سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید استیم کارت یا استیم والت ارزان

خرید استیم کارت یا استیم والت ارزان

اگر دوست دارید که به بالانس یا موجودی اکانت استیم خودتان پول اضافه کنید و با استفاده از آن بتوانید آیتم های درون برنامه‌ای گیم های مختلف را بخرید یا حتی در تخفیف های ویژه استیم نسبت به خرید مستقیم بازی های مد نظرتان اقدام کنید، خرید استیم والت (Steam Wallet) یا استیم گیفت کارت (Steam Gift Card) این امکان را برایتان میسر می‌سازد. با فروشگاه CDKeySell همراه باشید تا بیشتر در مورد خرید استیم کارت یا استیم  والت ارزان با شما صحبت داشته باشیم.

استیم کارت | گیفت کارت استیم | استیم والت

قبل از هر چیز بهترین است کمی در رابطه با ماهیت گیفت کارت های استیم با شما عزیزان صحبت داشته باشیم. به طور کلی ممکن است از اصطلاحات زیاد و نسبتا مختلفی برای اشاره به این استیم والت استفاده شود. برخی از رایج ترین اصطلاحاتی که ممکن است شما عزیزان در مورد این آیتم با آن ها رو به رو شده باشید شامل موارد زیر می‌شود:

  • استیم گیفت کارت یا گیفت کارت استیم (Steam Gift Cad)
  • استیم والت (Steam Wallet)
  • استیم کارت (Steam Card)
  • استیم بالانس (Steam Balance)
  • استیم تاپ‌آپ (Steam Top-up)

اسامی و اصطلاحات فوق از اصلی ترین اصطلاحاتی هستند که برای اشاره به استیم والت ها از آن ها استفاده می‌شود. ما سعی می‌کنیم در این مقاله بیشتر از اصطلاح استیم والت و یا استیم کارت استفاده کنیم. اما این استیم والت دقیقا چیست و چه کارایی دارد؟ هر کاربری که از استیم استفاده می‌کنید داخل این پلتفرم یک اکانت اختصاصی دارد. یکی از قابلیت هایی که استیم برای کاربرانش ارائه کرده مربوط به امکان افزایش موجودی حساب یا اصطلاحا بالانس می‌شود! بنابراین هر اکانت استیم یک موجودی حسابی دارد که با شارژ کردن آن می‌توان هر آیتمی که مد نظر صاحب اکانت باشد را از استیم استور یا داخل بازی های این پلتفرم خریداری کرد!

به عنوان مثال تصور کنید می‌خواهید آیتم های خاصی را از داخل بازی دوتا 2 خریداری کنید یا می‌خواهید در زمان تخفیف های استیم یک سری بازی خاص را با قیمت مناسب تر از این پلتفرم تهیه کنید! در این شرایط اگر شارژ، موجودی یا بالانس حساب داشته باشید، به راحتی و با چند کلیک قادر به ثبت سفارش و خرید آیتم مد نظرتان از استیم استور خواهید بود. بنابراین با خرید استیم کارت می‌توانید موجودی پول حساب استیم خودتان را شارژ کنید و سپس از این پول برای خرید تمام آیتم های موجود در پلتفرم استیم و بازی هایش استفاده کنید. این ترفندی است که خیلی از کاربران برای خرید سریعتر بازی های استیم و آیتم های درون گیم ها از آن استفاده می‌کنند. اما سوال اینجاست که چطور استیم والت ارزان بخریم؟ همچنین چه نکاتی باید در زمان فعالسازی استیم والت مورد توجه قرار گیرند؟

