سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید WOW جدیدترین پچ بازی با قیمت ارزان

خرید WOW جدیدترین پچ بازی با قیمت ارزان

اگر از علاقمندان به سری بازی های ورد آو وارکرفت (World of Warcraft) هستید یا می‌خواهید به جمع گیمرهای این بازی فوق‌العاده بپیوندید اما دقیقا با پچ های این بازی آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مطلب به صحبت در مورد جزئیات خرید WOW جدیدترین پچ بازی با قیمت ارزان و اطلاعات لازم برای انجام این خرید خواهیم پرداخت. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

تایم کارت و پچ های اصلی بازی World of Warcraft

یکی از گیج کننده ترین مسائلی که باید در مورد باید واو بدانید مربوط به شرایط و ضوابط خاص انجام این گیم می‌شود! این گیم دارای دو نوع پرداخت است که گیمرهای آن ملزم به انجامش خواهند بود. دو بخشی که در بازی WoW باید برای آن هزینه شوند شامل پچ های اصلی گیم و تایم کارت یا همان گیم تام (Game Time) می‌شود. اما هر یک از این دو دقیقا چه هستند و خرید آن ها به چه منظور صورت می‌پذیرد؟

پچ های اصلی بازی در واقع نسخه ها و آپدیت های اصلی هستند که برای این گیم منتشر می‌شوند. به عنوان مثال تا چند سال پیش جدیدترین پچ عرضه شده برای گیم واو پچ لجیون (Legion) بود و بعد از آن پچ بتل آو آزروث (Battle of Azeroth) منتشر شد و حالا هم جدیدترین پچ این بازی با نام شادولندز (Shadowlands) روانه بازار شده که با کلیک بر روی لینک می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. بنابراین بخشی از خرید WOW مربوط به تهیه کردن پچ های آن می‌شود.

خرید WOW جدیدترین پچ بازی با قیمت ارزان

هر چند سال یک مرتبه بلیزارد یک پچ جدید برای بازی عرضه می‌کند و تمام گیمرها باید برای خرید جدیدترین پچ هزینه صرف نمایند. برای مثال اگر شما پچ آزروث را خریداری کرده بودید و به انجام این بازی می‌پرداختید و به تازگی پچ شادولنز عرضه شده باشد، شما باید پچ شادولنز را تهیه نمایید. اما بخش دومی که باید برای آن هزینه شود مربوط به تایم کات یا گیم تام خواهد بود. گیم تایم در واقع اشتراک بازی است و به صورت 30 روزه یا 60 روزه ارائه می‌شود. بنابراین علاقمندان به بازی واو علاوه بر اینکه باید برای خرید پچ اصلی گیم هزینه کنند، می‌بایست هزینه مجزایی هم برای خرید تام کارت و اشتراک بازی هم پرداخت نمایند.

اما پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه در بازی WoW به گونه‌ای تدوین شده که گیمرها قادر هستند از طریق گلد یا طلای درون خود گیم هم آن را خریداری کرده و تمدید نمایند. بنابراین بعد از اینکه شما یک مرتبه تایم کارت و پچ اصلی بازی را خریداری کردید و شروع به انجام آن نمودید، قادر خواهید بود که در آینده از درون خود گیم و با مصرف کردن گلد یا طلا اشتراک خود را تمدید نمایید. بنابراین مجبور نیستید که هر ماه هزینه خرید WOW و اشتراک ماهیانه آن را پرداخت نمایید. طبیعتا اگر به اندازه کافی طلا نداشته باشید، ملزم به صرف هزینه و خرید گیم تایم (Game Time) خواهید شد.

نکته مهم در خرید WOW

 اما یک نکته خیلی مهم در خرید بازی World OF Warcraft وجود دارد که توصیه می‌کنیم به آن توجه داشته باشید. این نکته مربوط به سرورها و ریجن های بازی می‌شود. این بازی هم اکنون در سه ریجن آمریکا، اروپا و روسیه عرضه شده و کاربران می‌توانند هر یک از نسخه های این گیم را بنا به تمایل خویش خریداری کنند. نسخه روسیه این بازی زبان انگلیسی را شامل می‌شود و تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه های اروپا و آمریکا ندارد. تنها تفاوت این نسخه در آن است که لوکیشن اکانت بلیزارد کاربر باید روی روسیه قرار داشته باشد و بدین ترتیب قیمت بازی ارزان تر برای وی تمام خواهد شد. طی سال های اخیر به دلیل افزایش نجومی نرخ دلار و یورو در کشور، اغلب گیمرهای ایرانی که قصد خرید WOW را دارند نسخه روسی آن را تهیه می‌کنند.

سرنوشت پچ های پیشین بازی

یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن اشاره کنیم و در ذهن خیلی از کاربران سوال به وجود می‌آید مربوط به سرنوشت پچ های قدیمی تر بازی واو می‌شود! برای مثال به تازگی پچ شادولنز برای بازی مذکور عرضه شده است! حالا این سوال در ذهن خیلی ها ایجاد شده که چه بر سر پچ آزروث آمده و اگر فردی می‌خواهد گیم را تهیه کرده و شروع به انجام آن نماید، باید پچ آزروث را هم خریداری کند؟! خوشبختانه اینطور نیست!

خرید WOW جدیدترین پچ بازی با قیمت ارزان

بلیزارد روند خاصی را در عرضه پچ های بازی WoW ارائه کرده است که به موجب آن بعد از انتشار هر پچ جدید، تمام پچ های قبلی به گیم تایم اضافه خواهند شد! به بیان دیگر تمام پچ های قدیمی تر بازی با خرید اشتراک گیم قابل دسترس کاربر قرار خواهند گرفت! به عنوان مثال حالا که پچ شادولنز عرضه شده است، کاربران با خرید گیم تایم به تمام محتوای گیم تا قبل از شادولنز دسترسی خواهند داشت که شامل بتل آو آزروث هم می‌شود. سپس کاربر با خرید پچ شادولندز می‌توانید جدیدترین محتوای گیم را هم در اختیار داشته باشد و بدین ترتیب نیازی به صرف هزینه اضافه برای خرید تک تک پچ های قبلی بازی وجود ندارد. در آینده هم اگر پچ جدیدی برای بازی WoW عرضه شود، شادولنز به تایم کارت اضافه خواهد شد و کاربر می‌توانید با خرید تایم کارت به محتوای آن دسترسی یابد و سپس پچ جدید را هم به گیم خویش اضافه کند.

خرید WOW : جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در رابطه با خرید WOW جدیدترین پچ بازی صحبت کردیم. اگر می‌خواهید این گیم فوق‌العاده جذاب که یکی از موفق ترین بازی های سبک RPG (نقش آفرینی) و آنلاین است را تجربه کنید می‌توانید تمام آیتم ها و پچ های مرتبط با آن را از فروشگاه سی دی کی سل تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از تیم پشتیبانی فروشگاه راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.