سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی Cold War برای PC | فروشگاه سی دی کی سل

خرید بازی Cold War برای PC | فروشگاه سی دی کی سل

یکی از محبوب ترین بازی های فعلی در سراسر دنیا بازی کال آو دیوتی کلد وار (Call of Duty: Cold War) است. این گیم فوق جذاب در سبک اکشن و شوتر آنلاین قابل انجام بوده و اوج هیجان را به گیمر منتقل می‌کند. اما چطور قادر به خرید بازی Cold War برای PC خواهیم بود و برای اجرای آن باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با این موضوع و خرید بازی کلد وار کامپیوتر با شما عزیزان صحبت می‌کنیم. با فروشگاه CDKeySell همراه شوید.

معرفی مختصر بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War بلیزارد

بازی های سبک اکشن و شوتر همیشه از محبوب ترین گیم ها بوده‌اند اما اینطور نیست که هر بازی در این سبک بتواند به یک گیم موفق تبدیل شود و توجه همه را جلب کند. خیلی از گیم های منتشر شده این سبک اصلا به دل گیمرها نمی‌نشینند اما بازی کلد وار (Cold War) اینطور نیست و طبق بررسی های صورت گرفته هم اکنون تقریبا محبوب ترین گیم موجود در سبک اکشن، شوتر و آنلاین محسوب می‌شود. این بازی نقاط قوت متعددی دارد که برخی از اصلی ترین آن ها شامل مواردی همچون واقع‌گرایانه بودن، گیم پلی جذب، گرافیک فوق‌العاده، شبیه‌سازی عالی سلاح ها، تنوع سلاح ها و آپدیت ها متعدد، گیم پلی عالی بخش آنلاین و غیره می‌شود.

بنابراین جای تعجبی ندارد که خرید بازی Cold War برای PC به یکی از اصلی ترین اهداف اغلب گیمرها تبدیل شود و به همین سبب تعداد بالایی از گیمرهای ایرانی هم به دنبال تجربه این بازی هستند. اما چطور می‌توان بازی مذکور را خرید و به صورت اورجینال از آن استفاده کرد؟ قبل از هر چیز باید دقت کنید که این بازی برای اجرا به سخت افزار قدرتمندی نیاز دارد. بنابراین حتما قبل از اقدام برای خرید کلد وار مطمئن شوید که حداقل سخت افزار مورد نیاز گیم را دارید. در بخش زیر حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی Call Of Duty Cold War را مشاهده می‌کنید:

  • نسخه 64 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده Intel® Core™ i3-4340 یا AMD FX-6300
  • کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 670 یا NVIDIA® GeForce® GTX 1650 یا AMD Radeon™ HD 7950 سازگار با دایرکت ایکس 12
  • رم 8 گیگابایتی
  • 50 گیگابایت فضای خالی برای بخش مولتی پلیر و 175 گیگابایت فضای خالی برای کل بازی

خرید بازی Cold War برای PC | فروشگاه سی دی کی سل

دقت کنید که سخت افزار نام برده شده صرفا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای گیم است! یعنی برای اینکه بتوانید گیم مورد نظر را با حداقل گرافیک اجرا کنید باید سخت افزاری مشابه موارد یاد شده داشته باشید و طبیعتا برای اجرای گیم در بهترین حالت می‌بایست سخت افزار قدرتمندتری روی سیستم شما نصب باشد. یک نکته مهم دیگر که خیلی از کاربران در مورد آن سوال می‌کنند این است که آیا برای نصب و اجرای بازی روی کامپیوتر باید حتما ویندوز 10 اورجینال روی سیستم نصب باشد؟ پاسخ این سوال منفی است! برای اجرای هیچ گیم اورجینالی الزامی مبنی بر اورجینال بودن ویندوز وجود ندارد.

خرید بازی Cold War برای PC | فروشگاه سی دی کی سل

فروشگاه سی دی کی سل این امکان را برای هموطنان عزیز میسر ساخته که با صرف کمترین هزینه  و با ارزان ترین قیمت ممکن هر بازی اورجینالی که مد نظرشان است را تهیه کنند. بازی کلد وار هم از این قاعده مستثنا نیست! اگر حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این گیم جذاب را دارید و از خرید بازی Cold War برای PC مطمئن هستید، باید به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

  • یک اکانت بلیزارد بسازید
  • بازی را از فروشگاه CDKeySell تهیه کنید
  • به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا بازی در اکانتتان فعال شود
  • بازی را از اکانتتان دانلود و اجرا کنید

چهار مرحله فوق بسیار ساده هستند و با سرویسی که فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده، ساده تر هم می‌شوند. توضیحات لازم را از ساخت اکانت آغاز می‌کنیم. به منظور ساخت اکانت بلیزارد کافیست بر روی این قسمت کلیک کنید. مراحل ساده‌ای که باید برای ساخت اکانت در بلیزارد طی شود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که ساخت اکانت بلیزارد کاملا رایگان بوده و نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارد. بهتر است اکانت حتما توسط خودتان و با مشخصات شخصی خودتان ساخته شود تا امنیت آن حذف گردد.

خرید بازی Cold War برای PC | فروشگاه سی دی کی سل

نکته: در حین ساخت اکانت بلیزارد بهتر است کشور آن را مثل عکس فوق روی Russian Federation (روسیه) قرار دهید چون قیمت بازی های بلیزارد روی این کشور بسیار ارزان تر از کشورهای دیگر است.

