سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید پرو پک وارزون و کلد وار | Warzone Pro Pack

خرید پرو پک وارزون و کلد وار | Warzone Pro Pack

اگر تمایل به خرید پک های بازی وارزون (Warzone) یا کلد وار (Cold War) در بلیزارد دارید اما با جزئیات آن و نحوه انجام این کار آشنا نیستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهید در مورد صفر تا صد خرید پرو پک وارزون و کلد وار با شما عزیزان صحبت داشته باشیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

پرو پک های Cold War و Warzone چه هستند؟

همانطور که می‌دانید شرکت اکتیویژن (Activision) به عنوان طراح و تولید کننده اصلی دو بازی Call Of Duty Modern Warfare 2019 و Call Of Duty Cold War طی همکاری که با شرکت بلیزارد داشته، هر دو گیم مذکور را از طریق پلتفرم بلیزارد عرضه می‌کند. هر دو بازی نام برده شده در حالتی که بخواهید از تمام بخش های آن استفاده کنید نیازمند پرداخت هزینه و خرید مستقیم هستند اما بخش اختصاصی از بازی مدرن وارفر 2019 رایگان است و با نام وارزون شناسایی می‌شود. این بخش از بازی در سبک بتل رویال طراحی شده و به صورت آنلاین و رایگان قابل انجام خواهد بود. اما این مواد چه ارتباطی به خرید پرو پک وارزون دارند؟

شرکت بلیزارد و اکتیویژن برای بخش وارزون که رایگان است و همچنین بازی کلد وار، یک سری آیتم های اختصاصی در قالب پک ارائه کرده‌اند که اصطلاحا به این آیتم ها Pro Pack یا پرو پک گفته می‌شود. هر یک از این پک ها که دارای نام اختصاصی هستند می‌توانند شامل محتوای خاصی هم باشند. در اغلب این پک ها اسکین های سلاح و اوت فیت های منحصر به فرد ارائه شده  در برخی از آن ها پوینت وارزون هم ارائه می‌شود. بنابراین شما با خرید برخی از این پک ها می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید و هم پوینت بازی را خریداری نمایید و هم به اسکین های جالب و منحصر به فرد پک مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

خرید پرو پک وارزون و کلد وار | Warzone Pro Pack

پس وقتی در رابطه با Pro Pack و خرید پرو پک وارزون صحبت می‌شود منظور در واقع همان پکیج هایی است که با نام های اختصاصی از سمت بلیزارد و شرکت اکتیویژن برای بازی های کلد وار و Warzone منتشر شده‌اند. طبیعتا برای استفاده از پک هایی که مربوط به وارزون می‌شوند، نیازی به صرف هزینه و خرید خود بازی Modern Warfare 2019 نخواهید داشت اما برای استفاده از آیتم های پک که مربوط به بازی Cold War هستند ممکن است نیاز به خرید نسخه اصلی بازی داشته باشید. عموما و در 90 درصد مواقع Pro Pack ها با هدف استفاده در وارزون (بخش رایگان بازی مدرن وارفر 2019) خریداری می‌شوند که در این حالت نیاز به صرف هزینه اضافه برای خرید نسخه اصلی بازی نام برده شده ندارند.

نحوه خرید پرو پک وارزون

اما سوال اصلی که احتمالا در ذهن خیلی از شما عزیزان به وجود آمده مربوط به نحوه خرید کردن پرو پک های بازی وارزون و کلد وار می‌شود. خوشبختانه فروشگاه سی دی کی سل به ساده ترین شکل ممکن امکان انجام این کار را فراهم کرده و شما عزیزان به راحتی می‌توانید با استفاده از سرویس این فروشگاه نسبت به خرید پرو پک وارزون اقدام کنید. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

  • با کلیک روی لینک به صفحه خرید پک های Warzone و Cold War بروید.
  • نام پک مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  • ریجن اکانت بلیزارد خود را از لیست انتخاب کنید.
  • محصول را به سبد خریدتان اضافه کرده و پرداخت را انجام دهید.
  • از طریق تلگرام به آیدی CDKeySell_Admin پیام دهید تا سفارشتان تکمیل شود.

به همین سادگی شما قادر به خرید پک های بازی کلد وار و وارزون خواهید بود. تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل هر روز هفته و حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 23 فعال بوده و سفارشات مشتریان را تکمیل می‌کنند. عموما سفارشات خرید Pro Pack بازی Warzone و Cold War در فروشگاه ظرف 30 دقیقه تکمیل می‌شوند. مشتریان عزیز می‌توانید جهت سرعت بخشیدن به انجام و تکمیل سفارش در حین ثبت آن، ایمیل و رمز اکانت بلیزارد و پاسخ سوال امنیتی اکانت را در بخش یادداشت های سفارش وارد نمایند تا بدین ترتیب نیازی به دریافت کد تایید ورود به اکانت بلیزارد و ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی وجود نداشته باشد.

خرید پرو پک وارزون و کلد وار | Warzone Pro Pack

خرید سیزن پس های بازی کلد وار و مدرن وارفر 2019

یکی دیگر از سوالاتی که خیلی از کاربران مطرح می‌کنند مربوط به سیزن پس های دو بازی Cold War و همچنین Modern Warfare 2019 می‌شود. سیزن پس ها در واقع آپدی های دوره‌ای هستند که شرکت اکتیویژن برای این دو بازی منتشر می‌نماید. برای فعالسازی این سیزن پس ها و دسترسی به محتوای آن ها شما باید از پوینت یا همان پول داخل بازی استفاده کنید. اما نکته جالب اینجاست که برخی از پرو پک های عرضه شده برای این بازی ها شامل پوینت هم می‌شوند و در واقع زمانی که شما این پک ها را تهیه کنید، علاوه بر پوینت بازی قادر به استفاده از اسکین های اضافه هم خواهید بود. پس در مجموع پرو پک ها نسبت به سیزن پس متفاوت هستند و برای فعالسازی سیزن پس ها باید از پوینت استفاده کرد و برخی از پرو پک ها شامل پوینت هم می‌شوند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در رابطه با نحوه خرید پرو پک وارزون و کلد وار پرداختیم. شما با خرید پک های مذکور می‌توانید به اسکین ها اوت فیت ها و گاها پوینت بازی دسترسی پیدا کنید. فروشگاه CDKeySell با ارائه سرویس سریع، ارزان و تضمین شده این امکان را در اختیار کاربران و علاقمندان به بازی وارزون و کلد وار قرار داده که طی سریع ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه قادر به خرید و فعالسازی پرو پک های کلد وار و وارزون در اکانت بلیزارد خویش باشند. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در ذهنتان ایجاد شده می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین فروشگاه (پایین و سمت راست صفحه) یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.