سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی ایکس باکس اورجینال

خرید بازی ایکس باکس اورجینال

اگر از کنسول های ایکس باکس استفاده می‌کنید و می‌خواهید بازی های آن را با ارزان ترین قیمت و در عین حال مطمئن ترین روش خریداری کنید، فروشگاه CDKeySell این امکان را برایتان میسر کرده است با سرویس این فروشگاه قادر به خرید بازی ایکس باکس اورجینال به ارزان ترین قیمت خواهید بود. گیم هایی که قابلیت اجرا روی کنسول های Xbox One، Xbox Series X|S و غیره را دارند. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع و سرویس فروشگاه CDKeySell باش ما عزیزان صحبت کنیم.

روش های قانونی خرید بازی ایکس باکس

اگر بخواهید به صورت قانونی، رسمی و مطمئن یک گیم خاص را برای کنسول Xbox خودتان بخرید و بدون محدودیت از آن استفاده کنید، به دو روش قادر به انجام این کار خواهید بود. روش اول به گونه‌ایست که دیسک فیزیکی گیم مورد نظر را تهیه می‌کنید و با وارد کردن آن در کنسول و دریافت دیتای بازی، بدون محدودیت گیم را از کنسول اجرا خواهید کرد. روش دوم خرید قانونی بازی های ایکس باکس مربوط به فعالسازی نسخه دیجیتال گیم در اکانت شخصی کاربر می‌شود! در این روش بازی در اکانت شخصی کاربر فعال خواهد شد و پس از دانلود دیتای گیم می‌توان بدون محدودیت آن را اجرا کرد.

با توجه به محدودیت ها و مشکلاتی که خرید دیسک های فیزیکی برای کنسول های بازی دارند، این روزها در سراسر دنیا خرید نسخه دیجیتال این گیم ها به مراتب محبوب تر و پرطرفدارتر شده است. دیسک های فیزیکی مشکلاتی مثل احتمال گم شدن، خط و خش برداشتن و خرابی، به سرقت رفتن، شکستن و غیره دارند اما نسخه دیجیتال گیم که اصطلاحا به آن سی دی کی اورجینال هم گفته می‌شود این محدودیت ها را نخواهد داشت و وقتی در اکانت کاربر فعال شود، مادام‌العمر و بدون محدودیت در آن انجام باقی خواهد ماند.

برای فعال کردن و استفاده از نسخه دیجیتال بازی های ایکس باکس لازم است که کاربر یک اکانت مایکروسافت شخصی داشته باشد. این اکانت شامل ایمیل و رمز عبور شخصی وی می‌شود. با فعالسازی بازی در این اکانت، نسخه اورجینال و قانونی گیم در آن فعال شده و سپس با لاگین شدن در اکانت از طریق هر کنسولی می‌توان دیتای آن گیم را دانلود کرد و از اجرای آن لذت برد. پس اگر به دنبال روش های قانونی خرید بازی ایکس باکس هستید، دو روش مذکور تنها روش های موجود هستند. در صورتی که گیم های Xbox را با این روش ها تهیه کنید مشکلاتی مثل احتمال بن شدن کنسول، بن شدن اکانت، قفل شدن بازی و غیره را نخواهید داشت.

خرید بازی ایکس باکس اورجینال

روش های غیرقانونی خرید بازی های Xbox

روش های غیر قانونی هم وجود دارند که متاسفانه فقط در کشور ما به دلیل عدم وجود قوانین کپی رایت مورد استفاده قرار می‌گیرند! در تمام این روش ها به شیوه های مختلف خرید و فروش اکانت صورت می‌پذیرد که یک امر کاملا غیرقانونی بوده و شرت مایکروسافت انجام آن را برخلاف قوانین خویش می‌داند و مدعی است کاربرانی که دست به این اقدام بزنند، ریسک بن شدن کنسول خود را به جان می‌خرند! اما علیرغم این موضوع، خیلی از کاربران ایرانی هنوز هم به جای خرید سی دی کی بازی های ایکس باکس و استفاده از روش قانونی انجام این کار، نسبت به خرید اکانت بازی هایش و استفاده از روش غیرقانونی اقدام می‌کنند.

