهان به شمار می‌رود. نکته جالب این است که برای انجام این بازی و شرکت در بتل رویال های آن هیچ نیازی به صرف هزینه نخواهد بود و عملا بخش بتل رویال این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. اما بخش ها و آیتم های دیگری در بازی وجود دارند که رایگان نیستند. یکی از این بخش ها بتل پس (Battle Pass Season) است که می‌خواهیم در ادامه این مطلب در مورد آن صحبت کنیم. بنابراین با فروشگاه سی دی کی سل و معرفی بتل پس بازی فورتنایت همراه باشید.

بتل پس بازی فورتنایت چیست؟ (Fortnite Battle Pass)

بتل پس بازی فورتنایت چیست؟

بتل پس محتوای مجزایی از بازی فورتنایت است که به صورت سیزن به سیزن برای این بازی منتشر می‌شود و کاربران باید هر یک از سیزن های آن را خریداری کنند. بتل پس شامل چالش های روزانه و هفتگی گوناگونی می‌شود و گیمر با شرکت کردن در آن ها سریع تر لول آپ خواهد شد و از سمت دیگر می‌توانید آیتم های زیادی کسب کند که اغلب آن ها بسیار ارزشمند هستند. متاسفانه برای شرکت در بتل پس بازی فورتنایت باید هزینه پرداخت شود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم. بنابراین با ماهیت Battle Pass Fortnite (بتل پس بازی فورتنایت) آشنا شدید. بتل پس بخشی از بازی فورتنایت است رایگان نخواهد بود و شما برای شرکت در چالش های آن و لول آپ شدن و کسب آیتم هایش باید هزینه پرداخت کنید.

هزینه خرید بتل پس فورتنایت چقدر است و چگونه پرداخت می‌شود؟

اما چطور قادر به خرید بتل پس فورتنایت خواهیم بود؟ برای انجام این کار شما باید از پول درون بازی که اصطالاحا به آن V-Bucks یا وی باکس گفته می‌شود استفاده کنید. برای مثال ممکن است هزینه خرید بتل پس سیزن 8 بازی فورتنایت (هشتمین بتل پس منتشر شده برای این بازی) معادل 1000 وی باکس باشد. پس شما باید برای شرکت کردن در بتل پس 1000 وی باکس داشته باشید. اما این وی باکس ها چطور به دست می‌آیند؟ وی باکس های بازی فورتنایت هم به تدریج و با شرکت در نبردهای این بازی به عنوان جایزه قابل کسب هستند و هم با پرداخت هزینه واقعی قابلی خرید خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید ما پیش از این در مقاله “آموزش خرید V-Bucks بازی فورتنایت کامپیوتر” روش های خرید وی باکس را برایتان شرح دادیم. بنابراین مطالعه این مطلب می‌تواند کمک خوبی به شما بکند.

اگر تمایل ندارید که درگیر دردسرهای بیشتر شوید و مطالب بیشتری را هم مطالعه کنید، می‌توانید به صفحه “خرید V-Bucks بازی فورتنایت” در فروشگاه سی دی کی سل مراجعه کنید و با انتخاب پلتفرم مورد نظرتان و مقدار وی باکسی که نیاز دارید و سپس ثبت سفارش، وی باکس را از فروشگاه سی دی کی سل خریداری کنید. در این شرایط باید بعد از ثبت سفارش، مشخصات اکانت خود را برای ما ارسال نمایید تا تیم پشتیبانی فروشگاه وارد اکانت شما شوند و مقدار وی باکسی که مد نظرتان است را برایتان تهیه و به اکانت اضافه کنند. بنابراین برای خرید وی باکس با هر مقداری که مورد نظرتان باشد می‌توانید از سرویس و خدمات فروشگاه CDKeySell استفاده نمایید.

بتل پس بازی فورتنایت چیست؟ (Fortnite Battle Pass)

خرید مستقیم بتل پس فورتنایت از فروشگاه CDKeySell

فروشگاه سی دی کی سل روش ساده‌تر را هم به منظور خرید بتل پس فورتنایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این روش دیگر نیازی نیست که شما ابتدا V-Bucks بخرید و کافیست که مستقیما سفارش خرید بتل پس بازی فورتنایت (Fortnite Battle Pass) را ثبت نمایید. بدین منظور به صفحه “خرید بتل پس بازی فورتنایت” مراجعه کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید. بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید و مشخصات اکانت فورتنایت خود در اپیک گیمز را برای ما ارسال کنید. در این حالت یکی از همکاران ما ظرف 30 دقیقه آتی وارد اکانت شما می‌شوند و جدیدترین بتل پس بازی را برایتان فعال می‌کنند.

 اگر از کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس برای انجام بازی Fortnite استفاده می‌کنید و می‌خواهید بتل پس بازی را تهیه کنید، لازم نیست که سفارش خرید بتل پس فورتنایت را به ثبت برسانید بلکه کافیست به مقدار مورد نیاز وی باکس بخرید. لینک صفحه خرید وی باکس برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس در بخش قبل ضمیمه شده است. بنابراین به این لینک مراجعه کنید و به مقدار ارزش مورد نیازتان V-Bucks فورتنایت از فروشگاه سی دی کی سل بخرید. بعد از اینکه مقدار وی باکس مورد نظرتان به اکانتتان اضافه شد، می‌توانید خیلی راحت بتل پس را در اکانت فعال نمایید و عملا خرید بتل پس را انجام داده باشید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در رابطه با بتل پس بازی فورتنایت (Fortnite Battle Pass) و روش های فعالسازی و خرید آن صحبت کردیم. برای فعال کردن بتل پس این بازی شما به پول داخل بازی احتیاج دارید که به آن وی باکس گفته می‌شود. وی باکس هم به مقدار مورد نظرتان از طریق فروشگاه سی دی کی سل قابل خرید خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید با خرید V-Bucks یا خرید مستقیم بتل پس از فروشگاه CDKeySell نسبت به فعالسازی بتل پس در فورتنایت اکانت خودتان اقدام کنید. در صورتی که هرگونه سوالی در رابطه با نحوه خرید V-Bucks و بتل پس فورتنایت داشتید، می‌توانید با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته فروشگاه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.