سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس)

آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس)

با استفاده از دی ان اس (DNS) می‌توانید خیلی از مشکلات اجرایی بازی های ایکس باکس (Xbox) از جمله مشکل وصل نشدن به سرور گیم ها را برطرف سازید. اما چطور و چگونه می‌توان در کنسول Xbox دی ان اس وارد و فعال کرد؟ در این مقاله به آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس یا همان تنظیم دی ان اس در Xbox می‌پردازیم. با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

کاربرد تنظیم دی ان اس دستی در ایکس باکس

همانطور که می‌دانید اتصال به اینترنت یکی از مهمترین پیش‌نیازهایی است که این روزها برای انجام آزادانه بازی ها در کنسول هایی همچون ایکس باکس به آن نیاز خواهید داشت. فرقی نمی‌کند از چه ورژن ایکس باکسی استفاده کنید چون در هر حال وجود اتصال اینترنت برای آپدیت دستگاه، ساخت و ورد به اکانت، دانلود بازی ها، آپدیت بازی ها، اتصال به سرور گیم ها، انجام بازی ها به صورت آنلاین و غیره الزامی خواهد بود. اما متاسفانه در ایران به دلیل تحریم ها و همچنین محدودیت های اینترنت در خیلی از واقع ممکن است اتصال اینترنت کنسول Xbox با مشکل رو به رو شود!

برای مثال این احتمال وجود دارد که شما نتوانید در اکانت خویش لاگین شوید یا دیتای بازی را دانلود کنید! همچنین در خیلی از مواقع اتصال به سرور بازی ها مختلف می‌شود! مثلا فرض کنید فیفا 23 ایکس باکس (Xbox) را خریداری کرده‌اید و بازی هم روی اکانت مایکروسافت شخصی شما فعال است اما وقتی آن را اجرا می‌کنید، اتصال به سرورهای گیم برقرار نمی‌شود و در نتیجه خیلی از بخش های بازی از قبیل آلتیمیت تیم (Ultimate Team) و غیره قابل انجام نخواهند بود! ضمن اینکه در این حالت سینک شدن اطلاعات حساب کاربری شما با بازی هم با مشکل مواجه خواهد شد!

به طور کلی اختلال های این چنینی می‌توانند مشکلات زیادی را برای گیمرهای در کنسول ایکس باکس به وجود آورند! خوشبختانه با وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس) می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. دی ان اس در حالت عادی برای هر شبکه اینترنتی که کنسول به آن متصل می‌شود به طور خودکار شناسایی و تعیین خواهد شد اما شما می‌توانید به صورت دستی هم تنظیمات DNS شبکه اینترنتی که کنسول به آن متصل است را تغییر دهید و بدین ترتیب مشکلاتی مثل وصل نشدن به سرور های بازی، لاگین نشدن در اکانت، دانلود نشدن بازی ها و خیلی مشکلات دیگر را برطرف نمایید. در این مقاله می‌خواهیم نحوه تنظیم دی ان اس (DNS) دستی در ایکس باکس (Xbox) را برایتان آموزش دهیم. لازم به ذکر است که برای نحوه تنظیم DNS در ویندوز هم می‌توانید از مقاله ضمیمه شده کمک بگیرید. از این آموزش می‌توانید به صورت مشابه در تمام ورژن های کنسول ایکس باکس برای تنظیم DNS استفاده کنید. با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (Xbox)

خوشبختانه تنظیم DNS ایکس باکس یا به اصطلاح عامیانه تر زدن DNS در Xbox کار خیلی ساده‌ای است. برای انجام این کار کافیست به شرح زیر عمل کنید:

آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس)

  • به قسمت Settings بروید.
  • گزینه Network Settings را انتخاب نمایید.
  • گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید.

آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس)

  • گزینه DNS Settings را انتخاب نمایید.
  • گزینه Manual را انتخاب کنید.

آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس)

  • دی ان اس مورد نظرتان را در فیلدهایی که نمایان می‌شود تایپ و وارد کنید.

پس از وارد کردن دی ان اس های مد نظرتان، دکمه B را بزنید تا به عقب بگردید و تست سرعت اینترنت و اتصال آن انجام شود. به همین سادگی ِDNS مورد نظرتان روی کنسول و شبکه اینترنت آن فعال خواهد شد. دقت داشته باشید که با هر بار تعویض شبکه اینترنت دستگاه، دوباره باید دی ان اس های مد نظرتان را به صورت دستی وارد نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش وارد کردن DNS در ایکس باکس (تنظیم دی ان اس) پرداختیم و نحوه انجام این کار را برایتان شرح دادیم. با استفاده از دی ان اس مناسب و خوب می‌توانید محدودیت ها و مشکلات اتصال به سرورهای بازی های مختلف در ایکس باکس یا مشکل لاگین شدن در اکانت و خیلی مسائل دیگر را برطرف کنید. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.