سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی های تخفیف خورده استیم

خرید بازی های تخفیف خورده استیم

استیم به صورت روزانه و همچنین دوره‌ای و در مناسبت هایی مختلف مثل کریسمس، هالووین و غیره، بازی های عرضه شده در این پلتفرم را با تخفیف های ویژه عرضه می‌کند. اگر قصد خرید بازی های تخفیف خورده استیم را دارید، فروشگاه CDKeySell با ضمانت این کار را برایتان انجام می‌دهد. در این مقاله به طور کامل راهنمایی در رابطه با نحوه خرید بازی هایی که در استیم تخفیف خورده‌اند خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

آشنایی بیشتر با تخفیف های استیم (Steam)

همانطور که احتمالا در جریان هستید استیم شناخته شده ترین و بزرگ ترین پلتفرم عرضه بازی در دنیاست و تقریبا تمام شرکت های بزرگ تولید کننده گیم با این پلتفرم قرارداد مستقیم دارند. تعداد بازی هایی که در استیم عرضه شده و قابل خرید است به قدری زیاد خواهد بود که از مرز چند صد میلیون هم عبور می‌کند. استیم برای بازی هایی که تحت این پلتفرم عرضه می‌شوند یک قیمت ثابت در نظر گرفته و دو نوع تخفیف هم برای بازی هایش ارائه خواهد کرد که به شرح زیر هستند:

  • تخفیف های روزانه: استیم معمولا هر روز یک سری از بازی های عرضه شده در این پلتفرم را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند. به این تخفیف ها اصطلاحا تخفیف های روزانه استیم می‌گوییم. به لطف این تخفیف ها می‌توان گفت که همیشه در استیم برخی از بازی ها دارای تخفیف هستند.
  • تخفیف های مناسبتی و دوره‌ای: اما تخفیف های مناسبتی و دوره‌ای تخفیف هایی هستند که استیم هر سال در مناسبت های خاص برای اغلب بازی هایش (بیش از 90 درصد بازی ها) در نظر می‌گیرد. از جمله مهمترین و مشهورترین این تخفیف ها شامل تخفیف های کریسمس استیم، تخفیف های هالووین استیم، تخفیف های بلک فرایدی یا جمعه سیاه استیم، تخفیف سال نوی چینی استیم هستند.

بنابراین اگر از کاربران استیم باشید تقریبا هر روز شانس خرید تعداد زیادی از بازی های این پلتفرم با قیمت ویژه را خواهید داشت اما مشکل اینجاست که ما ایرانی ها به دلیل متصل نبودن به سرویس های پرداخت بین‌المللی و محدودیت های بانکی ناشی از تحریم ها نمی‌توانیم مستقیما از استیم خرید کنیم! به بیان دیگر یک کاربر ایرانی نمی‌تواند از سرویس های پرداختی که در این پلتفرم ارائه شده‌اند برای خرید بازی های تخفیف خورده استیم استفاده کند. در اینجاست که کار کمی سخت می‌شود و کاربران به دنبال راهی برای دور زدن این محدودیت می‌افتند! خوشبختانه فروشگاه CDKeySell این مشکل را برایتان برطرف کرده است!

خرید بازی های تخفیف خورده استیم

خرید بازی های تخفیف خورده استیم از فروشگاه CDKeySell

با سرویس اختصاصی و به روزی که فروشگاه CDKeySell ارائه کرده می‌توانید بدون محدودیت هر کدام از بازی های تخفیف خورده استیم که مد نظرتان است را خریداری کنید، اما چطور؟ برای انجام این کار کافیست ابتدا نام بازی مد نظرتان را در فیلد جستجوی سایت سرچ کنید. اگر بازی را پیدا کردید، احتمالا تخفیف آن هم توسط تیم پشتیبانی ما اعمال شده بنابراین می‌توانید بازی را از سایت سفارش دهید و سپس به تیم پشتیبانی پیام دهید تا فعالسازی رایگان را برایتان انجام دهند. اما اگر بازی مورد نظرتان را پیدا نکردید چطور؟

اگر بازی مورد نظرتان در لیست محصولات سایت وجود نداشت یا تخفیف بازی روی قیمت اصلی آن اعمال نشده بود کافیست در تلگرام پیامی برای تیم پشتیبانی بفرستید و از کارشناسان ما بخواهید که قیمت بازی مد نظرتان را با تخفیف ویژه اعمال شده ارائه کنند. در این شرایط یکی از کارشناسان ما خیلی سریع قیمت بازی را خدمتتان اعلام خواهند کرد و در صورتی که تمایل به خرید آن بازی داشته باشید هم یک لینک اختصاصی ظرف 2 دقیقه ایجاد و برایتان ارسال می‌شود تا بتوانید سفارشتان را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش هم پروسه فعالسازی ظرف حداکثر 30 دقیقه در اکانت استیم شما انجام خواهد شد. بدین ترتیب قادر به خرید بازی های تخفیف خورده استیم خواهید بود و می‌توانید هر گیمی که مد نظرتان باشد را با ارزان ترین قیمت و در سریعترین مدت زمان روی اکانت خویش فعال کنید.

