سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

درخواست دادن برای تغییر ریجن اکانت بلیزارد (Blizzard) یا همان بتل نت (Battle.net) اقدامی است که در برخی مواقع لازم می‌شود کاربران آن را انجام دهند. به ویژه با توجه به سخت‌گیری های جدید بلیزارد در مورد این موضوع، مسئله ریجن و تغییر آن بیش از پیش حائز اهمیت شده است. در این مقاله می‌خواهیم نحوه ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد) را به شما عزیزان آموزش دهیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

مقدمه

همانطور که در جریان هستید بلیزارد که به آن بتل نت هم گفته می‌شود یکی از مشهورترین و بزرگ ترین شرکت های گیم دنیاست و پلتفرم اختصاصی دارد که در آن بازی های بسیار جذاب و پرطرفداری همچون World of Warcraft (ورد آف وارکرفت)، Call of Duty Modern Warfare (کالاف دیوتی مدرن وارفر)، اورواچ (Overwatch) و غیره منتشر شده‌اند. اما یکی از مشکلات مهمی که در این پلتفرم وجود دارد مربوط به ریجن یا همان کشور اکانت می‌شود که تاثیر قابل ملاحظه‌ای در تجربه گیمینگ کاربران خواهد داشت!

در بلیزارد شما زمانی که اکانت خودتان را میسازید می‌توانید کشوری برای آن انتخاب کنید و بدین ترتیب ریجن اکانت شما مشخص می‌شود. متاسفانه این ریجن بعدا قابل تغییر نیست مگر اینکه با ارائه اسناد و مدارک معتبر درخواست تغییر ریجن بتل نت ثبت کنید و ضمن مکاتبه با تیم پشتیبانی بلیزارد از آن ها بخواهید که ریجن اکانت شما را تغییر دهند! تا چند وقت و قبل از حمله روسیه به اوکراین، ریجن روسیه بهترین ریجن بلیزارد بود چون قیمت هایی که در آن ارائه شده بودند به واحد پولی روبل بوده و نسبت به سایر ریجن ها خیلی مناسب محسوب می‌شدند!

اما بعد از حمله روسیه به اوکراین و تصویب تحریم ها علیه این کشور اوضاع بهم ریخت و حالا روسیه به یکی از بدترین ریجن های بلیزارد تبدیل شده است! متاسفانه با مشکلات اخیری که در رابطه با انتشار بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 2022 کامپیوتر در ریجن روسیه به وجود آمد، وضعیت بدتر شده است و کسانی که اکانت های بلیزارد با کشور روسیه داشتند حالا نمی‌توانند از این بازی استفاده کنند یا برای نصب و اجرای آن ملزم به لینک کردن یک شماره روسی به اکانت خویش هستند که طبیعتا در دسترس آن ها نخواهد بود! برای پیدا کردن ریجن اکانت بتل نت خودتان

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

از همین رو خیلی از کاربران به فکر تغییر دادن کشور اکانت بلیزارد خود از روسیه به ایران افتاده‌اند و امیدوارند که انجام این کار مشکلات آن ها را برطرف سازد. تصور کنید شما اکانت بلیزاردی با کشور روسیه داشته‌اید و حالا با مشکلاتی مثل اجبار برای لینک کردن شماره موبایل روسیه به اکانت یا غیر قابل دانلود بودن بازی Modern Warfare 2 2022 در این ریجن مواجه شده‌اید! در این شرایط تغییر دادن ریجن بلیزارد از روسیه به ایران می‌تواند یک راه حل عالی باشد، چون با توجه به وضعیت فعلی، ریجن ایران به مراتب بهتر از ریجن روسیه در بلیزارد است! ضمن اینکه تغییر دادن ریجن اکانت بتل نت از روسیه به ایران برای کسانی که بازی مدرن وارفر 2 را خریداری کرده‌اند می‌تواند شانس دسترسی به این گیم را به ارمغان بیاورد!

