سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید فیفا 22 برای کامپیوتر

خرید فیفا 22 برای کامپیوتر

همانطور که در جریان هستید، جدیدترین نسخه از سری بازی های فیفا یا FIFA به طور رسمی برای پلتفرم های مختلف منتشر شده و کامپیوتر یا PC هم یکی از این پلتفرم هاست. اما چطور می‌توان با ارزان ترین قیمت ممکن خرید فیفا 22 برای کامپیوتر را با اطمینان خاطر انجام داد؟ فروشگاه سی دی کی سل این امکان را برایتان مقدور ساخته است. در ادامه بیشتر در رابطه با سرویس این فروشگاه و خرید بازی FIFA 22 (فیفا 22) با شما عزیزان صحبت می‌کنیم.

آشنایی با نسخه اورجینال بازی فیفا 22 | FIFA 22

بازی هایی که شما می‌توانید برای کامپیوتر تهیه کنید، عموما به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود. دسته اول بازی های اورجینال هستند و دسته دوم شامل بازی های کرک شده خواهند بود. اما این دو چه تفاوتی نسبت به هم دارند و چرا برای بازی هایی مثل فیفا 22، نسخه اورجینال می‌تواند گزینه بهتری باشد و تجربه گیمینگ جالب تری را به علاقمندان این گیم منتقل نماید؟ در بخش زیر توضیحات مربوط به دو نوع کرک شده و اورجینال بازی های PC را ارائه کرده‌ایم:

  • نسخه کرک شده (کرکی): نسخه های کرک شده یا اصطلاحا کرکی بازی هایی مثل FIFA 22 در واقع نسخه‌ای هستند که تمام قابلیت های ورژن اصلی گیم را ندارند و محدود شده‌اند. آپدیت های بازی برای این نسخه ها به طور رسمی منتشر نمی‌شود و عموما نصب و اجرای آن ها سخت بوده و باگ های متعددی را به همراه خواهد داشت. از همه مهمتری اینکه با استفاده از ورژن کرکی بازی هایی مثل فیفا 22 قادر به انجام آنلاین گیم و استفاده از مدهایی که نیازمند اینترنت و آنلاین بودن هستند نخواهید بود. بنابراین نسخه کرک شده بازی را می‌توان ورز« هک شده و محدود آن دانست که فقط از بازی آفلاین پشتیبانی می‌کند.
  • نسخه اورجینال (قانونی): نسخه قانونی و اورجینال بازی هایی از قبیل FIFA 22 در واقع ورژن اصلی آن ها هستند که هیچ محدودیتی برای انجام گیم در حالت های مختلف آفلاین و آنلاین ندارند. آپدیت های عمومی بازی برای کسانی که خرید فیفا 22 برای کامپیوتر را به صورت اورجینال انجام داده باشند به طور رایگان منتشر می‌شود و تمام باگ ها و مشکلات اجرایی گیم هم در 99 درصد مواقع با اقدام شرکت سازنده از بین می‌روند. مهمترین مزیت نسخه اورجینال بازی های کامپیوتری در باز بودن تمام مدها و بخش های بازی و امکان انجام گیم به صورت آنلاین خلاصه می‌شود.

بنابراین با اصلی ترین تفاوت های مابین دو نسخه کرکی و اورجینال بازی های کامپیوتری آشنا شدید. اگر بخواهیم به طور دقیق در رابطه با بازی FIFA 22 صحبت کنیم می‌توانیم اینطور بگوییم که نسخه کرک شده از حالت هایی مثل بازی کردن مستقیم آنلاین یا مد هایی همچون آلتیمیت تیم (Ultimate Team) پشتیبانی نمی‌کند اما نسخه قانونی و اورجینال گیم از این مد ها پشتیبانی به عمل می‌آورد. به همین سبب همیشه توصیه می‌شود کسانی که به دنبال خرید بازی های کامپیوتری هستند و خود را یک گیمر واقعی می‌دانند، نسخه اورجینال بازی ها را تهیه کنند.

