سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019

مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019

اگر تمایل دارید با مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 آشنا شوید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم برخی از اصلی‌ترین مزایای خرید لایسنس آفیس مایکروسافت را خدمتتان معرفی کنیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 چیست؟

در حال حاضر بسیاری از کاربران به دلایل مختلفی از نسخه‌های کرکی و غیر قانونی نرم افزارها، بازی‌ها، ویندوز و غیره استفاده می‌کنند. از آنجایی که نسخه‌های کرکی برای استفاده غیر قانونی دست کاری شده‌اند، مشکلات متعددی را به همراه خواهند داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش امنیت سیستم و بروز حفره‌های امنیتی اشاره کرد. کامپیوتر و یا لپ تاپ‌ها حاوی اطلاعات شخصی هر فرد هستند. بنابراین حفظ امنیت آن‌ها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو استفاده از نسخه‌های قانونی ویندوز و نرم افزارها می‌تواند ریسک دزدیده شدن اطلاعات شخصی را تا حد بسیار چشمگیری کاهش دهد. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان از نسخه‌های قانونی محصولات کامپیوتری استفاده کرد؟ جهت انجام این کار تنها کافیست لایسنس اورجینال محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. به طور کلی لایسنس (License) به کد دیجیتالی گفته می‌شود که امکان استفاده قانونی از محصولات کامپیوتری نظر ویندوز، نرم افزارها، بازی‌ها و غیره را فراهم می‌آورد.

مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019

بدون شک مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) یکی از پرکاربردترین مجموعه نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر به شمار می‌رود که اکثر کاربران از آن برای انجام امور روزانه و یا اداری خود استفاده می‌کنند. جدیدترین نسخه از این مجموعه، Microsoft Office Pro Plus 2019 نام دارد که امکانات و قابلیت‌های بیشتر و پیشرفته‌تری را نسبت به نسخه‌های پیشین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در صورتی که تمایل دارید از نسخه قانونی این مجموعه استفاده ‌کنید، تنها کافیست نسبت به خرید لایسنس مایکروسافت آفیس پرو پلاس 2019 از فروشگاه سی دی کی سل اقدام نمایید. لایسنس مایکروسافت آفیس 2010، 2013 و 2016 نیز برای آن دسته از عزیزانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر این مجموعه استفاده می‌کنند، در فروشگاه موجود است. علاوه بر ارائه لایسنس مایکروسافت آفیس، فروشگاه سی دی کی سل لایسنس ویندوز 10 پرو و هوم را نیز با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 بپردازیم.

مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 چیست؟

مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019

بسیاری از کاربران با مزایای خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 آشنایی ندارند. از این رو در این مقاله قصد داریم برخی از مزایای آن را خدمتتان شرح دهیم.

امنیت

بدون شک حفظ امنیت را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 دانست. همانطور که در فوق نیز به آن اشاره داشتیم، نسخه‌های کرکی موجب به خطر افتادن امنیت فایل‌های شخصی شما می‌شوند. بنابراین با خرید لایسنس اورجینال و استفاده از نسخه قانونی این مجموعه نرم افزاری می‌توانید از دسترسی هکرها و ویروس‌ها به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.

دریافت آخرین به روز رسانی‌ها

همانطور که مطلع هستید نسخه‌های کرکی نرم افزارها را نمی‌توان آپدیت کرد. در حالی که با خرید لایسنس قادر به دریافت جدیدترین آپدیت‌ها یا همان به روز رسانی‌ها خواهید بود.

بهره‌مندی از پشتیبانی دائمی مایکروسافت

از دیگر مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 می‌توان به بهره‌مندی دائمی از پشتیبانی مایکروسافت اشاره کرد. این موضوع بدان معناست که در صورت مواجه با هر گونه مشکل می‌توانید از طریق پشتیبانی مایکروسافت با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کرده  و مشکل خود را رفع نمایید. توجه داشته باشید که برای برقراری ارتباط با کارشناسان مایکروسافت تسلط بر زبان انگلیسی الزامی است.

بهبود عملکرد و کارایی نرم افزارها

همانطور که احتمالا مطلع هستید، نرم افزارهای کرکی مشکلات متعددی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان هنگ کردن ناگهانی، سرعت پایین اجرا و غیره اشاره کرد. در حالی که با خرید لایسنس و استفاده از نسخه قانونی نرم افزارها، عملکرد و سرعت اجرای آن‌ها به طور چشم گیری افزایش خواهد یافت و با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

رعایت قانون کپی رایت

یکی دیگر از مزایای خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 مربوط به رعایت قانون کپی رایت می‌شود. در واقع شما با خرید لایسنس حق و حقوق شرکت سازنده را پرداخت می‌کنید. بدین ترتیب قادر به استفاده قانونی و شرعی محصول مورد نظر خود خواهید بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مزیت های خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 پرداختیم. با خرید لایسنس مایکروسافت آفیس از فروشگاه سی دی کی سل قادر به بهره‌مندی از تمام مزایای ذکر شده در این مقاله خواهید بود.  در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین فروشگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.