سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر – لیست 10 تایی

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

اگر به دنبال بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های 2018 کامپیوتر می‌پردازیم. بنابراین با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “بهترین بازی های کامپیوتری 2018 و 2019” به معرفی بهترین بازی های کامپیوتری سال 2018 و 2019 پرداخته بودیم. بازی هایی که در این مقاله معرفی شدند از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین بازی های کامپیوتری هستند که طی چند ماه اخیر رکوردهای جالبی به ثبت رساند. اما حالا و در این مقاله می‌خواهیم با صرف نظر از رکوردها و آمار موجود بهترین بازی های 2018 را از نظر خودمان برای شما عزیزان معرفی کنیم. طبیعتا با توجه به اینکه نظرات شخصی ما در معرفی این لیست از بازی های دخیل است،این احتمال وجود دارد که شما اختلاف نظرهایی با ما داشته باشید. اگر تصور می‌کنید نام بازی خاصی در لیست بهترین بازی های 2018 کامپیوتر ما خالی است، حتما نام بازی مورد نظرتان را در بخش نظرات این مطلب با ما و دیگر همراهان فروشگاه سی دی کی سل به اشتراک بگذارید.

بازی Battlefield V (بتلفیلد 5)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

بدون شک بازی زیبای بتلفیلد 5 یکی از بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر است که البته نسخه های سازگار با کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس هم داد. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این بازی مربوط به گرافیک فوق‌العاده بی‌نظیر آن می‌شود و تنوع سلاح هایی که در بازی قابل استفاده هستند و گیم پلی عالی آن هم از دیگر ویژگی های مثبت اصلی گیم به شمار می‌روند. این بازی در حالت آنلاین می‌تواند اوج هیچان را برایتان به ارمغان بیاورد. برای خرید این بازی می‌توانید بر روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید. این بازی بدون تردید یکی از بهترین بازی های 2018 است.

خرید بازی Battlefield V اورجینال


بازی
FIFA 19 (فیفا 19)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

علاقمندان به بازی های کامپیوتری و ورزش فوتبال به طور کامل و دقیق با سری بازی های فیفا یا FIFA آشنایی دارند. بازی FIFA 19 جدیدترین نسخه از این سری بازی هاست که برای پلتفرم های مختلف از قبیل کامپیوتر، ایکس باکس و PS4 منتشر شده است. این بازی از نظر گرافیک نسبت به گذشته بهبود یافته و در بخش آنلاین تجربه‌ای کم نظیر را در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی از جالب ترین بخش هایی که می‌توانید از آن در نسخه اورجینال بازی فیفا 19 استفاده کنید مربوط به بخش آلتیمیت تیم می‌شود. برای خرید سی دی کی اورجینال این بازی کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید بازی FIFA 19 اورجینال


بازی
Call of Duty Black Ops 4 (بلک اوپس 4)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

بازی بلک اوپس 4 بدون تردید از نظر گرافیکی یک بازی اکشن بی‌رقیب است! به نظر ما این گیم به قدری زیبا و جذاب طراحی شده که حتی تا چند سال آینده هم بازی دیگری توان رقابت با آن را نخواهد داشت. روند مشابه برای بازی هایی همچون بتلفیلد 1 در سالیان اخیر طی شده بود و ما عقیده داریم که همین روند موفقیت آمیز برای بازی Call of Duty Black Ops 4 هم طی می‌شود. این بازی بدون تردید هم اکنون یکی از بهترین بازی های سبک اکشن و شوتر موجود به شمار می‌رود که برخلاف سایر نسخه های سری بازی های ندای وظیفه اینبار تحت پلتفرم بتل نت اجرا می‌شود. شک نداشته باشید بازی BO4 یکی از بهترین بازی های 2018 است.

خرید بازی Black Ops 4 اورجینال


بازی پابجی
(PUBG)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

بازی پابجی باز هم از دیگر بازی های عالی است که در سبک اکشن و شوتر وجود دارد و می‌توانید از انجام آن لذت ببرید. این بازی گیم پلی بتل رویال دارد و در آن باید برای بقاء رقابت کنید. داستان بازی به این صورت است که شما به عنوان یکی از گیمرهای بازی در جزیره‌ای فرود می‌آیید و باید سعی کنید از تمام امکاناتی که در اختیار دارید برای از بین بردن دیگر گیمرها و باقی ماندن به عنوان نفر آخر استفاده کنید. بازی Playeruknowns Battleground یکی از پرطرفدارترین بازی های اکشن و شوتر فعلی استیم است که توصیه می‌کنیم علاقمندان به بازی های سبک اکشن و شوتر آن را از دست ندهد. نقطه قوت این بازی مربوط به عدم نیاز به سیستم خیلی قدرتمند برای اجرای آن می‌شود. برای خرید بازی مذکور از لینک زیر استفاده کنید.

خرید بازی PUBG اورجینال


بازی پی اس 2019 یا
PES 2019

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

علاقمندان به ورزش فوتبال بدون تردید بازی سری بازی های Pro Evolution Soccer شرکت کونامی آشنا هستند. این سری از بازی ها رقیب جدی بازی های FIFA به شمار می‌روند. جدیدترین نسخه از سری بازی PES بازی پی اس 2019 است که هم اکنون نسخه اورجینال آن با قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین منتشر شده  گیمرهای زیادی در حال انجام آن هستند. پرطرفدارترین بخش آنلاین این بازی مربوط به شیخ My Club می‌شود که به موجب آن شما می‌توانید تیم خودتان را بسازید و در لیگ های آنلاین شرکت کنید و حتی تجربه عالی از خرید و فروش بازیکنان و غیره را در طول فصل داشته باشید.

