سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر

اگر یک کامپیوتر خانگی یا سیستم کاری راه اندازی کرده باشید، بدون تردید برای استفاده آزادانه از آن نیازمند سری نرم افزاری های آفیس خواهید بود. سری نرم افزار های آفیس مایکروسافت ابزارهای بسیار کاربردی در ویندوز هستند. اگر لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 را خریداری کرده‌اید و با فعالسازی آن آشنایی ندارید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم به آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 بپردازیم. بنابراین با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

مایکروسافت آفیس چیست؟ | Microsoft Office

قبل از اینکه در رابطه با فعال کردن لایسنس اورجینال آفیس صبحت کنیم بهتر است ماهیت این سری از پکیج های نرم افزاری شرکت مایکروسافت را بیشتر برایتان قابل درک سازیم. اصلا مایکروسافت آفیس چیست و چرا باید آن را روی سیستم خود نصب داشته باشیم؟ آیا نصب این نرم افزار اجباری و الزامی است؟ خب، نصب کردن آفیس روی کامپیوتر الزامی نیست، یعنی اینطور نخواهد بود که اگر Office را روی سیستم خودتان نصب نکنید، قادر به استفاده از ویندوز نباشید! اما بدون نصب آفیس خیلی از قابلیت های اصلی کامپیوتر را از دست می‌دهید. به عنوان مثال قادر نخواهید بود که از ابزارهایی مثل ورد (Word)، اکسل (Excel)، پاورپوینت (Powerpoint) و غیره استفاده کنید.

بنابراین مایکروسافت آفیس پکیج نرم افزاری است که شامل ابزارهایی از قبیل ورد، اکسل، پاورپوینت و غیره می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که این پکیج نرم افزاری در آوریل (April) سال 1988 توسط بیل گیتس (Bill Gates) معرفی شد و بعد از سال ها هنوز هم اصلی ترین پکیج نرم افزاری است که روی هر کامپیوتر ویندوزی باید نصب باشد. پس اگر می‌خواهید از ابزارهای نام برده شده در کامپیوتر خود استفاده کنید باید مایکروسافت آفیس روی سیستم نصب شود. اما نحوه فعالسازی Microsoft Office 2019 یا دیگر نسخه های این سری از نرم افزاری های مایکروسافت چطور است و چگونه می‌توان این پکیج نرم افزاری را روی سیستم نصب و فعال کرد؟ اصلا سری نرم افزار های آفیس شامل چند نسخه می‌شوند؟ در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم.

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر

نسخه های مختلف مایکروسافت آفیس

هر چند وقت یک بار شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از سری نرم افزارهای آفیس را منتشر و روانه بازار می‌کند. جدیدترین و آخرین نسخه از سری نرم افزار های آفیس که قابلیت های جالب تری را ارائه کرده و کاملا با سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت سازگار شده، آفیس 2019 خواهد بود. اما نسخه های دیگری از سری نرم افزارهای آفیس از قبیل Microsoft Office 2010، Microsoft Office 2013، Microsoft Office 2016 و Office 365 هم هنوز در بین کاربران محبوبیت دارند و روی خیلی از سیستم ها نصب شده‌اند. اما به عقیده ما بهترین نسخه برنامه آفیس در حال حاضر همان نسخه سال 2019 خواهد بود که از رابط کاربری متفاوت و کاربرپسندی بهره می‌برد و تمام قابلیت های مورد نیاز در ابزارهایی همچون اکسل، ورد و غیره را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به همین دلیل ما در ادامه این مطلب به طور اختصاصی در مورد مایکروسافت آفیس 2019 صحبت خواهیم کرد.

