سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش نصب آفیس روی مک بوک | بهترین آفیس Mac

آموزش نصب آفیس روی مک بوک | بهترین آفیس Mac

اگر از کاربران مک بوک های اپل هستید و تمایل دارید که برنامه آفیس مایکروسافت را روی کامپیوترتان نصب کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. انجام این کار برخلاف تصور خیلی از افراد به صورت قانونی و اورجینال امکانپذیر است! یعنی شما می‌توانید نسخه اورجینال Microsoft Office را روی MacBook اپل نصب کنید. در ادامه این مقاله به آموزش نصب آفیس روی مک بوک پرداخته و بهترین آفیس Mac را به شما معرفی خواهیم کرد. با سی دی کی سل همراه شوید.

آفیس مایکروسافت و مک بوک های اپل

طبیعتا خیلی از کاربران و علاقمندان محصولات اپل ممکن است استفاده از مک بوک های این کمپانی که به سیستم عامل MacOS مجهز هستند را به کامپیوتر یا لپ تاپ های ویندوزی ترجیح دهند. اگر تجربه استفاده از مک بوک های اپل را داشته باشید و با سیستم عامل سلیس و روان آن ها کار کرده باشید، به خوبی می‌دانید که چرا یک کاربر باید بکارگیری MacBook را به لپ تاپ ویندوزی ترجیح دهد. اما متاسفانه یک مشکل بزرگ پیش روی کاربران مک قرار دارد و آن مربوط به نصب Office می‌شود!

متاسفانه اغلب نسخه های برنامه آفیس صرفا برای نصب در ویندوز طراحی شده و با مک بوک های اپل سازگاری ندارد! اما این موضوع بدان معنا نیست که نصب آفیس روی مک بوک امکانپذیر نباشد! به عنوان مثال اگر شما لایسنس آفیس 2019 پرو پلاس را تهیه کنید، نصب آن روی مک بوک قابل انجام خواهد بود ون این نسخه Office فقط با ویندوز 10 سازگاری دارد. نکته جالب اینکه برای نصب آفیس بر روی ویندوز و کامپیوترهای مجهز به این سیستم عامل، حتی الزامی مبنی بر اورجینال بودن این سیستم عامل وجود ندارد و می‌توان آفیس را روی نسخه های کرک شده ویندوز هم نصب کرد.

اگرچه ما همیشه توصیه داریم برای دستیابی به بهترین بازده و نتیجه، حتما با استفاده از لایسنس اورجینال ویندوز 10 پرو یا دیگر نسخه ها آن، سیستم عامل کامپیوتر را به طور قانونی فعال نمایید. ورژن 2016 این برنامه Office محبوب هم فقط روی ویندوز 7 و نسخه های جدیدتر آن قابل اجراست و امکان نصب روی مک بوک های اپل را ندارد. پس کدامیک از نسخه های Microsoft Office با مک بوک سازگار هستند و بهترین آفیس Mac کدام است؟ در بخش بعد به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

آموزش نصب آفیس روی مک بوک | بهترین آفیس Mac

بهترین آفیس Mac کدام است؟

به عقیده ما بهترین نسخه برنامه Office مایکروسافت که می‌توانید آن را روی مک بوک های اپل نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید، آفیس هوم اند بیزینس 2019 است. اگر لایسنس اورجینال و اصلی این نسخه از محصول مورد نظر را تهیه کنید، محصول به اکانت مایکروسافت شما اضافه و لینک می‌شود! به بیان دیگر لایسنس اورجینال Office Home and Business 2019 مایکروسافت در اکانت مایکروسافت کاربر فعال خواهد شد و به عنوان یک سرویس اختصاصی آفیس 2019 هوم اند بیزینس را به اکانت کاربر اضافه می‌کند! اصطلاحا به این نوع لایسنس ها، لایسنس های نوع BIND (بیند) گفته می‌شود که به ایمیل کاربر متصل خواهند شد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت این نسخه برنامه Office مربوط به سازگاری همزمان آن با ویندوز و MacOS می‌شود! یعنی آفیس 2019 هوم اند بیزینس بیند فقط برای نصب آفیس روی مک بوک طراحی نشده و می‌توان از آن روی کامپیوتر های ویندوزی هم استفاده به عمل آورد. به همین دلیل است که ما مدعی هستیم این محصول بهترین آفیس Mac است، چون با ویندوز هم سازگاری دارد و آپدیت هایی که دریافت می‌کند در راستای ارتقاء عملکرد برنامه در هر دو سیستم عامل ویندوز و MacOS هستند.

البته دقت داشته باشید که سازگاری همزمان این محصول با دو سیستم عامل نام برده شده بدان معنا نیست که شما می‌توانید به طور همزمان این محصول را روی یک مک بوک و یک کامپیوتر ویندوزی مورد استفاده قرار دهید! به هیچ این برداشت اشتباه را نداشته باشد، چون نسخه قانونی آفیس نام برده شده در آن واحد فقط اجازه استفاده از Office بر روی یک کامپیوتر یا مک بوک را می‌دهد. یعنی شما می‌توانید برای مدتی از آفیس هوم اند بیزینس 2019 روی کامپیوتر ویندوزی خود استفاده کنید و سپس با غیر فعالسازی لایسنس از روی کامپیوتر ویندوزی، آن را به مک بوک منتقل نمایید. پس به طور همزمان نمی‌توان از این نوع آفیس روی بیش از یک سیستم استفاده کرد.

