سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019 – لیست 5 تایی

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019

اگر می‌خواهید با پرفروش ترین و بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019 آشنا شوید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 5 بازی می‌پردازیم که در سه ماه نخست سال 2019 میلادی بیشترین فروش را در فروشگاه CDKeySell داشته‌اند.

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019 – مقدمه

بازی های کامپیوتری دارای سبک های مختلفی هستند و تنوع این بازی ها هم بسیار افزایش یافته است. سبک های مختلفی برای بازی های کامپیوتری وجود دارد که برخی از آن ها شامل سبک ورزشی، اکشن، نقش آفرینی، استراتژیک و غیره می‌شوند. اما در سه ماه نخست سال 2019 یعنی ماه های ژانویه، فوریه و مارس کدام بازی های کامپیوتری از پرفروش ترین و محبوب ترین بازی ها بوده‌اند؟ ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول سال 2019 را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی هایی که در این لیست معرفی می‌شوند بازی هایی هستند که طی این سه ماه در فروشگاه CdKeySell بیشترین آمار فروش را داشته‌اند، بنابراین حتما این بازی ها از دید کاربران ایرانی از بهترین بازی های کامپیوتری فعلی به شمار می‌روند. برای آشنایی با این 5 بازی با ما و ادامه این مطلب همراه باشید.

رتبه اول: بازی FIFA 19

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019

بازی فیفا 19 در سال گذشته منتشر شد و هم اکنون چندین ماه از زمان عرضه آن می‌گذرد اما این بازی به هر حال فعلا جدیدترین نسخه سری بازی های فیفا محسوب می‌شود و طبیعتا طرفداران زیادی هم دارد. به همین جهت بازی FIFA 19 توانسته در سه ماه نخست سال 2019 پرفروش ترین بازی در فروشگاه CDKeySell باشد. همانطور که می‌دانید این بازی جزو بازی های سبک ورزشی به شمار می‌رود. با خرید سی دی کی اورجینال FIFA 19 از فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید بدون محدودیت از انجام این بازی جذاب لذت ببرید و آن را به طور آنلاین تجربه کنید. فراموش نکنید تمام CD Key هایی که در فروشگاه عرضه شده‌اند دارای ضمانت کارکرد هستند و شما با خرید آن ها از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته بهره‌مند می‌شوید.

رتبه دوم: بازی Battlefield V

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019

بازی زیبای بتلفیلد وی هم در سال گذشته منتشر شد و از دیگر بازی های کامپیوتری است که مثل فیفا 19 در پلتفرم اوریجین (Oirigin) اجرا می‌شود. این بازی هم طی سه ماه نخست سال 2019 توانست آمار فروش بی‌نظیری را به ثبت برساند و به همین جهت در لیست بهترین بازی های کامیپوتری ما جای بگیرد. سبکی که بازی Battlefield V دارد سبک اکشن و شوتر است و انجام بازی به صورت آنلاین با خرید سی دی کی اورجینال Battlefield V امکانپذیر خواهد بود. این بازی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و سعی شده در آن گیم پلی متفاوتی ارائه گردد. اگر به بازی های سبک اکشن و شوتر علاقمند باشید بدون تردید عاشق بازی زیبای بتلفیلد وی می‌شوید.

رتبه سوم: بازی The Division 2

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019

بازی دیویژن 2 نسبت به دو بازی قبلی که نام بردیم جدیدتر است و در پلتفرم متفاوتی هم اجرا می‌شود. این بازی محصول شرکت یوبی سافت بوده و در یوپلی قابل اجراست. عرضه بازی دیویژن 2 همچنین در اپیک گیمز هم انجام می‌شود اما توصیه ما این است که فقط نسخه یوپلی بازی مذکور را تهیه کنید. این بازی در سبک اکشن و شوتر سوم شخص طراحی شده و واقعا گیم پلی عالی دارد. علاقمندان به بازی های سبک اکشن و شوتر بدون تردید عاشق بازی زیبای Division 2 و گیم پلی خاص آن خواهند شد. انجام این بازی به خرید سی دی کی اورجینال Division 2 به صورت آنلاین و بدون محدودیت از طریق اکانت یوپلی امکانپذیر خواهد بود. فروشگاه سی دی کی سل عرضه کننده لایسنس یا همان cd key اورجینال بازی دیویژن 2 با ضمانت کارکرد در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

رتبه چهارم: بازی PES 2019

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019

بازی های ورزشی و به ویژه مرتبط با فوتبال همیشه از پرفروش ترین و بهترین بازی های کامیپوتری بوده‌اند. حتما می‌دانید که سری بازی های Pro Evolution Soccer شرکت کونامی (Konami) در مقابل سری بازی های FIFA شرکت EA Games قرار دارند و رقیب بازی فیفا 19 بازی پی اس 2019 محسوب می‌شود که سال گذشته شاهد انتشار آن بودیم. بازی PES 2019 هم در سه ماه نسخت سال 2019 توانسته آمار فروش عالی به ثبت برساند و از پر فروش ترین بازی های فروشگاه CDKeySell باشد. به همین دلیل این بازی هم در لیست بهترین بازی های کامیپوتری ما جای گرفته است. بازی پی اس 2019 در پلتفرم استیم اجرا می‌شود و برای نصب و اجرای نسخه اورجینال آن باید یک اکانت استیم داشته باشید. سپس نسبت به خرید CD Key اورجینال بازی PES 2019 وارد عمل شوید و آن را در اکانت استیمتان فعال کنید. پس از فعالسازی بازی، دیتای آن قابل دانلود می‌شود. پس دیتا را دانلود و از انجام بازی پی اس 2019 لذت ببرید.

رتبه پنجم: بازی World War Z

بهترین بازی های کامیپوتری سه ماه اول 2019

بازی World War Z نسبت به سایر بازی هایی که در این لیست به آن ها اشاره کردیم جدیدتر است. این بازی در همین دوره کوتاهی که منتشر شده توانست آمار فروش فوق‌العاده‌ای را از خود به ثبت برساند و به یکی از پر فروش ترین بازی های پلتفرم اپیک گیمز تبدیل شود. برای اجرای این بازی باید یک اکانت اپیک گیمز داشته باشید. اپیک گیمز در واقع همان مرجعی است که بازی فورتنایت هم در آن اجرا می‌شود، بنابراین احیانا اگر این بازی را انجام می‌دهید حتما اکانت اپیک گیمز هم دارید. با خرید سی دی کی اورجینال بازی World War Z از فروشگاه CDKeySell و فعالسازی بازی در اکانت خود می‌توانید آن را دانلود کرده و از انجام بدون محدودیت بازی لذت ببرید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم 5 مورد از بهترین و پرفروش ترین بازی های کامپیوتری سه ماه نخست سال 2019 را به شما عزیزان معرفی کنیم. به عقیده شما کدامیک از این بازی های قطعا از بهترین بازی های کامیپوتری سال 2019 هستند و جای کدام بازی در لیست 5 موردی ما خالی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.