سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بتل پس کالاف دیوتی | Modern Warfare 2019 Battle Pass

خرید بتل پس کالاف دیوتی | Modern Warfare 2019 Battle Pass

بازی فوق‌العاده جذاب کالاف دیوتی 2019 توانست غوغایی در صنعت گیم و بازی های سبک اکشن و شوتر ایجاد کند. این گیم فوق‌العاده برای حفظ جذابیت در بازه های زمانی مختلف محتوای آپدیت شده‌ای تحت عنوان بتل پس (Battle Pass) را عرضه می‌کند. پس با خرید بتل پس کالاف دیوتی (COD Warfare 2019 Battle Pass) می‌توانید به جدیدترین محتوای این گیم جذاب دسترسی یابید. اما سوال اینجاست که چطور باید بتل پس بازی MW 2019 را خریداری کرد؟ با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

خرید بتل پس کالاف دیوتی

قبل از هر چیز باید بگوییم که برای تهیه کردن Battle Pass بازی کالاف دیوتی قطعا باید نسخه پایه این گیم در اکانت شما فعال باشد. فرقی نمی‌کند که نسخه استاندارد بازی را در اکانت خود فعال داشته باشید یا اینکه نسخه بتل پس ادیشن را تهیه کرده باشید و تحت هر حالت امکان فعالسازی و خرید بتل پس کالاف دیوتی را خواهید داشت. برای حرید سی دی کی اورجینال بازی کالاف دیوتی 2019 می‌توانید روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید. بتل پس در واقع محتوای اضافه بازی است که در بازه های زمانی مختلف از سمت شرکت اکتیویژن منتشر خواهد شد.

فعالسازی Battle Pass به گونه‌ایست که باید از خود بازی انجام شود. برای فعالسازی این محتوا نیازمند مصرف کردن پول داخل بازی Call of Duty Modern Warfare 2019 هستید که اصطلاحا به آن پوینت (Point) یا سی پی (CP) گفته می‌شود. بتل پس بازی به طور مجزا از طریق استور بلیزارد قابل خرید و فعالسازی نخواهد بود و شما باید با استفاده از پوینت یا CP نسبت به فعالسازی آن اقدام کنید. مقدار پوینت که باید برای فعالسازی هر بتل پس صرف شود توسط اکتیویژن مشخص خواهد شد. پس برای خرید بتل پس کالاف دیوتی باید ابتدا پوینت بازی را تهیه کنید و سپس از طریق خود گیم نسبت به فعالسازی Battle Pass اقدام نمایید.

خرید بتل پس کالاف دیوتی | Modern Warfare 2019 Battle Pass

خرید پوینت بازی Call of Duty Modern Warfare 2019

بنابراین اگر قصد فعالسازی بتل پس Call of Duty Modern Warfare 2019 را دارید ابتدا باید ببینید که برای فعال کردن بتل پس مورد نظرتان چه مقدار پوینت لازم دارید. سپس با مراجعه به لینک ضمیمه شده نسبت به خرید پوینت بازی کالاف دیوتی اقدام کنید و به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید. در کمتر از 30 دقیقه تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل مقدار Point خریداری شده شما را به اکانت بلیزاردتان اضافه می‌کنند. بنابراین شما به سادگی وارد گیم شده و فعالسازی و خرید بتل پس کالاف دیوتی را تکمیل می‌کنید. به همین صورت تمام بتل پس های بازی مذکور قابل خرید بوده و از طریق خود گیم قابلیت فعالسازی دارد.

تاثیر ریجن روی قیمت بتل پس Modern Warfare 2019

از آنجایی که مقدار پوینت مشخصی برای فعالسازی بتل پس بازی Modern Warfare 2019 در نظر گرفته شده، بنابراین شاید در داخل بازی تفاوت قیمتی مابین ریجن های مختلف گیم وجود نداشته باشد، اما در عمل از آنجایی که شما باید برای خرید و فعالسازی بتل پس کالاف دیوتی ابتدا پوینت تهیه کنید و قیمت پوینت در ریجن های مختلف متفاوت است، بنابراین هزینه نهایی فعالسازی Modern Warfare 2019 Battle Pass هم متفاوت خواهد بود. ارزان ترین قیمت پویت بازی برای اکانت هایی خواهد بود که لوکیشن آن ها روی روسیه تنظیم شده باشند و سپس آمریکا و در نهایت اروپا ریجن های بعدی هستند. ضمنا اگر کشور اکانت شما روی مواردی مثل بریتانیا باشد هم هزینه پوینت به مراتب زیادتر خواهد شد.

فروشگاه سی دی کی سل این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که در صفحه خرید پوینت بازی کالاف دیوتی 2019 بتوانند ریجن یا همان لوکیشن اکانت خود را انتخاب کرده و سپس با قیمت مناسبی Point بازی را تهیه کنند. دقت داشته باشید که زمان ثبت سفارش خرید پوینت ریجن اکانت خود را به درستی انتخاب کنید تا در فعالسازی و خرید بتل پس کالاف دیوتی با مشکل رو به رو نشوید. در صورتی که هرگونه سوالی در ذهنتان ایجاد شده است می‌توانید به طور مستقیم با تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح ساخته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

خرید بتل پس کالاف دیوتی | Modern Warfare 2019 Battle Pass

تکمیل سفارش خرید بتل پس کالاف دیوتی در فروشگاه CDKeySell

اما تکمیل سفارشات خرید Battle Pass یا بهتر بگوییم COD Point بازی کالاف دیوتی 2019 در فروشگاه CDKeySell چقدر زمان می‌برد و چطور انجام خواهد شد؟ همانطور که گفتیم برای فعالسازی و خرید بتل پس کالاف دیوتی بالید پوینت این بازی را به مقدار مورد نیاز تهیه کنید. بعد ثبت سفارش خرید CP به تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل پیام دهید و شماره سفارش خود را جهت پیگیری ارسال کنید. ظرف 15 الی 30 دقیقه یکی از کارشناسان ما وارد اکانت شما شده و مقدار پوینتی که تهیه کرده‌اید را به گیم شما اضافه می‌کند. تنها کاری که شما انجام می‌دهید این است که وارد بازی شده و پوینت اضافه شده به گیم را برای خرید Battle Pass بازی کالاف دیوتی مصرف می‌نمایید. بنابراین تکمیل سفارش خرید بتل پس بازی COD MW 2019  در فروشگاه CDKeySell ظرف 15 الی 30 دقیقه انجام خواهد شد.

خرید پویت بازی COD MW2019

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با نحوه فعالسازی بتل پس بازی کالاف دیوتی 2019 یا همان Call of Duty Modern Warfare 2019 صحبت کردیم که تحت بلیزارد قابل اجراست. برای فعالسازی بتل پس این بازی باید پوینت خریداری شود که در فروشگاه CDKeySell با نازلترین قیمت عرضه شده و سپس می‌توانید از این پوینت بازی فعال کردن Battle Pass بازی استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست به تیم پشتیبانی آنلاین فروشگاه پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.