سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید

خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید

هر روز بازی های جدید و متنوعی برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس (Xbox Series X|S) منتشر می‌شود و بدیهی است که گیمرهای عزیز دوست داشته باشند به راحتی این بازی های جدید را خریداری کنند. اگر به دنبال خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید با بهترین قیمت و به صورت قانونی هستید، فروشگاه CDKeySell بهترین سرویس را برایتان ارائه می‌کند. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم.

بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس (Xbox Series S|X)

همانگونه که در جریان هستید جدیدترین نسل از سری کنسول های Xbox مایکروسافت با نام اختصاصی Xbox Series S|X منتشر شد و عملا شامل دو نسخه اصلی است که به ترتیب ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) نام دارد. این دو کنسول از نظر قابلیت و پتانسیل خیلی تفاوت چندان با هم ندارند اما با این حال کنسول Xbox Series X نسبت به S گران قیمت تر است.

اما جالب اینجاست که بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس مشترک هستند. یعنی اگر شما بازی برای کنسول ایکس باکس سری S بخرید قطعا می‌توانید آن را بر روی کنسول ایکس باکس سری X هم اجرا کنید. نکته مهم بعدی اینکه، نسل جدید کنسول های ایکس باکس دیگر از نسخه فیزیکی بازی ها پشتیبانی نمی‌کنند و به نوعی دیسک خور نیستند، بنابراین برای خرید بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس باید حتما نسخه دیجیتال گیم های مد نظرتان را تهیه کنید.

خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید

اکانت و سی دی کی بازی های ایکس باکس

همانطور که گفتیم برای نصب و اجرای بازی های مد نظرتان بر روی کنسول های Xbox Series S و Xbox Series X حتما باید نسخه دیجیتال گیم های مد نظرتان را تهیه کنید و این امکان وجود ندارد که نسخه فیزیکی بازی های مد نظرتان را تهیه نمایید چون کنسول های مذکور دیسک خور نیستند. اما منظور از نسخه دیجیتال بازی های ایکس باکس چیست؟ نسخه دیجیتال در واقع نسخه‌ای است که روی اکانت مایکروسافت فعال می‌شود و دیتای آن باید از طریق کنسول دانلود شود.

روش صحیح برای خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید و هر بازی دیگری برای آن یا حتی کنسول ایکس باکس سری ایکس آن است که سی دی کی آن گیم را تهیه کنید. سی دی کی یک کد اختصاصی است که مثل لایسنس قانونی بازی بوده و منجر به فعال شدن گیم بر روی اکانت مایکروسافت شخصی شما می‌شود و بدین ترتیب بازی را بدون محدودیت و به صورت قانونی بر روی اکانت شخصی خودتان فعال می‌کند. این روش تنها روش صحیح و قانونی خرید بازی های ایکس باکس است که متاسفانه در ایران خیلی از آن استفاده نمی‌شود!

در کشور ما به دلیل نبود قوانین درست، فروشندگان سودجو در اغلب مواقع سی دی کی بازی های ایکس باکس را عرضه نمی‌کنند و به جای آن اکانت این بازی ها را به گیمرها می‌فروشند که شامل یک ایمیل و رمز عبور می‌شود. معمولا هم داستان بدین صورت است که فروشنده آن اکانت را همزمان به چند نفر می‌فروشد و در نهایت هم در قبال بروز مشکلاتی مثل بن شدن اکانت، قفل شدن بازی روی کنسول خریداران، تغییر یافتن رمز اکانت و غیره پاسخگو نخواهد بود. فراموش نکنید که خرید و فروش اکانت بازی های Xbox کلا اقدامی غیر قانونی است ئ مایکروسافت اگر متوجه این امر شود حتی می‌تواند کنسول کاربر را هم بن کند.

پس اکانت یک ایمیل و رمز عبور است که مشخص نیست صاحب آن چه کسی بوده و معمولا هم توسط افراد سودجو به صورت همزمان به چند نفر فروخته می‌شود اما سی دی کی دقیقا لایسنس بازی است و منجر به فعال شدن قانونی و مادام‌العمر بازی بر روی اکانت شخصی خودتان می‌شود. اگر به دنبال خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید یا سری ایکس جدید هستید حتما دقت کنید که آن بازی را به صورت سی دی کی تهیه نمایید تا گیم روی اکانت مایکروسافت خودتان فعال شود و فریب افرادی که اکانت بازی های Xbox توسط آن فروخته می‌شود را نخورید.

