سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی GTA 6 با بهترین قیمت

خرید بازی GTA 6 با بهترین قیمت

شرکت راک استار (Rockstar) پس از چندین سال نسخه جدید بازی جی تی ای را منتشر کرد و ابن بار آن را GTA VI یا GTA 6 نام گذاری کرده است. اما چطور این بازی جذاب را بخریم و روی کامپیوتر یا کنسول از آن استفاده کنیم؟ با فروشگاه CDKeySell امکان خرید بازی GTA 6 با بهترین قیمت برایتان میسر می‌شود. با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با نحوه خرید جی تی ای 6 و روند فعالسازی آن صحبت کنیم.

آشنایی بیشتر با GTA VI | GTA 6 | جی تی ای 6

امکان ندارد که اهل بازی های کامپیوتر و کنسول باشید اما با سری گیم های جی تی ای آشنایی نداشته یا حداقل نام این عنوان تا به حال به گوشتان نخورده باشد. سری گیم های GTA یا همان Grant Theft Auto از معروف ترین و مشهورترین گیم های سبک جهان آزاد، اکشن، نقش آفرینی و گنگستری  هستند که سیر تکاملی بسیار جالب داشته‌اند! آخرین نسخه از این سری عناوین با نام GTA V یا GTA 5 شناخته می‌شد و یک گیم فوق جذاب در سبک اختصاصی خودش بود.

اگرچه هنوز هم خیلی از کاربران و گیمرها از بازی GTA V استفاده می‌کنند و حتی هنوز هم روزانه این گیم آمار فروش عالی دارد، اما به دلیل اینکه چندین سال از زمان انتشار این بازی گذشته، همه منتظر این بودیم که شرکت راک استار نسخه جدیدی از این سری عناوین را روانه بازار سازد! حال به طور رسمی شرکت راک استار اعلام کرده که در آینده خیلی نزدیک (در زمان تدوین این مطلب) بازی GTA 6 را روانه بازار می‌کند و خیلی از کارشناسان بر این باور هستند که این گیم تحولی در صنعت گیم های کامپیوتری و بازی های سبک اکشن و جهان آزاد ماجراجویی به وجود می‌آورد.

اما اگر علاقمند خرید بازی GTA 6 هستید، باید بدانید که اولا این گیم مثل سری های قبلی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای مجوز ندارد، به همین دلیل عرضه نسخه اصلی و بدون سانسور آن چه به صورت فیزیکی و چه به صورت اکانت و سی دی کی مجاز نیست! همین مسئله می‌تواند برای علاقمندان به این گیم مشکل ساز شود. پس چطور می‌توانیم خرید بازی جی تی ای 6 را انجام دهیم و آن را در کنسول یا PC خود تجربه کنیم؟ در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر درمورد این موضوع صحبت داشته باشیم.

خرید بازی GTA 6 با بهترین قیمت

پشتیبانی تلگرام

خرید بازی GTA 6 برای PC کامپیوتر

اگر گیمر PC یا کامپیوتر هستید و می‌خواهید بازی جی تی ای 6 را برای PC بخرید، احتمالا شاهد عرضه این گیم روی دو پلتفرم سوشال کلاب (Social Club) و استیم (Steam) خواهیم بود. پیش‌بینی ما این است که ابتدا بازی روی سوشال کلاب که پلتفرم رسمی خود راک استار است عرضه شود و سپس در استیم هم شاهد ارائه آن باشیم. البته احتمال دارد در زمانی که شما عزیزان این مطلب را مطالعه می‌کنید، بازی منتشر شده باشد و حتی روی پلتفرم اپیک گیمز (Epicgames) هم شاهد انتشار آن باشیم.

نکته مهم این است که اگر قصد خرید بازی GTA 6 برای PC کامپیوتر را دارید، فارغ از اینکه می‌خواهید نسخه کدام پلتفرم را تهیه کنید، فروشگاه CDKeySell می‌تواند با بهترین قیمت این امکان را برایتان میسر سازد. برای اینکه اطلاعات لازم در مورد نحوه خرید جی تی ای 6 را به دست آورید باید از طریق تلگرام به تیم پشتیبانی فروشگاه ما پیام دهید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. بدین منظور می‌توانید بر روی گزینه زیر کلیک کنید تا به پشتیبانی تلگرام فروشگاه متصل شوید.

