سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال و ارزان

لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال و ارزان

نصب و استفاده از نسخه اورجینال برنامه آفیس و همچنین سیستم عامل ویندوز مایکروسافت می‌تواند مزیت های زیادی داشته باشد! اما اینکه چطور می‌توانیم لایسنس اورجینال این محصولات را با قیمتی ارزان بخریم، یک پرسش مهم خواهد بود. خوشبختانه فروشگاه CDKeySell امکان خرید لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال و ارزان را برای هموطنان میسر کرده است. با سی دی کی سل همراه شوید.

مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال

همانطور که می‌دانید درست مثل بازی های کامپیوتری که در نسخه های اورجینال (قانونی) و کرک شده موجود هستند، سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و برنامه آفیس این شرکت هم شرایط مشابهی دارند! یعنی آفیس و ویندوز هم دارای نسخه های کرک شده و اورجینال خواهند بود. متاسفانه در کشور ما تقریبا تمام نسخه های عرضه شده این دو محصول کرک شده هستند! یعنی اگر شما همین حالا به یک فروشگاه عرضه کننده نرم افزارهای کامپیوتری در محل خود مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که فقط نسخه های کرک شده آفیس و ویندوز توسط فروشنده به فروش می‌رسند.

اما چطور می‌توانئرژن اورجینال یا قانونی ویندوز و همچنین برنامه آفیس مایکروسافت را تهیه کرد و استفاده از ورژن قانونی این دو محصول چه مزیت هایی دارد؟ برای اینکه بتوانید ویندوز و آفیس مایکروسافت را به صورت قانونی یا اصطلاحا اورجینال مورد استفاده قرار دهید باید لایسنس (Product Key) تهیه کنید. با تهیه کردن لایسنس اورجینال آفیس و لایسنس اورجینال ویندوز قادر خواهید که این دو محصول را به طور قانونی بر روی کامپیوتر خود فعال کرده و از مزیت های ویندوز و آفیس اورجینال بهره‌مند شوید. اما این مزیت ها دقیقا شامل چه مواردی می‌شوند؟ برخی از اصلی ترین این مزیت ها به شرح زیر هستند:

لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال و ارزان

  • عدم نیاز به کرک و استفاده از بدافزارهای فعالسازی که اغلب حاوی ویروس و مخرب هستند
  • امکان آپدیت کردن بدون محدودیت
  • بهره‌مندی از پشتیبانی رسمی مایکروسافت
  • امکان استفاده بدون منع قانونی در خارج از کشور
  • تضمین امنیت اطلاعات کاربر
  • ثبات عمل و سرعت بیشتر
  • سازگاری بهتر با دیگر برنامه ها و کاهش باگ و مشکلات نصب نرم افزار و بازی های مختلف
  • تجربه گیمینگ بهتر

موارد فوق بخشی از اصلی ترین مزیت هایی هستند که با بکارگیری نسخه اورجینال و قانونی ویندوز و آفیس از آن ها بهره‌مند خواهید شد. خوشبختانه ورژن اورجینال ویندوز برخلاف کرک به مرور زمان کند نمی‌شود و می‌تواند با یک مرتبه نصب به طور کامل از آن استفاده کرد با بکارگیری قابلیت بکاپ و ریستور ویندوز، دیگر هیچوقت نیاز به نصب از صفر و مجدد این سیستم عامل نداشت. اما یکی اگر ویندوز و آفیس اورجینال این همه مزایا دارند، چرا اغلب کاربران از ورژن های کرک شده آن ها استفاده می‌کنند؟

دلایل عدم استفاده از آفیس و ویندوز قانونی یا اورجینال در ایران

سه دلیل اصلی وجود دارد که منجر شده اغلب کاربران ایرانی بکارگیری نسخه کرک شده آفیس و ویندوز مایکروسافت را به نسخه های قانونی و اورجینال آن ترجیح دهند! دلیل اول مربوط به عدم وجود قانون کپی رایت در کشور می‌شود! در خیلی از کشورهای دنیا استفاده از ورژن های کرک شده هر نرم افزار یا بازی جرم است چون عملا کاربر با انجام این کار، حق و حقوق شرکت سازنده را دور زده است. به این قانونی اصطلاحا قانون کپی رایت گفته می‌شود که متاسفانه در کشور ما پیاده سازی نشده، بنابراین بکارگیری ورژن کرک شده هر برنامه و بازی در کشور امری قانونی خواهد بود.

