سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

اگر شما هم به دنبال بهترین بازی های کامپیوتری 2017 هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 بپردازیم. بنابراین با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.


مقدمه‌ای در مورد بهترین بازی های کامپیوتری 2017

گیمرها همیشه به دنبال بهترین بازی ها هستند. هر ماه بازی های بسیار متعددی برای کامپیوتر منتشر و عرضه می‌شود اما تمام این بازی ها ارزش انجام دادن و صرف هزینه را ندارند. بنابراین لازم است شما بهترین بازی های کامپیوتری را شناخته و با اطلاع از نام آن‌ها نسبت به خریدشان وارد عمل شوید.

اما به نظر شما بهترین بازی های کامپیوتری 2017 کدامند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته فروشگاه با ما ارتباط برقرار کنید. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.


بهترین بازی های کامپیوتری 2017 : بازی
FIFA 18

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

بازی فیفا 18 یا FIFA 18 بدون تردید یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 محسوب می‌شود. این بازی در اواخر سال 2017 منتشر گردید و در اصل نسخه 2018 سری بازی های فیفا محسوب می‌شود. در بازی فیفا 18 می‌توانید اوج جذابیت ورزش فوتبال را تجربه کنید. چنانچه نسخه اورجینال بازی فیفا 18 را خریداری کنید قادر به انجام این بازی به صورت آنلاین می‌شوید و می‌توانید از بخش های بسیار جالب بازی همچون آلتیمیت تیم و مسابقات آنلاین بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

خرید نسخه اورجینال فیفا 18 (FIFA)


بهترین بازی های کامپیوتری 2017 : بازی Need for Speed Payback

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

بازی Need For Speed: Payback جدیدترین نسخه از سری بازی های نید فور اسپید است که هم اکنون یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 محسوب می‌شود. در این بازی هیجان‌انگیز شما اوج هیجان اتومبیلرانی را تجربه خواهید کرد و ‌می‌توانید خودروی خود را شخصی‌سازی و اسپرت کنید. با خرید نسخه اورجینال بازی Need For Speed: Payback تمام ویژگی‌های بازی نظیر رقابت های آنلاین و غیره هم در دسترستان قرار می‌گیرد. ضمنا بازی Need For Speed: Payback یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های فعلی PC محسوب می‌شود.

خرید نسخه اورجینال بازی Need For Speed: Payback


بهترین بازی های کامپیوتری 2017 : بازی Grand Theft Auto V

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

کمتر گیمری وجود دارد که با سری بازی های GTA یا Grand Theft Auto آشنا نباشد. بازی GTA V جدیدترین نسخه از این سری بازی ها محسوب می‌شود که بدون تردید یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 هم خواهد بود. بازی GTA V سبک جهان آزاد، اکشن و ماجراجویی را به همراه دارد و گیمر را در دنیای مجازی غوطه‌ور خواهد کرد. با خرید نسخه اورجینال این بازی می‌توانید تمام قابلیت‌هایش از جمله آنلاین بازی کردن را بدون هیچ محدودیتی تجربه کنید.

خرید نسخه اورجینال بازی Grand Theft Auto V


بهترین بازی های کامپیوتری 2017 : بازی PES 2018

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

سری بازی های PES یا پی اس هم از دیگر بازی های ورزشی محبوب در بین گیمرها هستند. بازی PES 2018 (پی اس 2018) جدیدترین نسخه از این سری بازی هاست که اوج جذابیت را به همراه دارد. با خرید نسخه اورجینال این بازی می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از تمام قابلیت هایش نظیر بازی کردن به صورت آنلاین استفاده کنید.

خرید نسخه اورجینال بازی PES 2018 (پی اس 2018)


بهترین بازی های کامپیوتری 2017 : بازی Assassin’s Creed Origins

5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 بازی زیبای Assassin’s Creed: Origins است که سبک جهان آزاد ، اکشن و ماجراجویی را به همراه دارد. در این بازی جذاب گیمر باید نقش کاراکتری را ایفاء کند که در فرقه قاتلین عضو می‌شود و مسیر زندگی او تغییر پیدا می‌کند. اگر به دنبال یک بازی بسیار جذاب و با گرافیک بالا هستید، شک نکنید که Assassin’s Creed: Origins یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

خرید نسخه اورجینال بازی Assassin’s Creed: Origins


جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017 پرداختیم. با خرید سی دی کی اورجینال بازی های نام برده شده می‌توانید از انجام آن‌ها بدون هیچ محدودیتی لذت ببرید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته فروشگاه با ما ارتباط برقرار کنید.

5 دیدگاه برای “5 مورد از بهترین بازی های کامپیوتری 2017

  1. علی گفته:

    سلام.ببخشید صریح و بیمقدمه میرم سر اصل مطلب من هیچی از این بازی اورجینال و سی دی کی و اینا سردر نمیارم اما یه بازی هست میخوام بریزم رو لبتابم کجا رو معرفی میکنید که لبتاب رو ببرم و از صفر تا صد و احرای بازی اورجینال رو برام انجام بدن؟ بازی بتل گراند پابجی رو منطورمه. واقعا ممنونتون میشم راهنمایی م کنید. هزینش هم برام مهم نیست

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      برای اجرای بازی پابجی به صورت اورجینال نیاز به یک اکانت استیم دارید که به صورت رایگان قابل ساخت هست.
      سپس سی دی کی اورجینال بازی پابجی رو از ما خریداری کنید و بعد از خرید از طریق پشتیبانی به همکاران بنده پیام بدید.
      سی دی کی با ضمانت کارکرد برای شما در اکانتون فعالسازی میشه.
      شما در این مرحله وارد اکانتتون میشید و دیتای بازی رو از اکانتتون دانلود میکنید (بعد از فعال کردن سی دی کی دسترسی دانلود دیتای اورجینال بهتون داده میشه).
      در نهایت بازی اجرا خواهد شد و میتونید آنلاین بازی کنید.
      باز هم اگر سوالی داشتید از طریق پشتیبانی (تلگرام یا چت) با همکاران بنده ارتباط برقرار کنید.
      با احترام و تشکر

  2. betadexms613j گفته:

    جی تی آی وی نسبت به حجمش بایدم گرافیکش عالی باشه .ولی حالا تو همون حجم تقریبی یا شایدم بیشتر BATMAN ARKHAM KNIGHT رو ببینین ،گرافیکش پایینه نسبت به حجم خیلی بالاش …. گرافیک فقط AC ODYSSEY و BATTLEFIELD 5 ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.