از کجا خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید انجام دهیم؟

بیایید فرض را بر این قرار دهیم که شما می‌خواهید بازی های Xbox Series S|X را به صورت سی دی کی و قانونی بخرید تا روی اکانت شخصی خودتان فعال شود. با توجه به اینکه اغلب فروشگاه های عرضه کننده گیم های ایکس باکس در ایران، بازی های این کنسول را به صورت اکانت می‌فروشند، وضعیت ممکن است برایتان کمی دشوار و سردرگم کننده شود اما نگران نباشید چون فروشگاه CDKeySell تنها فروشگاهی است که می‌توانید با اعتماد کامل سی دی کی اورجینال تمام بازی های ایکس باکس را از آن سفارش دهید!

ما در فروشگاه CDKeySell فقط نسخه اورجینال و سی دی کی بازی های PC و Xbox را عرضه می‌کنیم و هیچوقت در این فروشگاه اکانت عرضه نکرده‌ایم! بنابراین اگر به دنبال خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید یا سری ایکس جدید به صورت قانونی و سی دی کی هستید، می‌توانید از سرویس فروشگاه ما استفاده کنید. ما همواره سعی می‌کنیم که بهترین قیمت های ممکن را برای خرید بازی های ایکس باکس در اختیار مشتریان قرار دهیم و بهترین پشتیبانی را هم برای آن ها ارائه نماییم.

حتی اگر بازی خاصی مد نظر شماست که نام آن را در لیست محصولات فروشگاه پیدا نمی‌کنید هم جای نگرانی وجود ندارد چون می‌توانید ضمن ارتباط با کارشناسان واحد پشتیبانی ما در تلگرام، قیمت دقیق و لحظه‌ای بازی مد نظرتان را جویا شوید و اگر مایل بودید در لحظه لینک پرداخت دریافت کرده و سفارش خرید بازی مد نظرتان را به ثبت برسانید. فعالسازی بازی ها هم معمولا ظرف 15 الی 30 دقیقه انجام می‌شود تا بدین ترتیب گیمرهای عزیز بتوانند در کوتاه ترین مدت زمان ممکن شاهد فعال شدن بازی مد نظرشان در اکانت شخصی خویش باشند و از یک سرویس درجه یک لذت ببرند.

خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید

ریجن بندی بازی های ایکس باکس سری X|S

خوشبختانه برخلاف کنسول پلی استیشن، نسخه دیجیتال بازی های ایکس باکس ریجن بندی خاصی ندارند یعنی اینطور نیست که مثلا شما نتوانید بازی خاصی که روی اکانتتان فعال شده را بر روی یک سری از ریجن کنسول های خاص اجرا نکنید یا مثلا DLC بخرید که به دلیل تناقض ریجن روی کنسول شما قابل اجرا نباشد! این مشکلات اصلا در خرید نسخه دیجیتال بازی های ایکس باکس به صورت سی دی کی وجود ندارد و اتفاق هم نمی‌افتد! بنابراین اصلا گران این موضوع نباشید. بازی های ایکس باکس سری X|S عملا ریجن بندی خاصی ندارد و فقط ممکن است برای فعال سازی سی دی کی بعضی از آن ها لازم شود که از ابزارهای تغییر IP کشورهای خاصی استفاده به عمل آید که انجام این کار برای سهولت استفاده از سرویس فروشگاه ما توسط کارشناسانمان صورت می‌پذیرد و شما عملا اکانت شخصی خودتان را با بازی که سفارش داده‌اید به صورت فعال شده تحویل خواهید گرفت. پس نگران ریجن بندی بازی های ایکس باکس X|S نباشید

 جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید بازی ایکس باکس سری اس جدید و سری ایکس جدید صحبت کردیم و گفتیم که شما عزیزان می‌توانید با سرویس فروشگاه CDKeySell ضمن پرداخت کمترین هزینه ممکن، سی دی کی اورجینال هر یک از گیم های مد نظرتان را سفارش دهید. همچنین گفتیم که اگر می‌خواهید به صورت قانونی و بدون دردسر بازی را برای کنسول Xbox Series S|X خود بخرید باید حتما آن را به صورت سی دی کی تهیه نمایید و آگاه باشید که خرید اکانت بازی های ایکس باکی غیرقانونی بوده و می‌تواند مشکلات زیادی را برایتان در پی داشته باشد. با سرویس فروشگاه CDKeySell همواره می‌توانید از خرید نسخه اصلی و اورجینال بازی های مد نظرتان و پشتیبانی عالی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.