خرید بازی پی اس 2019 اورجینال


بازی
Rainbow Six Siege (رینبو سیکس سیج)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

بازی رینبو سیکس سیج هم یکی از بازی های اکشن شوتر بسیار پرطرفداری است که گیمرهای زیادی آن را انجام می‌دهند. این بازی در اصل برای پلتفرم یوپلی ارائه شده اما نسخه استیم آن هم به فروش می‌رسد که برای انجام آن هم باید اکانت یوپلی داشته باشید و به سرورهای یوبی‌سافت متصل شوید. بنابراین فرقی ندارد که نسخه استیم یا یوپلی بازی را خریداری کنید، چون در هر حال به سرورهای یوبی‌سافت متصل می‌شوید. رینبو سیکس سیج شاید گرافیک خیلی عالی نداشته باشد اما از نظر گیم پلی یک بازی فوق‌العاده جذاب است که هماهنگی تیمی برای کسب موفقیت در نبردهای آن از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. برای خرید سی دی کی اورجینال بازی Rainbow Six Siege می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. اگرچه چندین سال از زمان انتشار بازی رینبو سیکس سیج می‌گذرد اما مطمئن باشید این بازی همچنان یکی از بهترین بازی های 2018 است.

خرید بازی Rainbow Six Siege اورجینال


بازی
World of Warcraft Battle of Azeroth

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

یکی دیگر از بهترین بازی هایی که توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده آن را تجربه کنید بازی World of Warcraft است که جدیدترین پچ آن با عنوان Battle of Azeroth منتشر شده و با خرید این پچ دیگر نیازی به خرید نسخه های قبلی بازی ندارید و به تمام آپدیت های آن دسترسی پیدا می‌کنید. دنیای ورد اف وارکرافت یک دنیای عظیم و پیچیده است که بدون تردید شما را درگیر خودش می‌کند. این بازی فقط به صورت آنلاین قابل انجام است و گیمرهای بسیار متعددی از سراسر دنیا دارد. اگر به بازی های سبک نقش آفرینی و اکشن علاقه دارید، مطمئن باشید از انجام بازی World of Warcraft لذت خواهید برد.

خرید بازی World of Warcraft Battle of Azeroth اورجینال


بازی
For Honor (فور آنر)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

اگر به بازی های سبک نقش آفرینی و اکشنی که باید در نبردهای آن ها از سلاح های سرد استفاده شود علاقه دارید، مطمئن باشید عاشق بازی زیبای فور آنر یا For Honor خواهید شد. در این بازی شما باید نقش یک جنگجو را بر عهده بگیرید و در نبردهای مختلف شرکت کنید و با کسب تجربه و از بین بردن دیگر دشمنان قابلیت هایتان را ارتقاء دهید. بازی گیم پلی بسیار جذابی دارد و در حالت آنلاین اوج لذت را برایتان به همراه خواهد داشت. در بازی هیروهای مختلف تعریف شده‌اند که هر یک قابلیت ها و توانایی های خاصی دارند. برای اینکه بتوانید بازی را در حالت عادی شروع کنید خرید نسخه استارتر آن کافی است اما در این نسخه تعداد هیروهای کمتری آنلاک هستند و باید زحمت بیشتری برای آنلاک هیروی دیگر صرف شود. بنابراین خرید نسخه استاندارد بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید بازی For Honor اورجینال


بازی اورواچ
(Overwatch)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

اگر به بازی های آنلاین تیمی علاقه دارید، مطمئن باشید عاشق بازی زیبای اورواچ خواهید شد. در این بازی هیروهای مختلف وجود دارند که هر یک از قابلیت ها و توانایی های خاصی بهره می‌برند. شما باید سعی کنید بهترین هیرو را با توجه به انتخاب های دشمن برگزیده و از قابلیت های آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا قادر به پیروزی بر دشمن باشید و بتوانید هیروهای دشمن را از بین ببرید. بازی اورواچ در سبک اول شخص و شوتر طراحی شده و قالب کارتونی دارد اما گیم پلی بسیار جذاب و هیجان انگیزی را ارائه می‌کند که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های 2018 هستید، مطمئن باشید بازی Overwatch یکی از این بازی هاست.

خرید بازی Overwatch اورجینال


بازی
Forza Horizon 4 (فورزا هورایزن 4)

بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر

آخرین بازی که به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر معرفی می‌کنیم بازی فورزا هورایزن 4 یا Forza Horizon 4 است که گیم پلی بسیار جذابی دارد و در سبک اتومبیلرانی یک بازی فوق‌العاده محسوب می‌شود. حالت آنلاین بازی اوج هیجان را در رانندگی برایتان به ارمغان می‌آورد. اتومبیل های بسیار متنوعی در این بازی طراحی و ارائه شده‌اند و قابلیت ارتقاء تمام آن ها وجود دارد. اگر به بازی های سبک اتومبیلرانی علاقمند هستید، مطمئن باشید عاشق بازی زیبای Forza Horizon 4 خواهید شد. برای خرید سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4 از لینک زیر استفاده کنید.

خرید Forza Horizon 4 اورجینال

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین بازی های 2018 برای کامپیوتر پرداختیم. بازی هایی که در این لیست معرفی شدند بنا به سلیقه شخصی ما انتخاب شده‌اند و شاید با سلیقه شما هماهنگ نباشند. اگر تصور می‌کنید جای بازی خاصی در این لیست خالی است، لطفا حتما نام بازی مد نظرتان را در بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر همراهان فروشگاه سی دی کی سل به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.