سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چطور می‌توان در استیم دوست اد کرد؟ به اضافه کردن دوست در استیم اصطلاحا قابلیت اد فرند یا Add Friend گفته می‌شود و متاسفانه خیلی از کاربران با جزئیات این قابلیت آشنایی ندارند. در این مطلب می‌خواهیم در مورد سوال “چگونه در استیم دوست اد کنیم؟” و فعالسازی قابلیت اد فرند (Add Friend) صحبت نماییم. بنابراین با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

” برای ثبت سفارش فعال کردن اد فرند استیم اینجا کلیک کنید “

 

محدودیت های استیم برای اضافه کردن دوست یا اد فرند (Add Friend)

متاسفانه قوانین استیم به گونه‌ای است که به تمام کاربران اضافه کردن دوست یا استفاده از قابلیت اد فرند را نمی‌دهد. زمانی که شما یک اکانت تازه در استیم می‌سازید اکانتتان لیمیت شده (Limited) یا محدود است و قابلیت اضافه کردن دوست یا Add Friend آن غیرفعال خواهد بود. اما فعالسازی اد فرند کار سختی نیست و در ادامه نحوه فعالسازی این ویژگی را برایتان شرح می‌دهیم. طبق قوانین استیم اکانت هایی که محدود یا لیمیت شده هستند، به منظور خروج از لیمیت باید یکی از کارهای زیر را انجام دهند:

  • پولی با ارزش حداقل 5 دلار به استیم والت خود اضافه کنند
  • یک بازی با حداقل ارزش 5 دلار را به طور مستقیم از استیم استور خریداری کنند
  • یک استیم گیفت با حداقل ارزش 5 دلار را برای یکی از دوستانشان ارسال کنند

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

بنابراین کاملا مشخص است که برای رفع محدودیت های اکانت استیم و فعالسازی اد فرند باید حداقل 5 دلار به حساب استیم شما مصرف شود. اما چطور قادر به انجام این کار خواهیم بود؟ بدین منظور می‌توانید از سرویس ویژه فروشگاه CDKeySell و خرید بازی به صورت “گیفت اورجینال (خرید از استیم)” استفاده کنید.

فعالسازی اد فرند استیم (Add Friend) با خرید بازی از فروشگاه سی دی کی سل

فروشگاه سی دی کی سل یک راه حل ساده در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد تا بتوانند یک تیر و دو نشان بزنند و با آن قابلیت Add Friend را در اکانت استیم خود فعال کنند! شما با خرید بازی های استیم در حالت “گیفت اورجینال (خرید از استیم)” از فروشگاه CDKeySell می‌توانید قابلیت اد فرند اکانت خودتان را هم فعال نمایید و یک تیر و دو نشان بزنید. البته دقت داشته باشید که باید قیمت بازی که می‌خرید از 5 دلار بیشتر باشد. در این شیوه خرید چون تیم پشتیبانی فروشگاه وارد اکانت استیم شما می‌شوند و خرید بازی را مستقیما از استیم استور انجام می‌دهند، بنابراین اگر قیمت بازی بیشتر از 5 دلار باشد، علاوه بر اینکه یک بازی خریداری کرده‌اید، لیمیت اکانت خودتان را هم برداشته‌اید و قابلیت اد فرند آن را هم فعال کرده‌اید. از آن پس می‌توانید در استیم دوست اد کنید و محدودیتی از این نظر نداشته باشید.

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

فراموش نکنید که طبق قوانین استیم فعال کردن سی دی کی اورجینال در اکانت با هر مقدار ارزشی هم که بازی مورد نظر داشته باشد منجر به از بین رفتن محدودیت های اکانتتان و فعال شدن قابلیت اد فرند نمی‌شود. فقط و فقط با خرید مستقیم از استور و شارژ کیف پول شما قابلید مذکور در اکانتتان فعال خواهد شد. پس با خرید بازی ها به صورت “گیفت اورجینال (خرید از استیم)” از فروشگاه CDKeySell می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید و هم یک بازی را در اکانتتان فعال کرده باشید و لیمیت اکانتتان را بردارید و بتوانید در استیم دوست اد کنید.

مشاهده لیست بازی های استیم

 

فعالسازی اد فرند با خرید سرویس اد فرند از فروشگاه CDKeySell

در این روش شما سرویس فعالسازی اد فرند استیم را با صرف هزینه مشخصی از فروشگاه سی دی کی سل تهیه می‌کنید. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه محصول مورد نظر هدایت خواهید شد. در این روش:

  • والت استیم شما معادل 4.5 دلار شارژ می‌شود (این شارژ بعدا توسط شما قابل استفاده خواهد بود).
  • یک بازی رایگان و رندوم به عنوان هدیه در اکانتتان فعال خواهد شد.

این روش برای آن دسته افرادی مناسب است که قصد خرید یک بازی جدید را ندارند و فقط می‌خواهند قابلیت اد فرند در اکانت استیم آن ها فعال شود.

