سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید Battlefield 2042 استیم و اوریجین

خرید Battlefield 2042 استیم و اوریجین

اگر به دنبال این هستید که با صرفت کمترین هزینه، بازی بتلفیلد 2042 یا را استیم یا اوریجین تهیه کنید و مطمئن باشید که بازی به صورت قانونی روی اکانتتان فعال شده، فروشگاه سی دی کی سل این امکان را برایتان مقدور می‌سازد. با خرید Battlefield 2042 از فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید بدون محدودیت این گیم جذاب را در استیم یا اوریجین استفاده کنید. با ما همراه شوید.

معرفی مختصر بازی بتلفیلد 2042

سری بازی های بتلفیلد همیشه از محبوب ترین بازی های سبک اکشن و شوتر بوده‌اند و جدیدترین نسخه از این سری بازی ها به تازگی تحت عنوان بتلفیلد 2042 روانه بازار شده و برای گیمرهای علاقمند بازی های کامپیوتری در دو پلتفرم استیم (Steam) و اوریجین (Origin) عرضه می‌شود. اگرچه سرورهای اصلی گیم مربوط به شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) می‌شوند و بازی در اصلی برای اوریجین است اما به دلیل محبوبیت بالای استیم، عرضه آن در این پلتفرم هم صورت گرفته است.

بازی از نظر گیم پلی سبکی متفاوت را ارائه می‌کند و تمرکز اصلی در آن بر روی بخش آنلاین و مولتی پلیر معطوف شده است. ضمن اینکه شرکت سازنده بازی سعی کرده که این گیم را به گونه‌ای متفاوت تدوین و طراحی کند و مدهای آنلاین آن را نسبت به سایر بازی هایی که فعلا در سبک مشابه منتشر شده‌اند متفاوت نماید. حال باید دید که شرکت سازنده بازی تا چه اندازه در این راستا موفق خواهد بود. طبیعتا برای اینکه بتوانید مد های آنلاین بازی را بدون محدودیت تجربه کنید، باید سی دی کی Battlefield 2042 را تهیه نمایید که امکان خرید آن از فروشگاه CDKeySell وجود دارد.

کسانی که علاقمند خرید Battlefield 2042 هستند باید بدانند که این گیم گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و طبیعتا برای اجرای آن هم نیازمند یک سیستم قدرتمند خواهید بود. همچنین با توجه به اهمیت و تنوع مدهای آنلاین گیم، دسترسی به اینترنت پرسرعت هم امری الزامی محسوب می‌شود. هم اکنون امکان خرید بتلفیلد 2042 در سه نسخه استاندارد (Standard)، گلد (Gold) و آلتیمیت (Ultimate) وجود دارد و نسخه های گلد و آلتیمیت سیزن پس سال اول بازی و چندین و چند آیتیم اضافه دیگر را هم شامل می‌شوند که در نسخه استاندارد دسترسی به آن ها امکانپذیر نیست.

خرید Battlefield 2042 استیم و اوریجین

نکات مهم در خرید Battlefield 2042

نکاتی مهمی وجود دارند که حتما باید در حین خرید بازی بتلفیلد 2042 کامپیوتر به آن ها توجه کنید. اولین نکته مربوط به پلتفرم بازی می‌شود. این گیم هم برای استیم و هم اوریجین عرضه شده و امکان خرید هر دو نسخه آن وجود دارد. نسخه استیم بازی از کلاینت یا همان برنامه استیم اجرا می‌شود و نسخه اوریجین هم از کلاینت یا برنامه اوریجین اجرا خواهد شد. با توجه به اینکه لازم است برای استفاده از کلاینت اوریجین حتما از ابزار تغییر IP استفاده شود، طبیعتا خرید نسخه استیم برای ایرانی ها گزینه بهتری خواهد بود.

نکته مهم بعدی مربوط به خرید از یک مرجع قابل اعتماد و مطمئن می‌شود! به هیچ عنوان به هر فروشگاهی برای خرید Battlefield 2042 اعتماد نکنید چون در برخی مواقع دیده شده انجام اقدامات غیرقانونی از سمت این فروشگاه ها به واسطه اکانت کاربران منجر شده که اکانت آن ها بن یا مسدود شود! برای مثال خرید از کارت های اعتباری یا اکانت های پی پال دزدی و جعلی می‌تواند ریسک بن شدن همیشگی اکانت استیم یا اوریجین کاربر را در پی داشته باشد. بنابراین حتما از سرویس یک فروشگاه قابل اعتماد برای خرید بازی بتلفیلد 2042 استفاده کنید. فروشگاه سی دی کی سل این گیم را با تضمین مادام‌العمر در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

نکته آخری که توصیه داریم به آن توجه کنید مربوط به انتخاب نسخه مناسب بازی می‌شود. اگر صرفا می‌خواهید بازی را تجربه کرده و تمام مد هایش را تست کنید، نسخه استاندارد برایتان کافی خواهد بود اما اگر مطمئن هستید که عاشق این بازی می‌شوید، خرید نسخه گلد و آلتیمیت می‌تواند گزینه بهتری باشد. در نظر داشته باشید تفاوت اصلی مابین نسخه آلتیمیت و گلد بازی مربوط به یک باندل اختصاصی حاوی چند اسکین، مجموعه ساندترک و آرت‌وک های بازی می‌شود. ما خرید نسخه گلد این گیم را به عنوان بهترین نسخه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تفاوت نسخه استیم و اوریجین بازی

همانطور که گفته شد بازی بتلفیلد 2042 هم از طریق استیم و هم از طریق اوریجین قابل خرید و اجراست. اما سوال اصلی این است که تفاوت نسخه استیم و اوریجین بازی در چیست؟ این دو نسخه گیم از نظر گیم پلی، محتوا، زبان، پلیرها، سرور و غیره هیچ تفاوتی نسبت به هم ندارند و هر دوی آن ها از یک سرور مشترک اجرا خواهند شد. بنابراین از این نظرها هیچ تفاوتی مابین دو نسخه استیم و اوریجین وجود ندارد.

تنها تفاوت اصلی مابین این دو نسخه مربوط به نحوه اجرا می‌شود. نسخه استیم از طریق برنامه استیم اجرا می‌شود و نسخه اوریجین هم از طریق برنامه اوریجین اجرا خواهد شد. طبیعتا وقتی نسخه استیم را بخرید باید یک اکانت استیم داشته باشید تا فعالسازی گیم روی آن انجام شود و در صورتی که نسخه اوریجین را تهیه کنید هم باید یک اکانت اوریجین داشته باشید تا فعال سازی بازی روی آن صورت پذیرد. به غیر از این موضوعات هیچ تفاوت دیگر مابین نسخه استیم و اوریجین بازی وجود نخواهد داشت.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید Battlefield 2042 استیم و اوریجین با شما عزیزان صحبت کردیم و گفتیم که برای خرید این بازی حتما باید از سرویس یک مرجع قابل اعتماد استفاده کنید. فروشگاه سی دی کی سل امکان خرید بازی مذکور را با ضمانت کامل برایتان مقدور ساخته است. به هیچ وجه برای خرید بازی های اورجینال از سرویس فروشگاه های نامعتبر استفاده نکنید چون می‌تواند ریسک از دست رفتن اکانتتان را در پی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.