خرید استیم کارت یا استیم والت ارزان

ریجن اکانت استیم و اهمیت آن در خرید استیم کارت

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید کد های استیم کارت به آن توجه داشته باشید این است که حتما کدهای مذکور را باید منطبق با ریجن اکانت استیم خودتان تهیه کنید، در غیر این صورت با وارد کردن کد در صفحه فعالسازی با ارور یا همان خطای عدم سازگاری کد با منطقه یا ریجن شما مواجه خواهید شد. عموما کد های استیم والت با توجه به ریجنی که دارند، نماد یا همان شکل واحد پول منطقه فعالسازی خودشان را ارائه می‌کنند بنابراین در خرید استیم والت فهمیدن ریجن کد خیلی آسان خواهد بود. اگر این محصول را از فروشگاه CDKeySell تهیه کنید، با گزینه‌ای تحت عنوان ریجن رو به رو می‌شوید که امکان انتخاب ریجن اکانت استیم و خرید والت مناسب آن را برایتان میسر می‌سازد.

اما طبیعتا برای اینکه خرید استیم کارت را منطبق با ریجن اکانت استیمتان انجام دهید در مرحله اول باید نسبت به تشخیص ریجن اکانت استیم خودتان اقدام کنید. در صورتی که طبق مقاله ضمیمه شده اقدامات لازم را انجام دهید به راحتی متوجه خواهید شد که ریجن اکانت استیم شما روی کدام منطقه و کشور واقع شده است. مراحلی که برای انجام این کار و فهمیدن کشور اکانت استیم یا همان ریجن اکانت باید طی شوند به صورت خلاصه به شرح زیر هستند:

  • ابزار تغییر IP خود را غیر فعال کنید و با IP ایران به اینترنت وصل باشید.
  • اگر برنامه استیم اجرا شده، آن را کاملا ببندید و از اکانتتان لاگ اوت شوید.
  • برنامه استیم را با IP ایران باز کرده و وارد اکانت استیمتان شوید.
  • به قسمت Account Details بروید.
  • در کنار گزینه Country نام کشور یا ریجن اکانت قید شده است.

بنابراین با طی کردن مراحل فوق به راحتی متوجه خواهید شد که ریجن یا همان کشور اکانت استیم شما روی کدام منطقه واقع شده و سپس می‌توانید به راحتی والت مناسب همان ریجن را برای فعالسازی در اکانتتان خریداری کنید. مثلا اگر کشور اکانت استیم شما روی Turkey (ترکیه) قرار داشته باید والت های استیمی را بخرید که مربوط به همین ریجن هستند و واحد پول لیر و نماد TL را ارائه می‌کنند ی اگر کشور اکانتتان روی آرژانتین (Argentina) است باید استیم والت های با واحد پول این کشور که با نماد ARS نشان داده می‌شوند را تهیه کنید. دقت داشته باشید که اگر کشور اکانت شما روی ترکیه یا آرژانتین باشد و والت های اشتباه بخرید که مربوط به سایر ریجن ها هستند، امکان فعالسازی آن والت بر روی اکانت را نخواهید داشت!

پس حتما موضوع ریجن را در حین خرید استیم کارت جدی بگیرید و به آن توجه داشته باشید. اما در این بین ممکن است یک حالت خاص هم به وجود آید! این حالت مربوط به زمانی می‌شود که کشور اکانت استیم شما یا همان ریجن اکانت بر روی ایران (IRAN) قرار دارد! در اکانت های با ریجن ایران چه استیم والتی باید فعال شود؟ از آنجایی که هیچ استیم والتی باید واحد پول تومان یا ریال ایران وجود ندارد و کشور ما جزو کشورهای تحریم شده دنیاست، این موضوع می‌تواند کاربران را کمی سردرگم کند! در بخش بعدی در مورد اکانت استیم ریجن ایران و نکته مهم برای خرید استیم والت این اکانت را برایتان شرح می‌دهیم.

