سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز

امروزه حفظ امنیت کامپیوتر و لپ تاپ‌های شخصی از اهمیت بسیار برخوردار است چرا که اکثر کاربران اسناد، فایل‌ها و تصاویر شخصی خود را بر روی این دستگاه‌ها ذخیره می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین روش‌های حفظ امنیت کامپیوتر و لپ تاپ‌ها مربوط به خرید لایسنس اورجینال ویندوز می‌شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا سایر مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز را خدمتتان معرفی کنیم.

لایسنس ویندوز چیست؟

پیش از آنکه به معرفی مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز بپردازیم، بهتر است در ابتدا مفهوم لایسنس ویندوز را خدمتتان شرح دهیم. به طور کلی به کد دیجیتالی که با فعال سازی آن قادر به استفاده قانونی از نرم افزارها، بازی‌ها و یا ویندوز باشیم، لایسنس (License) گفته می‌شود. بنابراین لایسنس ویندوز موجب فعال سازی قانونی سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ‌ها خواهد شد. با فعال سازی لایسنس ویندوز دیگر نیازی به کرک کردن ویندوز نخواهید داشت و می‌توانید از تمام قابلیت‌ها و مزایای ویندوز اورجینال بهره‌مند شوید. در ادامه قصد داریم به معرفی مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز بپردازیم. بنابراین تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز چیست؟

امروزه اغلب کاربران از نسخه های کرکی ویندوز و نرم افزارهای آن استفاده می‌کنند. همانطور که احتمالا مطلع هستید، نسخه‌های کرکی مشکلات متعددی را به همراه دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به هنگ کردن ناگهانی، کاهش سرعت اجرا، امنیت پایین و بسیاری دیگر اشاره کرد.  با خرید License اورجینال ویندوز می‌توانید از شر این مشکلات خلاص شده و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • بهره‌مندی از پشتیبانی دائمی مایکروسافت
  • دریافت آخرین و جدیدترین آپدیت‌های ویندوز
  • افزایش امنیت و پایداری
  • بهبود عملکرد و سرعت اجرا نرم افزارها
  • حفظ قانون کپی رایت و حقوق شرکت سازنده

اکنون که با برخی از مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز آشنا شده‌اید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان لایسنس اورجینال ویندوز را خریداری نمود؟ فروشگاه سی دی کی سل مفتخر است لایسنس معتبر و قانونی ویندوز 10 هوم و پرو را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بنابراین در صورت تمایل شما می‌توانید از طریق فروشگاه سی دی کی سل نسبت به خرید لایسنس ویندوز 10 پرو و یا خرید لایسنس ویندوز 10 هوم اقدام نمایید. همچنین خرید لایسنس آفیس اورجینال مایکروسافت نیز از طریق فروشگاه ما امکان پذیر است.

نحوه فعال سازی لایسنس اورجینال ویندوز 10 چگونه است؟

پیش از آنکه نسبت به خرید License اورجینال ویندوز و فعال سازی آن اقدام کنید، باید نسخه ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر خود را بررسی کرده و لایسنس مطابق با آن را خریداری نمایید. برای انجام چنین کاری تنها کافیست کلیدهای ویندوز و R کیبورد خود را به صورت همزمان فشرده و در کادر نمایان شده عبارت winver را تایپ کنید. سپس کلید اینتر را بفشارید. بدین ترتیب پنجره‌ای همانند تصویر زیر برایتان نمایان خواهد شد که نشان دهنده ورژن ویندوز است.

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز

پس از بررسی ورژن ویندوز و خرید لایسنس، نوبت به فعال سازی آن می‌رسد. بدین منظور بر روی منوی استارت کلیک کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید. سپس به بخش Update & Security مراجعه نموده و وارد تب Activation شوید. حال در صفحه نمایان شده گزینه Change Product Key را انتخاب کرده و لایسنس خریداری شده را در کادر وارد نمایید. بدین ترتیب ویندوز 10 اورجینال بر روی کامپیوتر شما فعال خواهد شد.

مزیت های خرید لایسنس اورجینال ویندوز

تکمیل سفارش خرید لایسنس ویندوز چقدر طول می‌کشد؟

در اغلب موارد سفارش‌های ثبت شده در فروشگاه سی دی کی سل نهایتا ظرف مدت زمان سی دقیقه تکمیل شده و لایسنس به آدرس ایمیل مشتری گرامی ارسال می‌شود. مشتریان عزیز فروشگاه سی دی کی سل می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لایسنس ویندوز و یا پیگیری وضعیت سفارش‌های خود از طریق پشتیبانی آنلاین فروشگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.