بعد از اینکه اکانت بلیزاردتان را ساختید، به صفحه خرید کالاف دیوتی کلد وار در فروشگاه CDKeySell مراجعه نمایید. نسخه مناسب و مد نظرتان از بازی مذکور را به سبد خرید اضافه کرده و پرداخت را انجام دهید تا سفارشتان ثبت شود. به محض ثبت سفارش یک ایمیل از فاکتور خرید و همچنین پیامک برایتان ارسال می‌شود و شماره سفارشتان در آت قید خواهد شد. حالا از طریق تلگرام فروشگاه سی دی کی سل یا گفتگوی آنلاین (پایین و سمت راست صفحه) به تیم پشتیبانی پیام دهید و شماره سفارشتان را ارسال کنید. تیم پشتیبانی ظرف 15 الی 30 دقیقه سفارشتان را تکمیل می‌کند.

بعد از اینکه سفارشتان توسط پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل تکمیل شد، می‌توانید از طریق برنامه بلیزارد وارد اکانت خود شوید و بازی Call of Duty Cold War را روی حالت دانلود قرار دهید. در این مرحله عملا خرید بازی Cold War برای PC با موفقیت انجام شده و شما این گیم را در اکانت شخصی خودتان به صورت قانونی خواهید داشت. دقت داشته باشید که حجم بازی بالاست و برای دانلود آن باید از اینترنت پرسرعت استفاده شود. بعد از اینکه دانلود انجام شد، گزینه Play برایتان نمایش داده می‌شود و با کلیک روی این گزینه به راحتی گیم مورد نظر اجرا خواهد شد.

چرا فروشگاه CDKeySell بهترین انتخاب است؟

دلایل متعددی وجود دارند که استفاده از سرویس فروشگاه سی دی کی سل را به بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی تبدیل می‌کنند. اولین دلیل مربوط به سابقه کاری و مطمئن بودن سرویس این فروشگاه می‌شود. فروشگاه CDKeySell بالغ بر 6 سال است که در زمینه عرضه بازی های اورجینال کامپیوتر فعالیت می‌کند و تا به امروز تمام مشتریان این فروشگاه از سرویس دریافت شده خویش راضی هستند. فراموش نکنید که برای فعالسازی بازی های بلیزارد ارسال مشخصات اکانت الزامی است و به همین سبب واقعا نمی‌توان به هر مرجع، فرد و فروشگاهی اعتماد کرد!

از سمت دیگر قیمت های رقابتی که فروشگاه CDKeySell ارائه کرده هم می‌تواند دلیل دیگری برای تایید اینکه خرید بازی Cold War برای PC از این فروشگاه بهترین انتخاب خواهد بود باشد. قیمت هایی که توسط این فروشگاه ارائه شده‌اند کاملا رقابتی هستند و تیم ما سعی دارد که امکان خرید بازی های اورجینال را با کمترین قیمت برای همه هموطنان عزیز مقدور سازد. نقطه قوت بعدی سرویس فروشگاه سی دی کی سل مربوط به پشتیبانی سریع و عالی می‌شود. تیم پشتیبانی این فروشگاه هر روز و حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 22 شب (گاها حتی تا 1 شب) فعال است و در این بازه تمامی سفارشات ظرف 15 الی 30 دقیقه تکمیل می‌شود.

بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره، تاییدیه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، پاسخگویی دائم به سوالات تمام مشتریان و غیره هم از دیگر مزیت هایی هستند که بدون شک شما با خرید هر بازی دیجیتالی از CDKeySell می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید. اکیدا توصیه داریم برای خرید محصولات دیجیتال به هر فروشگاهی اعتماد نکنید و حتما سابقه آن فروشگاه و پشتیبانی که برای مشتریانش ارائه می‌دهد را مورد ارزیابی قرار دهید. امیدواریم همیشه یک خرید مطمئن، امن و رضایت بخش را داشته باشید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید بازی Cold War برای PC با شما عزیزان صحبت کردیم و گفتیم که با استفاده از سرویس فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید این گیم را به راحتی تهیه کرده و از انجام نسخه اورجینال آن لذت ببرید. فروشگاه سی دی کی سل صرفا cd key اورجینال بازی های کامپیوتری را عرضه نمی‌کند و در زمینه های دیگری همچون فروش لایسنس آفیس پرو پلاس 2019، لایسنس ویندوز و غیره هم فعالیت دارد. با سرویس این مرجع می‌توانید یک خرید مطمئن، امن و رضایت بخش را تجربه کنید.

 

محبوب ترین محصولات هفته اخیر:

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال Call of Duty Modern Warfare 2019 کامپیوتر (PC)

3,789,000 تومان
88% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

لایسنس ویندوز 10 پرو اورجینال OEM

400,000 تومان
3,789,000 تومان

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی بازی Playerunknowns Battlegrounds اورجینال

34% تخفیف
44% تخفیف
3,667,000 تومان 2,042,000 تومان
56% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال Tom Clancy’s The Division 2 کامپیوتر (PC)

1,920,000 تومان 852,000 تومان
20% تخفیف

بازی‌ های اورجینال کامپیوتر (PC)

سی دی کی اورجینال Call of Duty Vanguard کامپیوتر (PC)

3,789,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.