سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید گیفت کارت استیم ارزان و آنی

خرید گیفت کارت استیم ارزان و آنی

استیم به عنوان پرکاربرترین پلتفرم ارائه دهنده بازی های کامپیوتر (PC) این امکان را به کاربران می‌دهد که با استفاده از گیفت کارت های خاصی (Steam Gift Cards) اکانت خود را شارژ کرده و از آن برای خرید بازی ها، اینم های درون برنامه‌ای، تبادل در استیم مارکت (Steam Market) و غیره استفاده کنند. با سرویس فروشگاه سی دی کی سل قادر به خرید گیفت کارت استیم با ارزان ترین قیمت ممکن و تحویل آنی خواهید بود. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مقدمه

ساختن اکانت استیم کاملا رایگان است و برای انجام این کار نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید به سایت رسمی این پلتفرم بروید و با استفاده از ایمیل شخصی خودتان یک اکانت بسازید. هر اکانتی که در این پلتفرم ساخته می‌شود، یک قسمت اختصاصی تحت عنوان موجود حساب یا اصطلاحا بالانس (Balance) دارد. شما می‌توانید به دو روش موجود حساب Steam خودتان را شارژ کنید. روش اول مربوط به پرداخت مستقیم هزینه شارژ و خرید بالانس از خود استیم است که بکارگیری این روش به دلیل تحریم ها و عدم دسترسی به سرویس ها پرداخت بین‌المللی برای ما ایرانی ها مقدور نیست.

روش دوم مربوط به بکارگیری استیم والت یا همان گیفت کارت استیم می‌شود. استیم والت یا همان Steam Gift Card در واقع یک کد اختصاصی است که با وارد کردن آن در قسمت خاصی از اکانت می‌توان بالانس آن را شارژ کرد. پس از شارژ شدن بالانس می‌توان از آن برای خرید انواع بازی های مختلف از استور، اینم های درون برنامه‌ای، تبادل در مارکت و غیره استفاده به عمل آورد. فروشگاه سی دی کی سل یکی از اولین فروشگاه های ایرانی است که امکان خرید گیفت کارت استیم را با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمین شده برای مشتریان میسر می‌کند. در ادامه بیشتر در رابطه با ماهیت Steam Wallet، نحوه فعالسازی، خرید و غیره آن صحبت می‌کنیم.

خرید گیفت کارت استیم ارزان و آنی

خرید گیفت کارت استیم و مزیت های آن

استفاده از Steam Gift Cards می‌تواند مزیت های متعددی داشته باشد. در این قسمت می‌خواهیم برخی از مهمترین این مزیت ها را با شما عزیزان مرور کنیم.

  • برداشته شدن لیمیت اکانت: اکانت های تازه و جدید در Steam دارای محدودیت یا اصطلاحا لیمیت هستند و نمی‌توانند درخواست دوستی برای دیگران ارسال کنند. به اصطلاح عامیانه گفته می‌شود که اد فرند این اکانت ها بسته است. اما به محض اینکه با خرید استیم والت، اکانتتان را حداقل به ارزش 5 دلار شارژ کنید، لیمیت آن برداشته می‌شود و به اصطلاح قابلیت اد فرند اکانتتان فعال خواهد شد. نکته مهم این است که در شرایط مذکور هم لیمیت اکانت شما برداشته شده و هم بالانس آن به مقدار 5 دلار شارژ شده که می‌توانید از آن استفاده نمایید.
  • امکان خرید مستقیم از استور: یکی از کارهایی که می‌توان با بالانس انجام داد مربوط به خرید مستقیم از استور استیم می‌شود. یعنی شما می‌توانید با استفاده از بالانس اکانت خود بازی های استور را خریداری کنید. مثلا اگر گیمی در تخفیف ویژه بود خیلی راحت قادر به خرید و فعالسازی آن خواهید شد و این یکی دیگر از مزیت های خرید گیفت کارت استیم است.
  • امکان خرید اینم های درون برنامه‌ای: برخی از اینم ها در بازی های خاص مستقیما در استیم عرضه نشده‌اند و باید از طریق فروشگاه داخلی خود بازی تهیه شوند. در این شرایط تنها روش خرید و فعالسازی آن اینم ها در شارژ بالانس Steam و استفاده از آن خلاصه می‌شود. بنابراین شما با داشتن بالانس در اکانت خود قادر به خرید اینم های درون برنامه‌ای همه بازی ها خواهید بود.
  • استفاده از مارکت (Steam Market): پلتفرم استیم دارای یک مارکت اختصاصی است که در آن اینم های مختلف قابلیت خرید و فروش دارند. به نوعی در این قسمت خود گیمرها به طور مستقیم با هم تبادل اینم و پول می‌کنند و خیلی از افراد از همین طریق درآمدهایی هم کسب می‌نمایند. برای اینکه بتوانید از مارکت استفاده کنید باید حتما اکانتتان بالانس داشته باشد که خرید والت و شارژ اکانت این امکان را فراهم خواهد کرد.
  • امکان گیفت کردن بازی ها: با استفاده از بالانس اکانت خود می‌توانید هر بازی که دوست دارید را برای دیگران گیفت هم بکنید و این یکی دیگر از جالب ترین مزیت های خرید و استفاده از Steam Wallet یا Steam Gift Cards محسوب می‌شود.

