سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بتل پس دوتا 2 | Dota 2 Battle Pass

خرید بتل پس دوتا 2 | Dota 2 Battle Pass

بتل پس بازی Dota 2 یکی از آن دسته آیتم هایی است که خیلی از گیمرهای ایرانی علاقمند خرید آن هستند اما متاسفانه به دلیل محدودیت های نشای از تحریم، امکان خرید این آیتم به طور مستقیم و مستقل برای گیمرها وجود ندارد. اما نگران نباشید چون فروشگاه سی دی کی سل امکان خرید بتل پس دوتا 2 (Dota 2 Battle Pass) را مقدور ساخته است. در ادامه بیشتر در رابطه با جزئیات این مسئله و فعال سازی Battlepass Dota 2 صحبت خواهیم کرد. با CDKeySell همراه شوید.

معرفی بازی Dota 2

اگر اهل بازی های آنلاین و کامپیوتری و به ویژه آن دسته بازی های گروهی باشید که سبک استراتژیک و نقش آفرینی را ارائه می‌کنند، بدون تردید بازی دوتا 2 را می‌شناسید یا حداقل نام آن را شنیده‌اید. این بازی جذاب که به صورت رایگان توسط شرکت والو (Valve) در استیم منتشر شده، به گیمرها اجازه می‌دهد تا در حالت های مختلفی با یکدیگر به رقابت بپردازند. در بازی چندین هیرو یا قهرمان مختلف تعیین شده‌اند که هر یک از آن ها قابلیت های خاصی دارند. هر گیمر در ابتدای بازی یکی از این قهرمان ها را به عنوان کاراکتر خودش انتخاب می‌کند و پا به میدان نبرد می‌گذارد.

در حالت اصلی بازی، ده گیمر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. البته این 10 گیمر در دو تیم 5 نفره طبقه‌بندی خواهند شد و این دو تیم هستند که باید برای پیروزی با هم رقابت کنند درست است که بازی در کل رایگان بوده و هر فردی می‌تواند با ساخت یک اکانت استیم آن را تجربه کند اما این موضوع بدان معنا نیست که هیچ آیتم پولی و اضافه‌ای برای بازی ارائه نشده باشد. در اینجاست که خرید بتل پس دوتا 2 (Dota 2 Battle Pass) معنا پیدا کرده و بیشتر قابل درک می‌شود! بتل پس Dota 2 در واقع آیتمی است که دسترسی به محتوای خاصی را برای گیمرهای علاقمند به بازی مذکور فراهم می‌سازد.

خرید بتل پس دوتا 2 برای ایرانیان

همانطور که می‌دانید ما ایرانی ها تحریم هستیم و به همین دلیل امکان انجام پرداخت های بین‌المللی را نداریم چون سیستم بانکی کشورمان به سیستم بانکی بین‌المللی متصل نیست. از آنجایی که برای خرید Battle Pass Dota 2 باید از کردیت کارت یا دبیت کارت بین‌المللی استفاده شود یا از اکانت های پی پال و غیره استفاده به عمل آید، بنابراین گیمرهای ایرانی به راحتی قادر به فعال سازی و خرید این آیتم نخواهند بود. این یکی از معضلاتی است که همیشه ما ایرانی ها برای انجام هر خرید بین‌المللی با آن رو به رو هستیم.

خوشبختانه استیم برخلاف خیلی از پلتفرم های دیگر که در صورت مشاهده لاگین کاربر با IP ایران اکانت ها را بلاک می‌کنید، هنوز دست به اقدام این چنینی نزده است و حداقل این دلخوشی برای گیمرها وجود دارد که خطری از بابت ایرانی بودن و لاگین با IP ایران در استیم آن ها را تهدید نخواهد کرد. اما همانطور که گفتیم خرید بتل پس دوتا 2 در حالت عادی برای ما ایرانی ها مقدور نیست. در اینجاست که فروشگاه CDKeySell با ارائه یک راه حل ساده مشکل مورد نظر را رفع می‌کند.

خرید بتل پس دوتا 2 | Dota 2 Battle Pass

فروشگاه سی دی کی سل با بیش از 5 سال تجربه در حوزه عرضه بازی های آنلاین  اورجینال دیجیتال این امکان را برای گیمرهای علاقمند بازی Dota 2 فراهم کرده که بتوانند بتل پس دو تا 2 را تهیه کنند. بدین منظور کافیست از لینکی که در دو پاراگراف قبل ارائه شد به صفحه محصول مورد نظر بروید و سفارش خریدتان را ثبت نمایید و سپس به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا فعال سازی بتل پس Dota 2 را برایتان انجام دهند.

