سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید یو سی پابجی | (PUBG UC)

خرید یو سی پابجی | (PUBG UC)

پول داخل بازی پابجی موبایل با نام Unknown Cash یا اصطلاحا UC شناخته می‌شود. علاقمندان به این بازی در موبایل اندروید و آیفون می‌توانند با استفاده از این پول یا آیتم به ارتقاء کاراکتر خویش و شخصی سازی وی بپردازند. فروشگاه سی دی کی سل سعی داشته خرید یو سی پابجی (PUBG UC) را با ارزان ترین قیمت ممکن برای علاقمندان به این گیم مقدور سازد. در ادامه بیشتر در رابطه با جزئیات این موضوع صحبت خواهیم کرد.

بازی PUBG Mobile

بازی پابجی یکی از محبوب ترین بازی های فعلی است که در سبک اکشن و شوتر و البته بتل رویال ارائه شده و اصلی ترین نسخه آن مربوط به کامپیوتر و پلتفرم استیم می‌شود. این نسخه از بازی نام برده شده همواره یکی از پرفروش ترین بازی های استیم بوده و سال هاست که در رتبه پرفروش ترین گیم های این پلتفرم قرار می‌گیرد. شرکت سازنده این گیم بعد از مشاهده موفقیت های گستره‌ای که برای این بازی به دست آمد، نسخه اندرویدی و آی او اسی گیم را هم منتشر ساخت و جالب اینجاست که نسخه موبایلی این گیم هم توانست بسیار محبوب شود!

نسخه موبایلی گیم مذکور را اصطلاحا PUBG Mobile می‌نامند و این نسخه هم روی گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید و هم گوشی های مجهز به سیستم عامل iOS قابل اجراست. اما این موارد که ارتباطی به خرید یو سی پابجی دارند؟ تیم سازنده بازی برای کسب درآمد بیشتر آیتم هایی را در درون آن ارائه کرده‌اند و برای خرید این آیتم ها یوزر یا کاربر را ملزم به صرف پول مجازی می‌کنند که اصطلاحا UC یا Unknown Cash نامیده می‌شود. با خرید این پول مجاز کاربران پابجی موبایل قادر خواهند بود که زودتر در گیم مذکور به پیشروی رسیده و نتیجه مورد نظرشان را به دست آورند.

خرید یو سی پابجی | PUBG UC

اما چطور می‌توان UC بازی پابجی موبایل را خریداری کرد؟ فروشگاه سی دی کی سل سعی کرده که ساده ترین راه ممکن برای فعالسازی و خرید یو سی پابجی  PUBG UC را ارائه کند. در همین راستا روش فعالسازی تضمینی و سریع را ارائه می‌دهد. علاقمندان به خرید UC بازی PUBG موبایل می‌توانند بعد از مراجعه به لینک ضمیمه شده که مربوط به محصول مورد نظر می‌شود، سفارش خویش را به ثبت برسانند. برای تکمیل سفارش کافیست که Player ID خود را در بخش یادداشت سفارش وارد کنید یا بعد از ثبت سفارش Player ID خود را برای تیم پشتیبانی فروشگاه ارسال نمایید.

خرید یو سی پابجی | (PUBG UC)

اما اگر دقیقا نمی‌دانید که چطور و گونه باید Player ID اکانت خویش را پیدا کنید کافیست مراحلی که نام می‌بریم را دنبال نمایید. بدین منظور در موبایل خود بازی PUBG را اجرا کرده و سپس در صفحه اصلی آن، آیکون نمایش داده شده در عکس اول و بالا را انتخاب کنید تا جزئیات اکانت شما نمایش داده شود. در این بخش مشاهده می‌کنید که Player ID شما منطبق با تصویری که در عکس دوم نشان داده شده قابل رویت خواهد بود. کافیست این پلیر آیدی که شامل چندین عدد می‌شود را برای تیم پشتیبانی فروشگاه ارسال نمایید یا در یادداشت سفارش خرید یو سی پابجی (PUBG UC) وارد نمایید.

نحوه و زمان فعالسازی UC بازی پابجی موبایل  

فعالسازی یو سی به طور مستقیم انجام خواهد شد و بدین منظور هیچ نیازی نیست که شما مشخصات اکانت خود را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید. تنها ارائه Player ID برای فعالسازی یو سی به مقداری که شما تهیه کرده‌اید کافی خواهد بود. تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل ظرف مدت زمان 30 دقیقه UC را به اکانت شما اضافه خواهند کرد. لازم به ذکر است که در برخی مواقع خاص ممکن است مابین زمان خرید یو سی پابجی موبایل تا فعالسازی آن چیزی در حدود 3 ساعت هم طول بکشد اما تقریبا در 95 درصد مواقع سفارشان خرید UC بازی پابجی موبایل در کمتر از 30 دقیقه تکمیل می‌شوند. ضمنا در نظر داشته باشید که ساعت کاری تیم پشتیبانی فروشگاه هر روز از 9 صبح الی 23 شب خواهد بود و سفارشانی که در خارج از این بازه به ثبت برسند، صبح روز بعد پیگیری می‌شوند.

مقادیر مختلف خرید یو سی پابجی | PUBG UC

تنوع زیادی در انتخاب مقادیر مختلف PUBG UC ارائه شده و کاربران می‌توانند بنا به نظر و نیاز خودشان یکی از این مقادیر را انتخاب کنند. مقادیری که فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده شامل مواردی همچون 60، 300، 600، 1500، 3000 و 6000 تایی می‌شوند. لازم به ذکر است که در اغلب مواقع هر یک از این مقادیر دارای مقدار معینی بوناس هم خواهند بود که البته ممکن است مقدار آن بنا به سیاست های شرکت سازنده بازی در آینده تغییر کند. به عنوان مثال در حال حاضر کاربرانی که 600 یو سی پابجی خریداری کنند تقریبا 60 عدد یو سی به طور مجانی و به عنوان بوناس هدیه خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.