سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال

قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال

اگر مایل هستید که بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان ویندوز و آفیس اورجینال و اصلی را نصب کنید و از مزیت های ورژن قانونی این دو محصول مایکروسافت بهره‌مند شوید، باید به مسئله قیمت دقت کنید و اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید. در این مقاله به طور کامل در رابطه با قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال صحبت می‌کنیم و اطلاعاتی که باید داشته باشید را خدمتتان ارائه خواهیم کرد. با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال

نصب و استفاده از نسخه اورجینال و اصلی هر نرم افزار و سیستم عاملی مزیت های مهمی دارد که در نسخه های کرک یافت نمی‌شوند! همانطور که می‌دانید منظور از ویندوز و آفیس اورجینال در واقع نسخه رسمی و قانونی این محصولات است که پشتیبانی مستقیم مایکروسافت را ارائه کرده و با استفاده از لایسنس قانونی بر روی سیستم فعال می‌شود، بنابراین در فعالسازی ویندوز و آفیس اورجینال از ابزارهای کرک استفاده نخواهد شد.

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که نصب و استفاده از نسخه اصلی ویندوز و آفیس به همراه دارد مربوط به ثبات عملکرد بالاتر در مقایسه با نسخه های کرک می‌شود. وقتی شما نسخه قانونی این محصولات را نصب و با لایسنس فعال کنید، تمام آپدیت های مایکروسافت را از سرورهایش دریافت خواهید کرد ه این امر منجر به بهبود ثبات عملکرد نرم افزار و سیستم عامل خواهد شد. از سمت دیگر بخشی از این آپدیت ها هم مربوط به افزایش امنیت سیستم عامل و نرم افزار هستند، پس امنیت اطلاعات و سیستم هم با بکارگیری نسخه اصلی ویندوز و آفیس افزایش پیدا می‌کند.

قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال

امکان بهره‌مندی از پشتیبانی مستقیم مایکروسافت در سراسر دنیا هم از دیگر مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال است! شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکل در سیستم عامل و آفیس مستقیما با پشتیبانی مایکروسافت ارتباط برقرار کنید و حتی از گفتگوی آنلاین مایکروسافت استفاده به عمل آورید و به صورت ریموت کارشناسان مایکروسافت را موظف به رفع مشکل سیستم کنید. پس شاید قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال از نسخه کرک گران تر باشد اما مزیت های بکارگیری آن ها به قدری زیاد است که ارزش صرف هزینه را دارد!

نکته مهم بعدی که از مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال است مربوط به امکان استفاده بدون محدودیت و قانونی در سراسر دنیا می‌شود! احتمالا نمی‌دانید اما استفاده از نسخه های کرک ویندوز و آفیس در بیش از 95 درصد کشورهای دنیا جرم تلقی شده و می‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربر به همراه داشته باشد. به طور کلی وقتی از نسخه اورجینال و اصلی آفیس مایکروسافت و ویندوز این شرکت استفاده شود، ثبات عملکرد سیستم و همچنین امنیت آن افزایش پیدا می‌کند و چون آپدیت های مایکروسافت مستقیما قابل دریافت و نصب می‌شوند، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای برای کاربر به ارمغان آورده خواهد شد.

قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال

بیایید فرض را بر این قرار دهیم که شما تصمیم گرفته‌اید از نسخه اصلی سیستم عامل ویندوز و نرم افزار آفیس بر روی کامپیوترتان استفاده کنید. بدیهی است که برای انجام این کار نیازمند خرید لایسنس خواهید بود! در واقع لایسنس که به آن پروداکت کی (Product Key) هم گفته می‌شود امکان فعال سازی قانونی ویندوز و آفیس را میسر می‌سازد. به عنوان مثال شما با لایسنس ویندوز 10 می‌توانید این نسخه ویندوز را روی کامپیوتر به طور قانونی فعال کنید.

شرایط کاملا مشابه برای آفیس مایکروسافت هم برقرار است و برای فعال سازی قانونی این نرم افزار هم نیاز به لایسنس اورجینال آفیس خواهید داشت که در نسخه های مختلف موجود بوده و عرضه شده‌اند. اما قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال چقدر است؟ اگر در سایت رسمی مایکروسافت قیمت های دلاری نسخه های مختلف ویندوز و آفیس را بررسی کنید احتمالا از خرید نسخه اورجینال این محصول پشیمان خواهید شد! چون قیمت های گزافی برای آن در نظر گرفته شده‌اند، اما واقعیت این است که شما برای استفاده از نسخه اورجینال محصولات مایکروسافت از قبیل ویندوز و آفیس هیچ نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید!

ما در فروشگاه CDKeySell با استفاده از روش های خاص و ضمن همکاری با کمپانی های واسط می‌توانیم لایسنس های ویندوز و آفیس را به صورت کاملا قانونی و با ارزان ترین قیمت تهیه کنیم و به همین سبب با ارزان ترین قیمت هم در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم. ممکن است همین لایسنس ها با شرایط کاملا مشابه توسط فروشگاه های دیگر هم با قیمت های چند برابر عرضه شوند، بنابراین هیچوقت فکر نکنید که قیمت بالاتر به معنای اورجینال بودن قطعی لایسنس های ویندوز و آفیس خواهد بود!

