سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

لایسنس آفیس مایکروسافت چیست؟ (Microsoft Office)

لایسنس آفیس مایکروسافت چیست؟ (Microsoft Office)

لایسنس آفیس مایکروسافت (Microsoft Office) امکان استفاده نامحدود از نرم افزارهای آفیس را برایتان به ارمغان می‌آورد. بنابراین با خرید لایسنس آفیس از فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید به طور قانونی از مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office بر روی کامپیوتر خود استفاده نموده و به تمام قابلیت‌های این نرم افزارها دسترسی داشته باشید.

لایسنس آفیس مایکروسافت (Microsoft Office)

بدون شک تمام کسانی که با لپ تاپ و یا کامپیوتر سر و کار دارند، با مجموعه نرم افزارهای آفیس آشنا هستند. از کاربردی‌ترین نرم افزارهای این مجموعه می‌توان به ورد (Word)، اکسل (Excel) و پاور پوینت (Power Point) اشاره کرد. متاسفانه بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف از نسخه کرکی این نرم افزارهای کاربردی استفاده می‌کنند و با مشکلات متعددی نظر عدم دریافت آپدیت‌ها، هنگ کردن ناگهانی و غیره مواجه می‌شوند. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان به طور قانونی از مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office استفاده نمود؟ برای انجام این کار تنها کافیست نسبت به خرید لایسنس آفیس مایکروسافت از طریق فروشگاه سی دی کی سل اقدام نمایید.

لایسنس آفیس مایکروسافت چیست؟ (Microsoft Office)

نحوه خرید لایسنس آفیس مایکروسافت (Microsoft Office) چگونه است؟

فروشگاه سی دی کی سل با عرضه لایسنس قانونی و معتبر آفیس مایکروسافت این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به صورت نامحدود از مجموعه نرم افزارهای آفیس بر روی کامپیوتر خود استفاده نمایند و دیگر با مشکلات نسخه‌های کرکی مواجه نشوند. در نظر داشته باشید نرم افزار آفیس شامل نسخه‌های مختلفی از جمله آفیس 2010، 2013، 2016 و 2019 می‌شود. لایسنس تمامی این نسخه‌ها در فروشگاه سی دی کی سل موجود است. بنابراین حتما در هنگام خرید نسخه نصب شده بر روی کامپیوتر خود را بررسی نموده و سپس نسبت به خرید لایسنس آفیس مایکروسافت (Microsoft Office) متناسب اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش، لایسنس اورجینال Microsoft Office ظرف مدت زمان 30 دقیقه الی 3 ساعت به ایمیل شما ارسال شده و قادر به فعال سازی آن در کامپیوتر خود خواهید بود.

لایسنس آفیس مایکروسافت چیست؟ (Microsoft Office)

خوشبختانه برای فعال سازی لایسنس Microsoft Office الزامی مبنی بر اورجینال بودن ویندوز وجود ندارد. با این حال در صورت تمایل شما می‌توانید نسبت به خرید لایسنس ویندوز 10 پرو با قیمت مناسب از فروشگاه سی دی کی سل اقدام نموده و از مزایای داشتن ویندوز اورجینال نیز بهره‌مند شوید.

با خرید لایسنس آفیس مایکروسافت از چه مزایایی بهره‌مند خواهیم شد؟

با خرید لایسنس آفیس مایکروسافت از فروشگاه سی دی کی سل از مزایای متعددی بهره‌مند خواهید شد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت جدیدترین و آخرین آپدیت‌های مایکروسافت آفیس
  • برخورداری از پشتیبانی دائم مایکروسافت
  • رفع مشکلات و باگ‌های نرم افزارهای آفیس
  • امکان اجرا بدون مشکل و روان نرم افزارهای آفیس بر روی کامپیوتر

تحویل لایسنس مایکروسافت آفیس چقدر طول می‌کشد؟

تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل همواره در تلاش است تا سفارشات مشتریان گرامی را در کمترین مدت زمان ممکن تکمیل کند. از این رو به طور معمول سفارش‌های خرید لایسنس مایکروسافت آفیس نهایتا ظرف مدت زمان 30 دقیقه تکمیل شده و لایسنس به آدرس ایمیل مشتری عزیز ارسال می‌شود. با این حال ممکن است در برخی از شرایط خاص نظیر بالا بودن حجم سفارشات، تکمیل آن‌ها تا 3 ساعت نیز طول بکشد. مشتریان گرامی فروشگاه س دی کی سل می‌توانند در هر زمان از طریق پشتیبانی آنلاین فروشگاه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و وضعیت سفارش خود را مورد پیگیری قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.