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟  

بعد از اینکه لیمیت اکانت استیم شما برداشته و قابلیت اد فرند استیم برایتان فعال شد می‌توانید به شیوه های مختلفی دوستان مورد نظرتان را به لیست اکانت استیمتان اضافه کنید.  در ادامه ما سه مورد از بهترین روش هایی که بدین منظور می‌توانید از آن ها استفاده کنید را شرح می‌دهیم.

روش اول: اضافه کردن دوست از سایت یا نرم افزار استیم

در این روش از طریق نرم افزار استیم یا وبسایت استیم وارد اکانتتان شوید و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

  • نشانه‌گر موس را بر روی نام خود در منوی فوقانی صفحه قرار دهید.
  • گزینه Friends را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه Add Friends را انتخاب کنید.
  • گزینه Go Search را انتخاب کنید.
  • یوزرنیم دوستتان را وارد کنید.
  • پس از اینکه اکانت وی پیدا شد، بر روی گزینه Add as Friend کلیک نمایید.
  • گزینه Ok را انتخاب کنید.

بدین ترتیب درخواست اد کردن کاربر نظر به لیست دوستان شما برای او ارسال می‌شود. به محض اینکه وی درخواست شما را قبول کند، پروفایل او به لیست دوستان شما اضافه خواهد شد.

روش دوم: اضافه کردن دوست با اپلیکیشن موبایل استیم

با اپلیکیشن موبایل استیم یا همان برنامه استیم هم می‌توانید اد کردن دوست به اکانتتان را انجام دهید. بدین منظور کافیست بعد از نصب اپلیکیشن استیم در گوشی خود و لاگین شدن در اکانتتان مراحل زیر را طی کنید:

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

  • گزینه Friends را انتخاب کنید.
  • گزینه Your Friends را انتخاب کنید.
  • گزینه Add a Friend را انتخاب کنید.
  • به بخش جستجوی دوست و آیدی دوستان با عنوان SEARCH FOR FRIENDS بروید.
  • گزینه Go Search را انتخاب نمایید.
  • یوزرنیم دوستتان را وارد و وی را پیدا کنید.
  • گزینه Add as Friend را لمس نمایید.
  • گزینه OK را انتخاب کنید.

بدین ترتیب هم درخواست اد فرند شما برای کاربری که انتخاب کردید ارسال می‌شود و به محض اینکه وی درخواست شما را قبول کند، پروفایل او به لیست دوستان استیم شما اضافه خواهد شد.

روش سوم: اد فرند با ارسال لینک دعوت

آخرین روش کاربردی که می‌توانید از آن برای اضافه کردن دوست در استیم یا همان اد فرند استفاده کنید مربوط به اشتراک گذاری لینک دعوت اختصاصی پروفایل خودتان می‌شود. هر پروفایل در استیم یک لینک اختصاصی برای اد فرند دارد. وقتی شما لینک اختصاصی پروفایل خود را برای دیگران ارسال می‌کنید، آن ها می‌توانند پروفایل شما را ببینند و خیلی راحت و با یک کلیک شما را به لیست دوستان خود اضافه کنند. این عمل به طور متقابل توسط دوست شما هم قابل انجام است و وی می‌تواند لینک دعوت پروفایل خود را برای شما ارسال کند و شما او را به دوستان استیم خود اضافه کنید. برای دسترسی به لینک اختصاصی اد فرند استیم خود کافیست مراحل زیر را طی کنید:

چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

  • از نرم افزار استیم یا مرورگر وارد سایت استیم و اکانت خود شوید.
  • نشانه‌گر موس را روی نام پروفایلتان ببرید که در منوی فوقانی صفحه مشخص است.
  • گزینه Friends را انتخاب کنید.
  • گزینه Add a Friend را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه CREATE AN INVITE LINK کلیک کنید.
  • روی آیکون کنار لینک ساخته شده کلیک نمایید تا لینک کپی شود.

حالا می‌توانید این لینک را برای دوستانتان ارسال کنید و آن ها با کلیک بر روی این لینک خیلی سریع پروفایل استیم شما را پیدا می‌کنند و می‌توانند شما را به لیست دوستان خود اضافه کنند. این روش هم یکی از ساده ترین روش های اد فرند استیم است. پس دیگر این سوال را نخواهید پرسید که چطور در استیم دوست اد کنیم! چون پاسخ آن مشخص است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب پاسخ این سوال شایع که چطور در استیم دوست اد کنیم را به طور شفاف و واضح دادیم. برای اد کردن دوست در استیم باید قابلیت اد فرند (Add Friend) اکانت شما فعال باشد. برای فعالسازی این قابلیت کافیست یک بازی استیم در حالت “گیفت اورجینال (خرید از استیم)” با ارزشی بیشتر از 5 دلار را در فروشگاه سی دی کی سل خریداری کنید. بدین ترتیب هم یک بازی را خریداری کرده‌اید و هم قابلیت اد فرند را رایگان در اکانت Steam خود فعال کرده‌اید. برای کسب راهنمایی بیشتر در این مورد می‌توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید.