بهترین ریجن برای خرید بازی های استیم

همانطور که می‌دانید ریجن یا همان کشور استیم در این پلتفرم مستقیما روی قیمت بازی ها تاثیرگذار است! یعنی کشور یا ریجن اکانت استیم شما می‌تواند تعیین کننده قیمت نهایی هر بازی باشد! در حال حاضر بهترین ریجن استیم ترکیه است چون تقریبا تمام بازی های عرضه شده استیم در این ریجن از سایر ریجن ها ارزان تر هستند. به عنوان مثال بازی فیفا 23 در حال حاضر روی ریجن ترکیه استیم قیمتی در حدود 700 لیر دارد اما در ریجنی مثل آمریکا قیمتی در حدود 70 دلار دارد که تقریبا دو برابر قیمت بازی در ریجن ترکیه خواهد بود! بنابراین اگر بازی تخفیف خورده‌ای را روی ریجن ترکیه استیم بخرید واقعا برنده هستید چون مطمئنا آن بازی را با کمترین قیمت ممکن تهیه کرده‌اید!

اما چطور اکانت استیم ریجن ترکیه داشته باشیم؟ برای انجام این کار ما سه راه حل را به شما پیشنهاد می‌دهیم! اولین راه حل این است که خودتان یک اکانت استیم با IP ایران یا ترکیه بسازید و سپس یکی از بازی های پلتفرم استیم که در فروشگاه CDKeySell عرضه شده و منطقه فعالسازی ترکیه دارد را تهیه کنید. در این شرایط وقتی تیم پشتیبانی فروشگاه بازی را روی اکانت شما فعال کند، هم گیم داخل اکانت به صورت قانونی فعال خواهد شد و هم ریجن اکانت استیم شما به ترکیه منتقل می‌شود. دقت داشته باشید که این ترفند و راه حل فقط برای اکانت های جدید استیم و اصطلاحا صفر که قبلا هیچ بازی در آن ها فعال نشده قابل استفاده خواهد بود.

اما راه حل دوم این است که از سرویس خرید اکانت استیم ریجن ترکیه فروشگاه CDKeySell استفاده کنید. پس از خرید این سرویس باید به تیم پشتیبانی پیام دهید و یک آدرس ایمیل و رمز مرتبط به همان ایمیل را برای تیم پشتیبانی بفرستید تا با آن ایمیل و رمز یک اکانت استیم ریجن ترکیه توسط کارشناسان ما برایتان ساخته شود. این سرویس شامل یک بازی هدیه هم می‌شود که معمولا بازی خوبی است و به صورت تصادفی بر روی اکانت تازه ساخته شده شما فعال خواهد شد. دقت کنید که اکانت ساخته شده کاملا شخصی بوده و متعلق به شماست چون به ایمیل و رمز شخصی شما متصل است و می‌توانید تمام مشخصات اکانت و حتی ایمیل متصل به آن را هم تغییر دهید.

اما راه حل سوم چیست؟ راه حل سوم برای کسانی کاربرد دارد که از قبل اکانت استیم دارند اما ریجن اکانت آن ها روی ترکیه نیست! این دسته از افراد اگر تمایلی که ساخت اکانت جدید با خرید اکانت ریجن ترکیه جدید نداشته باشند می‌توانند از سرویس تغییر ریجن استیم به ترکیه که در فروشگاه CDKeySell ارائه شده استفاده کنند. با این سرویس هم کشور یا اصطلاحا ریجن اکانت استیم شما توسط تیم پشتیبانی ما به ترکیه منتقل می‌شود و هم یک بازی هدیه عموما معمولی بر روی اکانتتان فعال خواهد شد. مزیتی که تغییر ریجن در مقایسه با ساخت اکانت جدید دارد این است که شما همان اکانت قبلی خویش که توسط خودتان ساخته شده بود را همچنان خواهید داشت و از همان اکانت استفاده می‌کنید و هیچ مشکلی هم برای بازی های قبلی فعال شده روی آن اکانت به وجود نمی‌آید.

