سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

اگر به بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) علاقه دارد این گیم را روی گوشی اندرویدی یا آی او اسی خود انجام می‌دهید، توصیه داریم که این مقاله اختصاصی را از دست ندهید! در این مقاله می‌خواهیم به معرفی لیستی از گیم های مشابه را معرفی کنیم که می‌توانند بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل باشند! با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

بازی های شبیه و جایگزین بازی پابجی موبایل

اگر اهل بازی کردن با گوشی و انجام گیم های موبایل باشید بدون تردید بازی پابجی موبایل را می‌شناسید و احتمالا این گیم به یکی از آن دسته گیم هایی تبدیل شده که هر روز مدت زمان طولانی آن را در موبایلتان اجرا می‌کنید. اما همیشه بازی های گوشی به مرور جذابیت های اولیه خودشان را از دست می‌دهند و به همین سبب کاربران به دنبال گیم های جدیدتر اما شبیه به همان سبک های مورد علاقه خویش خواهند رفت. در اینجاست که شاید شما هم با این سوال رو به رو شوید که بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

پابجی موبایل (PUBG Mobile) گیمی است که در سبک بتل رویال آنلاین و شوتر طراحی شده و در آن یک بازیکنان به طور همزمان و آنلاین با عده زیادی از بازیکنان دیگر در یک جزیره فرود آمده و پس از جمع‌آوری مهمات و تجهیزات لازم باید برای بقای خود و از بین بردن دیگران تلاش کند. بازیکنی که در انتهای هر دور بازی زنده بماند برنده آن راند یا دور خواهد شد. اگرچه بازی PUBG Mobile نسبتا قدیمی شده اما همچنان طرفداران زیادی دارد. پس از موفقیت هایی که این گیم جذاب به دست آورد، خیلی دیگر از شرکت های سازنده بازی هم سعی در طراحی گیم های مشابه داشتند!

بنابراین هم اکنون بازی های زیادی وجود دارند که در سبک شوتر و بتل رویال آنلاین می‌توانند مثل پابجی موبایل روی گوشی شما نصب شده و ساعت ها شما را سرگرم کنند. ما در این مقاله می‌خواهیم چند مورد از بهترین این گیم ها را معرفی کنیم و به نوعی بهترین جایگزین های بازی پابجی موبایل را به شما عزیزان معرفی نماییم. اگر از بازی های سبک بتل رویال و شوتر خوشتان می‌آید، توصیه داریم که این مقاله اختصاصی را از دست ندهید و حتما گیم هایی که در آن معرفی می‌کنیم را حداقل یک مرتبه روی گوشی نصب کرده و به انجامشان بپردازید.

بازی 1: بازی فری فایر (Free Fire)

بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

بدون شک یکی از گیم هایی که می‌تواند جایگزین بازی پابجی موبایل شود گیم Free Fire است! این گیم هم درست مثل PUBG Mobile سبک بتل رویال و شوتر دارد و حتی نمای آن هم سوم شخص است. شما به عنوان یکی از بازیکنان در هر دوره یا راند از گیم وارد یک جزیره خواهید شد و باید با از بین بردن دیگر بازیکنان به عنوان آخرین بازمانده در گیم شناخته شوید. گرافیک گیم بسیار خوب است و تعداد بازیکنان اکتیو یا فعال آن هم بسیار بالاست. از همه مهتر اینکه تیم سازنده بازی دائما به روز رسانی هایی را برای آن منتشر می‌کنند که هم گیم پلی بهتری را برای آن ایجاد می‌نمایند و هم محتوای جدیدتری را برای گیمرها ارائه خواهند کرد. ضمنا شما می‌توانید با خرید گیفت جم فری فایر خیلی سریع در آن پیشرفت داشته باشید و آیتم های مختلف درون گیم را خریداری کنید.