مشاهده لیست بازی های استیم

32 دیدگاه برای “چگونه در استیم دوست اد کنیم؟ فعالسازی اد فرند (Add Friend)

  1. پلیر گفته:

    سلام اد فرند در استیم به چه درد میخورد ، مثلا یک بازی که میخاییم بخریم نوشته این نسخه بدون اد فرند هست ، حالا اگر ما جی تی ای خریده باشیم بدون ادفرند یعنی نمی‌تونیم تو رول پلی تو سرور ایرانی بازی کنیم یا با کسی صحبت کنیم؟ اگر توضیح بدید ممنون میشم

  2. Taha گفته:

    سلام من ی اکانت دارم تا حالا باهاش بازی نکردم آیا برای بازی کردن با دوستم نیاز ب لول up نداره؟

  3. saeed گفته:

    سلام من ادد فرند استیمم فعاله میتونم به دوستم که کنسول داره درخواست ادد فرند بدم

  4. امیرحسین گفته:

    سلام.اگه یه بازی بگیریم که قمیتش بالای ۵ دلار باشه اد فرند فعال میشه؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      حتما برای فعالسازی اد فرند قبل از خرید با تیم پشتیبنی هماهنگ کنید
      پیروز باشید

  5. امیررضا گفته:

    سلام ببخشید اگه گیفت کارت 5 دلاری بخرم و ولتم رو شارژ کنم ادفرندم باز میشه یا حتما باید این 5 دلار رو خرج کنم تا اد فرندم باز بشه؟؟

  6. lord گفته:

    سلام
    ایا میشه استیم والت رو 5دلار شارژ کرد
    و بعد از فعال شدن ادفرند دوباره همون 5دلار رو برداشت کرد؟

  7. battle گفته:

    با سلام خدمت شما من اگر 5 دلار بگیرم میتونم دوستم رو که 5 دلار نگرفته رو اد کنم یعنی میشه با فعال کردن اد فرند خودم ,,دوستم را که اد فرندش فعال نیست رو اد کنم؟؟؟/ممنون میشم اگر جواب بدین

  8. مبین گفته:

    سلام میشه خورد خورد اد فرند رو باز کرد برای مثال من قبلا قد دو دلار یه بازی خریدم(ریجنم ارژانتینه) و امروز قد دو دلار دیگه خرید کردم اگه حساب کنم میشه ۴/۸۸ یه ۲۲ سنت والت بخرم باز میشه اخه تو قسمت ساپورت استیم دیدم یه خطی نوشته ۵ – ۴/۸۸ بالاش هم کار هایی که با باز شدن اد فرند میشه انجام داد هست ایا این درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      بله مجموع صرف هزینه باید 5 دلار باشه
      پیروز باشید

      • مبین گفته:

        آقا دمت گرم امروز یه گیفت کارت گرفتم شد پنج دلار ممنونم یا حق

  9. حامد گفته:

    سلام ببخشید من الان خریداری کنم به اضافه گیمی که رایگان خریداری میشه 5 دلار هم داخل حسابم میاد ادفرندمم فعال میشه؟ ینی با خرید محصولتون هر سه تا داده میشه؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      بله
      گیم + 4.5 دلار بالانس + اد فرند رو دریافت میکنید
      پیروز باشید

  10. یوسف گفته:

    ببخشید من اگه یا بار 5 دلار شارژ کنم میتونم هرچند تا دوست که بخوام اد کنم ؟
    پیروز باشید

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      اگر به صورت مستقیم فعالسازی انجام بشه بله
      جهت کسب اطلاعات بیشتر به تیم پشتیبانی پیام بدید
      پیروز باشید

  11. مصطفی گفته:

    میشه با پنج دلاری که پرداخت می‌کنیم بعد از اون برای پرداخت و فعال سازی دوتا پلاس استفاده کرد

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      دقیق مطلع نیستم اما احتمالا امکانپذیر هست
      پیروز باشید

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      بله با شارژ 5 دلار والت استیم، قابلیت اد فرند آنلاک میشه
      پیروز باشید

  12. آرش گفته:

    سلام
    زمانی که من استیم ساختم یه نفر خارج از کشور برام بازی رینبو سیکس مستقیم از استیم خرید که قیمتش حدود 19 دلار بود
    پس چرا اد فرندم فعال نشد؟

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      اطلاعی در مورد روشی که برای فعالسازی گیم در اکانت شما صورت گرفته ندارم، اما مطمئنا شما خرید مستقیم از استیم با این قیمت نداشتید.
      پیروز باشید

      • آرش گفته:

        میشه گفت چون بازی انحصاری استیم نبوده و مال یوپلی بوده ادفرند فعال نکرده؟؟؟؟
        چون طرف مستقیم از استیم خریده بازی رو،البته با پول کارت بانکیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.