سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید گیم پس برای کامپیوتر (Game Pass)

خرید گیم پس برای کامپیوتر (Game Pass)

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید ضمن صرف هزینه ناچیز به مجموعه‌ای از بازی های جذاب و سرگرم کننده در کنسول ایکس باکس و کامپیوتر دسترسی پیدا کنید مربوط به خرید Game Pass می‌شود. فروشگاه CDKeySell با ارزان ترین قیمت و معتبرترین روش امکان خرید گیم پس برای کامپیوتر را برای هموطنان عزیز میسر ساخته است. با ما همراه باشید.

گیم پس (Game Pass) چیست؟

طبیعی است کاربری که برای اولین بار اصطلاح گیم پس به گوش وی می‌خورد، به طور دقیق در رابطه با محتوا و ماهیت آن اشنایی نداشته باشد. در این قسمت می‌خواهیم اطلاعات کاملی در مورد این سرویس و ماهیت آن خدمتتان ارائه کنیم. گیم پس در واقع نوعی اشتراک است که امکان فعالسازی آن در اکانت مایکروسافت وجود دارد. اکانت مایکروسافت هم روی کنسول Xbox و هم در کامپیوتر و برنامه Xbox App  قابل فعالسازی خواهد بود و از طریق آن دسترسی به بازی های مختلف و سرویس هایی که در اکانت فعال است برقرار می‌شود.

گیم پس یا همان Game Pass یکی از سرویس های انحصاری مایکروسافت است که برای گیمرهای علاقمند به بازی های کامپیوتری منتشر شده و با فعالسازی آن، کاربر می‌تواند برای مدت زمان مشخصی به صورت رایگان به لیست عظیمی از بازی های مختلف دسترسی پیدا کند. تعداد گیم هایی که با فعالسازی گیم پس برای کامپیوتر یا ایکس باکس می‌توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید بسیار بالاست و لیست دقیق آن ها هم در سایت رسمی مایکروسافت و قیمت اختصاصی مربوط به فروش Game Pass ارائه شده است.

اجازه دهید با ذکر یک مثال موضوع را برایتان بهتر شرح دهیم. به عنوان مثال تصور کنید شما گیم پس یک ماهه خریداری کنید! در این شرایط با فعالسازی این آیتم در اکانت مایکروسافت خود می‌توانید برای مدت زمان یک ماه به تمام عناوینی که به طور رایگان و از طریق این سرویس ارائه شده‌اند دسترسی یابید. پس این سرویس سبب می‌شود که اشتراکی در اکانتتان برای یک بازه زمانی مشخص فعال کردد و دسترسی رایگان به مجموعه عظیمی از بهترین بازی های روز دنیا را میسر سازد.

گیم پس برای کامپیوتر است یا کنسول ایکس باکس؟

همانطور که گفتیم سرویس یا اشتراک گیم پس در اکانت مایکروسافت کاربر فعال می‌شود و سپس کاربر با وارد کردن این اکانت در کنسول ایکس باکس یا Xbox App در کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 یا 11 می‌تواند به بازی های ارائه شده این سرویس دسترسی پیدا کند. بنابراین این سرویس هم در کامپیوتر و هم در کنسول ایکس باکس قابلیت استفاده دارد. به طور دقیق دستگاه هایی که از خرید Game Pass پشتیبانی می‌کنند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کامپیوتر های مجهز به ویندوز 10
  • کامپیوتر های مجهز به ویندوز 11
  • تمام نسخه های کنسول ایکس باکس وان
  • تمام نسخه های سری کنسول های اس و ایکس

خرید گیم پس برای کامپیوتر (Game Pass)

البته باید در نظر داشته باشید که اشتراک مذکور شامل دو ورژن استاندارد و آلتیمیت می‌شود و این دو تفاوت هایی نسبت به هم دارند که در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اگر این سوال در ذهنتان به وجود آمده که آیا با خرید گیم پس و فعالسازی اشتراک آن در اکانت مایکروسافت می‌توان به طور همزمان از این سرویس روی کامپیوتر و کنسول استفاده کرد یا نه، پاسخ این سوال در بخش بعدی ارائه خواهد شد چون دقیقا با نسخه های استاندارد و آلتیمیت این سرویس در ارتباط است.