به عنوان مثال شما می‌توانید لایسنس ویندوز 11 پرو را از فروشگاه ما با قیمتی در حدود 500 هزار تومان بخرید و ویندوز مذکور را از سایت مایکروسافت دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید و سپس به صورت قانونی با همان لایسنسی که از ما دریافت کرده‌اید ویندوز سیستم را فعال کنید! دقت داشته باشید که ویندوز بدون نیاز به هیچ اقدام اضافه‌ای از سمت شما و صرفا با وارد کردن کد لایسنس در بخش Settings > Activation فعال خواهد شد و تمام آپدیت هایش هم مستقیما از سرور مایکروسافت قابل دریافت می‌شوند. حتی می‌توانید استعلام اصالت لایسنس را با مراجعه حضوری به نمایندگی های مایکروسافت در سراسر دنیا دریافت کنید و بدون محدودیت از کامپیوترتان در سراسر دنیا استفاده به عمل آورید.

قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال

دقت کنید زمانی که از فروشگاهی لایسنس آفیس و ویندوز می‌خرید باید مطمئن باشید که صرفا یک کد در اختیارتان قرار داده شود و آن کد امکان فعال شدن روی سرور مایکروسافت را داشته باشد. برای لایسنس های آفیس باید کدی که در اختیارتان قرار داده شده روی نسخه‌ای از برنامه آفیس قابل استفاده باشد که از سرور رسمی مایکروسافت دانلود می‌شود. برای تشخیص سرور رسمی مایکروسافت کافیست به دامنه لینکی که برای دانلود آفیس ارائه شده دقت کنید. این دامنه باید زیرمجموعه‌ای از دامنه microsoft.com باشد.

پس نکته مهمی که باید در مورد قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال به آن دقت داشته باشید این است که صرفا قیمت های بالا به معنای اعتبار بیشتر یک لایسنس نیستند! در خیلی از مواقع دیده‌ایم که فروشندگان سودجوی ایرانی لایسنس های مشابهی که ما با قیمت های بسیار ارزان عرضه کرده‌ایم را با قیمت های گزاف به مشتریان می‌فروشند و مدعی می‌شوند که لایسنس آن ها اصلی تر و معتبرتر است در حالیکه این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد! هر زمان کد لایسنسی در اختیار شما قرار داده شد و روی سرور رسمی مایکروسافت پس از نصب ویندوز یا آفیس اورجینال تایید شد و منجر به فعال شدن ویندوز یا آفیس گشت، مطمئن باشید که آن کد یا لایسنس اصلی و معتبر بوده است.

لایسنس آفیس و ویندوز را با بهترین قیمت از CDKeySell بخرید!

اگر می‌خواهید یک خرید مطمئن داشته باشید و با کمترین هزینه لایسنس آفیس و ویندوز مایکروسافت را تهیه نمایید، فروشگاه CDKeySell بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. ما در فروشگاه CDKeySell بالغ بر 5 سال است که لایسنس های ویندوز و آفیس قانونی را عرضه می‌کنیم و برای تمام لایسنس های خود هم یک سال ضمانت بی قید و شرط ارائه خواهیم کرد. در مدت این 5 سال هم حتی یک گزارش مشکل درمورد لایسنس هایمان دریافت نکرده‌ایم، بنابراین اگر به دنبال بررسی قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال هستید و می‌خواهید با بهترین قیمت این محصولات را تهیه کنید، فروشگاه CDKeySell بهترین گزینه برای انتخاب است.

ما حتی لایسنس ویندوز 10 اینترپرایز را هم در فروشگاه با بهترین قیمت ارائه کرده‌ایم تا شرکت ها و سازمان هایی که علاقمند استفاده از این نسخه ویندوز هستند بتوانند با لایسنس قانونی و رسمی ما، با ارزان ترین قیمت این ادیشن ویندوز را بر روی کامپیوترهایشان فعال کنند. به همین ترتیب لایسنس ویندوز 11 اینترپرایز هم در فروشگاه CDKeySell با ارزان ترین قیمت عرضه شده است. دقت داشته باشید که وقتی لایسنس ویندوز تهیه می‌کنید، ادیشن ویندوز نصب شده روی کامپیوتر شما باید دقیقا با ادیشن لایسنس یکسان باشد، در غیر این صورت قادر به فعالسازی ویندوز نخواهید بود.

برای مثال اگر Windows 10 Enterprise Evaluation روی کامپیوتر شما نصب باشد نمی‌توانید با لایسنس Windows 10 Enterprise آن را فعال کنید، چون لایسنس Windows 10 Enterprise مختص همین ادیشن ویندوز یعنی Windows 10 Enterprise است و نمی‌توان از آن برای فعال سازی Windows 10 Enterprise Evaluation یا دیگر ادیشن های ویندوز مثل Windows 10 Pro و غیره استفاده کرد. بنابراین در خرید لایسنس ویندوز و آفیس حتما به این موضوع دقت کنید تا دچار اشتباه نشوید و متحمل صرف هزینه اضافه نگردید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با قیمت ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال صحبت کردیم و گفتیم که با سرویس فروشگاه CDKeySell می‌توانید با بهترین قیمت لایسنس های ویندوز و آفیس اصلی و قانونی را تهیه کنید و فعالسازی قانونی این محصولات را با استفاده از لایسنس های ما صورت دهید. تمام لایسنس هایی که ما عرضه کرده‌ایم اورجینال و دارای ضمانت هستند و قابلیت استعلام از مایکروسافت را دارند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه CDKeySell خرید کنید. امیدواریم توانسته باشیم با این مقاله راهنمایی لازم در مورد قیمت آفیس و ویندوز اورجینال را خدمتتان ارائه کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.