سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی های استیم ارزان

خرید بازی های استیم ارزان

استیم به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی های کامپیوتری مجموعه عظیمی از گیم های مختلف را ارائه می‌کند که خرید بعضی از آن ها واقعا وسوسه ‌برانگیز خواهد بود. اما سوال مهم این است که خرید بازی های استیم ارزان چطور امکانپذیر می‌شود؟ با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید گیم های استیم با قیمت مناسب خدمتتان ارائه دهیم.

آشنایی با استیم و بازی های آن

برای کسانی که با پلتفرم استیم (Steam) آشنایی دارند کاملا مشخص است که این پلتفرم چه ماهیتی داشته و به چه منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای کسانی که سابقه استفاده از استیم را نداشته‌اند و به تازگی نام این پلتفرم به گوششان خورده، سوالات زیادی در مورد آن ایجاد می‌شود! فراموش نکنید که هیچ یک از ما از ابتدای امر با Steam آشنا نبودیم و در یک زمان خاص برای اولین بار با این پلتفرم و نام آن آشنا شدیم و در آن لحظه ذهن ما هم مملو از کلی سوالات بدون پاسخ در مورد ماهیت استیم بود!

بنابراین حتی اگر آشنایی کامل با استیم دارید بهتر است توضیحات این بخش را مطالعه کنید چون شاید بخشی از این توضیحات برای شما هم جذاب و جدید باشد. به طور کلی استیم پلتفرمی است که در آن بازی های کامپیوتری عرضه می‌شوند! هر کاربر می‌تواند در استیم برای خودش اکانت شخصی بسازید و بازی هایی که در آن منتشر شده را خریداری کرده و به اکانت خویش اضافه کند. سپس از طریق نرم افزار استیم وارد اکانت خود شده و دسترسی دانلود دیتای بازی را پیدا کرده و پس از دانلود هم از اجرای گیم لذت ببرد!

بنابراین استیم تنها یک فروشگاه برای عرضه بازی های PC نیست بلکه بستر مناسب برای دانلود دیتای بازی های خریداری شده و اجرای آن ها بر روی سرورهای آنلاین و غیره را هم میسر می‌سازد. برخی از بازی های استیم رایگان هستند اما اغلب این گیم ها برای دسترسی نیازمند خرید خواهند بود و این موضوع منجر شده که خرید بازی های استیم ارزان به سوالی در ذهن خیلی از کاربران تبدیل شود! آیا با توجه به محدودیت هایی که ما ایرانی ها داریم امکان خرید بازی های استیم با قیمت ارزان وجود دارد؟

خرید بازی های استیم ارزان

قبل از پرداختن به این موضوع لازم می‌دانیم که بیشتر در رابطه با استیم و بازی هایش صحبت کنیم. مثلا بازی مثل Dota 2 که یکی از مشهورترین بازی های رایگان استیم است یا بازی مثل Counter Strike را در نظر بگیرید. این بازی ها به صورت رایگان در استیم عرضه شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه‌ای به این بازی ها دسترسی داشته باشید! برای انجام این کار کافیست نرم افزار استیم را دانلود کنید و یک اکانت در آن بسازید و سپس در قسمت Store بازی مورد نظرتان را جستجو کرده و به لیست گیم هایتان اضافه کنید. سپس به قسمت Library اکانت بروید. مشاهده خواهید کرد که بازی به لیست گیم های اکانت اضافه شده است. کافیست روی آن کلیک کرده و گزینه Install را انتخاب کنید تا دیتای گیم دانلود شود. پس از دانلود شدن دیتای بازی گزینه Play ظاهر خواهد شد و با کلیک روی این گزینه بازی اجرا می‌شود!

همین روند در بازی های غیر رایگان و پولی هم باید توسط کاربر طی شود با این تفاوت که برای اضافه کردن بازی های غیر رایگان به لیست Library اکانت می‌بایست آن ها را خریداری کرد! مثلا بازی مثل بازی FIFA 23 استیم برای خرید نیازمند صرف هزینه است و تا زمانی که هزینه خرید آن را پرداخت نکنید نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین لازم خواهد بود که گیم را از استیم بخرید تا به Library اکانت اضافه شود و سپس بتوانید مراحل دانلود و اجرای گیم را طی کنید. در اینجاست که مشکلاتی مثل عدم امکان خرید مستقیم بازی ها توسط ما ایرانی ها به وجود می‌آید. آیا راهی وجود دارد که ما بتوانیم با ارزش ریال که بسیار پایین است، بازی های استیم را به ارزان ترین شکل ممکن بخریم؟

خرید بازی های استیم ارزان در ایران

متاسفانه به دلیل تحریم هایی که بر علیه کشورمان اعمال شده ما ایرانی ها به سرویس های پرداخت بین المللی دسترسی نداریم و به همین سبب نمی‌توانیم بازی های استیم را مستقیم خریداری کنیم. اما نگران این موضوع نباشید چون فروشگاه CDKeySell به ساده ترین شکل ممکن این مشکل را برطرف کرده است! شما عزیزان با سرویسی که ما ارائه کرده‌ایم می‌توانید تمام گیم های پلتفرم استیم را خریداری و بر روی اکانت شخصی استیم خودتان فعال نمایید. پس محدودیت و مانعی برای خرید گیم های استیم وجود ندارد! اما چه راه حلی برای خرید ارزان قیمت این گیم ها وجود دارد؟