تفاوت Game Pass Ultimate با Game Pass Standard مایکروسافت

مایکروسافت گیم پس را در دو نسخه مختلف عرضه می‌کند، بنابراین شما در حین خرید باید دقت کنید که دقیقا کدام نسخه آن را تهیه می‌کنید. دو نسخه مذکور به ترتیب گیم پس عادی یا استاندارد (Game Pass) و گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate) نام دارند. اما تفاوت مابین این دو نسخه چیست؟ نسخه آلتیمیت این اشتراک قابلیت استفاده همزمان از سرویس مذکور بر روی کامپیوتر و کنسول را برای کاربر میسر می‌سازد. یعنی اگر Game Pass Ultimate را روی اکانت مایکروسافت خودتان فعال کنید می‌توانید هم روی PC و هم کنسول Xbox از این اشتراک و مزیت هایش استفاده به عمل آورید. همچنین نسخه آلتیمیت محصول مذکور از اشتراک ایکس باکس گلد لایو (Xbox Live Gold) هم بهره می‌برد و برخی از بازی های اضافه مرتبط با سرویس EA Play را هم ارائه کرده است.

اما گیم پس استاندارد یا معمولی قابلیت اجرا روی هر دو پلتفرم مذکور را ندارد و یا مختص PC بوده و یا مختص Xbox است. بنابراین در این حالت اگر قصد خرید گیم پس برای کامپیوتر را داشته باشید می‌بایست حتما گیم پس pc را بخرید و اگر قصد استفاده از گیم پس روی کنسول را داشته باشید حتما باید نسخه xbox آن را تهیه کنید. بنابراین وقتی نسخه معمولی Game Pass را تهیه می‌کنید باید انتخاب نمایید که آن را برای کامپیوتر می‌خواهید یا برای کنسول ایکس باکس، چون این اشتراک قابلیت استفاده روی هر دو پلتفرم مذکور را ندارد. همچنین اشتراک ایکس باکس لایو گلد و EA Play هم در آن ارائه نشده‌اند. این تنها و اصلی ترین تفاوت مابین دو نسخه استاندارد و آلتیمیت گیم پس مایکروسافت است که باید در حین خرید به آن توجه داشته باشید.

مدت اعتبار گیم پس برای کامپیوتر و ایکس باکس

امکان خرید گیم پس برای کامپیوتر و ایکس باکس برای مدت زمان های مختلفی میسر شده است و شما در حین خرید این محصول باید دقت کنید که از این نظر کدام ورژن آن را تهیه می‌نمایید. فروشگاه CDKeySell نسخه های 14 روزه، یک ماهه، شش ماهه و یک ساله این محصول را ارائه کرده و کاربران عزیز را قادر به خرید آن ها می‌کند. طبیعتا هرچقدر مدت اعتبار اشتراکی که تهیه می‌کنید بیشتر باشد، هزینه خرید آن هم بیشتر خواهد بود اما نوع قیمت گذاری مایکروسافت به گونه‌‌ایست که هرچقدر این اشتراک را برای مدت زمان بیشتری تهیه کنید، هزینه نهایی مقرون به صرفه تری را هم پرداخت خواهید کرد. بنابراین توصیه داریم در حین خرید این آیتم حداقل نسخه 1 ماهه آن را تهیه کنید که محبوب ترین ورژن آن هم تلقی می‌شود. سپس می‌توانید صدها بازی مختلف را تست کرده و حتی اگر دوست داشتید پس از اتمام اشتراک خود، نسبت به خرید نسخه اورجینال همان گیم مد نظرتان وارد عمل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.