سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

چگونه گیم پس بخریم؟ | فروشگاه سی دی کی سل

چگونه گیم پس بخریم؟ | فروشگاه سی دی کی سل

در صورتی که می‌خواهید سرویس و اشتراک Game Pass را برای کامپیوتر یا کنسول ایکس باکس (Xbox) خود فعال کنید اما با نحوه دقیق انجام این کار آشنایی ندارید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم کسانی پاسخ کسانی که سوال ” چگونه گیم پس بخریم؟” در ذهنشان ایجاد شده را به طور جامع و دقیق بدهیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

آشنایی با گیم پس (Game Pass)

قبل از هر چیز بهتر است شما را بهتر و بیشتر با ماهیت Game Pass اشنا کنیم. اصلا گیم پس چیست و چرا خیلی از کاربران این روزها به دنبال خرید آن هستند؟ سرویس Game Pass در واقع یک اشتراک است! درست مثل اشتراکی که شما در سایر سرویس های مختلف مثل فیلیمو و غیره خریداری می‌کنید و برای مدت زمان مشخصی امکان استفاده از خدمات آن سرویس را خواهید داشت. برای مثال شما با خرید اشتراک 1 ماهه فیلیمو می‌توانید فیلم و سریال های مناسب و مد نظرتان را بدون محدودیت در این بازه زمانی از طریق برنامه سایت یا برنامه فیلیمو تماشا کنید!

سرویس Game Pass هم دقیقا شرایط این چنینی دارد با این تفاوت که سرویس مذکور امکان دسترسی به بازی های خاصی را در بازه زمانی که اشتراکتان فعال باشد می‌دهد‍! تعداد بازی هایی که با خرید گیم پس آلتیمیت می‌توانید از آن ها استفاده کنید و بدون محدودیت به انجامشان بپردازید بسیار زیاد است و در مجموع به بیش از 400 مورد می‌رسد. پس Game Pass اشتراکی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده و به کاربران امکان دانلود، نصب و اجرای مجموعه‌ای از گیم های خاص را می‌دهد. طبیعتا وقتی اشتراک شما به پایان برسد، دیگر قادر به اجرای بازی های مذکور نخواهید بود و باید اشتراک خویش را تمدید کنید! اما چگونه گیم پس بخریم؟

خوشبختانه نحوه خرید اشتراک Game Pass با سرویسی که توسط فروشگاه سی دی کی سل ارائه شده خیلی ساده است! دقت داشته باشید خیلی از فروشگاه ها اشتراک مذکور را با ترفندهای غیرقانونی به صورت ریجن لاک (Region Lock) یا گاها تریال (Trial) به فروش می‌رسانند که منجر به ایجاد محدودیت در سرورهای گیم و مشکلات زیاد دیگری برای کاربران خواهد شد اما فروشگاه سی دی کی سل به هیچ عنوان اقدام این چنینی را در دستور کار قرار نمی‌دهد و سرویس مذکور را به صورت واقعی و ریجن آزاد روی اکانت شخصی کاربران فعال خواهد کرد. در ادامه بیشتر در رابطه با نحوه فعالسازی این سرویس و جزئیاتش صحبت خواهیم کرد.

چگونه گیم پس بخریم؟ | فروشگاه سی دی کی سل

گیم پس روی چه دستگاه هایی قابل اجراست؟

از آنجایی که محصول مذکور توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده جای تعجبی ندارد که مختص کنسول های ایکس باکس و کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 و 11 باشد! این اشتراک می‌تواند روی تمام مدل های زیرشاخه کنسول های ایکس باکس وان (Xbox One)، ایکس باکس اس (Xbox S) و ایکس باکس ایکس (Xbox X) و همچنین تمام کامپیوتر و لپ تاپ هایی که به ویندوز 10 یا ویندوز 11 مجهز باشند مورد استفاده قرار گیرد. در نظر داشته باشید که برای فعالسازی و استفاده از این سرویس بر روی کامپیوتر های ویندوزی هیچ الزامی مبنی بر اورجینال بودن سیستم عامل وجود ندارد! این مسئله برای خیلی از کسانی که به دنبال پاسخ سوال “چگونه گیم پس بخریم؟” هستند به یک معضل بزرگ تبدیل شده است!

