سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 مایکروسافت

آموزش فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 مایکروسافت

اگر بتوانید سیستم عامل ویندوز کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان را به طور قانونی فعال کنید از مزیت های زیادی بهره‌مند خواهید شد که دریافت آپدیت ها و به روز رسانی های امنیتی و کاربردی، امکان بهره‌مندی از پشتیبانی مایکروسافت، کاهش احتمال هک شدن و غیره برخی از اصلی ترین این مزیت هاست. اما چطور می‌توانیم ویندوز را به طور قانونی فعال کنیم؟ در این مقاله می‌خواهیم به آموزش نحوه فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 در کامپیوتر و اپ تاپ ها بپردازیم. بنابراین با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

مزیت های فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10

سیستم عامل ویندوز را می‌توان به دو شیوه روی کامپیوتر و لپ تاپ های مختلف نصب کرد. شیوه اول مربوط به نصب نسخه کرکی ویندوز می‌شود که اغلب کاربران از آن استفاده می‌کنند. نسخه کرک شده ویندوز در واقع نسخه‌ای از این سیستم عامل است که به نوعی هک شده و نیاز به لایسنس اورجینال ندارد. این نسخه از سیستم عامل ویندوز مثل بازی های کرکی ممکن است باگ هایی را به همراه داشته باشد و متاسفانه نمی‌تواند آپدیت های رسمی ویندوز را دریافت کند. زمانی که از نسخه های کرک شده ویندوز استفاده می‌کنید ریسک از دست رفتن اطلاعات شما، هک شدنتان، کند شدن عملکرد ویندوز و غیره افزایش می‌یابد. ضمنا اگر آپدیت های ویندوز را روی سیستم نصب کنید، ویندوز شما به عنوان نسخه کرکی شناسایی شده و کرک آن از بین می‌رود.

اما فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 می‌توان تمام مشکلات مذکور را برطرف کرد. فعالسازی قانونی سیستم عامل ویندوز به آن معناست که شما با پرداخت هزینه لایسنس رسمی ویندوز را خریداری کنید و آن را بر روی سیستم خود اکتیو (فعال) نمایید. بدین ترتیب شما با پرداخت حق و حقوق رسمی مایکروسافت یک نسخه از لایسنس های کاملا اورجینال این شرکت را تهیه کرده‌اید. مزیت هایی که فعالسازی قانونی Windows به همراه دارد متعدد هستند اما جلوگیری از هک شدن شما، امکان نصب تمام آپدیت های امنیتی و کاربردی ویندوز، امکان بهره‌مندی از پشتیبانی دائمی و مادام‌العمر مایکروسافت، دستیابی به سرعت عمل بهتر سیستم عامل و غیره فقط بخشی از این مزیت ها به شمار می‌روند. پس برای فعال‌ کردن رسمی و قانونی ویندوز کامپیوتر یک اقدام حرفه‌ای است.

لایسنس ویندوز را از کجا تهیه کنیم؟

لایسنس ویندوز را می‌توانید از مراکز فروش قابل اعتماد تهیه نمایید اما عموما قیمت هایی که در ایران برای لایسنس های اورجینال ویندوز در نظر گرفته می‌شود بسیار گزاف هستند. برای کاهش هزینه ها شما می‌توانید لایسنس های OEM ویندوز را تهیه کنید. لایسنس های OEM نوعی از لایسنس ویندوز هستند که مایکروسافت برای شرکت های بزرگ تولید کننده لپ تاپ و کامپیوتر عرضه می‌کند تا این لایسنس ها را روی کامپیوتر و لپ تاپ های خودشان فعال کرده و محصولاتشان را با ویندوز رسمی و فعال روانه بازار کنند. این لایسنس های OEM با قیمت بسیار ارزانی در اختیار شریک های تجاری مایکروسافت و شرکت های تولید کننده کامپیوتر و لپ تاپ قرار می‌گیرد و جالب است که منع قانونی هم برای خرید و فروش این لایسنس ها وجود ندارد. بنابراین شما با خرید این لایسنس ها می‌توانید با صرف کمترین هزینه لایسنس اورجینال ویندوز را در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید به مطالعه مقاله “خرید لایسنس اورجینال ویندوز با ارزان ترین قیمت” بپردازید. برای خرید لایسنس ویندوز می‌توانید از سرویس و خدمات فروشگاه سی دی کی سل استفاده کنید. ر این فروشگاه لایسنس های OEM ویندوز با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند.

آموزش فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10

فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما می‌خواهید ویندوز 10 پرو (Windows 10 Pro) را روی کامپیوتر خود فعال نمایید. برای انجام این کار ابتدا باید نسبت به خرید لایسنس ویندوز 10 پرو اقدام کنید که با کلیک بر روی لینک ضمیمه شده قبه صفحه مربوطه هدایت خواهید شد. سپس کافیست مراحل زیر را برای فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 طی نمایید:

آموزش فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 مایکروسافت

  • روی آیکون پنجره (منوی استارت) گوشه سمت چپ و پایین صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • گزینه UPDATE & SECURITY را انتخاب کنید.
  • از منوی سمت چپ گزینه Activation را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه Activate Windows یا Change Product Key کلیک کنید.
  • لایسنس ویندوزی که خریداری کرده‌اید را وارد نمایید و روی گزینه Next یا Activate کلیک کنید.

بدین ترتیب فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 پرو در کامپیوترتان انجام می‌شود. اگر هنوز سیستم عامل کامپیوتر را نصب نکرده‌اید هم می‌توانید در حین مراحل نصب و زمانی که نوبت به فعالسازی ویندوز و وارد کردن لایسنس می‌رسد، کد مربوطه را وارد نمایید و فعالسازی را انجام دهید. دقت داشته باشید که لایسنس های OEM ویندوز بر روی سخت افزار حساس هستند و فقط روی یک سیستم قابل فعال کردن خواهند بود و در صورت تعویض قطعات سخت افزاری اصلی دستگاه هم لایسنس باطل می‌شود و مجددا باید لایسنس جدید خریداری کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید این مقاله به آموزش نحوه فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 و خرید ارزان قیمت لایسنس OEM این سیستم عامل پرداختیم. فروشگاه سی دی کی سل یکی از معتبرترین مراجع عرضه کننده لایسنس OEM ویندوز است که با در اختیار داشتن منابع داخلی و پرنفوذ می‌تواند لایسنس OEM و قانونی ویندوز را با ارزان ترین قیمت برای شما عزیزان ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.