اکانت هایی که در این روش به فروش می‌رسند یا هکی هستند و یا اشتراکی! منظور از اکانت های هکی در واقع اکانت هایی است که متعلق به یک فرد ناشناس دیگر هستند و توسط کسی هک شده‌اند و خالا به شما فروخته می‌شوند! طبیعتا اگر صاحب اصلی اکانت این موضوع را به مایکروسافت گزارش دهد و مایکروسافت متوجه شود که اکانت وی در کنسول Xbox شما فعال است، نتیجه این امر با بن شدن کامل کنسول شما و توقف دسترسی به آن اکانت همراه خواهد شد! متاسفانه در کشورمان یکی از اصلی ترین و رایج ترین روش های خرید بازی های Xbox مربوط به خرید همین اکانت های هکی می‌شود!

اکانت های اشتراکی هم به این صورت هستند که توسط یک فرد خاص ساخته می‌شوند و به صورت همزمان به سه نفر فروخته خواهند شد. فروشندگان ایرانی برای این نوع اکانت ها اصطلاحاتی مثل اکانت ظرفیتی را ایجاد کرده‌اند! پس وقتی یک اکانت ظرفیتی بخرید هیچ تضمینی وجود ندارد که چند روز به بازی داخل آن اکانت دسترسی خواهید داشت و درست است که هزینه کمتری می‌کنید اما این هزینه کم به این دلیل است که همان اکانت مشابه به سه نفر مختلف فروخته شده و هر سه نفر برای تهیه کردن آن پول پرداخت کرده‌اند!

از آنجایی که اکانت های ظرفیتی به طور همزمان در حالت آنلاین روی دو کنسول فعال می‌شوند و در حالت آفلاین هم روی یک کنسول دیگر فعال هستند، هر لحظه و با کوچک ترین اشتباه یکی از این افراد ممکن است به طور کامل بن شوند! همچنین فروشنده این اکانت ها که احتمالا خودش هم آن ها را ساخته خیلی راحت قادر به تغییر دادن ایمیل و رمز عبور اکانت و قطع دسترسی شما خواهد بود. مایکروسافت حتی خرید و فروش اکانت های شخصی را هم غیرقانونی دانسته چه برسد به خرید و فروش اکانت های اشتراکی و ظرفیتی این چنینی که هیچ تضمینی در عملکردشان وجود ندارد!

فروشگاه CDKeySell و عرضه بازی های کنسول ایکس باکس

اگر میخواهید با خیالی آسوده و راحت گیم های اورجینال کنسول ایکس باکس را تهیه کنید، فروشگاه CDKeySell بهترین سرویس را در این راستا خدمتتان ارائه می‌کند. با سرویس این فروشگاه می‌توانید سی دی کی اورجینال هر گیم ایکس باکسی که مد نظرتان است را تهیه کرده و از فعال سازی تضمینی آن در اکانت مایکروسافت خویش بهره‌مند شوید. دقت داشته باشید تمام گیم هایی که در این فروشگاه عرضه شده‌اند روی اکانت شخصی خود مشتری فعال می‌شوند و برخلاف روش های غیرقانونی خرید بازی ایکس باکس که قبلا در مورد آن ها صحبت کردیم، هیچ کدام از این گیم ها اکانت نیستند و به صورت ایمیل و رمز عبور در اختیار خریدار قرار نمی‌گیرند.

پس با سرویس فروشگاه CDKeySell از روش قانونی خرید و فعالسازی بازی های Xbox بهره‌مند خواهید شد. نکته مهمتر اینکه در این فروشگاه تمام گیم های موجود در ایکس باکس استور برای کنسول های مختلف ایکس باکس وان (Xbox One)ف ایکس باکس سری اس و ایکس (Xbox Series X|S) و غیره موجود است. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده لیست گیم های موجود از منوی اصلی سایت به قسمت دسته بندی محصولات > بازی های اورجینال ایکس باکس (Xbox) مراجعه کنید. در صورتی که گیم خاصی مد نظرتان است که در لیست بازی های فروشگاه موجود نیست می‌توانید به کارشناسان ما پیام دهید و از آن ها بخواهید تا قیمت دقیق خرید قانونی آن بازی را برایتان عنوان کنند.

