سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید مایکروسافت آفیس اورجینال

خرید مایکروسافت آفیس اورجینال

نصب و استفاده از نسخه اورجینال برنامه ها بر روی کامپیوتر مزیت های متعددی دارد، به خصوص اگر آن برنامه ابزاری مثل مایکروسافت آفیس باشد! آفیس بدون تردید یکی از پرکاربردترین برنامه ها در هر کامپیوتر ویندوزی است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با خرید مایکروسافت آفیس اورجینال و لایسنس این محصول با شما عزیزان صحبت کنیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

تفاوت آفیس اورجینال با آفیس کرک شده

اغلب نرم افزارهایی که در داخل کشورمان قادر به خرید آن ها هستیم، کرک شده هستند. کرک شدن یک نرم افزار بدان معناست که نسخه اورجینال محصول در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد و تنها نسخه‌ای ارائه می‌شود که با استفاده از ترفند های هک و دور زدن حق کپی رایت، امکان نصب و استفاده از محصول را برای کاربر مقدور می‌سازد. نسخه های کرک شده نرم افزارها فقط در ایران و برخی کشورهای دیگر عرضه می‌شوند و در اغلب کشورهای دنیا استفاده از این نوع نرم افزارها جرم است چون منجر به نقض قانونی کپی رایت می‌شود.

زمانی که شما از نسخه کرک شده برنامه‌ای استفاده کنید، عملا حق شرکت سازنده را پایمال کرده‌اید و بدون پرداخت هزینه به شرکت سازنده، از آن نرم افزار استفاده می‌کنید. البته نسخه کرک شده برنامه ها محدودیت های زیادی دارد که عموما به مرور نمایان می‌شوند. اما نسخه اورجینال نرم افزارها، نسخه‌ای است که به طور قانونی و با استفاده از لایسنس فعال می‌شود. نرم افزاری که با لایسنس اورجینال فعال شود، کاملا قانونی بوده و می‌توان بدون محدودیت از آن استفاده کرد. مجموعه برنامه مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) هم از این قاعده مستثنا نیست.

اما سوال اینجاست که چطور می‌توانیم به عنوان یک کاربر ایرانی نسبت به خرید مایکروسافت آفیس اورجینال وارد عمل شویم؟ آیا امکان خرید آفیس اورجینال برای ما ایرانی ها وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است چطور و جزئیات خرید به چه صورت خواهد بود؟ در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد.

خرید مایکروسافت آفیس اورجینال

خرید مایکروسافت آفیس اورجینال

اگرچه ما ایرانی ها به دلیل تحریم ها نمی‌توانید مستقیما محصولی را از شرکت مایکروسافت تهیه کنیم و حتی امکان خرید لایسنس محصولات مایکروسافت را هم از سایت رسمی این شرکت نداریم. اما خوشبختانه فروشگاه های واسطی در داخل ایران وجود دارند که می‌توانند به طور مستقیم از مایکروسافت خرید انجام دهند و بدین ترتیب محصولات این شرکت را برای هموطنان عرضه نمایند. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه سی دی کی سل بوده که امکان خرید مایکروسافت آفیس اورجینال را هم در قالب لایسنس دیجیتال برای هموطنان مقدور ساخته است.

لایسنس Office Pro Plus OEM مایکروسافت هم اکنون با ارزان ترین قیمت ممکن توسط فروشگاه سی دی کی سل عرضه شده و قابل سفارش خواهد بود. لایسنس Office Pro Plus Retail مایکروسافت هم در این فروشگاه عرضه شده است. هموطنان عزیز می‌توانند لایسنس نسخه های 2019 یا 2016 این محصول را خریداری کرده و در کمتر از 3 ساعت آن را از طریق ایمیل دریافت کنند. مراحل دقیق فعال سازی هم برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود و آن ها قادر خواهند بود با طی کردن این مراحل، به سادگی از برنامه آفیس اورجینال بر روی کامپیوتر خود استفاده به عمل آورند.

تفاوت لایسنس آفیس Retail با OEM

همانطور که گفتیم لایسنس آفیس از نظر نوع در دو نسخه Retail و OEM از سمت فروشگاه سی دی کی سل عرضه شده است اما شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که تفاوت مابین این دو نوع لایسنس در چیست؟ اگر خواهیم به صورت خلاصه تفاوت لایسنس آفیس Retail با OEM را بیان کنیم باید بگوییم که لایسنس نوع OEM روی یک سیستم قابلیت نصب دارد و می‌توان آن را به دفعات روی آن سیستم مورد استفاده قرار داد. این نوع لایسنس با سخت افزار سیستم مچ می‌شود و تغییرات سخت افزاری منجر به ابطال آن خواهد شد. طبیعتا امکان انتقال این نوع لایسنس از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر هم وجود ندارد. فروشگاه CDKeySell لایسنس اورجینال آفیس پرو پلاس OEM را با یک سال گارانتی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