پشتیبانی تلگرام

خرید GTA VI برای ایکس باکس (Xbox)

بدون شک نسخه مجزایی از بازی GTA 6 برای کنسول های ایکس باکس هم منتشر می‌شود و پیش بینی ما این است که بازی در نسخه‌ای منتشر خواهد شد که به صورت مشترک روی سری کنسول های ایکس باکس وان (Xbox Ones) و ایکس باکس سری اس و ایکس (Xbox Series S|X) قابلیت اجرا دارد. با این حال تا زمانی که بازی به طور رسمی منتشر نشود نمی‌توانیم در مرد جزئیات آن و نحوه انتشار برای کنسول های Xbox صحبت کنیم.

اگر بازی هم اکنون که شما این مطلب را مطالعه می‌کنید منتشر شده و در ایکس باکس استور هم شاهد عرضه آن هستید، می‌توانید برای خرید GTA VI ایکس باکس (Xbox) از طریق تلگرام به کارشناسان ما پیام دهید تا اطلاعات لازم خدمتتان ارائه شود. دقت داشته باشید که ما در فروشگاه CDKeySell تمام بازی های کنسول را به صورت قانونی و روی اکانت مشتری فعال می‌کنیم و به هیچ وجه اکانت های ظرفیتی ارائه نخواهیم کرد. برای اگر خرید بازی GTA 6 ایکس باکس را از فروشگاه ما انجام دهید، بازی بدون محدودیت روی اکانت شخصی خودتان فعال می‌شود و قابل اجرا خواهد بود.

خرید بازی GTA 6 با بهترین قیمت

پشتیبانی تلگرام

خرید GTA 6 برای PS5 (پلی استیشن 5) و PS4 (پلی استیشن 4)

حال که ما در حال تدوین این مطلب هستیم، هنوز بازی جی تی ای 6 به صورت رسمی منتشر نشده و اطلاعات خیلی دقیقی هم در مورد اینکه چه زمانی منتشر می‌شود و روی چه کنسول های قابل استفاده خواهد بود منتظر نگشته است! بنابراین هنوز نمی‌توانیم به صورت قطعی بگوییم که امکان خرید GTA 6 برای PS4 هم جود خواهد داشت چون خیلی از کارشناسان عقیده دارند که شرکت راک استار بازی GTA VI را فقط برای کنسول PS5 عرضه خواهد کرد که البته نمی‌توان این موضوع را به صورت رسمی تایید نمود.

اگر زمانی که این مطلب را مطالعه می‌کنید بازی به صورت رسمی منتشر شده و شما قصد خرید آن را دارید، کافیست به تیم پشتیبانی فروشگاه CDKeySell در تلگرام پیام دهید تا اطلاعات لازم در مورد خرید GTA 6 برای PS5 یا PS4 خدمتتان ارائه شود. دقت داشته باشید که ما فقط به صورت قانونی و اورجینال سی دی کی بازی را عرضه می‌کنیم و بازی روی اکانت PSN شخصی خودتان فعال خواهد شد و محدودیت های اکانت ظرفیتی و غیره را ندارد! بدین ترتیب شما مادام‌العمر به بازی دسترسی خواهید داشت و هیچ محدودیتی هم برای استفاده از آن وجود ندارد.

پشتیبانی تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در رابطه با خرید بازی GTA 6 صحبت کردیم و گفتیم که با سرویس فروشگاه CDKeySell می‌توانید این گیم را با بهترین قیمت برای PC یا کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت و شرایط خرید بازی جی تی ای 6 به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا راهنمایی لازم برایتان ارائه شود. فراموش نکنید که بازی GTA VI نمی‌تواند به صورت مستقیم در لیست محصولات قابل فروش هیچ فروشگاه اینترنتی قرار بگیرد. امیدواریم توانسته باشیم به واسطه این مقاله شما عزیزان را برای خرید بازی جی تی ای 6 راهنمایی کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.