سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status)

خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status)

درست است که بازی کانتر استرایک گلوبال آفنسیو (Counter Strike Global Offensive) به صورت رایگان تحت پلتفرم استیم قابل اجراست اما این بازی شامل یک آیتم اختصاصی تحت عنوان پرایم استاتوس (Prime Status) می‌شود که برای تهیه کردن آن می‌بایست هزینه صرف شود. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status) با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

کاربرد CSGO Prime Status چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است به طور خلاصه و سریع ماهیت CSGO Prime Status یا همان پرایم استاتوس بازی csgo را برایتان شرح دهیم. همانگونه که می‌دانید برای دانلود و اجرای بازی کانتر استرایک گلوبال آفنسیو از طریق استیم، هیچ نیازی به صرف هزینه و خرید بازی وجود ندارد. این بازی به طور کاملا رایگان عرضه شده و با ساخت یک اکانت استیم و دانلود دیتای آن می‌تواند از انجام گیم لذت برد. اما در داخل بازی یک بخش اختصاصی تحت عنوان Prime Status یا پرایم استاتوس ارائه شده که برای فعال سازی آن نیاز به صرف هزینه خواهید بود.

پرایم استاتوس در واقع مربوط به اکانت شما می‌شود! زمانی که این حالت را در اکانت خود فعال کنید، به نوعی از مجموعه گیمرهای معمولی بازی خارج شده و به سطح پرایم و برتر ارتقاء پیدا خواهید کرد. در این شرایط دو مزیت عمده برایتان به جود می‌آید! اول اینکه در تمام بازی های آنلاین، فقط و فقط با گیمرهایی هم گروه و هم بازی می‌شوید که اکانت آن ها هم پرایم باشد! طبیعتا هر گیم تازه کاری نسبت به صرف هزینه و ارتقاء اکانت خود به حالت پرایم وارد عمل نمی‌شود و بدین ترتیب شما در بازی های آنلاین با افراد حرفه‌ای‌تر بازی خواهید کرد. فعالسازی این حالت مثل این است که شما لایسنس آفیس 2019 خریداری کنید و از ورژن ارتقاء یافته آفیس به جای ورژن رایگان آن بر روی کامپیوتر بهره ببرید.

خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status)

بنابراین یکی از مزیت های خرید Prime Status CSGO مربوط به هم بازی شدن با گیمرهای سطح بالاتر و ارتقاء یافته و حرفه‌ای می‌شود. اما این تنها مزیت خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status) نیست! زمانی که اکانت خود را به این حالت ارتقاء دهید شانس شما در طول بازی برای پیدا کردن آیتم های گران و یونیک تر افزایش پیدا می‌کند. طبق بررسی های به عمل آمده اکانت های پرایم تقریبا دو الی سه برابر اکانت های معمولی شانس بیشتری در پیدا کردن آیتم های خاص دارند. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه حرفه‌ای از بازی csgo داشته باشید، حتما توصیه دارید پرایم استاتوس اکانتتان را فعال نمایید.

خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status)

اما سوال مهم بعدی این است که چطور می‌توانیم prime status را در بازی csgo فعال کنیم؟ با توجه به محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، این امکان برای گیمرهای عزیز میسر نیست که به طور مستقیم از اکانت استیم خودشان پرداخت های مورد نیاز را انجام داده و فعالسازی پرایم استاتوس را صورت دهند. اما نگران نباشید، چون فروشگاه سی دی کی سل امکان خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status) را برای تمام هموطنان و گیمرهای عزیز فراهم ساخته است.

خرید Prime Status CSGO

بدین منظور کافیست به صفحه خرید Prime Status CSGO بروید و محصول مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه کنید. سپس مراحل پرداخت را انجام دهید و بعد از اینکه سفارشتان با موفقیت به ثبت رسید، از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین فروشگاه (پایین و سمت راست صفحه) به تیم پشتیبانی پیام داده تا فعال سازی در کوتاه ترین زمان ممکن روی اکانتتان انجام شود. در این شرایط یکی از کارشناسان تیم پشتیبانی با دریافت مشخصات اکانت استیم شما و لاگین در آن، فعالسازی پرایم استاتوس csgo را طی چند دقیقه انجام می‌دهد و از آن پس اکانت شما به حالت ارتقاء یافته بازی کانتر استرایک گلوبال آفنسیو تغییر حالت خواهد داد.

