سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

اگر تمایل دارید بازی های استیم را با تخفیف های ویژه و باورنکردنی خریداری کنید، این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم به آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه بپردازیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

تخفیف های ویژه استیم چه هستند؟

استیم در برخی از وقت های سال مثل تعطیلات تابستان یا تعطیلات کریسمس بازی های خود را با تخفیف های ویژه عرضه می‌کند. این تخفیف ها دارای مدت زمان محدودی هستند و پس از یک دوره کوتاه از میان برداشته می‌شوند. علاوه بر این تخفیف های دوره‌ای که به مناسبت های خاص از سوی استیم ارائه می‌شوند، برخی از تخفیف های دیگر این پلتفرم هم بدون مناسب و به صورت کاملا تصادفی در روزهای مختلف ارائه خواهند شد. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توانید نسبت به خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه اقدام کنیم؟

برای خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه کافیست که از طریق پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل با ما ارتباط برقرار کنید. بدین منظور هم می‌توانید از قسمت گفتگو یا چت داخل سایت استفاده نمایید و هم می‌توانید از طریق تلگرام به ادمین کانال فروشگاه پیام دهید و با ارائه نام بازی مورد نظرتان که در تخفیف ویژه استیم قرار دارد، قیمت آن را جویا شوید. فروشگاه سی دی کی سل ظرف مدت زمان 30 دقیقه و با ارائه قیمتی مناسب بازی را مستقیما از اکانت شما خریداری خواهد کرد و بدین ترتیب شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید نسبت به خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه وارد عمل شوید.

آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

مراحل خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

همانطور که اشاره کردیم برای خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه باید ابتدا نام بازی مورد نظرتان که در تخفیف ویژه استیم قرار دارد را از طریق پشتیبانی فروشگاه برای ما ارسال نمایید. ظرف چند دقیقه بررسی های لازم انجام شده و قیمت بازی برای شما مشخص می‌شود. در صورتی که تمایل به خرید داشته باشید، محصول ظرف 1 دقیقه برای شما موجود می‌شود. پس از خرید مشخصات اکانت استیم خود را برای ما ارسال می‌کنید و ظرف 30 دقیقه هم خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه از طریق اکانت شما انجام می‌شود. بدین صورت هر زمان که هر بازی در استیم استور با تخفیف همراه باشد شما هم قادر به خرید آن خواهید بود.

آیا تخفیف های استیم استور فقط مربوط به زمان های خاصی هستند؟

همانطور که اشاره داشتیم استیم اغلب در بازه های زمانی خاص مثل تعطیلات کریسمس یا تابستان تخفیف های ویژه‌ای را برای مدت زمان طولانی لحاظ می‌کند. این باز های زمانی بهترین مواقعی هستند که می‌توانید از آن ها برای خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه استفاده کنید. اما تخفیف های استیم فقط در این بازه های زمانی خاص ارائه نمی‌شوند، بلکه استیم تخفیف های روزانه را هم برای بازی های خود ارائه می‌کند که این تخفیف ها هیچ زمانبندی دقیقی نداشته و قابل پیش بینی نیستند. شما عزیزان هر زمان که تخفیف مناسبی برای بازی مورد نظرتان در استیم استور را مشاهده کردید، می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید و در مورد آن مشاوره داشته باشید.

آیا خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه دارای ضمانت است؟

تمام بازی هایی که فروشگاه سی دی کی سل از طریق استیم استور برای مشتریان گرامی خریداری می‌کند دارای ضمانت خواهند بود. بنابراین خیالتان از بابت خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه راحت باشد.

چگونه تخفیف های ویژه استیم استور را مشاهده کنیم؟

یرای مشاهده تخفیف های روز استیم، کافیست از سایت استیم وارد اکانت خود شوید و سپس روی گزینه Store کلیک کنید تا به استیم استور منتقل شوید.

آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

سپس از منوی سمت چپ صفحه گزینه Specials را انتخاب نمایید.

آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

مشاهده خواهید کرد که لیست بازی های در تخفیف ویژه استیم نمایان می‌شود. برای خرید هر یک از بازی های مورد نظرتان می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

آخرین کلام

بنابراین گیمرهای عزیز می‌توانند با برقراری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل همواره نسبت به خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه وارد عمل شوند و از خریدهای با قیمت عالی و باورنکردنی بهره‌مند شوند.

4 دیدگاه برای “آموزش خرید بازی استیم با تخفیف های ویژه

  1. رها گفته:

    سلام خسته نباشید یک سوال خرید بازی با استفاده از key بازیهایی مثل CSGO مناسب تر از خرید مستقیم بازی ها نیست؟؟؟

    • امین رضائیان گفته:

      سلام
      قیمت گذاری بازی ها با توجه به سیاست های شرکت سازنده گیم متفاوت هست و گاها سی دی کی ارزون تر و گاها خرید مستقیم ارزون تر خواهد بود.
      پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.