دلیل دوم مربوط به عدم آگاهی کاربران می‌شود که به نوعی ناشی از همان دلیل اول یعنی عدم پیاده سازی قانونی کپی رایت می‌شود! خیلی از کاربران اصلا نمی‌دانند که برنامه‌ای مثل Office یا Windows مایکروسافت می‌تواند نسخه های کرک شده و اورجینال داشته باشد و اصلا شاید تاکنون متوجه نشده باشند که از برنامه کرک شده استفاده می‌کنند و قادر به خرید ورژن اورجینال آن هم هستند! پس عدم آگاهی کاربران هم دلیل دیگری است که منجر به جلوگیری از گسترش بکارگیری ویندوز و آفیس اورجینال در ایران می‌شود. اما دلیل سوم و مهمترین دلیل کدام است؟

مهمترین دلیلی که سبب شده کاربران ایرانی بکارگیری ورژن های کرک شده آفیس و ویندوز مایکروسافت را به ورژن قانونی ترجیح دهند مربوط به قیمت گران نسخه های اورجینال این محصولات می‌شود! البته باید اعتراف کنیم که این محصولات عملا قیمت بالایی ندارند و ناچیز بودن ارزش پول ملی ماست که سبب شده خرید ورژن اورجینال این محصولات برای ما گران به نظر برسد! طبیعتا پرداخت هزینه‌ای مثل 50 یا 100 دلار برای یک شهرند آمریکایی یا اروپایی در قبال استفاده همیشگی از تمام مزیت های ویندوز یا آفیس مبلغی ناچیز است اما وقتی همین مبلغ 100 دلار را به تومان تبدیل کنیم و با مقدار حقوق متوسط یک کارمند در ماه مقایسه نماییم، متوجه می‌شویم که واقعا هزینه و قیمت ورژن اورجینال برنامه هایی مثل آفیس و سیستم عامل ویندوز برای ایرانی ها بالاست! بنابراین گران بودن قیمت ورژن اورجینال این برنامه ها از دیگر دلایلی است که منجر به کاهش استقبال بکارگیری‌شان می‌شود!

لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال و ارزان

خرید لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال با ارزان ترین قیمت

همانطور که گفتیم یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب شده کاربران ایرانی خیلی تمایل به بکارگیری ورژن اصلی برنامه های مایکروسافت نداشته باشند مربوط به قیمت بالای آن ها در مقایسه با ورژن کرک شده می‌شود!اما خوشبختانه فروشگاه سی دی کی سل با استفاده از روش ها و ترفندهای خاص امکان خرید لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس مایکروسافت را با ارزان ترین قیمت برای هموطنان عزیز مقدور ساخته است! با سرویس این فروشگاه شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای ناچیز لایسنس ویندوز 10 پرو یا دیگر نسخه های این سیستم عامل را تهیه کنید.

به همین شکل امکان خرید لایسنس انواع نسخه های مختلف آفیس هم با ارزان ترین قیمت توسط فروشگاه سی دی کی سل میسر شده است. به عنوان مثال لایسنس Office Home and Business 2019 عرضه شده این فروشگاه از نوع Bind است و با سه سال گارانتی و با امکان استفاده روی مک بوک های اپل و سیستم عامل ویندوز مایکروسافت عرضه شده است. با مراجعه به منوی “لایسنس نرم افزار و ویندوز” در فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید لیست تمام لایسنس های قانونی Office و Windows را مشاهده کنید و با صرف کمترین قیمت هر یک از محصولات که مد نظرتان است را خریداری نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید لایسنس ویندوز و آفیس اورجینال در ایران با شما عزیزان صحبت کردیم و به شرح مزیت های بکارگیری ورژن قانونی این محصولات پرداختیم. همچنین به دلایل اصلی که سبب شده بکارگیری نسخه قانونی دو محصول مذکور در کشورمان خیلی روی بورس نباشد هم اشاره کردیم و در نهایت گفتیم که فروشگاه سی دی کی سل امکان خرید لایسنس قانونی آفیس و سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را با کمترین قیمت ممکن برای هموطنان عزیز میسر ساخته است. بنابراین اگر می‌خواهید با صرف هزینه ناچیز از نسخه قانونی ویندوز و آفیس استفاده کنید، فروشگاه CDKeySell این امکان را برایتان میسر ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.