سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال

آموزش آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال

اگر کامپیوتر شما از ویندوز ۱۰ هوم بهره می‌برد و می‌خواهید آن را به نسخه پروفشنال ارتقا دهید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. چون در این مقاله می‌خواهیم به آموزش آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال بپردازیم.

آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال: مقدمه

امکان آپگرید ویندوز ۱۰ هوم به پرو تحت شرایط خاص حتی بدون اینکه لازم باشد ویندوز مجددا روی سیستم نصب گردد و اطلاعات آن حذف شود امکانپذیر خواهد بود، اما متاسفانه در برخی شرایط انجام این کار بدون نصب مجدد ویندوز ممکن نیست! بنابراین در قدم اول باید مشخص کنیم که شرایط فعلی ویندوز کامپیوتر شما چگونه است و با توجه به آن چه راه حلی برای ارتقای ویندوز هوم کامپیوتر به نسخه پروفشنال دارید! به طور کلی ویندوز 10 هوم نصب شده روی کامپیوتر می‌تواند دو حالت داشته باشد:

  • ویندوز هوم فعلی اورجینال باشد
  • ویندوز هوم فعلی کرک شده باشد

توجه به هر یک از شرایط نام برده شده فوق روند و مسیری که باید به منظور آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال طی شود متفاوت خواهد بود. در قدم اول باید بدانید و مشخص کنید که ویندوز ۱۰ هوم فعلی کامپیوتری که قرار شده آن را به پروفشنال ارتقا دهید کرک شده بوده یا اورجینال است؟ پس از مشخص کردن این موضوع می‌توانید روش و مسیر درست ارتقا ویندوز را با توجه به توضیحاتی که ارائه می‌کنیم طی نمایید. با ما همراه باشید تا توضیحات لازم و مرتبط با هر یک از این حالت ها را خدمتتان ارائه کنیم.

ارتقا ویندوز 10 هوم اورجینال به پرو

ویندوز ۱۰ هوم  فعلی که روی کامپیوتر شما نصب است اورجینال باشد به سادگی می‌توانید بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز و از بین رفتن اطلاعات درایو آن تبدیل یا آپگرید نسخه Home به Pro را انجام دهید. منظور فقط به یک لایسنس ارتقا ویندوز ۱۰ هوم به پرو نیاز خواهید داشت که با قیمت بسیار مناسب و ارزانی از فروشگاه CDKeySell قابل سفارش است. برای سفارش محصول روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید و لایسنس مورد نیاز را سفارش دهید. بعد از اینکه لایسنس به دست شما رسید مراحل زیر را به منظور آپگرید ویندوز 10 هوم به پروفشنال طی کنید:

آموزش آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال

  • به مسیر Settings > Activation ویندوز بروید.
  • در قسمت Upgrade your edition of windows روی گزینه Change Product Key کلیک نمایید.
  • لایسنس ارتقاء دهنده ویندوز که از سایت ما سفارش دادید را در فیلدی که ظاهر می‌شود وارد کنید.
  • روی گزینه Next > Activate کلیک نمایید.

ظرف چند ثانیه آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال انجام خواهد شد. برای تکمیل این پروسه به مسیر Settings > Windows Update بروبد و تمام آپدیت های در دسترس ویندوز را نصب کنید و سیستم را یک مرتبه ریستارت نمایید تا تغییرات مورد نیاز اعمال شود. بعد از اینکه سیستم ریستارت شد ادیشن ویندوز شما از نسخه هوم به پروفشنال تغییر پیدا می‌کند. داشته باشید که این روش فقط زمانی قابل استفاده است که ویندوز هوم فعلی کامپیوتر اورجینال باشد و در صورت کرک بودن ویندوز نمی‌توانید از این روش برای ارتقا و تبدیل نسخه هوم به پرو استفاده کنید.

آپگرید ویندوز 10 هوم کرک به پرو

اما اگر ویندوز هوم فعلی کامپیوتر شما کرک شده باشد چه راهی برای ارتقا به نسخه پرو خواهید داشت؟ همانطور که گفتیم در صورت کرک بودن ویندوز امکان استفاده از روش قبل به منظور ارتقا نسخه هوم به پرو وجود ندارد. در این گونه شرایط شاید بتوانید با استفاده از روش‌ های خاص و ابزارهای غیرقانونی که در اینترنت وجود دارند تبدیل ویندوز هوم به پروفشنال را انجام دهید اما ما به هیچ وجه استفاده از این روش‌ ها را پیشنهاد نمی‌کنیم، روش ‌ها قانونی نیستند و علاوه بر اینکه نمی‌توانند به سرعت و بهبود عملکرد کامپیوتر کمک کنند حتی منجر به تضعیف زده سیستم هم می‌شوند پس استفاده از این روش‌ ها اصلا توصیه نمی‌شود.

اگر ویندوز کامپیوتر شما در حال حاضر کرک شده است بهترین راه این خواهد بود که ویندوز را از ابتدا روی سیستم نصب کنید و این بار نسخه اورجینال سیستم عامل ویندوز را بر روی کامپیوترتان نصب نمایید. بدیعی است که در حین نصب ویندوز اورجینال این امکان را خواهید داشت که نسخه ۱۰ پرو را برای نصب انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که با انجام این کار تمام اطلاعات درایو ویندوز شما حذف می‌شوند و عملاً ویندوز مجددا روی سیستم نصب خواهد شد و باید مراحل نصب آن طی گردد. ضمناً در این روش بعد از نصب ویندوز باید از لایسنس ویندوز ۱۰ پرو برای فعال سازی قانونی سیستم عامل استفاده کنید خوشبختانه این لایسنس هم با ارزان‌ترین قیمت توسط فروشگاه ما عرضه می‌شود و با کلیک روی لینک زمین می‌شده می‌توانید به صفحه محصول آن مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش آپدیت ویندوز 10 هوم به پروفشنال پرداختیم و گفتیم که اگر ویندوز هوم فعلی کامپیوتر شما اورجینال باشد می‌توانید بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز و حذف اطلاعات سیستم، ادیشن آن را از هوم به پرو ارتقاء دهید اما اگر ویندوز فعلی سیستم اورجینال نباشد (کرک شده باشد) بهترین راه این است که مجددا ویندوز 10 پرو را از صفر روی کامپیوتر نصب کنید و با یک لایسنس اورجینال آن را به صورت قانونی فعال نمایید. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.