مدت زمان فعالسازی پرایم استاتوس CSGO

خوشبختانه تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل هر روز و حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 22 شب فعال است. بدین ترتیب تمام سفارشات مشتریان در این فروشگاه خیلی سریعتر از آن چیزی که تصورش را داشته باشید پیگیری و تکمیل می‌شوند. با توجه به اینکه باید فعال سازی پرایم استاتوس CSGO توسط تیم پشتیبانی انجام پذیرد و مشتریان عزیز مشخصات اکانت استیم خود را برای فعالسازی ارسال کنند، بنابراین اقدام سریع مشتری تاثیر مستقیمی روی سرعت و زمان فعال سازی خواهد داشت.

در صورتی که بدون تاخیر و بعد از ثبت سفارش، به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید و مشخصات اکانت استیم خود را ارائه کنید، عموما فعال سازی و خرید CSGO پرایم استاتوس ارزان (Prime Status) در کمتر از 15 دقیقه انجام می‌شود. یعنی ظرف 15 دقیقه اکانت شما به وضعیت پرایم منتقل خواهد شد، اما طبیعتا اگر مشخصات اکانت استیم خود را ارسال نکنید یا گارد اکانتتان فعال باشد و با تیم پشتیبانی ارتباط نگیرید و سایر مشکلات این چنینی از سمت شما ایجاد شود، تکمیل سفارش با تاخیر صورت خواهد پذیرفت اما در حالت عادی عموما سفارشات ثبت شده در فروشگاه سی دی کی سل ظرف 15 الی 30 دقیقه تکمیل می‌شوند.

البته در برخی شرایط خاص ممکن است  تکمیل بعضی سفارش ها تا 3 ساعت هم به طول بیانجامد. اما اگر سفارشی در خارج از بازه زمانی کاری تیم پشتیبانی به ثبت برسد تکلیف چیست؟ طبیعتا در این شرایط سفارش صبح روز بعد و به ترتیب سفارش هایی که دریافت شده پیگیری و تکمیل می‌شود. به عنوان مثال اگر سفارشی 3 صبح ثبت شود، تیم پشتیبانی از ساعت 9 صبح آمادگی برای فعال سازی و تکمیل آن را خواهد داشت. توصیه داریم همیشه برای پیگیری و تکمیل هر چه سریعتر سفارشتان، بعد از ثبت به تیم پشتیبانی پیام داده و هماهنگی های لازم جهت فعالسازی را صورت دهید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید Prime Status بازی CSGO و فعالسازی آن در اکانت استیم صحبت کردیم و به مزیت های انجام این کار هم اشاره مختصری داشتیم. شما عزیزان می‌توانید به راحتی با سرویسی که فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده، ضمن صرف کمترین هزینه نسبت به فعال سازی این حالت در اکانت خویش اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید از تیم پشتیبانی فروشگاه راهنمایی بخواهید.

 

محصولات جدید:

34% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال بازی PERISH کامپیوتر (PC)

1,060,000 تومان
23% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی PERISH ایکس باکس (Xbox)

1,004,000 تومان
4% تخفیف

بازی های اورجینال پلی استیشن (PlayStation)

سی دی کی بازی Rise of the Ronin پلی استیشن 5 (PS5)

تومان
27% تخفیف
7% تخفیف

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی ELDEN RING Shadow of the Erdtree ایکس باکس (Xbox)

1,981,000 تومان

ایکس باکس سری ایکس و اس (Xbox Series X|S)

سی دی کی بازی SOUTH PARK: SNOW DAY ایکس باکس (Xbox)

2,042,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.