بازی 2: کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)

بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

یکی دیگر از گیم های بسیار جذابی که می‌تواند تجربه عالی را روی موبایل برایتان به همراه داشته باشید بازی کالاف دیوتی موبایل است که واقعا در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود. این گیم گرافیک عالی دارد و شبیه سازی فوق‌العاده‌ای از یک میدان نبرد و جنگ را برایتان ارائه خواهد کرد. اگر به مسئله گرافیک و واقع گرایانه بودن بازی اهمیت می‌دهید مطمئن باشید که هیچ گیمی نمی‌تواند مثل Call of Duty Mobile شما را جذب خویش کند. با توجه به اینکه این گیم توسط شرکت بزرگ و شناخته شده اکتیویژن طراحی و ساخته شده است جای تعجبی ندارد که گیم پلی فوق‌العاده‌ای هم داشته باشد. پس اگر به دنبال بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل هستید و هنوز کالاف دیوتی موبایل را امتحان نکرده‌اید، همین حالا آن را از طریق گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

بازی 3: رولز آو سوروابوبل (Rules of Survival)

بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

بازی Rules of Survival از نظر گیم پلی و سبک بسیار شبیه به PUBG Mobile است و شاید بتوان آن را ورژن متفاوتی از این بازی دانست! این گیم هم سبک بتل رویال و شوتر سوم شخص دارد و در هر راند یا دور از بازی 120 بازیکن را به طور همزمان و آنلاین در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. این گیمرها در یک جزیره فرود آمده و باید با هم رقابت داشته باشند و نفر آخری که باقی بماند برنده اصلی نبرد خواهد بود البته جوایزی هم برای سایر بازیکنان که نقشی در گیم داشته‌اند هم در نظر گرفته می‌شود. یکی از ویژگی های خیلی خوب بازی Rules of Survival این است که اسلحه های متنوعی در آن ارائه شده‌اند که هر یک در بخش ها و شرایط خاص می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورند. بازی هم برای اندروید و هم برای آی او اس منتشر شده و به سادگی قابل دانلود و نصب خواهد بود.

بازی 4: فورتنایت موبایل (Fortnite Mobile)

بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل چیست؟

بازی آخری که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم بازی است که شاید از نظر محتوا کمی نسبت به سایر گیم های نام برده شده متفاوت باشد اما با این حال می‌توان آن را به عنوان یکی دیگر نمایندگان کسب عنوان بهترین جایگزین بازی پابجی موبایل در نظر گرفت. این گیم جذاب فورتنایت موبایل نام دارد که نبردهایش درست مثل PUBG Mobile حالت بتل رویال خواهند داشت و نمای سوم شخص را هم ارائه می‌کنند. تفاوت اصلی که می‌توان برای این گیم در نظر گرفت مربوط به فانتزی بودن آن می‌شود. همه چیز در این گیم از کاراکترها گرفته تا سلاح ها و ایتم های قابل استفاده و حتی محیط گیم فانتزی و غیرواقعی هستند و این امر آن را از سایر گیم هایی که در لیست نام بردیم مجزا می‌کند. اگر به دنبال یک بازی شبیه به پابحی موبایل می‌گردید، فورتنایت موبایل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

خرید یو سی پابجی موبایل (PUBG Mobile UC)

حالا که در مورد گیم های جذاب و مناسبی صحبت کردیم که می‌توانند جایگزین عالی برای بازی PUBG Mobile باشند بد نیست کمی هم در رابطه با خود این بازی و پول داخل آن صحبت کنیم که اصطلاحا تحت عنوان یو سی (UC) شناخته می‌شود! اگر هیچکدام از گیم های نام برده شده برایتان جذابیت PUBG Mobile را نداشتند می‌توانید همچنان به انجام همان گیم بپردازید چون باید اعتراف کنیم که پابجی موبایل فوق‌العاده است و در خیلی از زمینه ها می‌تواند نسبت به سایر گیم هایی که نام بردیم برتری داشته باشد.

شما با خرید یوسی پابجی قادر خواهید بود که آیتم ها و عناوین مختلفی که در این گیم ارائه شده‌اند را سریعتر بخرید و در دسترس خود قرار دهید. یوسی یا UC در واقع همان پول داخل بازی مذکور به شمار می‌رود که با تهیه کردن آن حتی می‌توانید اکانت های تازه ساخته شده و نوپای پابجی موبایل را هم خیلی زودتر از آن چیزی که تصورش می‌رود ارتقاء دهید. فروشگاه سی دی کی سل مفتخر است که امکان خرید این محصول را با ارزان ترین قیمت برای هموطنان عزیز میسر سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.