البته درست است که اورجینال بودن سیستم عامل کامپیوتر برای استفاده از سرویس Game Pass اجباری نیست اما تجربه نشان داده که اجرای بازی های روز دنیا که گرافیک خیلی خوبی دارند روی نسخه های اورجینال سیستم عامل ویندوز مایکروسافت به شیوه بهتری انجام می‌شود. دلیل امر هم کاملا مشخص است! وقتی شما سیستم عامل کامپیوتر خود را با خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 یا 11 فعال کنید، تمام آپدیت ها و به روز رسانی های آن را از سرور مایکروسافت دریافت خواهید کرد. از آنجایی که خیلی از این به روز رسانی ها با هدف رفع باگ و بهبود کیفیت عملکرد سیستم عامل ارائه می‌شوند، بنابراین تجربه گیمینگ بهتری هم روی سیستم های مجهز به ویندوز اورجینال برای کاربر به ارمغان آورده می‌شود.

وقتی فعالسازی Game Pass بر روی کنسول های ایکس باکس را انجام دهید، به سادگی قادر خواهید بود که به اپلیکیشن اختصاصی ارائه شده برای این سرویس در کنسول خود بروید و لیست بازی های یکه در دسترستان قرار می‌گیرند را ببینید. در این بخش به راحتی می‌توانید هر بازی که مد نظرتان است را به لیست گیم های کنسول اضافه کرده و پس از دانلود دیتای آن، از اجرای گیم لذت ببرید. در کامپیوتر و لپ تاپ های خانگی هم می‌توانید با دانلود و نصب برنامه‌ای که بدین منظور ارائه شده، لیست بازی های در دسترس را مشاهده کرده و نسبت به دانلود هر موری که مد نظرتان است وارد عمل شوید. پس خرید Game Pass هم می‌تواند توسط کاربران کنسول ایکس با صورت پذیرد و هم توسط کاربران کامپیوترهای ویندوزی انجام شود!

چگونه گیم پس بخریم؟

با سرویسی که فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده قادر خواهید بود که با کمترین قیمت ممکن و طی سریعترین زمان اشتراک گیم پس مایکروسافت را تهیه کنید. این اشتراک داخل اکانت مایکروسافت شما فعال خواهد شد و بدین ترتیب امکان استفاده از آن بر روی کنسول یا کامپیوتر داده می‌شود. البته دقت داشته باشید که اشتراک Game Pass دارای نسخه های مختلفی است و شما باید در حین خرید نسخه مناسب شرایط خودتان را تهیه کنید. در رابطه با نسخه های مختلف این اشتراک در بخش های بعدی به طور دقیق تر صحبت خواهیم کرد. در صورت تمایل به خرید Game Pass کامپیوتر و ایکس باکس می‌توانید از لینک ضمیمه شده استفاده کرده و این سرویس آن از فروشگاه سی دی کی سل بخرید.

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که در ذهن خیلی از کاربران و جویاشوندگان سوال “چگونه گیم پس بخریم؟” به وجود می‌آید مربوط به نحوه فعال سازی کد اشتراک مذکور می‌شود! همانطور که می‌دانید اشتراک گیم پس یک کد دارد و کد آن داخل اکانت مایکروسافت کاربر فعال خواهد شد و بدین ترتیب آن اکانت به حالت دارای Game Pass منتقل می‌شود. با ورود به آن اکانت در کنسول یا کامپیوتر هم می‌توان از مزیت های Game Pass بهره‌مند شد. در صورتی که سرویس مذکور را از فروشگاه سی دی کی سل تهیه کنید می‌توانید فعالسازی آن را هم به تیم پشتیبانی بسپارید! در این حالت عموما ظرف 30 دقیقه فعالسازی اشتراک روی اکانتتان انجام می‌شود.