روش های نصب Office روی کامپیوتر | کرک و قانونی

عموما دو روش متداول برای نصب و فعال کردن مایکروسافت آفیس 2019 یا دیگر نسخه های این پکیج نرم افزاری وجود دارد. روش اول فعال سازی به صورت غیر قانونی و با استفاده از ابزارهایی است که به آن ها کرک (Crack) گفته می‌شود و روش دوم روش صحیح و قانونی فعالسازی خواهد بود که نیازمند خرید لایسنس اورجینال Microsoft Office 2019 است. متاسفانه در کشور ما اغلب کاربران به دلیل قیمت بالای لایسنس آفیس از نسخه های کرک شده این پکیج نرم افزاری استفاده می‌کنند اما متاسفانه نسخه های کرک شده کیفیت پایینی دارند و به خوبی نمی‌توانند نیازهای کاربر را برای مدت زمان طولانی برطرف سازند، ضمن اینکه در این روش عملا حقوق شرکت سازنده نرم افزار نادیده گرفته می‌شود که این کار از نظر اخلاقی و شرعی درست نیست.

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر

بنابراین ما توصیه داریم برای فعالسازی Microsoft Office 2019 حتما از لایسنس رسمی استفاده کنید. استفاده از لایسنس اورجینال مزیت های متعددی را برایتان به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید تمام آپدیت های آن نسخه از پکیج نرم افزاری که خریداری کرده‌اید را بدون نیاز به صرف هزینه اضافه دریافت کنید. بدین ترتیب تمام قابلیت های جدید ابزارهای آفیس در دسترس شما قرار می‌گیرند. از سمت دیگر خیلی از آپدیت های منتشر شده برای این پکیج نرم افزاری به رفع باگ و اختلال های آن کمک می‌کند و بدین ترتیب مشکلاتی مثل کند بودن اجرای نرم افزار، باگ های خیره شدن فایل و پریدن احتمالی آن ها و خیلی مسائل دیگر برطرف خواهد شد. ضمن اینکه با خرید لایسنس اورجینال Office شما عملا حق و حقوق شرکت سازنده را هم پرداخت می‌کنید و این شرکت دینی بر گردن شما نخواهد داشت.

پس با دو روش مختلف می‌تواند پکیج نرم افزاری مایکروسافت آفیس 2019 یا دیگر نسخه های آن را روی سیستم نصب و راه اندازی کرد. روش اول مربوط به روش کرک و بدون هزینه می‌شود و روش دوم مربوط به روش قانونی و خرید لایسنس خواهد بود. قبل از هر چیز اشاره کنیم که شما برای فعال کردن لایسنس اورجینال آفیس روی سیستم خودتان نیاز قطعی مبنی بر خرید لایسنس Windows 10 Pro، هوم یا دیگر نسخه های ویندوز نخواهید داشت و اگر حتی ویندوز شما کرک شده باشد هم می‌توانید لایسنس قانونی آفیس 2019 را روی آن فعال کنید. اگرچه توصیه ما این است که حتما برای امنیت بیشتر هم که شده لایسنس ویندوز را هم به طور قانونی روی سیستم خود فعال نمایید. برای خرید پکیج های لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس با قیمت باورنکردنی در فروشگاه سی دی کی سل بر روی این قسمت کلیک کنید.

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 با لایسنس اورجینال

اما فرض کنید لایسنس اورجینال آفیس 2019 را خریداری کرده‌اید و حالا می‌خواهید با استفاده از این لایسنس پکیج نرم افزاری Office 2019 را روی سیستم خود نصب کنید. در این شرایط باید چه اقداماتی از سوی شما انجام گیرد؟ خوشبختانه نحوه فعال کردن لایسنس Office 2019 بسیار ساده است. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا هر نسخه‌ای از نرم افزار آفیس (به ویژه نسخه های کرک شده) را از روی سیستم خود کاملا حذف کنید.
  • مطمئن شوید که به شبکه اینترنت مناسب و پر سرعتی متصل هستید.
  • روی این قسمت کلیک کنید تا به صفحه رسمی مایکروسافت برای دانلود آفیس 2019 هدایت شوید.
  • با ارائه مشخصات اکانت مایکروسافت خود وارد اکانتتان شوید.
  • لایسنس اورجینالی که از فروشگاه دریافت کرده‌اید را در فیلد ارائه شده وارد کنید و کمی منتظر باشید تا لایسنس تایید شود.
  • برای منوی Country or Region گزینه United States را انتخاب کنید و برای منوی Language هم گزینه English را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه Next کلیک کنید تا دانلود نرم افزار شروع شود.

