سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید Valheim استیم | ارزان ترین قیمت

خرید Valheim استیم | ارزان ترین قیمت

یکی از بازی های جدیدی که توانسته در پلتفرم استیم (Steam) خیلی محبوب شود و گیمرهای زیادی هم اکنون از طرفداران آن هستند، بازی والهیم (Valheim) خواهد بود. فروشگاه سی دی کی سل امکان خرید Valheim استیم را با ارزان ترین قیمت و به سریعترین شکل میسر کرده است. در ادامه بیشتر در رابطه با این بازی و خرید آن از فروشگاه CDKeySell صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی مختصر بازی والهیم

اصلی ترین عاملی که سبب شده بازی والهیم بسیار محبوب شود و خیلی از گیمرها به دنبال خرید آن باشند مربوط به گیم پلی خاص و جذابش می‌شود. در این بازی که از مد های تک نفره و چند نفره آنلاین تعاملی (Online Co-op) پشتیبانی می‌کند، شما به همراه دوستانتان می‌توانید یک تیم 2 الی 10 نفره را تشکیل دهید و بدین ترتیب برای بقای خود تلاش کنید. داستان بازی مربوط به دوره وایکینگ ها می‌شود و این موضوع منجر به افزایش جذابیت های گیم شده است.

تلاش برای زنده ماندن اصلی ترین هدفی است که باید به دنبال آن باشید. برای دستیابی به این هدف تهیه کردن نیازهای روزمره از قبیل آب و غذا و همچنین ایجاد سرپناه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. در کنار این مسئله شما باید قوای جنگی خودتان را هم تقویت کنید و همیشه آماده نبرد با دیگر قبیله های وایکینگ باشید. بنابراین بازی یک گیم پلی بسیار جذاب و هیجان انگیز را ارائه می‌کند که برای کسب موفقیت در آن باید استراتژی های دقیقی در پی گرفته شود.

خرید Valheim استیم | ارزان ترین قیمت

تنوع سلاح ها و آیتم های قابل استفاده، امکان شخصی سازی کاراکترها، جهان آزاد بودن بازی، در کمین بودن همیشگی خطر و سایر ویژگی های مثبت این گیم، همگی سبب شده‌اند که خرید Valheim استیم به یکی از اهداف اغلب گیمرهای امروزی تبدیل شود. این گیم گرافیک خوبی دارد اما برای اجرای آن لزومی مبنی بر بکارگیری یک سیستم خیلی قدرتمند وجود نخواهد داشت و بازی روی سیستم های میان رده امروزی هم بدون مشکل اجرا می‌شود.

خرید Valheim استیم | ارزان ترین قیمت و سریع ترین پشتیبانی

فروشگاه CDKeySell اولین فروشگاهی است که در داخل کشور امکان خرید بازی والهیم استیم را برای هموطنان عزیز مقدور ساخت. این فروشگاه سی دی کی بازی Valheim را با پشتیبانی سریع و قیمتی ارزان برای هموطنان عرضه کرده و بازی را داخل اکانت شخصی خود مشتری فعال می‌کند. روند خرید و فعالسازی هم بسیار ساده است. بدین منظور کافیست ضمن کلیک روی لینک ضمیمه شده به صفحه این بازی در فروشگاه بروید و محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و پس از پرداخت هزینه، به تیم پشتیبانی پیام دهید تا فعالسازی گیم را برایتان انجام دهند. در این بین ممکن است چند سوال برایتان ایجاد شود که سعی می‌کنیم در ادامه به آن ها پاسخ دهیم.

گیفت اورجینال (خرید از استیم) چیست؟

امکان خرید بازی Valheim به دو صورت مختلف توسط فروشگاه CDKeySell میسر شده که یکی از آن ها حالت “گیفت اورجینال (خرید از استیم)” بوده و دیگری حالت “سی دی کی” است. در حالت گیفت بازی مستقیما از اکانت کاربر و استیم استور تهیه می‌شود. بنابراین از تخفیف های ویژه استیم بهره‌مند می‌شوید. برای اینکه بتوانید خرید Valheim استیم را در این حالت انجام دهید باید کشور اکانت استیم شما روی آرژانتین (AR)، ترکیه (TR) یا ایران (IR) قرار داشته باشد یا اکانتی جدید با IP ایران بسازید و کشور اکانتتان روی ایران تنظیم شده باشد.

سی دی کی اورجینال چیست؟

در حالت خرید سی دی کی، محدودیت های منطقه فعالسازی وجود ندارد و بازی با استفاده از یک کد ریجن جهانی (Worldwide) روی اکانت مشتری فعال خواهد شد. بنابراین در این روش خرید هیچ تفاوتی ندارد که کشور اکانت استیم کاربر روی چه ناحیه‌ای تنظیم شده باشد و گیم تحت هر شرایطی روی اکانت کاربر فعال می‌شود. ضمنا در این روش خرید امکان فعال سازی توسط خود خریدار و بدون نیاز به ارسال مشخصات اکانت استیم برای تیم پشتیبانی هم وجود دارد اما توصیه داریم همیشه فعالسازی تمام بازی ها را به تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل واگذار کنید تا از تضمین کارکرد سی دی کی بهره‌مند شوید.