ثبت سفارش تغییر ریجن اکانت بلیزارد

از سمت دیگر اگر کشور اکانت بلیزاردتان را به ایران منتقل کنید می‌توانید شماره موبایل واقعی خودتان را به آن لینک کرده و علاوه بر اینکه امنیت اکانت خویش را ارتقاء می‌دهید، مشکلی برای اجرای بازی هایی مثل وارون نداشته باشید! پس در حال حاضر تغییر ریجن بتل نت از روسیه یا هر کشور دیگری که احتمال بن شدن و بروز مشکلات مشابه کشور روسیه در آن وجود دارد به ایران یک اقدام درست و مناسب است. اما چطور قادر به انجام این کار خواهیم بود؟ به بیان دیگر چطور می‌توانیم ریجن اکانت بلیزارد خودمان را تغییر داده و به ایران منتقل کنیم؟

طبق قوانین شرکت بلیزارد تغییر دادن ریجن اکانت به سادگی قابل انجام نیست و حتما باید با ارائه مدارک معتبر از قبیل عکس کارت شناسایی، پاسپورت، عکس قبض آب، برق، گاز و غیره ارائه شود. به بیان دیگر شما برای اینکه بتوانید ریجن اکانت بتل نت خودتان را از یک کشور به کشور جدید منتقل کنید باید مدارکی داشته باشید که اولا ثابت کنند شما شهروند کشور مقصد انتخاب شده هستید! همین امر کار را کمی دشوار می‌کند و اجازه نخواهد داد که کاربران به راحتی بتوانند ریجن اکانت های بلیزارد روسیه را به کشورهای دیگر مثل آمریکا یا ترکیه و غیره منتقل کنند اما طبیعتا تغییر ریجن به ایران برای ما ایرانی ها غیرممکن نخواهد بود به ویژه اگر دسترسی به پاسپورت داشته باشید!

ثبت درخواست تغییر ریجن اکانت بلیزارد از طریق فروشگاه سی دی کی سل

اگر می‌خواهید شخصا درگیر مراحل تغییر ریجن بلیزارد نشوید می‌توانید از سرویس تغییر ریجن اکانت بلیزارد فروشگاه CDKeySell استفاده به عمل آورید. بدین منظور کافیست به صفحه این محصول مراجعه کنید و سفارشتان را به ثبت برسانید و بعد از ثبت سفارش به پشتیبانی ما پیام دهید تا هماهنگی های لازم جهت ورود به اکانت بلیزارد شما، ثبت تیکت و انجام مکاتبات لازم برای تغییر ریجن توسط کارشناسان ما انجام شود. در نظر داشته باشید که تغییر ریجن توسط فروشگاه ما به صورت تضمینی انجام نمی‌شود و موفقیت‌آمیز بودن یا نبودن این پروسه به شرایط اکانت شما و بررسی های بلیزارد وابسته خواهد بود اما در اغلب مواقع به راحتی تغییر ریجن به ایران انجام می‌شود.

همچنین دقت داشته باشید که لازم است برای انجام مکاتبات و ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد) به ایران حتما باید عکس پاسپورت یا عکس کارت ملی خودتان را برای ما بفرستید تا این مدارک ضمن مکاتبه با پشتیبانی بلیزارد برای آن ها ارائه شود. حتی در برخی مواقع ممکن است نیاز به ارسال مدارک بیشتر مثل قبض برق، سند محل سکونت و غیره هم وجود داشته باشد که هماهنگی های لازم برای انجام این کار پس از ثبت سفارش در فروشگاه سی دی کی سل با شما صورت می‌پذیرد.

در نظر داشته باشید که فروشگاه CDKeySell مسئولیتی در قبال قوانین شرکت بلیزارد بر عهده ندارد و چنانچه اقدام به منظور تغییر دادن کشور اکانت منجر به بروز هرگونه محدودیت و مشکل در اکانت مشتریان شود، مسئولیتی شامل حل ما نخواهد بود. به عنوان مثال طبق قوانین بلیزارد در صورتی که بالانسی در اکانت داشته باشید، بعد از تغییر ریجن این بالانس از بین می‌رود. همچنین کسانی که بازی WoW را انجام می‌دهند و به خرید و فروش توکن می‌پردازند ممکن است بعد از انتقال ریجن اکانت به ایران با مشکل تبادل توکن مواجه شوند. بنابراین حتما با آگاهی از این موارد اقدام به تغییر ریجن نمایید.

ثبت سفارش تغییر ریجن اکانت بلیزارد

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

اگر خودتان به زبان انگلیسی مسلط هستید و تصور می‌کنید که توانایی لازم برای مکاتبه با پشتیبانی بلیزارد و تغییر دادن ریجن اکانت خویش را دارید می‌توانید شخصا هم این کار را انجام دهید. دقت داشته باشید که برای انجام این کار باید هر اطلاعاتی که از سمت بلیزارد درخواست می‌شود را به درستی ارائه کنید و انجام اشتباه مراحل این پروسه یا انجام یک مکاتبه مشکوک می‌تواند منجر به بن شدن اکانت شما شود اما در 90 درصد مواقع هیچ مشکلی برای تغییر دادن ریجن اکانت به ایران ایجاد نخواهد شد.