بدین ترتیب دانلود جدیدترین نسخه رسمی پکیج نرم افزاری آفیس 2019 از سایت این شرکت انجام می‌شود. این پروسه ممکن است با توجه به سرعت اینترنت شما تا چند دقیقه طول بکشد. بنابراین منتظر باشید تا آفیس رسمی از مایکروسافت دانلود گردد. بعد از اینکه دانلود تمام شد روی گزینه Install کلیک کنید تا نصب آفیس 2019 روی سیستم شما انجام گیرد.

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر

بعد از اینکه این پکیج نصب شد، عملا فعالسازی Microsoft Office 2019 با لایسنس اورجینال در کامپیوتر انجام شده و آفیس برای همیشه روی آن سیستم فعال می‌ماند. بنابراین می‌توانید یک ورد، اکسل یا پاورپوینت ساخته و وارد بخش لایسنس آن شوید و از فعال بودن آفیس اطمینان حاصل نمایید. بنابراین به همین سادگی می‌توان با تهیه کردن لایسنس های اورجینال سری نرم افزاری های Microsoft Office آن ها را به طور قانونی روی سیستم فعال کرد و از تمام مزیت های آن ها بهره‌مند شد.

اعتبار لایسنس آفیس 2019 و اطمینان از اورجینال بودن

خیلی از کاربران سوال می‌کنند که آیا لایسنس آفیس 2019 می‌تواند مدت دار باشد و بعد از مدتی از روی سیستم حذف شود؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر اینطور نیست! اگر لایسنس اورجینال آفیس را تهیه و بر روی سیستم خود فعال کنید، آن سیستم برای همیشه قادر به استفاده از سری نرم افزار های Office خواهد بود، مگر اینکه شما تغییرات سخت افزاری عمد‌ه‌ای در آن به وجود آورید یا اقداماتی انجام دهید که خلاف قوانین و ضوابط مایکروسافت هستند. بنابراین با خرید لایسنس اورجینال مایکروسافت آفیس خیالتان از بابت مدت زمان اعتبار لایسنس راحت باشد و بدانید که لایسنس بدون محدودیت روی سیستم شما فعال باقی می‌ماند.

اما چطور بعد یا قبل از فعالسازی Microsoft Office 2019 از اورجینال بودن لایسنس دریافت شده اطمینان حاصل کنیم؟ برای انجام این کار دو راه وجود دارد. راه اول این است که مستقیما با پشتیبانی مایکروسافت ارتباط برقرار کنید و با ارائه کد لایسنس از آن ها بخواهید که اورجینال بودن کد را تایید کنند. راه دوم این است که لایسنس را مورد استفاده قرار دهید! طبیعتا زمانی که لایسنس در سایت مایکروسافت تایید شده و دسترسی دانلود دیتای آفیس را به شما بدهد، آن لایسنس اورجینال و مورد تایید مایکروسافت خواهد بود اما اگر این اجازه در همان مرحله اول داده نشود، مشخصا لایسنس مشکل دارد. در نظر داشته باشید فروشگاه سی دی کی سل لایسنس اورجینال آفیس را با ضمانت اورجینال بودن در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد و تمام لایسنس های عرضه شده در این فروشگاه قابلیت استعلام از مایکروسافت را دارند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با انواع لایسنس Office و همچنین روش های نصب و فعالسازی آن صحبت کردیم. اگر به فکر خرید لایسنس اورجینال ویندوز یا آفیس هستید، فروشگاه سی دی کی سل این لایسنس ها را با قیمتی باورنکردنی در اختیارتان قرار می‌دهد. فراموش نکنید تمام لایسنس های عرضه شده د این فروشگاه قابلیت استعلام از مایکروسافت را دارند و با تضمین در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی آنلاین فروشگاه ارتباط برقرار کنید. امیدواریم از این مقاله اختصاصی و آموزشی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.