از آنجایی که فروشگاه سی دی کی سل از روش های کاملا قانونی برای فعال کردن آیتم های مورد نظر استفاده به عمل می‌آورد، هیچ تهدیدی در پی انجام این کار برای اکانتتان ایجاد نمی‌شود. به هیچ وجه فریب فروشگاه های ناشناس و تازه کاری که سرویس های استیم و دیگر پلتفرم های مرتبط با بازی های آنلاین و اورجینال را ارائه می‌دهند نخورید چون خیلی از فروشگاه ها با استفاده از کارت های هک شده و دلار غیرقانونی در اکانت کاربران بازی فعال می‌کنند که این امر می‌تواند پس از مدتی منجر به بن شدن اکانت استیم شما شود.

آیا برای خرید بتل پس Dota 2 به ویندوز اورجینال نیاز است؟

یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران مطرح می‌کنند این است که آیا با خرید بتل پس دوتا 2 (Dota 2 Battle Pass) باید ویندوز سیستم اورجینال باشد؟ خوشبختانه اینطور نیست! یعنی این تصور که چون بازی Dota 2 رایگان است می‌توان آن را روی ویندوز کرک شده اجرا کرد و چون برای خرید بتل پس Dota 2 هزینه می‌شود باید ویندوز اورجینال باشد کاملا اشتباست. تمام بازی های اورجینال استیم، یوپلی، بلیزارد و غیره به راحتی روی ویندوز کرک شده قابل نصب و اجرا خواهند بود. با این حال توصیه ما این است که در کنار گیم های اورجینال و برای دستیابی به بهترین نتیجه از نظر سرعت و کیفیت اجرای بازی ها، حتما از ویندوز اورجینال استفاده کنید. برای خرید لایسنس ویندوز 10 پرو یا لایسنس ویندوز 10 هوم و دیگر نسخه های این سیستم عامل می‌توانید روی لینک های ضمیمه شده کلیک کنید یا به دسته “لایسنس نرم افزار و ویندوز” در منوی اصلی سایت مراجعه کنید.

کشور اکانت استیم و فعال سازی Nemestice 2021 Battle Pass

این روزها به دلیل محدودیت هایی که استیم در خرید و فعال سازی بازی ها روی کشورهای مختلف اعمال کرده، قیمت و هزینه فعالسازی هر آیتم با توجه به آن کشور متغیر خواهد بود و برخی بازی ها با قیمت ارزان روی کشورهای خاص قابل فعالسازی نیستند. خوشبختانه این مسئله برای بتل پس دوتا 2 صدق نمی‌کند و فروشگاه سی دی کی سل این آیتم را روی هر کشوری که شما تمایل داشته باشید فعال خواهد کرد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل قیمت ارزان تر دیگر بازی ها روی ریجن های ترکیه (TR)، روسیه (RU) و آرژانتین (AR) حتما ضمن فعال سازی این آیتم از تیم پشتیبانی بخواهید که ریجن یا همان کشور اکانتتان را روی یکی از این سه کشور تنظیم کنند. انجام این کار با خرید بتل پس دوتا 2 از فروشگاه سی دی کی سل به طور رایگان صورت می‌پذیرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید بتل پس دوتا 2 (Dota 2 Battle Pass) صحبت کردیم و گفتیم که علاقمندان به خرید این آیتم می‌توانند از سرویس فروشگاه سی دی کی سل استفاده کنند و مطمئن باشند که استفاده از سرویس این فروشگاه کاملا امن و قابل اعتماد بوده و برخلاف سرویس خیلی از عرضه کنندگان این محصول در ایران، هیچ مشکلی را برای اکانت کاربران به وجود نمی‌آورد. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

 

محصولات پیشنهادی ما:

19% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Outpost: Infinity Siege کامپیوتر (PC)

1,357,000 تومان
11% تخفیف

بازی های اورجینال پلی استیشن (PlayStation)

سی دی کی بازی Horizon Forbidden West پلی استیشن (PS4/PS5)

3,606,000 تومان 3,258,000 تومان
36% تخفیف
6,506,000 تومان 4,186,000 تومان
30% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی Grey Hack کامپیوتر (PC)

1,183,000 تومان
12% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی Alone in the Dark 2024 ایکس باکس (Xbox)

4,766,000 تومان 4,186,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.