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

برای ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد) بر روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید و در صورت نیاز با ارائه مشخصات اکانت خویش لاگین نمایید. در صفحه‌ای که مطابق عکس فوق باز می‌شود روی گزینه Countinue کلیک کنید.

 

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

در این مرحله سوالاتی در مورد اکانت شما پرسیده می‌شود که باید با دقت و به درستی به آن ها پاسخ دهید. پس از تایپ کردن پاسخ در هر مرحله روی گزینه Continue کلیک کنید. اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانید می‌توانید روی گزینه Skip this one کلیک کنید تا سوال دیگری نمایان گردد، البته فراموش نکنید که تنها 2 مرتبه مجاز به رد کردن سوالات بلیزارد خواهید بود و در صورتی که بیشتر از 2 مرتبه سوالات پرسیده شده بلیزارد را رد نمایید، درخواست تغییر ریجن اکانت شما به صورت خودکار کنسل خواهد شد.

 

آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

در این مرحله باید روی گزینه Prrof of Residency کلیک کنید و عکس پاسپورت خودتان را آپلود نمایید. می‌توانید از عکس کارت ملی هم در این بخش استفاده کنید اما تجربه نشان داده که آپلود عکس پاسپورت سریعتر شما را به نتیجه لازم می‌رساند. در قسمت Description متن درخواست خودتان را به زبان انگلیسی تایپ کنید و در نهایت روی گزینه Submit کلیک نمایید. بدین ترتیب درخواست شما ثبت می‌شود و ظرف مدت زمان 72 ساعت پاسخ مربوط به آن را از سمت پشتیبانی بلیزارد دریافت می‌کنید.

در صورت تایید نشدن درخواست چه کنیم؟

در صورتی که درخواست شما مورد تایید پشتیبانی بلیزارد قرار نگرفت و ریجن اکانتتان تغییر پیدا نکرد، بهتر است خودتان هیچ اقدام بیشتری انجام ندهید و با ثبت سفارش تغییر ریجن اکانت بلیزارد در فروشگاه CDKeySell و ارائه اطلاعات لازم از کارشناسان ما بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند. در نظر داشته باشید که شانس موفقیت‌آمیز بودن تغییر ریجن بتل نت در اکانت هایی که درخواست آن ها برای اولین بار رد می‌شود خیلی پایین است بنابراین اگر یک درصد فکر می‌کنید اطلاعات کافی برای ثبت این درخواست را ندارید، بهتر است از همان اول از سرویس فروشگاه CDKeySell استفاده کنید تا با مشکلی رو به رو نشوید. امیدواریم که از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

ثبت سفارش تغییر ریجن اکانت بلیزارد

5 دیدگاه برای “آموزش ثبت درخواست تغییر ریجن بتل نت (بلیزارد)

  1. سید حسن گفته:

    سلام خسته نباشید من پاسپورت دارم و اطلاعات اکانتم اعم از نام و نام فامیلی همه درست هستند ولی تاریخ پاسپورتم گذشته مشکلی نداره؟

    • Mh گفته:

      نه عزیزم خیلی راحته کافیه قسمت اول کارت ملی وقسمت دوم قبض محل زندگی رو بفرستی و 528هزار بمونه توجیبت

  2. علی معصوم نژاد گفته:

    سلام.وقت بخیر.الان من بحوام این کار رو بکنم،پاسپورت ندارم.کارت ملی دارم ولی.مشکلی نداره؟و اینکه من ابن بازی رو پیش حرید کردم از حودتون ۳ ماه پیش.چثدر امکانش هست که از تغییر ریجن از روسیه به ایران،این مشکل من حل بشه؟ کسی بوده که ابن کار رو کرده باشه نتیجه گرفته باشه؟؟

  3. پارسا گفته:

    سلام، یه سوال داشتم، مگه ایران تحریم نیست پس چطور پاسپورت ایران رو قبول می کنند و یا اجازه تغییر ریجن اکانت خود به ایران را می دهند؟ممنون می شوم اگر به این سوال پاسخ بدهید.

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      در حال حاضر تحریم بودن ایران منعی برای قرار دادن ریجن اکانت بلیزارد روی این کشور ایجاد نکرده
      اما مثل همیشه آینده قابل پیش‌بینی نیست!
      پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.