آموزش نصب آفیس روی مک بوک

برای اینکه قادر به نصب و بکارگیری آفیس هوم اند بیزینس 2019 روی Mac باشید می‌بایست حتما لایسنس اورجینال این محصول را تهیه کنید. لینک خرید این محصول در پاراگراف نخست قسمت قبل ضمیمه شده است. شما با کلیک روی آن لینک به صفحه خرید محصول در فروشگاه سی دی کی سل هدایت خواهید شد و می‌توانید سفارش خود را به ثبت رسانده و لایسنس اورجینال آفیس مورد نظر را خریداری کنید. اما چطور با استفاده از Product Key یا همان لایسنسی که دریافت کردیم می‌توانید برنامه Office را روی مک بوک نصب کنیم؟ خوشبختانه نصب آفیس روی مک بوک در حالتی که یک لایسنس اورجینال آفیس 2019 هوم اند بیزینس تهیه کرده باشید، بسیار ساده می‌شود. بدین منظور کافیست به شرح زیر عمل نمایید:

آموزش نصب آفیس روی مک بوک | بهترین آفیس Mac

  • به لینک setup.office.com بروید.
  • در اکانت مایکروسافت خود وارد شوید.
  • کد لایسنس را وارد کرده و زبان English و کشور United States را انتخاب کنید.
  • در چند مرحله بعدی روی گزینه Next کلیک کنید تا مراحل تایید لایسنس انجام شود.
  • در نهایت باید به صفحه Services & Subscriptions اکانت مایکروسافت هدایت شوید. اگر این اتفاق رخ نداد، با کلیک روی این قسمت شخصا به بخش نام برده شده بروید.

آموزش نصب آفیس روی مک بوک | بهترین آفیس Mac

  • مشاهده خواهید کرد که Office Home and Business 2019 به عنوان یک سرویس فعال در اکانت شما نمایش داده شده است.
  • روی گزینه Install کنار آن کلیک کنید.
  • مراحل نصب آفیس روی مک را انجام دهید.
  • آفیس را اجرا کرده و در صورت نیاز وارد اکانت مایکروسافت خود شوید یا اگر با درخواست وارد کردن لایسنس رو به رو شدید، لایسنس خود را وارد کنید.

به همین سادگی نصب آفیس روی مک بوک با لایسنس آفیس 2019 هوم اند بیزینس بیند انجام می‌شود. این نسخه از محصول مورد نظر بهترین آفیس Mac است که امکان سازگاری با ویندوز را هم دارد. شما با صرفا کمترین هزینه ممکن قادر خواهید بود که این نسخه از محصول نام برده شده را از فروشگاه سی دی کی سل تهیه کنید.

خرید لایسنس Office 2019 Homes and Business از فروشگاه سی دی کی سل

همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانید بدون مشکل از برنامه آفیس 2019 هوم اند بیزینس بر روی مک بوک استفاده کنید می‌بایست حتما لایسنس اورجینال و قانونی آن را تهیه نمایید. متاسفانه لایسنس این ورژن آفیس با قیمت های بسیار بالایی به فروش می‌رسد، چون این نوع لایسنس ها از نوع Bind هستند قیمت بالایی دارند. اما فروشگاه سی دی کی سل سعی کرده که مثل همیشه امکان خرید همه محصولات را برای هموطنان عزیز با پایین ترین قیمت ممکن مقدور سازد. لایسنس آفیس 2019 هوم اند بیزینس هم از این قاعده مستثنا نیست و مشتریان عزیز به سادگی می‌توانند با صرف کمترین هزینه آن را از فروشگاه سی دی کی سل تهیه کنند.

در نظر داشته باشید که این نسخه برنامه Microsoft Office علاوه بر اینکه امکان نصب آفیس روی مک بوک را میسر می‌سازد و به نوعی بهترین آفیس Mac هم هست، با سیستم عامل ویندوز هم سازگاری دارد و می‌توان آن را روی یک مک بوک یا یک کامپیوتر ویندوزی استفاده کرد. لایسنس های این چنینی که به اکانت مایکروسافت کاربر لینک می‌شود واقعا با کیفیت هستند و فروشگاه CDKeySell علیرغم تمام تحریم ها، برای این نوع لایسنس یک سال ضمانت و گارانتی اختصاصی ارائه کرده است. ضمن اینکه اورجینال و قانونی بودن لایسنس هم تضمین شده بوده و Product Key مورد نظر قابلت استعلام از مایکروسافت را دارد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین آفیس Mac و نحوه نصب آن پرداختیم. بدون شک Office 2019 Home and Business بهترین نسخه برنامه آفیس برای نصب در مک بوک های اپل خواهد بود که البته با ویندوز هم سازگاری دارد. فروشگاه سی دیکی سل امکان خرید لایسنس این محصول را با کمترین قیمت ممکن برای هموطنان عزیز مقدور ساخته است و تمام لایسنس هایش را هم با ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

پرفروش های اخیر فروشگاه:

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال Call of Duty Modern Warfare 2019 کامپیوتر (PC)

3,606,000 تومان
88% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

لایسنس ویندوز 10 پرو اورجینال OEM

400,000 تومان
3,606,000 تومان
44% تخفیف
3,490,000 تومان 1,943,000 تومان
56% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال Tom Clancy’s The Division 2 کامپیوتر (PC)

1,827,000 تومان 811,000 تومان
20% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال Call of Duty Vanguard کامپیوتر (PC)

3,606,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.