خرید فیفا 22 برای کامپیوتر

پیش‌نیازها برای خرید فیفا 22 برای کامپیوتر اورجینال

اما برای اینکه بتوانیم نسبت به خرید بازی FIFA 22 اورجینال اقدام کنیم باید چه پیش نیازهایی را داشته باشیم؟ به بیان دیگر برای اجرای نسخه اورجینال فیفا 22 نیازمند چه چیزهایی خواهیم بود؟ در بخش زیر پیش نیازهای اجرای گیم در حالت اورجینال را برایتان ضمیمه کرده‌ایم:

  • یک اکانت استیم یا اوریجین: نسخه قانونی و اورجینال بازی فیفا 22 می‌تواند از طریق استیم (Steam) یا اوریجین (Origin) اجرا شود. بنابراین اگر می‌خواهید ورژن اصلی و قانونی این گیم را بخرید باید یک اکانت استیم یا اوریجین بسازید که ساخت هر دوی آن ها رایگان است. بدین منظور کافیست به سایت استیم یا اوریجین بروید و با کلیک روی گزینه Sign Up و ارائه مشخصات شخصی خودتان، یک اکانت اختصاصی برای خویش بسازید.
  • سی دی کی اورجینال بازی: سی دی کی اورجینال در واقع همان لایسنس قانونی بازی است. اگر می‌خواهید خرید فیفا 22 برای کامپیوتر را به طور قانونی و اورجینال انجام دهید، نیازمند تهیه کردن سی دی کی یا cd key هستید. برای انجام این کار و خرید سی دی کی بازی فیفا 22 اورجینال می‌توانید از سرویس فروشگاه CDKeySell استفاده کنید که در بخش بعدی بیشتر در مورد جزئیات آن صحبت خواهیم کرد.
  • حجم اینترنت برای دانلود دینای بازی: وقتی که بازی به صورت قانونی روی اکانت استیم یا اوریجین شما فعال شد، می‌بایست دیتای آن را از برنامه استیم یا اوریجین دانلود کنید. دیتا مستقیما از سرورهای رسمی گیم دانلود می‌شود و حاوی به روز ترین اطلاعات گیم خواهد بود. در آینده هم تمام آپدیت های رایگان گیم را به راحتی و در حین اجرا دریافت خواهید کرد و هیچ نیازی به نصب گیم، کرک کردن آن، اقدام برای آپدیت و غیره نخواهید داشت چون تمام این مراحل به طور خودکار انجام می‌شوند.

موارد فوق پیش نیازهایی هستند که شما برای خرید نسخه اورجینال بازی FIFA 22 به آن ها نیاز خواهید داشت. مهمترین این مراحل همان خرید سی دی کی است که شاید برای خیلی از شما عزیزان سردرگم کننده به نظر برسد. سایر مراحل از قبیل ساخت اکانت استیم یا اوریجین، دانلود برنامه آن ها و سپس دانلود دیتای گیم بسیار ساده هستند. در بخش بعدی به طور دقیق در مورد خرید سی دی کی اورجینال بازی FIFA 22 و سرویسی که فروشگاه CDKeySell در این راستا ارائه کرده با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

خرید بازی فیفا 22 اورجینال از فروشگاه سی دی کی سل

فروشگاه CDKeySell با بیش از 5 سال سابقه در زمینه عرضه بازی های اورجینال کامپیوتر یا PC، بدون تردید مطمئن ترین مرجعی است که می‌توانید از سرویس آن برای خرید بازی فیفا 22 اورجینال کامپیوتر استفاده کنید. این فروشگاه هر دو نسخه استیم و اوریجین گیم را با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه کرده تا هموطنان عزیز و گیمرهای ایرانی علاقمند به این بازی بتوانند بدون محدودیت از آن لذت ببرند. برای خرید فیفا 22 اورجینال PC کافیست با کلیک روی این ضمیمه شده به صفحه محصول بروید.