بنابراین بهترین ریجن برای خرید بازی های تخفیف خورده استیم ریجن ترکیه (TR) است که واحد پول آن به لیر (TL) نشان داده می‌شود. اگر یک اکانت استیم با ریجن ترکیه داشته باشید می‌توانید هر بازی که تخفیف خورده یا حتی تخفیف نخورده را با قیمتی ارزان تر از سایر ریجن ها تهیه نمایید. ما سعی کردیم که روش های مختلفی را برای ایجاد امکان استفاده شما عزیزان از اکانت های ریجن ترکیه ارائه کنیم. ساخت اکانت استیم اصلا کار سختی نیست و شما می‌توانید به راحتی با IP ایران و بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تغییر IP آن را بسازید و سپس یک بازی با منطقه فعالسازی ترکیه از سایت ما بخرید تا بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه هم بازی روی اکانت شما فعال شود و هم ریجن اکانت به ترکیه منتقل گردد و عملا شما یک تیر و دو نشان بزنید. شما عزیزان حتی می‌توانید با خرید بازی های تخفیف خورده استیم و فعالسازی آن ها بر روی اکانت تازه ساخته شده خویش که ریجن ایران دارد هم کشور اکانت خویش را به ترکیه منتقل کرده و یک تیر و دو نشان بزنید.

خرید بازی های تخفیف خورده استیم

چرا فروشگاه سی دی کی سل بهترین انتخاب است؟

اما چرا فروشگاه CDKeySell بهترین فروشگاه برای خرید بازی های استیم و به ویژه گیم هایی است که در این پلتفرم شامل تخفیف ویژه می‌شوند؟ اولین دلیل این است که فروشگاه CDKeySell تقریبا تمام بازی های دارای تخفیف استیم را برای مشتریانش قابل خرید کرده است! حتی اگر ریجن اکانت استیم شما روی ترکیه نباشد و بخواهید روی هر ریجن دیگری بازی های تخفیف خورده استیم را تهیه کنید، فروشگاه CDKeySell این امکان را برایتان میسر می‌سازد. از سمت دیگر این فروشگاه فعالسازی بازی ها را با ضمانت روی اکانت مشتریان انجام می‌دهد تا هیچ جای نگرانی از بابت خرید قانونی بازی و فعالسازی درست آن بر روی اکانت مشتریان برای خریدار باقی نماند.

مسئله مهم بعدی مربوط به پشتیبانی سریعی است که تیم فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده‌اند. تیم پشتیبانی فروشگاه ما هر روز و حتی در روز های تعطیل سال از ساعت 9 صبح تا 22 شب فعال است و در تلگرام، واتساپ و گفتگوی آنلاین داخل سایت (چت سایت) از شما عزیزان پشتیبانی می‌کند. ضمنا پشتیبانی تلگرام فروشگاه حتی بعد از ساعت 22 شب هم ادامه دارد و معمولا سفارش هایی که در این فروشگاه به ثبت می‌رسند ظرف 30 دقیقه تکمیل خواهند شد! با ارسال پیام برای تیم پشتیبانی فروشگاه CDKeySell در تلگرام به خوبی متوجه این امر و سرویس دهی سریع ما در این زمینه خواهید شد.

ارئه قیمت های مناسب هم دیگر دلیلی است که فروشگاه CDKeySell را به بهترین انتخاب برای خرید بازی های تخفیف خورده استیم یا حتی خرید لایسنس آفیس 2021 و لایسنس ویندوز 10 اورجینال تبدیل می‌کند. در فروشگاه CDKeySell علاوه بر بازی های کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن که همگی به صورت سی دی کی اورجینال ارائه می‌شوند و روی اکانت شخصی خود مشتریان فعال خواهند شد، لایسنس محصولات مایکروسافت هم با تخفیف های ویژه ارائه شده ت شما عزیزان بتوانید با کمترین هزینه یک گیمینگ کامپیوتر تمام عیار داشته باشید و در کنار بازی هایی که روی کامپیوترتان نصب می‌کنید از مزیت های بکارگیری ویندوز و آفیس اورجینال هم بهره‌مند شوید. پس با سرویسی که فروشگاه CDKeySell ارائه کرده قادر خواهید بود که گیم های استیم را با ارزان ترین قیمت بخرید یا حتی لایسنس نرم افزارهایی مثل آفیس و ویندوز را هم به ارزان ترین قیمت تهیه کنید و ظرف 30 دقیقه تحویل بگیرید! فروشگاه CDKeySell بالغ بر 6 سال است که در زمینه عرضه سی دی کی اورجینال فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.