سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آی آر مایکروسافت استور: خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال

آی آر مایکروسافت استور: خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال

خیلی از هموطنان عزیز بنا به دلایل مختلف تمایل دارند که از نسخه های قانونی یا اصطلاحا اورجینال آفیس و ویندوز استفاده کنند. این موضوع به ویژه در استفاده از جدیدترین ورژن دو محصول مذکور بیشتر مشاهده می‌شود. اما چطور می‌توان با اطمینان خاطر در ایران نسبت به خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال اقدام کرد؟ آی آر مایکروسافت استور اولین فروشگاه رسمی است که این امکان را برای هموطنان ایرانی میسر می‌سازد. با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با سرویس این فروشگاه آشنا کنیم.

بکارگیری نسخه های کرک شده ویندوز و آفیس می‌تواند دردسرهای زیادی را در پی داشته باشد. به عنوان مثال تجربه نشان داده که ویندوز های کرکی به مرور زمان کند می‌شوند و به همین جهت عموما بعد از مدت کوتاهی نیازمند حذف و نصب مجدد خواهند بود که انجام این کار واقعا دردسرهای زیادی دارد. همین شرایط برای برنامه آفیس هم برقرار است و نسخه کرک شده این برنامه عموما به مرور کند و کندتر می‌شود. از سمت دیگر ورژن های نامبرده شده آفیس و ویندوز آپدیت های مایکروسافت را دریافت نمی‌کنند و این موضوع ثبات عملکرد آن ها را تقلیل می‌دهد.

علاوه بر این موارد، امنیت اطلاعات کاربر در هنگامی که از ورژن های کرکی استفاده به عمل آید به هیچ عنوان تضمین نشده و کاملا زیر سوال می‌رود. طبق آمار بسیاری از جاسوسی های کامپیوتری و هک های نرم افزاری از طریق ابزارهای کرک صورت می‌پذیرد. بنابراین این موضوعات می‌توانند خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال را به یک موضوع مهم تبدیل کنند. بد نیست به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که بکارگیری نسخه های کرکی Windows یا Office در خیلی از کشورهای دنیا که حقوق کپی و رایت رعایت می‌شود جرم تلقی شده و می‌تواند منجر به دادگاهی شدن کاربر و حتی به زندان افتادن وی شود.

بنابراین اگر قصد سفر به یک کشور دیگر با لپ تاپ خود را دارید یا به امنیت اطلاعات خودتان اهمیت می‌دهید و نمی‌خواهید که از آن ها سوء استفاده به عمل آید و یا بنا به هزار و یک دلیل دیگر در پی خرید نسخه اورجینال و قانونی ویندوز و آفیس هستید، آی آر مایکروسافت استور فروشگاه ایرانی است که امکان خرید نسخه های اورجینال و قانونی ویندوز و آفیس را با ارزان ترین قیمت ممکن برای هموطنان عزیز مقدور می‌سازد. در این فروشگاه هم لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت به صورت دیجیتال عرضه شده و هم امکان سفارش دی وی دی اورجینال محصولات مایکروسافت از قبیل آفیس، ویندوز، ویزیو و غیره میسر شده که به آدرس پستی مشتریان ارسال می‌گردد.

آی آر مایکروسافت استور: خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال

آی آر مایکروسافت استور: خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال

پیدا کردن یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد برای تهیه کردن لایسنس های محصولات مایکروسافت کار ساده‌ای نیست به ویژه اگر در ایران ساکن باشید و با محدودیت های ناشی از تحریم و هزاران مشکل دیگر دست و پنجه نرم کنید. اما آی آر مایکروسافت استور با ارائه یک سرویس کاملا خاص و مطمئن سعی دارد که امکان خرید آفیس و ویندوز اورجینال را برای هموطنان عزیز با ارزان ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت مقدور سازد.

با سرویس این فروشگاه علاقمندان به بکارگیری ورژن های اورجینال و قانونی محصولات مایکروسافت می‌توانند هم به صورت دیجیتال و هم فیزیکی محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند. به عنوان مثال خرید لایسنس ویندوز 10 پرو در آی آر مایکروسافت استور هم می‌تواند به صورت دیجیتال و تحویل از طریق ایمیل صورت پذیرد و هم می‌تواند به طور فیزیکی و تحویل به همراه دی وی دی نصب Windows 10 Pro درب منزل صورت پذیرد. پک های فیزیکی که آی آر مایکروسافت استور ارائه کرده توسط خود این شرکت در ایران تولید می‌شوند و طراحی اختصاصی دارند اما محتوای دی وی دی های آن ها اورجینال بوده و مستقیما از سرور مایکروسافت دریافت شده است.