اکانت استیم ریجن ایران، نکات خرید و فعالسازی استیم والت (Steam Wallet)

اگر کشور اکانت استیم شما ریجن ایران دارد و می‌خواهید روی آن استیم والت بزنید باید به یک نکته دقت داشته باشید! هر والتی که شما برای اولین بار آن را در اکانت ریجن ایران فعال کنید، منجر به انتقال ریجن اکانت به همان کشور می‌شود! ضمنا برای وارد کردن استیم والت کشور هایی مثل ترکیه و آرژانتین و غیره برای اولین بار روی اکانت های ایران باید از ابزار تغییر IP همان کشور استفاده شود تا ارور ریجن نمایان شود!

برای مثال تصور کنید اکانت استیم شما ریجن ایران دارد و می‌خواهید یک استیم والت ترکیه با واحد پول لیر (TL) را در آن فعال نمایید. همانطور که گفتیم اگر این کار را با موفقیت صورت دهید، ریجن اکانت استیم شما به ترکیه منتقل می‌شود. اما چون با IP ایران نمی‌توانید والت ترکیه را برای اولین بار در اکانت ریجن ایران وارد کنید، لازم خواهد بود که حتما از ابزار تغییر IP کشور ترکیه استفاده نمایید. گس در این شرایط مراحلی که باید طی شوند به شرح زیر هستند:

  • با یک ابزار تغییر IP وضعیت IP خودتان را به ترکیه منتقل کنید.
  • وارد اکانت استیم ریجن ایران خود شوید و به قسمت Account Details > Add Funds to your Steam Wallet بروید.
  • روی گزینه redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید.
  • کد استیم والت خود را وارد کرده و روی Continue کلیک نمایید.

خرید استیم کارت یا استیم والت ارزان

بدین ترتیب والت استیم در اکانتتان فعال خواهد شد و بالانس به واحد لیر ترکیه در اکانت شما نمایش داده می‌شود. این موضوع بدان معناست که ریجن اکانت استیم شما هم از آن پس به کشور ترکیه منتقل شده و می‌توانید تمام بازی های استیم را با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به سایر ریجن ها تهیه نمایید. دقت داشته باشید که اگر کشور اکانت استیم شما روی ترکیه نیست و روی ایران هم قرار ندارد تا بتوانید با ترفندی که شرح دادیم ریجن آن را به ترکیه منتقل کنید، تنها یک راه پیش رویتان قرار خواهد گرفت و آن هم مربوط به تغییر ریجن استیم به ترکیه خواهد بود. این سرویس اختصاصی توسط تیم پشتیبانی فروشگاه CDKeySell ارائه شده و شما عزیزان با استفاده از آن می‌توانید ریجن هر اکانت استیمی را به ترکیه منتقل کنید و از مزیت امکان فعالسازی و خرید بازی های استیم با قیمت بسیار ارزان تر نسبت به سایر ریجن ها بهره‌مند شوید.

فروشگاه CDKeySell و خرید استیم والت ارزان

اما برای انجام تمام کارهایی که در این مقاله به شرح آن ها پرداختیم شما نیاز به استیم والت یا همان استیم گیفت کارت دارید که طبیعتا هرچقدر ارزان تر خریداری شود منفعت بیشتری برای شما خواهد داشت. ما در فروشگاه CDKeySell سعی کرده‌ایم که با ارزان ترین قیمت ممکن استیم والت ریجن های مختلف از جمله ترکیه را ارائه کنید. برای خرید این محصول کافیست عبارت Steam Wallet را در فیلد جستجوی هدر سایت سرچ کنید و سپس محصول مرتبط با این آیتم را انتخاب نمایید. سایر مراحل کار بسیار ساده هستند. بعد از اینکه سفارشتان را ثبت کردید معمولا ظرف 30 دقیقه کد استیم والت به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد و همچنین جزئیات سفارش و کد در بخش حساب کاربری > سفارش ها هم قابل رویت خواهند بود. اگر به دنبال خرید استیم کارت یا استیم والت ارزان هستید و می‌خواهید در سریعترین زمان ممکن هم کد مربوطه را دریافت کنید، فروشگاه CDKeySell بهترین گزینه برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.