اما اگر بنا به هر دلیل تمایلی مبنی بر فعالسازی کد توسط تیم پشتیبانی فروشگاه نداشته باشید هم جای نگرانی وجود ندارد چون به راحتی می‌توانید شخصا فعالسازی آن را انجام دهید. فعال کردن کد اشتراک گیم پس هم می‌تواند از طریق کنسول و قسمت Store > Redeem انجام شود و هم می‌توانید در کامپیوتر و با مراجعه به لینک redeem.microsoft.com صورت پذیرد. دقت داشته باشید که در حین فعالسازی (به ویژه زمانی که قصد فعالسازی از طریق کامپیوتر و لینک redeem.microsoft.com را دارید) نباید کشور اکانت مایکروسافت شما روی ایران قرار داشته باشد و همچنین باید از ابزار تغییر IP مناسب برای فعالسازی استفاده شود. به همین جهت توصیه داریم همیشه فعالسازی اشتراک Game Pass را به کارشناسان واحد پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل واگذار کنید تا تجربه‌ای آسوده و راحت داشته باشید.

چگونه گیم پس بخریم؟ | فروشگاه سی دی کی سل

تفاوت Game Pass Ultimate با نسخه معمولی

یکی دیگر از مهمترین مسائل که باید پرسش کنندگان سوال “چگونه گیم پس بخریم؟ ” به خوبی آن را بدانند مربوط تفاوت دو نسخه آلتیمیت (Ultimate) و معمولی (Standard) گیم پس می‌شود! ورژن معمولی این اشتراک با نام Game Pass معرفی شده و ورژن آلتیمیت آن با نام Game Pass Ultimate) معرفی می‌شود. اما تفاوت این دو چیست و چرا باید در حین خرید به اینکه کدام نسخه را می‌خریم توجه ویژه داشته باشیم؟ نسخه استاندارد یا معمولی این اشتراک به گونه‌ایست که دسترسی به دانلود و بکارگیری گیم ها را به طور همزمان روی کنسول و کامپیوتر نمی‌دهد! یعنی اگر اشتراک معمولی این سرویس را تهیه کنید باید مشخص نمایید که می‌خواهید روی کنسول از آن استفاده نمایید یا تمایل دارید از آن بر روی کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 و 11 خود بهره بگیرید!

ما در سمت مقابل گیم پس آلتیمیت به گونه‌ایست که کاربران را قادر می‌سازد تا به طور همزمان از آن بر روی کنسول و کامپیوتر استفاده کنند! همچنین این اشتراک دارای سرویس ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) فعال هم هست و از سرویس EA Play هم بهره می‌برد که دسترسی و امکان اجرای برخی از بازی های شرکت EA Games و آفرهای ویژه آن را میسر می‌سازد. ضمنا این نسخه روی موبایل هم قابل استفاده خواهد بود! هیچ یک از این مزیت های نام برده شده در نسخه استاندارد یا معمولی Game Pass ارائه نشده‌اند. به همین جهت توصیه داریم اگر قصد خرید این سرویس و اشتراک مربوط به آن را دارید همیشه نسخه آلتیمیت آن را تهیه کنید. فروشگاه سی دی کی سل با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت امکان خرید و فعالسازی این سرویس را برای هموطنان عزیز میسر ساخته است.

چگونه گیم پس بخریم؟ : جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با ماهیت Game Pass صحبت کردیم و گفتیم که با استفاده از این سرویس می‌توانید بسیاری از بازی های جذاب و روز دنیا را بدون محدودیت روی کنسول ایکس باکس یا کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 یا 11 خود انجام دهید. این سرویس در بازه های زمانی مختلف یک ماه، سه ماهه و یک ساله قابل سفارش است و طبیعتا با اتمام دوره اشتراک، دسترسی به بازی های سرویس هم مسدود خواهد شد مگر اینکه لایسنس بازی خاصی به طور جداگانه خریداری و فعال شود یا اشتراک گیم پس مجددا توسط کاربر تمدید گردد. شما با سرویس فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید طی سریعترین مدت زمان و همچنین با بهترین پشتیبانی نسبت به خرید این سرویس وارد عمل شوید. پس دیگر دغدغه‌ای در مورد سوال “چگونه گیم پس بخریم؟” نخواهید داشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.