اما لایسنس های نوع Retail که خود مایکروسافت تلاش می‌کند مشتریانش را وادار به خرید آن ها کند، هیچ محدودیتی از نظر تعداد دفعات نصب و سخت افزار سیستم ندارند و ارتقاء کامپیوتر و قطعات سخت افزاری هم منجر به ابطال این نوع لایسنس نمی‌شود. حتی می‌توان لایسنس نوع Retail آفیس را از یک کامپیوتر قدیمی به کامپیوتر جدید منتقل کرد اما حتما باید پیش از اقدام مبنی بر فعال سازی لایسنس روی کامپیوتر جدید، آن را از کامپیوتر قبلی غیر فعال نمایید چون طبیعتا لایسنس نمی‌تواند همزمان روی دو کامپیوتر فعال باقی بماند. بنابراین حالا تفاوت لایسنس آفیس نوع ریتیل (Retail) و او ای ام (OEM) را هم می‌دانید و با در نظر گرفتن این مسئله می‌توانید انتخابی بهتر داشته باشید.

خرید مایکروسافت آفیس اورجینال

اطمینان از اورجینال بودن لایسنس آفیس

یکی دیگر از سوالاتی که در ذهن خیلی از کاربران به وجود می‌آید و ذهن آن ها را در خرید مایکروسافت آفیس اورجینال درگیر می‌کند مربوط به اطمینان از اورجینال بودن لایسنس می‌شود! به بیان دیگر با توجه به اینکه کشور ایران تحریم است و محدودیت های زیادی از این بابت پیش روی کاربران ایرانی قرار دارد، چطور یک کاربر ایرانی می‌تواند از بابت اورجینال بودن لایسنس آفیسی که در اختیارش قرار گرفته است مطمئن باشد؟ خب این سوال بسیار خوب و بجاست! پاسخ آن هم باید به طور شفاف ارائه شود!

متاسفانه برای خرید لایسنس آفیس نمی‌توان به هر فروشگاه و مرجعی اعتماد کرد! خیلی از لایسنس هایی که توسط فروشگاه های داخلی تحت عنوان لایسنس اورجینال در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود، عملا اورجینال و اصل نیستند و لایسنس هایی محسوب می‌شوند که بنا به دلایل مختلف از سمت مایکروسافت به طور رایگان در اختیار افراد یا گروه های خاصی قرار داده شده‌اند. پس به هیچ وجه لایسنس آفیس مایکروسافت یا حتی لایسنس ویندوز 10 و دیگر نسخه های این سیستم عامل را از هر فروشگاهی خریداری نکنید!

در قدم اول مطمئن شوید فروشگاهی که عرضه لایسنس را انجام می‌دهد، نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد. سپس مطمئن شوید لایسنس هایی که توسط آن فروشگاه ارائه می‌شوند مثل لایسنس های فروشگاه سی دی کی سل دارا ضمانت باشند. همانطور که گفتیم تمام لایسنس های آفیس و ویندوز Retail فروشگاه سی دی کی سل 3 سال گارانتی دارند و لایسنس های OEM این فروشگاه هم از 1 سال گارانتی بهره می‌برند. از سمت دیگر تمام لایسنس های ویندوز و آفیسی که در فروشگاه CDKeySell عرضه شده‌اند از تضمین اورجینال بودن و امکان استعلام مستقیم از پشتیبانی مایکروسافت هم بهره می‌برند.

بنابراین در صورتی که لایسنس آفیس یا حتی ویندوز مایکروسافت را از CDKeySell تهیه نمایید، خیالتان از بابت اورجینال و اصل بودن محصول کاملا راحت خواهد بود و می‌توانید مطمئن باشید که یک لایسنس اصل، قانونی و اورجینال در اختیارتان قرار داده شده است. با استفاده از لایسنس اورجینال قادر خواهید بود که تمام آپدیت های برنامه را دریافت و بدون محدودیت بر روی کامپیوتر نصب کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید مایکروسافت آفیس اورجینال (Microsoft Office) با شما عزیزان صحبت کردیم. ابتدا به تفاوت نسخه های اورجینال و کرک شده این برنامه اشاره مختصری داشتیم و سپس شرایط خرید لایسنس این محصول را ارزیابی کردیم و گفتیم که با خرید از فروشگاه سی دی کی سل می‌توانید از بابت اورجینال و اصل بودن لایسنس مطمئن باشید. در بخشی از مطلب هم تفاوت مابین لایسنس Retail و OEM آفیس را برایتان شرح دادیم. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.