خرید فیفا 22 برای کامپیوتر

در کنار گزینه “پلتفرم” با توجه به اینکه دوست دارید بازی روی اکانت استیم شما فعال شود یا روی اکانت اوریجین، یکی از دو گزینه استیم (Steam) یا اوریجین (Origin) را انتخاب کنید. برای گزینه “نسخه” هم باید نسخه‌ای از بازی که مد نظرتان است را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید ورژن یا نسخه استاندارد (Standard) یا آلتیمیت (Ultimate) را تهیه نمایید. عموما نسخه های گران قیمت تر محتوای اضافه‌ای را هم ارائه می‌کنند. گزینه آخر هم تحت عنوان “نوع محصول” ارائه شده که توصیه داریم ارزان ترین حالت را در این قسمت انتخاب کنید. انتخاب هر یک از گزینه ها در این بخش هیچ تاثیری روی اورجینال بودن خرید فیفا 22 برای کامپیوتر ندارد و تحت هر شرایط شما ورژن اورجینال این بازی را از فروشگاه CDKeySell بر روی اکانت شخصی خودتان دریافت می‌کنید.

بعد از انتخاب گزینه های مناسب، محصول را به سبد خریدتان اضافه کنید و به صفحه تسویه حساب بروید. سپس فرم تسویه حساب را تکمیل کرده و پرداخت را انجام دهید تا سفارشتان به ثبت برسد. تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل هر روز و حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 22 شب (گاها حتی بیشتر و تا ساعت 1 شب) فعال است. بنابراین از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین (پایین و سمت راست صفحه) به تیم پشتیبانی پیام دهید تا هرچه سریعتر یکی از کارشناسان ما سفارشتان را تکمیل کنند. عموما تکمیل سفارش خرید بازی فیفا 22 اورجینال از فروشگاه CDKeySell ظرف 15 الی 30 دقیقه انجام می‌شود.

مراقب فروشگاه های نامعتبر و کلاهبرداری های احتمالی باشید!

همانطور که مشاهده کردید به طور کلی خرید فیفا 22 برای کامپیوتر اورجینال کار ساده‌ای است اما اینکه شما یک فروشگاه قابل اعتماد را برای انجام این کار انتخاب کنید موضوع بسیار مهمی خواهد بود. گذشته از تمام ریسک هایی که پرداخت آنلاین می‌تواند در پی داشته باشد، شما بعد از خرید از یک فروشگاه باید مشخصات اکانت شخصی خودتان را برای فعال سازی گیم در اختیار تیم پشتیبانی قرار دهید. طبیعتا اگر پشتیبانی فروشگاه قابل اعتماد و مطمئن نباشد، احتمال از دست رفتن اکانت شما و هک شدن آن بالا می‌رود.

علاوه بر این، خیلی از افراد و حتی فروشگاه هایی که در حوزه بازی های اورجینال فعالیست دارند، از روش های غیر قانونی برای فعل سازی بازی در اکانت مشتریان استفاده می‌کنند. روش هایی مثل بکارگیری دلارهای هکی، استفاده از سی دی کی هایی که بک خورده‌اند و خیلی موارد دیگر می‌توانند منجر شوند که شما بعد از خرید بازی فیفا 22 و فعالسازی آن، نه تنها قادر به انجام این بازی نباشید و اکانتتان بن شود، بلکه برای همیشه دسترسی به اکانت خویش را هم به دلیل نقش قوانین شرکت سرویس دهنده از دست بدهید. بنابراین تحت هیچ شرایط به هر فرد یا فروشگاهی برای خرید بازی های اورجینال اعتماد نکنید.

جمع‌بندی در مورد خرید فیفا 22 برای کامپیوتر

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در رابطه با خرید بازی FIFA 22 اورجینال کامپیوتر با شما عزیزان صحبت کردیم و مراحل انجام این کار و فعالسازی ورژن اورجینال گیم را برایتان شرح دادیم. همچنین از اهمیت بکارگیری سرویس یک فروشگاه معتبر در فعالسازی این بازی صحبت کردیم و گفتیم که فروشگاه CDKeySell با ببش از 5 سال سابقه در زمینه عرضه بازی های کامپیوتری اورجینال می‌تواند بهترین انتخاب پیش رویتان باشد. با سی دی کی سل یک خرید مطمئن، سریع و بدون دردسر خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.