سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

صفر تا صد تغییر دادن ریجن اکانت استیم

صفر تا صد تغییر دادن ریجن اکانت استیم

حتما شما هم در مورد تغییر دادن کشور یا اصطلاحا ریجن (Region) در استیم اطلاعاتی دارید یا در رابطه با این موضوع چیزهایی شنیده‌اید. اما انجام این کار دقیقه چه مزیت هایی دارد و اصلا چرا باید به فکر تغییر دادن لوکیشن یا کشور اکانت خود باشیم؟ این کار چطور قابل انجام خواهد بود؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور جامع در رابطه با تغییر دادن ریجن اکانت استیم صحبت کنیم. بنابراین با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

ریجن یا کشور اکانت استیم و اهمیت آن

قبل از هر چیز بهتر است در رابطه با مفهوم ریجن یا کشور اکانت استیم صحبت کنیم. هر اکانت استیمی که ساخته می‌شود، با توجه به IP سازنده اکانت به یک لوکیشن یا کشور خاص تعلق خواهد گرفت. تا زمانی که از اکانت استیم خود خریدی ثبت نکرده باشید و از استور استیم هیچ بازی خریداری نکرده باشید، لوکیشن و کشور اکانت و طبیعتا واحد پول استیم استور با تغییر IP شما متغیر خواهد بود. یعنی اگر اکانت استیم جدیدی بسازید و با IP آمریکا وارد آن شوید، قیمت بازی ها را به دلار مشاهده خواهید کرد و به استیم استور آمریکا متصل می‌شوید و اگر IP خود را به کشور دیگری مثل آلمان تغییر دهید، به استور آلمان متصل شده و قیمت بازی ها را به یورو مشاهده می‌کنید. آشنایی با این مفهوم برای درک بهتر مزیت های تغییر دادن ریجن اکانت استیم مهم و حائز اهمیت است.

طبق قوانین استیم، قیمت بازی ها در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است یک بازی در کشور آلمان 50 یورو قیمت داشته باشد و در کشور آمریکا 40 دلار و در کشوری مثل روسیه یا آرژانتین 10 دلار فروخته شود! به بیان دیگر قیمت بازی ها در استیم با توجه به لوکیشن استور و منطقه‌ای که کاربر در آن ساکن است متغیر خواهد بود. لازم به ذکر است که ایرانی ها لوکیشن استور اختصاصی ندارند و استور اصلی در حالتی که با IP ایران در استیم لاگین شوید روی یورو تنظیم می‌شود. اگر به دقت توضیحات فعلی را مطالعه کرده باشید بدون تردید متوجه اهمیت ریجن یا کشور اکانت استیم شده‌اید!

صفر تا صد تغییر دادن ریجن اکانت استیم

اگر کشور یا ریجن اکانت Steam شما روی منطقه‌ای باشد که بازی ها در آن ارزان تر شوند، هزینه کمتری برای خرید گیم هایتان پرداخت خواهید کرد و به بیان دیگر می‌توانید بازی های مورد نظرتان را با قیمت کمتری از استیم تهیه کنید. در اینجاست که تغییر دادن ریجن اکانت استیم حائز اهمیت می‌شود! تصور کنید اکانت استیم شما روی کشوری مثل آمریکا یا آلمان قفل شده باشد و شما مجبور به صرف هزینه بالا برای خرید گیم های مورد نظرتان شوید! در این شرایط با تغییر دادن لوکیشن استیم خود می‌توانید مشکل را برطرف کرده و استور اکانت خود را به کشور هایی منتقل کنید که قیمت بازی ها در آن ها ارزان تر است.