برای اینکه قادر به خرید بازی های استیم ارزان باشید ما از یک ترفند خاص استفاده می‌کنیم! در این ترفند ریجن یا همان کشور اکانت استیم کاربر روی ترکیه (TR) تنظیم خواهد شد که ارزان ترین قیمت بازی های استیم را شامل می‌شود! در این وضعیت می‌توانید گیم های این پلتفرم را ارزان تر از حالت نرمال بخرید. اما آیا برای اینکه ریجن اکانت استیم شما به ترکیه منتقل شود و بتوانید گیم های این پلتفرم را با قیمت مناسب تر تهیه کنید باید اقدام خاصی از سمت شما صورت پذیرد؟ طبیعتا برای اینکه بتوانید گیم های استیم را روی ترکیه بخرید لازم خواهد بود که ریجن اکانتتان روی این کشور تنظیم شود اما این کار چطور و به چه روش هایی صورت می‌پذیرد؟ بدین منظور دو روش وجود دارد:

  • روش اول: روش اول این است که شما با IP ایران یک اکانت استیم بسازید و ما هم بازی مد نظرتان است را روی آن فعال کنیم و هم بدون هیچ هزینه اضافه‌ای ریجن اکانتتان را روی ترکیه تنظیم نمایید. بدین ترتیب می‌توانید همیشه بازی های استیم را روی آن اکانت که ریجن ترکیه دارد با قیمتی ارزان بخرید.
  • روش دوم: روش دومی که می‌توانید از آن استفاده کنید این است که نسبت به خرید اکانت استیم ریجن ترکیه از فروشگاه CDKeySell وارد عمل شوید. در این حالت اکانتی با ریجن ترکیه با ایمیل شخصی شما ساخته می‌شود و می‌توانید گیم های استیم را در آن با ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

اگر اکانت استیمی از قدیم دارید که هیچ بازی روی آن فعال نشده باشد احتمالا ریجن آن روی ایران قرار دارد و می‌توانید بازی های با منطقه فعالسازی ایران و ترکیه را از سایت ما بخرید. در این شرایط هم بازی روی اکانت شما فعال خواهد شد و هم ریجن اکانتتان به ترکیه منتقل می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت استیمتان را بفهمید می‌توانید از راه حلی استفاده کنید که در بخش بعدی شرح داده‌ایم.

یک سرویس خاص دیگر هم توسط فروشگاه CDKeySell ارائه شده تا خرید بازی های استیم ارزان را برای هموطنان عزیز میسر سازد. در این سرویس تغییر ریجن استیم به ترکیه انجام خواهد شد! این سرویس زمانی برای شما کاربرد خواهد داشت که یک اکانت استیم قدیمی داشته باشید و نخواهید یک اکانت جدید برای اضافه کردن بازی های مد نظرتان به آن بسازید اما ریجن آن اکانت قدیمی شما روی ترکیه یا ایران قرار نداشته باشد! مثلا فرض کنید اکانت قدیمی دارید که می‌خواهید بازی های مد نظرتان حتما روی آن فعال شوند اما کشور آن اکانت روی آرژانتین باشد!

در اینگونه مواقع با خرید سرویس تغییر ریجن قادر خواهید بود که ریجن آن اکانت را به ترکیه منتقل نمایید و از آن پس تمام گیم های استیم را با قیمتی ارزان تر بخرید. در صورتی که در رابطه با ریجن استیم و فعالسازی بازی های آن بر روی اکانت خود سوالی دارید یا همچنان فکر می‌کنید که اطلاعات لازم در این زمینه به دستتان نیامده است می‌توانید به تیم پشتیبانی فروشگاه ما پیام دهید و سوالات خود را مطرح سازید. حتی اگر دوست داشته باشید روی ریجن خاصی بازی خاصی را بخرید هم تیم پشتیبانی ما قیمت و هزینه دقیق فعالسازی گیم بر روی آن ریجن و اکانتتان را اعلام خواهند کرد تا بتوانید گیم مد نظرتان را روی همان اکانت فعال کنید و از انجام بازی بر روی اکانت مد نظرتان لذت ببرید.

خرید بازی های استیم ارزان

تشخیص ریجن اکانت استیم

یکی از سوالات که احتمالا در ذهن شما هم به وجود آمده این خواهد بود که چطور می‌توانیم ریجن اکانت استیم خودمان را متوجه شویم؟ خوشبختانه برای انجام این کار یک راه خیلی ساده وجود دارد که به شرح آن خواهیم پرداخت. دقت کنید که طبیعتا برای تشخیص ریجن اکانت استیم حتما باید یک اکانت داشته باشید که ریجن آن قابل تشخیص باشد و در صورت نداشتن کانت عملا تشخیص ریجن هم معنایی ندارد. مراحلی که باید برای فهمیدن ریجن اکانت استیم طی شوند به شرح زیر است:

  • مطمئن شوید که هیچ ابزار تغییر IP در کامپیوتر فعال نیست و IP شما روی ایران قرار دارد.
  • از طریق سایت یا نرم افزار استیم وارد اکانتتان شوید.
  • به قسمت Account Detail بروید.
  • در کنار گزینه Country نام یک کشور را خواهید دید. این کشور مشخص کننده ریجن اکانت شماست!

به عنوان مثال اگر در کنار عبارت Country کشور Islamic Republic of IRAN قید شده باشد بدان معناست که ریجن اکانت استیمتان روی ایران قرار دارد و اگر در کنار آن نام Turkey قید شده باشد یعنی ریجن اکانت استیم شما روی ترکیه قرار دارد. دقت داشته باشید که حتما باید مراحل مذکور و مشاهده کشور اکانت در بخش Account Details را با IP ایران انجام دهید و در صورتی که این اقدام با IP ایران انجام نشود، کشوری که در بخش Account Details نمایش داده خواهد شد می‌تواند نامعتبر باشد. بنابراین حتما به این موضوع دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.