خرید Valheim استیم | ارزان ترین قیمت

گیفت استیم روی کشور های دیگر

همانطور که گفتیم برای خرید Valheim استیم در حالت گیفت اورجینال (خرید از استیم) و با قیمت مندرج در سایت باید حتما کشور اکانت شما روی آرژانتین، ترکیه یا ایران قرار داشته باشد. اما اگر کشور اکانت استیم کاربر روی منطقه دیگری (مثلا روسیه) قرار داشته باشد و وی بخواهد در حالت گیفت بازی والهیم را تهیه کند تکلیف چیست؟ در این شرایط کافیست از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاینی که در سایت ارائه شده (پایین و سمت راست صفحه) به تیم پشتیبانی ما پیام دهید و قیمت دقیق بازی در حالت گیفت روی کشور اکانت خودتان را بپرسید. کارشناسان ما ظرف چند ثانیه بررسی های لازم را صورت می‌دهند و قیمت دقیق بازی در حالت گیفت روی کشور اکانت استیمتان را عنوان می‌کنند. در صورتی که تمایل به خرید بازی با قیمت پیشنهادی داشته باشید، کارشناسان ما ظرف چند ثانیه برایتان یک لینک پرداخت اختصاصی ایجاد خواهند کرد و بدین ترتیب می‌توانید بازی را مستقیما روی کشور اکانت استیم خودتان و در حالت گیفت تهیه کنید و از مزیت هایی مثل باز شدن اد فرند و از بین رفتن لیمیت اکانت و خیلی مزیت های دیگر بهره‌مند شوید.

ساعت کاری تیم پشتیانی فروشگاه و تکمیل سفارش خرید Valheim

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که با خرید هر بازی از فروشگاه سی دی کی سل قادر به بهره‌مندی از آن خواهید بود مربوط به پشتیبانی سریع و حرفه‌ای می‌شود. تیم پشتیبانی این فروشگاه هر روز و حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 22 شب (گاها تا 1 شب) فعال است. بدین ترتیب تمام سفارشاتی که در این بازه به ثبت برسند طی 15 الی 30 دقیقه تکمیل خواهند شد مگر در شرایط خاص که احتمال دارد تکمیل برخی سفارش ها تا 3 ساعت هم طول بکشد. بنابراین سرعت عمل بالا، فعالسازی سریع گیم و پشتیبانی دائم از اصلی ترین نقاط قوت فروشگاه CDKeySell است.

اما تکلیف سفارش هایی که در خارج از ساعت کاری تیم پشتیبانی فروشگاه به ثبت برسند چه می‌شود؟ در این شرایط سفارش مشتری صبح روز بعد و در اولین فرصت پیگیری و تکمیل خواهد شد. به عنوان مثال تصور کنید شما ساعت 3 صبح برای خرید Valheim استیم اقدام کرده‌اید و سفارشتان را هم به ثبت رساندید. در این شرایط صبح روز بعد و طی اولین فرصت و به ترتیب سفارش های ثبت شده، سفارشتان توسط تیم پشتیبانی فروشگاه پیگیری و تکمیل می‌شود. تمام مراحل پیگیری و کمیل سفارش هم از طریق ایمیل و پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

سایر محصولات فروشگاه سی دی کی سل

فروشگاه CDKeySell تقریبا به مدت 6 سال است که در حوزه تخصصی خود یعنی عرضه انواع بازی و نرم افزارهای اورجینال فعالیت می‌کند. این فروشگاه متشکل از یک تیم حرفه‌ای بوده و با هدف جلب رضایت مشتریان توانسته به بزرگ ترین عرضه کننده سی دی کی اورجینال بازی های کامپیوتری در کشور تبدیل شود. در کنار این بازی ها، عرضه لایسنس برخی محصولات مایکروسافت هم توسط این فروشگاه انجام می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید لایسنس ویندوز 10 پرو اورجینال را از سی دی کی سل تهیه کنید. در نظر داشته باشید که برای اجرای بازی های اورجینال مثل والهیم هیچ الزامی مبنی بر اورجینال بودن سیستم عامل کامپیوتر وجود ندارد و می‌توان این بازی ها را روی ویندوز کرکی هم نصب و اجرا کرد، اما تجربه نشان داده که نصب و اجرای بازی های استیم روی کامپیوترهایی که از ویندوز اورجینال بهره می‌برند با کیفیت و سرعت بهتری انجام می‌شود. بنابراین شاید بد نباشد که به فکر استفاده از ویندوز اورجینال و قانونی هم باشید.

 

جدیدترین محصولات فروشگاه:

19% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Outpost: Infinity Siege کامپیوتر (PC)

1,357,000 تومان
11% تخفیف

بازی های اورجینال پلی استیشن (PlayStation)

سی دی کی بازی Horizon Forbidden West پلی استیشن (PS4/PS5)

3,606,000 تومان 3,258,000 تومان
36% تخفیف
6,506,000 تومان 4,186,000 تومان
30% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Grey Hack کامپیوتر (PC)

1,183,000 تومان
12% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی Alone in the Dark 2024 ایکس باکس (Xbox)

4,766,000 تومان 4,186,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.