سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت

اگر به دنبال خرید یک لایسنس قانونی و اورجینال برای سری نرم افزار Microsoft Office 2019 هستید، این مطلب اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله مشخص می‌کنیم چه طور با  سرویس فروشگاه CDKeySell قادر به خواهید بود که با ارزان ترین قیمت نسبت به خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 وارد عمل شوید. با ما همراه باشید.

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 : مقدمه

قبل از اینکه در رابطه با لایسنس و مفهوم آن در نرم افزار آفیس و الزام استفاده از آن صحبت کنیم بهتر است کمی شما را بیشتر با سری پکیج نرم افزاری مایکروسافت Office آشنا کنیم. بدون تردید اگر با کامپیوتر کار کرده باشید نام برنامه هایی مثل اکسل (Excel)، ورد (Word)، پاورپوینت (Powerpoint) و غیره را شنیده‌اید. این برنامه های کاربردی همگی جزئی از سروی پکیج نرم افزاری هستند که توسط شرکت مایکروسافت با نام آفیس یا Office منتشر شده‌اند و حق انحصاری فروش و عرضه این پکیج نرم افزاری با شرکت آمریکایی مایکروسافت است.

بنابراین خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 یا دیگر نسخه های این سری از پکیج های نرم افزاری مثل 2016، 2013 یا 2010 امری است که شما در شرایطی که تمایل دارید به طور قانونی از مزیت های برنامه بهره‌مند شوید باید انجام گیرد. همانطور که پیش از این در مقاله “آیا لایسنس آفیس رایگان وجود دارد؟” هم اشاره کرده بودیم هیچ لایسنس قانونی به طور رایگان برای سری نرم افزارهای Microsoft Office یا هیچ نرم افزار دیگری وجود ندارد! بنابراین در قدم اول این مسئله را فراموش کنید که لایسنسی رایگان و قانونی برای برنامه Office کامپیوتر پیدا نمایید چون عملا انجام این کار امکانپذیر نیست.

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت

پس چطور می‌توانید Microsoft Office را روی کامپیوتر خود نصب کرده و از آن بدون محدودیت استفاده کنیم؟ ما در این مقاله فرض را بر این قرار داده‌ایم که شما می‌خواهید Office 2019 را روی سیستم خود نصب کنید، اما هیچ فرقی از نظر لایسنس مابین آفیس 2019 و دیگر نسخه های آن وجود ندارد و تمام شرایطی که عنوان می‌کنیم برای دیگر نسخه های آفیس هم معتبر هستند. در ادامه بیشتر در رابطه با خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 و فعالسازی آن روی کامپیوترها صحبت خواهیم کرد و مشخص می‌کنیم که شما چطور می‌توانید با سرویس فروشگاه CDKeySell با صرف کمترین هزینه ممکن Office Pro Plus 2019 را روی سیستم خود نصب و راه اندازی کنید. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

دو روش فعالسازی Microsoft Office Pro Plus 2019

نصب آفیس روی هر سیستمی به صورت رایگان قابل انجام است! یعنی شما می‌توانید به سادگی هر نسخه از برنامه آفیس که مد نظرتان است را از سایت های واسط یا حتی سایت رسمی خود مایکروسافت دانلود کنید و روی سیستم نصب نمایید. اما مشکل بعد از نصب نمایان می‌شود! تا زمانی که آفیس را روی سیستم خودتان فعال نکنید قادر به استفاده بدون مشکل و محدودیت از تمام ویژگی های آن نخواهید بود. بنابراین فعالسازی Office 2019 باید روی سیستم شما انجام گیرد. اما چطور می‌توان این کار را صورت داد؟ در اینجاست که بحث خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 مطرح می‌شود!