مواردی که نام بردیم فقط بخشی از کاربردها و مزیت هایی هستند که با خرید گیفت کارت استیم قادر به بهره‌مندی از آن ها خواهید بود.

ریجن های مختلف Steam Wallet (والت استیم)

واحد پول اکانت استیم با توجه به کشوری که اکانت روی آن تنظیم شده است مشخص می‌شود. بنابراین در حین خرید Steam Gift Cards باید دقت داشته باشید که والت مناسب با کشور خودتان را تهیه کنید، به ویژه اگر کشور اکانتتان روی آرژانتین (AR) قرار داشته باشید موضوع مهمتر و سخت تر می‌شود چون فقط والت هایی در این ناحیه و کشور قابل فعال سازی هستند که مخصوص همان ریجن باشند. برای ساده تر شدن کار، فروشگاه CDKeySell امکان انتخاب ریجن و واحد پول اکانت را در حین خرید گیفت کارت استیم میسر کرده است. شما با مراجعه به صفحه خرید استیم والت با دو فیلد رو به رو می‌شوید. در فیلد اول کشور اکانتتان قابل انتخاب خواهد بود و در فیلد دوم هم مقدار والتی که می‌خواهید تهیه کنید قابلیت انتخاب دارد.

خرید گیفت کارت استیم ارزان و آنی

ماهیت هر یک از گزینه های قابل انتخاب در فیلد ریجن (Region) به شرح زیر است:

  • آرژانتین (AR): در صورتی که کشور اکانت شما روی آرژانتین (Argentina) قرار دارد و واحد پول آن با نماد ARS یا همان پزو نشان داده می‌شود، این ریجن را برای خرید والت انتخاب کنید.
  • روسیه (RU): این گزینه باید زمانی انتخاب شود که کشور اکانت شما روی روسیه (Russia Federation) قرار داشته باشد. در این حالت اکانتتان به واحد رویل (Ruble) شارژ خواهد شد.
  • ترکیه (TR): اگر کشور اکانت استیم شما روی ترکیه (Turkey) قرار دارد، این حالت و ریجن را برای خرید والت انتخاب کنید. در این حالت اکانت شما به واحد لیر (Lira) شارژ خواهد شد.
  • همه کشورها (به غیر از آرژانتین): در این حالت والت هایی با واحد پولی دلار (USD) برایتان ارسال می‌شود. این والت ها روی هر کشوری (به غیر از آرژانتین) قابل استفاده خواهند بود و واحد پولی آن ها به طور خودکار به واحد پولی کشور اکانت شما تغییر می‌یابد. به عنوان مثال اگر این گزینه را انتخاب کنید و یک گیفت کارت 10 دلاری بخرید و آن را روی اکانت با کشور روسیه خود فعال نمایید، اکانتتان معادل 10 دلار به روبل یعنی چیزی در حدود 710 الی 730 روبل شارژ می‌شود.

پس با استفاده از گزینه هایی که تحت عنوان ریجن ارائه شده می‌توانید هر یک از والت هایی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید. فراموش نکنید برای اینکه والتی روی آرژانتین فعال شود حتما باید کد اختصاصی مربوط به همین ریجن را تهیه نمایید.

نحوه فعال سازی گیفت کارت استیم

اما چطور می‌توان کد والت را در داخل اکانت استیم فعال کرد؟ خیلی از کاربران تصور دارند که فعال سازی والت هم مشابه با اضافه کردن بازی به اکانت است، اما اینگونه نیست و برای فعالسازی گیفت کارت باید از روش دیگری استفاده کنید. مراحلی که در این حالت باید طی شوند به شرح زیر هستند:

خرید گیفت کارت استیم ارزان و آنی

  • وارد اکانت استیمی شوید که می‌خواهید والت در آن فعال شود.
  • به قسمت Account Details بروید.
  • روی گزینه Add funds to your steam wallet کلیک کنید.
  • روی گزینه Redeem a Steam Wallet Code کلیک کنید.

خرید گیفت کارت استیم ارزان و آنی

  • کدی که بعد از خرید گیفت کارت استیم دریافت کرده‌اید را در فیلد وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که کد در اکانتتان فعال خواهد شد و بالانس به اکانت اضافه می‌شود.

به همین سادگی شما می‌توانید والت های مورد نظر و خریداری شده خودتان را در اکانت هایتان فعال نمایید و از مزیت های آن ها بهره‌مند شوید. فروشگاه سی دی کی سل سعی کرده که امکان خرید این والت ها را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت برای هموطنان عزیز میسر سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.