در صورتی که تمایل به خرید هر گیمی داشته باشید، لینک پرداخت اختصاصی در کمتر از 2 دقیقه برایتان ایجاد و ارسال می‌شود تا قادر به ثبت سفارشتان باشید. تمامی سفارشات ثبت شده هم در 90 درصد مواقع ظرف 30 دقیقه توسط تیم پشتیبانی فروشگاه تکمیل می‌شوند و شما با خرید هر بازی از فروشگاه CDKeySell از تضمین سریعترین و بهترین پشتیبانی بهره‌مند خواهید شد. برای پیگیری سفارش های خویش می‌توانید از تلگرام، واتساپ یا حتی گفتگوی آنلاین پایین و سمت راست صفحه استفاده کنید اما روش پیشنهادی ما بکارگیری تلگرام است چون بهترین حالت برقراری ارتباط را ارائه می‌کند. فراموش نکنید در فروشگاه CDKeySell هیچ بازی غیر اورجینالی عرضه نمی‌شود و گیم های کنسول Xbox هم به هیچ وجه به صورت اکانت ارائه نمی‌شوند!

خرید بازی ایکس باکس اورجینال

علت قفل شدن بازی، افتادن بیرون از اکانت و غیره

بد نیست کمی هم در مورد مشکلات رایجی صحبت کنیم که خیلی از آن دسته گیمرهایی که نسبت به خرید اکانت های مختلف بازی های ایکس باکس اقدام می‌کنند با آن رو به رو می‌شوند. یکی از شایع ترین این مشکلات قفل شدن بازی است! مثلا تصور کنید چند صد هزار تومان برای خرید یک اکانت ظرفیتی پرداخت کرده‌اید و بعد از چند روز یا چند هفته استفاده از آن اکانت، ناگهانی بازی که برای آن پول داده بودید قفل می‌شود. دلایل زیادی می‌توانند منجر به قفل شدن بازی های اکانت شوند که همگی به خرید و فروش غیر قانونی اکانت ها مربوط خواهند شد. مثلا اگر صاحب اصلی اکانت پسورد اکانت خودش را تغییر دهد و دسترسی شما قطع شود یا از طریق تنظیمات اکانت مایکروسافت خود، دسترسی کنسول شما به اکانت خویش را قطع کند بازی به حالت قفل شده برایتان نشان داده می‌شود.

افتادن بیرون از اکانت و درخواست برای وارد کردن رمز عبور جدید هم از دیگر مشکلاتی است که خیلی گیمرها و خریداران اکانت های هکی و ظرفیتی با آن رو به رو می‌شوند. در این حالت هم دسترسی به اکانت قطع شده و عموما بازی های فعال در آن قفل می‌شوند. تمام این مشکلات فقط و فقط زمانی به وجود می‌آید که کاربر خرید بازی ایکس باکس را با روش های غیر قانونی مثل اکانت انجام داده باشد چون اگر سی دی کی اورجینال یک گیم را بخرید و آن را در اکانت شخصی خودتان فعال کنید، هیچوقت با اینطور مشکلات رو به رو نخواهید شد و مادام‌العمر به گیمی که برای آن هزینه کرده‌اید دسترسی خواهید داشت.

بنابراین واقعا صرف هزینه برای خرید بازی های Xbox به صورت اکانت (چه ظرفیتی و چه هکی) به هیچ وجه اقدام درستی نیست و می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. قفل شدن بازی یا بیرون افتادن از اکانتی که خریداری کرده‌اید بهترین اتفاق های بدی است که می‌تواند برایتان رخ دهد چون در بدترین حالت مایکروسافت می‌تواند کنسول شما را کاملا بن کند و بدین ترتیب دیگر کنسول شما هیچوقت قادر به اتصال اینترنت و برقراری ارتباط با سرور های مایکروسافت جهت آنلاین بازی کردن نخواهد بود. پس اگر واقعا به فکر کنسول خودتان هستید و نمی‌خواهید هزینه های اضافه را متحمل شوید، هیچوقت بازی های Xbox را به صورت اکانت تهیه نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.