فعال کردن Microsoft Office Pro Plus 2019 به دو شیوه می‌تواند روی کامپیوتر شما انجام شود. شیوه اول مربوط به فعالسازی توسط برنامه های کرک و به صورت غیرقانونی خواهد بود. برخی شرکت های خاص برنامه هایی تحت عنوان keygen را عرضه می‌کنند که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود نرم افزار آفیس را کرک و به طور غیر قانونی فعال کنید. مشکل این روش گذشته از مسائل اخلاقی مربوط به عدم دریافت آپدیت های برنامه می‌شود! یعنی وقتی شما Office 2019 را با استفاده از یک برنامه Keygen کرک کنید، آپدیت های آتی آن را دریافت نخواهید کرد. ضمن اینکه عموما این برنامه های Keygen خود مخرب بوده و می‌توانند مثل یک ویروس عمل کرده و به محض اجرا برای سیستم مشکلاتی به وجود آورند.

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت

اما روش اصلی و دومی که می‌توانید از آن استفاده کنید مربوط به خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 می‌شود که در مقاله “مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019″ به طور جامع مزیت های خرید آن را برایتان شرح دادیم. وقتی لایسنس اورجینال و قانونی آفیس را خریداری کرده و روی سیستم فعال کنید، می‌توانید برای همیشه آپدیت های همان نسخه آفیس را روی سیستم مورد نظر دریافت کنید و دیگر برای فعالسازی Office بر روی آن کامپیوتر مشکلی نخواهید داشت. البته لایسنس های آفیس 2019 در نوع های مختلفی عرضه شده‌اند و شما بنا به سلیقه و نیاز شخصی خود می‌توانید هر یک از این نسخه ها را تهیه نمایید. اما چطور می‌توان این لایسنس قانونی Microsoft office 2019 را با کمترین هزینه خریداری کرد؟

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت

فروشگاه سی دی کی سل این امکان را در اختیار کاربران و مشتریان عزیز قرار داده که با صرف کمترین هزینه بتوانند نسخه قانونی برنامه آفیس را روی کامپیوتر خود فعال کنند. لایسنس های عرضه شده در فروشگاه CDKeySell کاملا معتبر بوده و از پشتیبانی مایکروسافت قابل استعلام هستند. ضمن اینکه این لایسنس ها در دو نوع OEM و Retail قابل سفارش خواهند بود. لایسنس OEM نوعی از لایسنس است که با سخت افزار یک سیستم لینک می‌شود و برای همیشه روی آن سیستم فعال باقی می‌ماند مگر اینکه سخت افزار آن سیستم تغییر پیدا کند. اما لایسنس Retail نوعی از لایسنس است که به سخت افزار ارتباطی ندارد و می‌تواند بارها روی چند سیستم منتقل گردد، البته این لایسنس هم مثل نوع OEM در آن واحد فقط روی یک سیستم قابل استفاده خواهد بود.

از آنجایی که قیمت لایسنس های قانونی و اورجینال Microsoft Office 2019 بالاست، فروشگاه سی دی کی سل این لایسنس ها را به صورت عمده و با قیمت همکار و بسیار ارزان تهیه کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. بدین ترتیب خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت امکانپذیر خواهد شد. برخی کاربران تصور دارند که برای فعال کردن سری نرم افزارهای آفیس روی کامپیوتر حتما باید ویندوز آن ها اورجینال باشد، در حالی که لزومی مبنی بر اورجینال بودن ویندوز وجود ندارد اما طبیعتا زمانی که شما لایسنس ویندوز 10 یا دیگر نسخه های آن را تهیه و روی سیستم فعال کنید و آپدیت های ویندوز را هم دریافت نمایید، از هماهنگی بهتری هم برخوردار خواهید شد و احتمال بروز باگ و مشکل روی سیستم شما به حداقل می‌رسد.

خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت

خرید لایسنس Office Pro Plus 2019 OEM

خرید لایسنس Office Pro Plus 2019 Retail

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این به صحبت در مورد اهمیت فعالسازی و نصب برنامه آفیس روی کامپیوتر ها، روش های فعالسازی آن و همچنین سرویسی صحبت کردیم که فروشگاه سی دی کی سل برای خرید لایسنس آفیس اورجینال 2019 با ارزان ترین قیمت ارائه می‌کند. اگر به دنبال تهیه لایسنس قانونی برنامه Office 2019 یا دیگر نسخه های این سری از برنامه های کاربردی مایکروسافت هستید، فروشگاه سی دی کی سل بهترین قیمت و کیفیت را برای شما ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی آنلاین فروشگاه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.