بنابراین خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال دیگر یک معضل نخواهد بود! پیش از این برخی از فروشگاه های اینترنتی صرفا لایسنس این محصول را عرضه می‌کردند اما این اولین بار است که یک فروشگاه ایرانی با نوآوری خود محصولات اورجینال مایکروسافت را در قالب پک های فیزیکی هم عرضه می‌کند. لایسنس آفیس 2019 اورجینال هم شرایط کاملا مشابهی داشته و می‌توان آن را به صورت دیجیتال و پک فیزیکی تهیه کرد. جالب است بدانید که راهنمایی لازم جهت نصب و راه اندازی هر محصول به همراه آن ارائه خواهد شد و در سایت فروشگاه و منوی اصلی آن هم راهنمای فعال سازی تمام محصولات قید شده‌اند.

اطمینان از اصل بودن لایسنس ها و گارانتی

اما چطور می‌توانیم از اورجینال بودن محصولاتی که در آی آر مایکروسافت استور عرضه شده‌اند مطمئن شویم؟ آیا گارانتی و ضمانتی هم در قبال محصولات فروخته شده ارائه می‌شود؟ خوشبختانه تمام لایسنس هایی که در فروشگاه مذکور عرضه می‌شوند از گارانتی اورجینال بودن برخوردار هستند و امکان استعلام آن ها از پشتیبانی مایکروسافت وجود دارد. بنابراین در خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال از آی آر مایکروسافت استور خیالتان از بابت اصل، قانونی و اورجینال بودن محصولی که دریافت می‌کنید راحت است! اما با توجه به اینکه مایکروسافت در کشورمان نماینده رسمی ندارد و عملا گارانتی این شرکت برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست، آی آر مایکروسافت استور چه تدبیری در قبال این موضوع اندیشیده است؟

آی آر مایکروسافت استور: خرید آفیس 2019 و ویندوز 10 اورجینال

خوشبختانه فروشگاه مذکور برای این مسئله هم راه چاره‌ای اندیشیده است و تمام لایسنس هایش را با گارانتی اختصاصی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع لایسنسی که مشتریان انتخاب می‌کنند تعیین می‌شود. تمام پروداکت کی هایی (Product Key) که از نوع ریتیل (Retail) و بیند (Bind) هستند دارای 3 سال ضمانت و پشتیبانی اختصاصی آی آر مایکروسافت استور خواهند بود. لایسنس های نوع او ای ام (OEM) هم یک سال ضمانت دارند و لایسنس های یک بار نصب با توجه به ماهیتشان فقط برای اولین فعالسازی مشمول ضمانت می‌شوند.

پس با گارانتی و پشتیبانی اختصاصی که آی آر مایکروسافت استور در اختیار مشتریانش ارائه می‌دهد، هیچ لزومی مبنی بر بهره‌مندی از پشتیبانی خود مایکروسافت وجود ندارد. در نظر داشته باشید که ارائه ورژن های مختلف لایسنس های محصولات مایکروسافت به این دلیل در فروشگاه یاد شده صورت گرفته که تمامی هموطنان عزیز با هر بودجه و شرایطی که دارند قادر به خرید نسخه اورجینال آفیس و ویندوز مایکروسافت باشند و بتوانند از مزیت های بکارگیری نسخه قانونی این محصولات بهره‌مند شوند.

جمع‌بندی

پس اگر می‌خواهید با ارزان ترین قیمت از ورژن اورجینال محصولات مایکروسافت به ویژه ویندوز و آفیس استفاده کنید، آی آر مایکروسافت استور اولین فروشگاه ایرانی است که این امکان را با گارانتی اختصاصی میسر می‌کند. امکان خرید انواع محصولات مایکروسافت از این فروشگاه در قالب لایسنس دیجیتال و پک های فیزیکی وجود دارد. با مراجعه به صفحه محصول مورد نظرتان در فروشگاه یاد شده به راحتی می‌توانید در مورد آن محصول و شرایط خریدش اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.