فروشگاه CDKeySell پس از سال ها فعالیت موفق در زمینه عرضه سی دی کی اورجینال بازی های کامپیوتری به یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین مراجع این حوزه تبدیل شده و در همین راستا برای گسترش فعالیت هایش از هرگونه پیشنهاد همکاری، سرمایه‌گذاری، تبلیغات هدفمند و غیره استقبال می‌کند. علاقمندان به همکاری با فروشگاه CDKeySell می‌توانند پیشنهادات خود را به طور مستقیم برای ادمین کانال تلگرام یا ایمیل صاحب امتیاز رسمی سایت ارسال کنند. تمام پیشنهادات دریافت شده توسط تیم هئیت مدیره بررسی می‌شوند و در صورتی که شرایط لازم برای همکاری وجود داشته باشد، اطلاع رسانی به متقاضی انجام می‌گردد و سایر مراحل امر و عقد قرارداد انجام خواهند شد. با دنبال کردن مطلب این صفحه می‌توانید جدیدترین  طرح ها و روش های همکاری با ما را مشاهده کنید. 

  • آیدی ادمین کانال تلگرام: @CDKeySell_Admin
  • ایمیل صاحب امتیاز فروشگاه: Amin.Rezaeian1370@gmail.com

همکاری با استریمرهای آپارات، یوتیوب توییچ و غیره

همکاری با استریمرهای با استعداد و موفق از جانب فروشگاه سی دی کی سل انجام می‌شود. فروشگاه CDKeySell سعی می‌کند بیشترین همکاری را با استریمرهایی داشته باشد که در ایران روند رو به رشدی دارند و ویدئوهای زنده آن ها در آپارات بازخورد خوبی از سوی مخاطبین خواهند داشت. با پیوستن به جمع استریمرهای رسمی فروشگاه می‌توانید از مزیت هایی همچون دسترسی رایگان به جدیدترین بازی های روز دنیا، دریافت پورسانت و غیره بهره‌مند شوید. قوانین و مقررات فعالیت به عنوان استریمر در فروشگاه CDKeySell به شرح زیر است:

  • متقاضی باید با نحوه استریم گیم (پخش زنده) در آپارات به طور کامل آشنا باشد.
  • متقاضی باید پروفایل مناسب و آماده به کاری در آپارات داشته باشد. (کامل بودن پروفایل، استریم های موفق، دنبال کنندگان بیشتر، آمار دونیت بیشتر و غیره همگی مزیت هستند اما الزامی مبنی بر داشتن این موارد وجود ندارد).
  • متقاضی باید سیستم مناسب و حداقل امکانات لازم از قبیل اینترنت پر سرعت، وبکم و غیره را برای استریم های آنلاین در اختیار داشته باشد.
  • متقاضی باید گیمر حرفه‌ای یا حداقل نیمه حرفه‌ای باشد.
  • پخش یک استریم آزمایشی چند دقیقه‌ای برای مشاهده کیفیت عملکرد متقاضی الزامی است.

استریمرهایی که شرایط یاد شده را دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ادمین کانال تلگرام در ارتباط باشند. 

همکاری در فروش از طریق کانال تلگرام، اینستاگرام، سایت و غیره

اگر بنا به هر دلیل و به هر طریق می‌توانید محصول یا محصولات خاصی که در فروشگاه CDKeySell عرضه شده‌اند را به تعداد بالا به فروش برسانید، می‌توانید در پلن “همکاری در فروش” ما شرکت داشته باشید و از پورسانت این پلن بهره‌مند شوید. متقاضیان عزیز می‌توانند از هر طریق و با استفاده از نقوذ خود (مثلا از طریق کانال تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام، سایت و غیره) نسبت به فروش هر یک از محصولات سایت اقدام کنند و در قبال انجام این کار از هر فروش پورسانت مشخصی دریافت نمایند. هیچ محدودیتی از نظر مقدار پورسانت و تعداد محصولاتی که متقاضی تمایل به همکاری در فروش آن ها دارد وجود نخواهد داشت. به منظور شرکت در این پلن باید توضیحات لازم شامل موارد زیر را برای ادمین کانال تلگرام ارسال کنید:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره موبایل
  • روشی که قصد دارید از طریق آن در سیستم همکاری در فروش شرکت کنید (سایت، اینستاگرام، تلگرام و غیره)
  • نام محصول یا محصولاتی که تمایل دارید در فروش آن ها سهیم شوید
  • تخمینی از تعداد فروش در هفته

پس از انجام بررسی های لازم پیشنهاد پذیرش متقاضی از سمت مدیریت قبول یا رد خواهد شد. میزان پورسانت فروش با توجه به معیارهای خاصی تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین  این معیارها مربوط به روش تبلیغات و رویکردی خواهد بود که متقاضی برای همکاری در فروش انتخاب می‌کند. با ذکر یک مثال ساده سیستم همکاری در فروش را برایتان قابل درک‌تر می‌کنیم. تصور کنید متقاضی تمایل به همکاری در فروش لایسنس اورجینال Windows 10 Pro دارد. اگر قیمت این محصول معادل 500.000 تومان باشد و پورسانت فروش متقاضی برابر 5 درصد تعیین گردد، وی از همکاری در فروش هر لایسنس مبلغ 25.000 تومان را به عنوان پورسانت دریافت خواهد کرد. در صورتی که بتوانید 100 لایسنس را در طول ماه بفروش برسانید، پورسانتی معادل 2.500.000 تومان دریافت می‌کنید. موارد زیر را به عنوان توضیحات تکمیلی در نظر داشته باشید:

  • روش های فروش و همکاری در فروش باید قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد
  • تسویه حساب هر هفته یا ماه (بنا به سلیقه متقاضی) با وی انجام خواهد شد
  • میزان فروش ماهیانه محصولات نباید کمتر از 10 عدد باشد

اگر احساس می‌کنید پتانسیل و شرایط لازم برای شرکت در پلن “همکاری در فروش” فروشگاه سی دی کی سل را دارید، همین حالت با ادمین کانال تلگرام ارتباط برقرار کنید.

 

سایر روش های همکاری با فروشگاه به زودی معرفی می‌شوند ….