بهترین کشور برای تغییر دادن ریجن اکانت استیم

همانطور که اشاره داشتیم قیمت بازی های استیم در کشورهای مختلف یا بهتری بگوییم ریجن های مختلف متفاوت است. بنابراین شاید این سوال در ذهنتان به وجود Hید که بهترین کشور یا ریجن برای استور استیم کدام کشور است؟ طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شد که دو کشور روسیه و آرژانتین بهترین کشورها برای تنظیم کشور اکانت استیم هستند. به بیان دیگر از استور استیم شما یا کشور اکانت استیم شما روی روسیه یا آرژانتین باشد، بازی های این پلتفرم را با قیمت مقرون به صرفه‌تری می‌توانید خریداری کنید. پس بهترین کشور برای تغییر دادن ریجن اکانت استیم دو کشور آرژانتین و روسیه هستند. اما چطور می‌توان لوکیشن استور یا همان کشور اکانت استیم را به یکی از این دو منطقه منتقل کرد؟

انجام این کار تا چند وقت پیش و قبل از اینکه قوانین استیم تغییر پیدا کند، بدون محدودیت و هر 14 روز یک بار امکانپذیر بود اما هم اکنون دیگر این امکان وجود ندارد و عملا تغییر ریجن استیم به این سادگی ها برای اکانت های قدیمی امکانپذیر نیست. برای انجام این کار می‌توانید از سرویس اختصاصی استفاده کنید که فروشگاه سی دی کی سل در این راستا ارائه کرده است. بدین منظور کافیست روی لینک ضمیمه شده کلیک نمایید و بعد از ثبت سفارش خرید خود به تیم پشتیبانی پیام دهید و مشخصات اکانت استیم خویش را ارائه کنید تا یکی از کارشناسان ما وارد اکانتتان شوند و تغییر ریجن یا لوکیشن استور شما را با موفقیت به انجام برسانند!

صفر تا صد تغییر دادن ریجن اکانت استیم

استفاده همزمان از اکانت های مختلف

یکی از روش های بسیار ساده و کارآمدی که خیلی از کاربران برای دور زدن محدودیت های تغییر دادن ریجن اکانت استیم از آن استفاده می‌کنند مربوط به ساخت چندین اکانت و استفاده همزمان از آن ها می‌شود! برای مثال تصور کنید بازی روی روسیه قیمت ارزانی دارد و یک بازی دیگر روی آرژانتین قیمت مناسب تری را ارائه می‌کند! برای جلوگیری از صرف هزینه اضافه در این شرایط کاربر می‌تواند دو اکانت مختلف بسازد و لوکیشن یکی از آن ها را روی آرژانتین و دیگری را روی روسیه تنظیم نماید. بدین ترتیب هر زمان که وی تمایل به خرید بازی داشته باشد که قیمت آن روی روسیه ارزان تر است، از اکانت روسیه خود استفاده می‌کند و هر زمان تمایل به خرید بازی داشته باشد که در استور آرژانتین قیمت پایین تری دارد از اکانت آرژانتین خود استفاده به عمل می‌آورد.

این روش یکی از جالب ترین ترفند هایی است که اغلب گیمرهای ایرانی در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند اما در نظر داشته باشید که به موجب این روش بازی های استیم شما هم روی دو اکانت مختلف ارائه خواهند شد و نمی‌توانید تمام بازی های مورد نظر را روی یک اکانت داشته باشید. با این حال این روش می‌تواند گزینه و راه حل بسیار خوبی برای دور زدن محدودیت های استیم باشد و از سمت دیگر منجر شود که هیچ خطر بن شدن و بلاکی از سمت استیم شما را تهدید نکند.

تغییر دادن ریجن اکانت استیم : نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در رابطه با تغییر لوکیشن، استور یا همان ریجن اکانت های استیم پرداختیم و جزئیات این مسئله را برایتان شرح دادیم. فراموش نکنید که طبق قوانین جدید پلتفرم استیم عملا تغییر دادن ریجن اکانت استیم به سادگی امکانپذیر نیست، اما شما می‌توانید با سرویسی که فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده، اکانت استیم خویش ر به روسیه یا آرژانتین منتقل کنید که مقرون به صرفه ترین قیمت های ممکن برای بازی های استیم روی این دو ریجن ارائه می‌شوند.

2 دیدگاه برای “صفر تا صد تغییر دادن ریجن اکانت استیم

  1. sina گفته:

    سلام خسته نباشین من یه سوال داشتم من چند وقت پیش یه بازی خرید کردم از ریجن ارژانتین ولی قبلش هم یه چند تا بازی روی استیمم دادم الان با تغییر ریجن استیمم مشکلی برای بقیه بازیام پیش نمیاد یا دیگه نمیتونم با اونا بازی کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.